יוסי,דווקא אתה,שלא מעט ציוד עבר אצלך,ולכל אחד נתת את הטיפול הראוי בענייך,
דווקא מהנקודה הזאת,אתה חייב להבין,ששקיפות,רזולוציות מהירות וכל התאורים הללו שמשום מה,
מזוהים כחשודים מיידים לאנלטיות,ולחוסר רגש ומוזקליות….לטעמי הם קישקוש גמור.
האם הסאונד צריך להיות בגוון של דבש ניגר,סתום ומנופח,ואז אוטומטית הוא ״קל״ להאזנה ומוסיקלי,ואפשר לרבוץ שעות מול הסט?
ואיזה אפקטים רמקול בכלל יכול לייצר…?
התוצרי לוואי שהוא מייצר,אולי לזה אתה מתכוון,הם כל הרעות החולות שטחנו עד דק,
קרי-גדול על החדר,החזרי קירות בעיקר בדייפולים ועוד מכל המוכר לנו.
היום יש לי רמקול שמתאים לחדר שלי,שקוף מאוד ורזולטבי,ונוגע לי בנימים של הנשמה.
ממש ממש מרגש,יותר מכל מה שהיה לי בעבר.
מדוע אתה יוצר קביעה שרמקול כזה לא יגרום לך לשקוע בחוויה מוזיקלית,ואולי רק שפורפרת שתתווסף לרמקול כזה,תרכך ותציל את המצב.
החשיבה שלך מאוד דיכוטומית,
שמיעה והאזנה למוסיקה,כמוה כאומנות,יש המון פנים.
מה שמרגש אותך,עשוי לשעמם אותי ולהפך.