החוויה בהאזנה לתקליט ששנוצרת בגלל העטיפה הכפולה או משולשת, דפי ה- INSERT, תמונות האומנים ומילות השירים היא מרכיב משמעותי בהעדפה שנותנים אנשים למדיה פיזית לעומת STREAMING או לעומת מדיה שמנוגנת על ידי נגן במחשב או בסטרימר. ROON מנסה לתת חלק מהחוויה הזאת אבל בהצלחה חלקית בלבד. הייתי מעורב בסטארטאפ שניסה לתת פיתרון באמצעות הקמת סטודיו שייצר חוויה נילווית למוזיקה שמוציאים אמנים. בתחילת הדרך ערכנו ראיונות עם אוסף של מאזינים מסוגים שונים והבנו את החשיבות שניתנת לכך. יצאו מספר כותרים עם מדיה נוספת שכללה תמונות ברזולוציה גבוהה, סיפורים, מילות שירים וקטעי וידאו. בסופו של דבר המיזם נסגר בגלל קושי במודל העיסקי.אבל אני בהחלט מסכים שיש גם סיבות כמו נוסטלגיה, כאלה שאוהבים את הריח והמגע, את זה יש תמונות ותיעוד גדולים יותר