ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

  • פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
זה דווקא לא שימוש מדוייק במונח omnidirectional המזוהה עם טכנולוגיות שמטרתן "לאכוף" פיזור רב כיווני על החלק הגבוה של הספקטרום (מעל תדירות שרודר).
אין הרבה מקום לצפות לשימוש מדויק במונחים מהמקור הזה :)

אבל אל תשכח שהדעה שלו שווה לא פחת משלך או שלי. זו הנקודה שהוא חוזר עליה כמעט אותו מספר פעמים כמו זה שדיגיטל עדיף על ויניל ואין ביקום מי שחושב אחרת.

מעניין מי משלם לפי השווי האמור.
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
זה דווקא לא שימוש מדוייק במונח omnidirectional המזוהה עם טכנולוגיות שמטרתן "לאכוף" פיזור רב כיווני על החלק הגבוה של הספקטרום (מעל תדירות שרודר).
התכוונתי לגבי הבס בגלל זה מחקתי את שאר הציטוט שלו ;)
לא התכוונתי לרמקולים שהם Omni כמו הMBL
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
התכוונתי לגבי הבס בגלל זה מחקתי את שאר הציטוט שלו ;)
לא משנה למה התכוונת. אתה אחראי לספק פה את רעש הרקע, הזמזום הבלתי-נפסק שאי אפשר לעצור. אז תקשקש מה שאתה רוצה. התוכן ממילא לא חשוב. הרי ידוע מראש שהוא מורכב מקלישאות, שבחים עצמיים, ושגיאות, אז לא באמת משנה. תמשיך כרגיל, ,לא קרה שום דבר משמעותי. אבל אל תרשה ליותר משתי הודעות ברצף לעבור בשקט לפני שאתה תוקע זמזום, אחרת אתה מוריד את סטנדרט העבודה שלך. סיכמנו?
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
לא משנה למה התכוונת. אתה אחראי לספק פה את רעש הרקע, הזמזום הבלתי-נפסק שאי אפשר לעצור. אז תקשקש מה שאתה רוצה. התוכן ממילא לא חשוב. הרי ידוע מראש שהוא מורכב מקלישאות, שבחים עצמיים, ושגיאות, אז לא באמת משנה. תמשיך כרגיל, ,לא קרה שום דבר משמעותי. אבל אל תרשה ליותר משתי הודעות ברצף לעבור בשקט לפני שאתה תוקע זמזום, אחרת אתה מוריד את סטנדרט העבודה שלך. סיכמנו?
משעשע שאתה חושב שאני סופר בכלל את הדעה שלך ,בכל נושא אי פעם.
דבר שני לא הייתה שגיאה במה שכתבתי , אם כבר ההפך
מה שהופך את התגובה שלך לדי מעוררת....
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
משעשע שאתה חושב שאני סופר בכלל את הדעה שלך בכל נושא אי פעם.
דבר שני לא הייתה שגיאה במה שכתבתי , אם כבר ההפך
מה שהופך את התגובה שלך לדי מעוררת....
אתה מייחס לי מחשבות שאין לי. לא חשבתי לרגע שאתה סופר את הדעה שלי. לא חשבתי שאתה חושב בכלל. תמשיך לזמזם. אתה מחזיק קצב טוב, רק הודעה אחת בין שתיים שלך. תמשיך ככה! יכול להיות שאוריד את קצב ההתייחסות אליך, אבל אין לזה משמעות. התפקיד שלך הוא להמשיך כך גם בלעדי. !GO
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
אתה מייחס לי מחשבות שאין לי. לא חשבתי לרגע שאתה סופר את הדעה שלי. לא חשבתי שאתה חושב בכלל. תמשיך לזמזם. אתה מחזיק קצב טוב, רק הודעה אחת בין שתיים שלך. תמשיך ככה! יכול להיות שאוריד את קצב ההתייחסות אליך, אבל אין לזה משמעות. התפקיד שלך הוא להמשיך כך גם בלעדי. !GO
יו זהוווו ניצחת
אין לי בכלל דרך להתמודד עם שנינות כזאת על חלל
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,098
נקודות
113
לא שמעתי הורנים ב PA , מעניין מה שאתה כותב , איך יוצרים פיזור רחב בהורנים ,או שלחליפין אתה משחרר את פרקי האצבעות שנתפסו באמצעות המיקלדת בכדי לרשום משהו ?
נשאל את רגואן באם יש לו הורנים בעסק ,
אלדר, היית במינכן, הורנים כמו Diesis Roma או jmf נשמעו לך עם במה צרה, אני כבר לא מדבר על ההורנים הסיניים או אלו של ares
?create
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,098
נקודות
113
בסך הכל כתבתי שברגע שאין ניצחון ברור לאחת מהמדיות, בכל טרק וטרק, אז אין כאן מנצח ברור..
אתה בוחר לסבך משהו פשוט, במילים אודיופילות גדולות וטיפה מיותרות.

אין שום משמעות לאקוסטיקה, או איכות הציוד, או איכות הרמקולים, על הדיגיטל או האנאלוג, כי שניהם משחקים על אותו מגרש, באותה מערכת נבחנת.
‎אם אקוסטיקה וציוד אינם משפיעים, כיצד ניתן להשוות בין הדיגיטל לאנאלוג? השפעת הציוד והאקוסטיקה היא גורם חשוב בהערכת איכות הצליל. התעלמות מהם אינה עקבית עם המציאות של חוויית ההאזנה.
כאמור, טרם נכחתי בהדגמה בה הדברים היו Clear Cut לטובת אחת המדיות וזאת באופן עקבי.


נכון, בהרבה מאוד מקרים, בגלל שאין לנו מקור שלישי להשוואה והוא:"המקור".

.. אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה ש א' עדיף מ ב', כאשר בסך הכל מדובר בהבדלים טונאליים ולא הבדל שנוגע לבאס ריספונס לדוגמא, שזהו הבדל אוביקטיבי.

אז ככל שהקול של לאונרד כהן נשמע לנו "נכון" יותר בתקליט מאשר בדיגיטל, זה סתם קשור בכלל לטעם האישי של אותו אודיופיל, נביא אודיופיל אחר והוא יטען שהקול העמוק והנעים שלו על התקליט, בכלל נשמע סתום, כבד מדיי ולא טבעי ונשמע הרבה יותר "נכון" על הדיגיטל..

סתם עניין של העדפה.
‎מצד אחד, אתה מסכים שיש הבדלים אובייקטיביים (כמו הבדל בבאס ריספונס), מצד שני, הוא טוען שכל ההבדלים הם סובייקטיביים. שתי הטענות אינן עקביות זו עם זו.
בדיוק כך, אין אפשרות לחזות את התוצאה מראש, רק על בסיס איזו טכנולוגיה כרגע עובדת, במיוחד שיש כאן המון שוני בתוך המערכת הנבחנת, כאשר יכולים להיות פערים באיכות בין הדיגיטל לאנלוג.
‎אם אין אפשרות לחזות את התוצאה, אזי יש קושי לזהות יתרונות וחסרונות.
לא ממש ברור לי מה הקשר בין מה שכתבתי לתשובה.

בסך הכל כתבתי שבדומה ל 2 טכנולוגיות סטרימינג, או שרותי סטרימינג, כאשר אחת מהן, שאוהבים לכנות אותה עדיפה (קובוז) אז גם כאן, במבחן התוצאה, אין עקביות, פעם קובוז עדיפה, פעם טיול עדיפה..

‎אם אין קשר, מדוע אתה משתמש באותה השוואה כדי להסביר את חוסר העקביות בין אנאלוג ודיגיטל? זה מראה שישנו קשר בהבנה של חוסר העקביות בין הטכנולוגיות.
בדיוק כמו אנלוג ודיגיטל, אין עדיפות ברורה וידועה מראש.
יש כאן חוסר עקביות בתוצאות של מבחנים ספציפיים, מה שלא בהכרח מבטל את ההבדלים המובנים בין טכנולוגיות. ייתכן שיש מקרים בהם אחת המדיות עדיפה על השנייה, גם אם אין מנצח מוחלט בכל מבחן.
ובכלל, יש נסיון נואש ממש של אנשי האנלוג להצדיק את הרכישה שלהם ולא ממש ברור לי למה.

אם לאוזניהם זה נשמע עדיף, אז בזה זה נגמר, לא ממש חושב שאפשר להראות שיש איזה יתרון טכנולוגי ואמיתי לאנלוג, למעשה ההפך הוא הנכון, בוודאי מדובר במדיה מסובכת, מסורבלת ופחות נגישה מדיגיטל, אבל עם זאת, עושה רושם שהיא מסבה הרבה יותר הנאה לעוסקים בה מאשר לזפזפ ב Roon, וזה סבבה לגמרי.
טענה שלך מערבת נושא סובייקטיבי (תחושת הנאה) עם נושא אובייקטיבי (איכות הצליל), מה שמוביל לשיבוש בהנמקה. השאלה הטכנולוגית של איכות הצליל צריכה להיבחן בנפרד מההיבטים האישיים והרגשיים של המאזינים.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
הדבר היחידי ששכחת לכתוב רן , האנלוג מסכך ומשמן את חולשת המערכת באם קימת , בקיצור - מערכת , רק לאחר שהיא מנגנת טוב דיגיטל יש מצב אולי באם יש לכם עצבים לעבור לאנלוג , תנקו , משחילו למעטפות , תחכו שיגמר קטע שאתם לא סובלים עד הטרק הבא ,תקנו מכולה לאחסון ,תזרקו כל הדיסקים שלא לדבר על סטרימינג איכותי כביכול , מברשות קרבון לחריצים ,והכל בדחילו ורחימו כאילו יש לכם פלא בבית , תעשו לי טובה ,אני עשיתי בדיוק הפוך , נתתי מתנה כל התקליטים והקליר אודיו עם זרוע לינארית ,להתהדר בפטפון כמו דה ונצי עם פלטה של 90 קילו נראה לי מגוכח ,בעיקר שיש דברים חשובים יותר מהמקור!
מציע לכם גם לעצור את סיבוב כדור הארץ , הוא מפריע הסיבוב הטורדני הזה .או כדאי לעבור לציר הכדור שזה כמדומני באחד הקטבים.
לא שכחתי, פשוט ניסיתי להיות יותר מנומס..:)

בתאלכס, זה עוד צעצוע נחמד שבעליו מנסה להצדיק את קיומו, כאילו מישהו עזר לו במימון..או שהוא חייב משהו למישהו..

אנשי האנלוג נהנים מכל התהליך ומכל מה שסובב סביב המיני תחביב הזה וזה אחלה..

..אבל במקום להסתפק באחלה הזה..הם לוקחים את זה למקום של עליונות כלשהי..וחבל....
כי במבחן התוצאה זה לגמרי לא שם.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
‎אם אקוסטיקה וציוד אינם משפיעים, כיצד ניתן להשוות בין הדיגיטל לאנאלוג? השפעת הציוד והאקוסטיקה היא גורם חשוב בהערכת איכות הצליל. התעלמות מהם אינה עקבית עם המציאות של חוויית ההאזנה.

‎מצד אחד, אתה מסכים שיש הבדלים אובייקטיביים (כמו הבדל בבאס ריספונס), מצד שני, הוא טוען שכל ההבדלים הם סובייקטיביים. שתי הטענות אינן עקביות זו עם זו.

‎אם אין אפשרות לחזות את התוצאה, אזי יש קושי לזהות יתרונות וחסרונות.


‎אם אין קשר, מדוע הוא משתמש באותה השוואה כדי להסביר את חוסר העקביות בין אנאלוג ודיגיטל? זה מראה שישנו קשר בהבנה של חוסר העקביות בין הטכנולוגיות.

יש כאן חוסר עקביות בתוצאות של מבחנים ספציפיים, מה שלא בהכרח מבטל את ההבדלים המובנים בין טכנולוגיות. ייתכן שיש מקרים בהם אחת המדיות עדיפה על השנייה, גם אם אין מנצח מוחלט בכל מבחן.

טענה שלך מערבת נושא סובייקטיבי (תחושת הנאה) עם נושא אובייקטיבי (איכות הצליל), מה שמוביל לשיבוש בהנמקה. השאלה הטכנולוגית של איכות הצליל צריכה להיבחן בנפרד מההיבטים האישיים והרגשיים של המאזינים.
לא הבנתי כלום.

רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
‎אם אקוסטיקה וציוד אינם משפיעים, כיצד ניתן להשוות בין הדיגיטל לאנאלוג? השפעת הציוד והאקוסטיקה היא גורם חשוב בהערכת איכות הצליל. התעלמות מהם אינה עקבית עם המציאות של חוויית ההאזנה.

‎מצד אחד, אתה מסכים שיש הבדלים אובייקטיביים (כמו הבדל בבאס ריספונס), מצד שני, הוא טוען שכל ההבדלים הם סובייקטיביים. שתי הטענות אינן עקביות זו עם זו.

‎אם אין אפשרות לחזות את התוצאה, אזי יש קושי לזהות יתרונות וחסרונות.


‎אם אין קשר, מדוע הוא משתמש באותה השוואה כדי להסביר את חוסר העקביות בין אנאלוג ודיגיטל? זה מראה שישנו קשר בהבנה של חוסר העקביות בין הטכנולוגיות.

יש כאן חוסר עקביות בתוצאות של מבחנים ספציפיים, מה שלא בהכרח מבטל את ההבדלים המובנים בין טכנולוגיות. ייתכן שיש מקרים בהם אחת המדיות עדיפה על השנייה, גם אם אין מנצח מוחלט בכל מבחן.

טענה שלך מערבת נושא סובייקטיבי (תחושת הנאה) עם נושא אובייקטיבי (איכות הצליל), מה שמוביל לשיבוש בהנמקה. השאלה הטכנולוגית של איכות הצליל צריכה להיבחן בנפרד מההיבטים האישיים והרגשיים של המאזינים.
אני חייב להודות שגם אני לא הבנתי את כל המתקפות האחרונות שלך על הפוסטים של @RanMoyal ומה אתה מנסה לומר בהן, נגד מה אתה נלחם שם
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
לא שכחתי, פשוט ניסיתי להיות יותר מנומס..:)

בתאלכס, זה עוד צעצוע נחמד שבעליו מנסה להצדיק את קיומו, כאילו מישהו עזר לו במימון..או שהוא חייב משהו למישהו..

אנשי האנלוג נהנים מכל התהליך ומכל מה שסובב סביב המיני תחביב הזה וזה אחלה..

..אבל במקום להסתפק באחלה הזה..הם לוקחים את זה למקום של עליונות כלשהי..וחבל....
כי במבחן התוצאה זה לגמרי לא שם.

רן
בוא לא נגזים, אנלוג לגמרי שם!
לא חושב שנכון לי לפחות להשתמש באנלוג כמקור יחיד בזמן שכמעט כל המוזיקה החדשה מיוצרת בתהליכים דיגיטלים.
בנוסף אנלוג הרבה יותר יקר, ולא בגלל מחיר המקור שהוא בתכלס עלות שקועה חד פעמית, אלא בשל מחיר המדיה.
האם יכלתי לחיות עם מקור דיגיטלי יחיד? כן בטח.
האם אני אוהב לשמוע תקליטים? ברור
מבחינתי אין בינהם תחרות.
מי שבדיגיטל וסבבה לו, לא מרגיש שהוא מפסיד משהו וזה אחלה.
רק למה הם נטפלים לאנשי אנלוג ומוכיחים אותם, לא ברור לי.

נ.ב אני יוצא חוצץ נגד המושג ״סאונד שבור״ שהומצא פה. לטעמי לא קיים דבר כזה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
בוא לא נגזים, אנלוג לגמרי שם!
לא חושב שנכון לי לפחות להשתמש באנלוג כמקור יחיד בזמן שכמעט כל המוזיקה החדשה מיוצרת בתהליכים דיגיטלים.
בנוסף אנלוג הרבה יותר יקר, ולא בגלל מחיר המקור שהוא בתכלס עלות שקועה חד פעמית, אלא בשל מחיר המדיה.
האם יכלתי לחיות עם מקור דיגיטלי יחיד? כן בטח.
האם אני אוהב לשמוע תקליטים? ברור
מבחינתי אין בינהם תחרות.
מי שבדיגיטל וסבבה לו, לא מרגיש שהוא מפסיד משהו וזה אחלה.
רק למה הם נטפלים לאנשי אנלוג ומוכיחים אותם, לא ברור לי.

נ.ב אני יוצא חוצץ נגד המושג ״סאונד שבור״ שהומצא פה. לטעמי לא קיים דבר כזה.
רן כתב כבר קודם שאין מנצח ברור מבחינת השמיעה, לפעמים דיגיטל נשמע טוב יותר ולפעמים אנלוג.

אני חושב שהוא התכוון שבניגוד לטענת חובבי האנלוג, שטוענים לעליונות, זה לגמרי לא שם, כלומר שאנלוג לא במצב של עליונות מוחלטת במבחן התוצאה השמיעתית.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
בוא לא נגזים, אנלוג לגמרי שם!
לא חושב שנכון לי לפחות להשתמש באנלוג כמקור יחיד בזמן שכמעט כל המוזיקה החדשה מיוצרת בתהליכים דיגיטלים.
בנוסף אנלוג הרבה יותר יקר, ולא בגלל מחיר המקור שהוא בתכלס עלות שקועה חד פעמית, אלא בשל מחיר המדיה.
האם יכלתי לחיות עם מקור דיגיטלי יחיד? כן בטח.
האם אני אוהב לשמוע תקליטים? ברור
מבחינתי אין בינהם תחרות.
מי שבדיגיטל וסבבה לו, לא מרגיש שהוא מפסיד משהו וזה אחלה.
רק למה הם נטפלים לאנשי אנלוג ומוכיחים אותם, לא ברור לי.

נ.ב אני יוצא חוצץ נגד המושג ״סאונד שבור״ שהומצא פה. לטעמי לא קיים דבר כזה.
אולי לא הובנתי נכון.
למרות שחזרתי על הדברים בערך 10 פעמים:

אנלוג זה אחלה.
דיגיטל זה אחלה.

פשוט לא נוכחתי (עדיין) שבאופן עקבי, האחד עדיף על השני..
לפעמים זה טוב יותר ולפעמים השני.

ורשמתי בפניי את התנגדותך למושג שטבעתי כאן...:)

רן
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
אני יוצא חוצץ נגד המושג ״סאונד שבור״ שהומצא פה. לטעמי לא קיים דבר כזה.
אני לא חושב שאתה יכול לטעון שאין דבר כזה אם זה שטבע את המונח הגדיר למה הוא מתכוון בו: מצב שבו החדר מדגיש ו/או מנחית תדרים במידה מאוד ניכרת, ובהינתן שקיימים מצבים כאלה במציאות, ואפילו נפוצים, בעליל יש דבר כזה.

זה לא עניין של טעם, זה עניין של הגדרה והשימוש בה לתיאור דברים במציאות.

גם אני לא אוהב את הביטוי, וחושב שאם לא שומעים שמשהו שבור, לא כדאי לקרוא לזה "שבור", אבל ההסתייגות לא התקבלה, והמונח נשאר כפי שהוגדר במקור, ושימושי/מובן רק למשתתפים בפורום. זה סלנג אישי בעל תחולה מוגבלת.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
ההסתייגות שלי בעינה עומדת, אבל לא אעמוד על הרגלים האחוריות בפרט כשיש לי רק זוג רגלים אחד.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
ההסתייגות שלי בעינה עומדת, אבל לא אעמוד על הרגלים האחוריות בפרט כשיש לי רק זוג רגלים אחד.
זה עניין קלאסי של הגדרה: אני יכול להגדיר Zagloof כ"מגבר class D בהספק של מעל 3 ואט", ומרגע שמישהו שמע/קרא את ההגדרה והבין אותה, אנחנו יכולים לדבר על זגלופים ושנינו נבין זה את זה בדיוק כאילו במקום כל איזכור של המונח היינו אומרים "מגבר class D בהספק של מעל 3 ואט", ואף אחד לא יכול לטעון באופן ולידי שאין דבר כזה. סורי.

המונח ומשמעותו נבחרו בכוונה להדגים שלא משנה עד כמה המונח והגדרתו מוזרים, עדיין אפשר להשתמש בהם בשיחה, והדברים האמורים יכולים להיות קיימים. אפשר גם להגדיר מונחים שמתייחסים לדברים שאינם קיימים, כמו ZZ84 שמוגדר כקבוצת כל החתולים בעלי 84 רגליים (שהיא קבוצה ריקה, שאפשר לטעון שהיא קיימת או לפחות מוגדרת). מרגע שההגדרת קיימת ומוסכמת, אי אפשר להגיד שאין דבר כזה ZZ84, אבל הדבר הזה מתייחס לדברים שלא קיימיםבמציאות.

במקרה של המונח "סאונד שבור" והגדרתו כ"סאונד ששומעים בחדר שמנחית/מגביר תדרים מסוימים במידה ניכרת מאוד" -- גם המונח קיים, וגם מה שהוא מתאר קיים. אי אפשר לומר שאין דבר כזה.

יש בעיה רק אם משתמשים במונח בשיחה עם מישהו שלא מכיר אותו, או שכח את ההגדרה, או זכר אותה לא נכון, אבל זה כבר סיפור אחר.

בקיצור, תגיד להסתייגותך לשבת באוזנה :)
 
נערך לאחרונה ב:

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
רן כתב כבר קודם שאין מנצח ברור מבחינת השמיעה, לפעמים דיגיטל נשמע טוב יותר ולפעמים אנלוג.

אני חושב שהוא התכוון שבניגוד לטענת חובבי האנלוג, שטוענים לעליונות, זה לגמרי לא שם, כלומר שאנלוג לא במצב של עליונות מוחלטת במבחן התוצאה השמיעתית.
אבל זה לא נכון
אותו מאסטר
דיגיטל Hi res מול Vinyl
אין לויניל סיכוי בכלל מול DAC מודרני בבליינד טסט
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
722
מעורבות
591
נקודות
93
אני לא חושב שאתה יכול לטעון שאין דבר כזה אם זה שטבע את המונח הגדיר למה הוא מתכוון בו: מצב שבו החדר מדגיש ו/או מנחית תדרים במידה מאוד ניכרת, ובהינתן שקיימים מצבים כאלה במציאות, ואפילו נפוצים, בעליל יש דבר כזה.

זה לא עניין של טעם, זה עניין של הגדרה והשימוש בה לתיאור דברים במציאות.

גם אני לא אוהב את הביטוי, וחושב שאם לא שומעים שמשהו שבור, לא כדאי לקרוא לזה "שבור", אבל ההסתייגות לא התקבלה, והמונח נשאר כפי שהוגדר במקור, ושימושי/מובן רק למשתתפים בפורום. זה סלנג אישי בעל תחולה מוגבלת.
אל נא תאמר "סאונד שבור"
אמור מעתה: "סאונד מאותגר רציפות"
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
אבל זה לא נכון
אותו מאסטר
דיגיטל Hi res מול Vinyl
אין לויניל סיכוי בכלל מול DAC מודרני בבליינד טסט
שטות בריבוע: גם הקלישאה עובדתית לא נכונה ומנותקת מהמציאות, כי יש הרבה שתמיד מעדיפים ויניל, גם בהשוואה לדיגיטל הטוב ביותר, וגם טיפשי לדבר על בליינד טסט כשכמעט תמיד אפשר לזהות את הוויניל, בגלל הרעשים, גם ב-double-blind. עצם זה שלא חשבת על עניין טריוויאלי כמו הרעשים מראה אי-הבנה עמוקה של החומר, אבל אנחנו רגילים.

אבל דעתך שווה המון, יותר משל כל אחד אחר כאן, ופישלת מבחינת קצב ההודעות. עברו הרבה יותר מדי ברצף בלי זמזום ביניהן. חבל שאין מי שמשלם לפי חשיבות ההודעות. אתה מפסיד המון כסף בכל רגע שעובר.

תגביר קצב!!!
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור