השפעת סוג מוזיקה בבחירת ההגברה


Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
איתי ,
אני חושב שרובם יודע את זה שיכלית .

אבל ב money time - גישת המחיר גבוה יותר = טוב יותר , היא חזקה מההגיון הבסיסי הזה .
הדרך היחידה להתגבר על הגישה הטבעית ( גם שלי ) להכריע לפי מחיר - היא לצבור ידע רב ואז , אז הלוחות יהיו ריקים
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
איתי ,
אני חושב שרובם יודע את זה שיכלית .

אבל ב money time - גישת המחיר גבוה יותר = טוב יותר , היא חזקה מההגיון הבסיסי הזה .
הדרך היחידה להתגבר על הגישה הטבעית ( גם שלי ) להכריע לפי מחיר - היא לצבור ידע רב ואז , אז הלוחות יהיו ריקים

הלוחות תמיד יהיו מלאים
וזה לא קשור להבנה כזו או אחרת

כמו שלוחות הרכבים תמיד מלאים
כמו שלוחות הנדלן תמיד מלאים

אנשים נהנים גם להתקדם בחיים.
בכל דבר בחיים

אודיו זה שוליים.
אמנם אהבה אמיתית והקרבה

אך אותה פילוסופיה כמו כל דבר בחיים
של "שפע בלוחות"
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
דן,
שים לב אם אתה מתחבר לאלה שרצים
אליך, הם לא אלה שיהיו חברים שלך.
יוסי ,

לא כל כך הבנתי .
אף אחד לא רץ אלי - אני רץ רק לכיוון האמת שלי .
דבר שגורם להרבה אי הסכמות - אבל אין לי בעיה עם זה . אני גם לא יודע אחרת
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
הלוחות תמיד יהיו מלאים
וזה לא קשור להבנה כזו או אחרת

כמו שלוחות הרכבים תמיד מלאים
כמו שלוחות הנדלן תמיד מלאים

אנשים נהנים גם להתקדם בחיים.
בכל דבר בחיים

אודיו זה שוליים.
אמנם אהבה אמיתית והקרבה

אך אותה פילוסופיה כמו כל דבר בחיים
של "שפע בלוחות"
זה לא אותו דבר .
אני שומע רואה וחווה איך אנשים מקבלים החלטות באודיו ( רובם - לא כולם ) .
זה לא דומה להחלטה על רכב שהחלטת לשדרג אחרי שלוש שנים כי יצא חדש יותר וזה לא דומה למעבר לדירה מרווחת יותר כי השגר החודשי שלך עלה .

מנסה לעודד פה לצאת ללמוד, להסתכל לאמת בפנים ולהתחיל משם ואתם ממשכים להתנגח עם פילוספיות
כאלו ואחרות .
האמת - זכותכם . מכבד את זה
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,884
מעורבות
2,609
נקודות
113
מי אמר שצריך להחליף רכב כל 3 שנים
זה רשום איפושהו ?

מי אמר שחייבים עוד חדר או 20 מר נוספים או השד יודע
זה נמצא איפשהו...

לשדרג אודיו (כן לשדרג) בול אבל בול אותו דבר.
הרצון להתקדם צד בצד שאיפות שיש לרובנו...

הכל מותרות
גם רכב כל 3 שנים
או מטר'ז נוסף כאשר אין באמת צורך ממשי בו.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
זה לא אותו דבר .
אני שומע רואה וחווה איך אנשים מקבלים החלטות באודיו ( רובם - לא כולם ) .
זה לא דומה להחלטה על רכב שהחלטת לשדרג אחרי שלוש שנים כי יצא חדש יותר וזה לא דומה למעבר לדירה מרווחת יותר כי השגר החודשי שלך עלה .

מנסה לעודד פה לצאת ללמוד, להסתכל לאמת בפנים ולהתחיל משם ואתם ממשכים להתנגח עם פילוספיות
כאלו ואחרות .
האמת - זכותכם . מכבד את זה

וזה בסדר גמור דן, אתה ממש לא צריך להתרגש.

ברגע שמציגים אג'נדות שונות, חשיבה שונה, נסיון ומסקנות שונות, הדבר יגרום לאנשים מסוימים לצאת מהכלים.

במילים מנומסות, זה להסביר להם שהם צריכים לחזור לשולחן השרטוטים ובמילים פחות מנומסות זה להגיד להם שהם לא מבינים כלום, מתרכזים בתפל והכסף נזרק על שטויות.

אתה תתקל באנשים נבונים ומנוסים שינסו לאתגר את החשיבה והנסיון השונים.
במקביל, הם יגלו סקרנות, ירצו לבוא ולשמוע, להתנסות ואולי לחבק את האג'נדה שעד לפני רגע נשמעה להם מוזרה.

יתכן ובעקבות ההתנסות, הלמידה והחשיפה, הם עדיין לא ישתכנעו ויבחרו להשאר במקום שהם היו בו לפני כן וזה בסדר גמור, הגיוני ומקובל.

מצד שני, אתה גם תתקל בשכבה אחרת, לא קטנה, המורכבת בעיקר מאנשי מקלדת, לרוב עם נסיון מוכח שמתחיל ונגמר בכתיבה, מילים מפוצצות, ריקות מתוכן /או החלפת ציוד כל שני וחמישי, תוך ניפנוף בחשבוניות, משקלים, איזה מוניטין של חברות בנות יומים ובילוי מועדף שמתרכז בלוחות.

אלו האנשים שלעולם לא ירצו ללמוד, לא יעזו להתנסות, לא יבינו את המושגים הבסיסיים הקשורים לאודיו ו...

איך לא, תמיד תמיד, תהיה להם דיעה נחרצת על דברים שהם מעולם לא שמעו ו/או חוו, סוג של פסיכולוגים דה לה שמעטא.

בסופו של יום, לא צריך להתרגש וצריך להמשיך ולהציג את האג'נדה המדויקת הזו בליווי תוצאות מוכחות, תוך התעקשות על טיפול אקוסטי פאסיבי ו/או אקטיבי, בחירה נכונה של הרמקולים לחלל וטיפול נכון בסיגנל ביחס לחדר.

אג'נדה זו תמיד תנצנץ ברגע שנלחץ על Play.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן,

שבוע טוב,


למרות שהובנתי על ידך פחות או יותר כראוי, היה לי חשוב לעשות קצת סדר בדברים, ולהעמידם על דיוקם. למעשה בפוסט הקודם עסקינן במשולש האודיופילי הטריקי, הנאה, טעם, ושיחזור, ובזיקה שמתקיימת ביניהם.

אכן באשר לשיחזור אודיו אקסלוסיבי, הוא מחייב מבחינתי היצמדות לתכתיבי המקור ומאפיניו. מנגד, במצב של אידאליזציה סונית כלשהיא, האמינות למקור תחסר לי, וההנאה תהא בהתאם.

מכורח מציאות אודיופילית זו, הטעם האישי ( כפי שכבר צינתי) איננו מהווה פקטור שמכריע את הכף לזכות או לחובה.

עדיין תמוה בעינייך כיצד ניתן להפריד במשולש הנדון, בין הטעם לשיחזור וההנאה, (למרות שאני מראה שהתשובה רחוקה מלהשאר תאורתית), ניתן להבין זאת גם דרך קביעתך הבאה שמאששת את דברי;... "הרבה חברות המייצרות רמקולים והרבה חברות המייצרות הגברות, אשר יכולות לעמוד בתכתיבי המקור בקלות רבה".....

כמו כן, כאשר...."אנחנו (לפחות רובנו) נבחר בחברה המסבה לנו הכי הרבה הנאה".... גם כאן לא נראה שמתקיימת סתירה לפרקטיקה שאני מציג. כאמור גם בנוגע לנטיה זו התייחסתי בפוסט הקודם.


לבסוף בחינת תצורות סוניות שונות, מאפשרת ללמוד לזהות כיצד המערכת מגיבה ומתנהגת בהתאם לכותרים שונים בתכלית . מה מופיע באיכות של כותר אחד שחסר באחר, ולשורש הבעיה, מדוע כותר אחד נשמע מיליון דולר ואחרים עושים טובה שבכלל הזכרנו את עצם קיומם.

מנסיוני בנדון, העדר יכולת וורסיטלית של המערכת להעביר לנו תוכן סוני מסוים בדומה לאלה שהיא כן מצליחה להעביר, נובע מחוסר תשומת לב לפרטים הקטנים גם במסביב. בסיטואציה זו טיונינג יסודי יאפשר לפתור חלק ניכר מהבעיה הנדונה.

לפני שרצים ללוחות קיימות אלף ואחת צורות לעשות זאת ; ממיקום אופטימלי של הרמקולים/ כבלים, טיפול בחשמל, קיים גם הצורך לא פעם לבדוק עד כמה קביעת היצרנים אכן אבסלוטית בנוגע לרשימת מכולת זו, ( לבסוף זה יותר ממשתלם) כנל באקוסטיקה ופרטתי על כך ביתר שאת, ביותר מבפוסט אחד.

אחרי שעושים פרומיל בנידון המערכת תשמע אחרת, והרבה פחות מקרטעת. היא תתחיל להשמיע בצורה הרבה יותר ראויה לא מעט כותרים מרגשים שפסלנו על הסף אך ורק בגלל שהם נשמעו לנו פגומים!

שבוע טוב גם לך.

וכן, אכן הבנתי את דבריך/כוונותיך בפוסט הקודם.

עם זאת, מטבעי, אני אדם פרקטי ופחות מתחבר ל-"אודיו במילים", אלא לשיפור התוצאות בפועל.

התחביב מתחיל ונגמר מבחינתי בשיפור התוצאה ועל מנת להגיע למטרת התחביב, אני משקיע המון זמן בלימוד התיאוריה, אבל גם לא פחות בפרקטיקה, לרבות מדידות, התנסויות ואלפי שווט אאוטים שונים ומשונים.

אז ברשותך, בוא נעבור לצד הפרקטי של הדברים ותסביר לי באופן הכי פשוט וחד, מהו בעצם "טיונינג יסודי " של מערכת וכיצד אפשר להתמודד, שוב, פרקטית, בבעיות שאנחנו נתקלים בהם באמצעות טיפול בחשמל ו/או כבילה?

אשמח לדוגמאות: בעיה X , נדרש פתרון Y וכיוצ"ב.

תודה.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
וזה בסדר גמור דן, אתה ממש לא צריך להתרגש.

ברגע שמציגים אג'נדות שונות, חשיבה שונה, נסיון ומסקנות שונות, הדבר יגרום לאנשים מסוימים לצאת מהכלים.

במילים מנומסות, זה להסביר להם שהם צריכים לחזור לשולחן השרטוטים ובמילים פחות מנומסות זה להגיד להם שהם לא מבינים כלום, מתרכזים בתפל והכסף נזרק על שטויות.

אתה תתקל באנשים נבונים ומנוסים שינסו לאתגר את החשיבה והנסיון השונים.
במקביל, הם יגלו סקרנות, ירצו לבוא ולשמוע, להתנסות ואולי לחבק את האג'נדה שעד לפני רגע נשמעה להם מוזרה.

יתכן ובעקבות ההתנסות, הלמידה והחשיפה, הם עדיין לא ישתכנעו ויבחרו להשאר במקום שהם היו בו לפני כן וזה בסדר גמור, הגיוני ומקובל.

מצד שני, אתה גם תתקל בשכבה אחרת, לא קטנה, המורכבת בעיקר מאנשי מקלדת, לרוב עם נסיון מוכח שמתחיל ונגמר בכתיבה, מילים מפוצצות, ריקות מתוכן /או החלפת ציוד כל שני וחמישי, תוך ניפנוף בחשבוניות, משקלים, איזה מוניטין של חברות בנות יומים ובילוי מועדף שמתרכז בלוחות.

אלו האנשים שלעולם לא ירצו ללמוד, לא יעזו להתנסות, לא יבינו את המושגים הבסיסיים הקשורים לאודיו ו...

איך לא, תמיד תמיד, תהיה להם דיעה נחרצת על דברים שהם מעולם לא שמעו ו/או חוו, סוג של פסיכולוגים דה לה שמעטא.

בסופו של יום, לא צריך להתרגש וצריך להמשיך ולהציג את האג'נדה המדויקת הזו בליווי תוצאות מוכחות, תוך התעקשות על טיפול אקוסטי פאסיבי ו/או אקטיבי, בחירה נכונה של הרמקולים לחלל וטיפול נכון בסיגנל ביחס לחדר.

אג'נדה זו תמיד תנצנץ ברגע שנלחץ על Play.רן

מתחבר מאוד למה שאתה רושם - למרות שבענייני פורומים ,איך יגיבו וכו - אני ירוק לגמרי.
מה שמפתיע כל פעם מחדש ,שזה שהאג'נדה (כביכול) שלי - היא כל כך ישנה ולא מחדשת כלום.זה פשוט אודיו בסיסי.
יש דברים מורכבים וחדשים יותר שנשענים על אותה אג'נדה - אבל בגדול -כלום לא השתנה .רק שהכול נהיה זמין יותר גם לצרכן הביתי .

אתה פה נחשב לעוף מוזר,כמישהו שבא להפוך את השולחן - כשלמעשה אתה נשען על עקרונות מוצקים,מוכחים שיסודם בשנות ה 80 המוקדמות.

דבר נוסף - איך מתקדמים אם לא לומדים ? למה שדברים ישתנו וישתפרו?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,931
נקודות
113
איך מתקדמים אם לא לומדים ? למה שדברים ישתנו וישתפרו?
את אנשי המיקלדת לא מעניין ללמוד מאחרים, אלא להיפך -- להשוויץ במה שהם [חושבים שהם] כבר יודעים, ואם כבר אז ללמד אחרים, כדי להביא להם את האור
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
את אנשי המיקלדת לא מעניין ללמוד מאחרים, אלא להיפך -- להשוויץ במה שהם [חושבים שהם] כבר יודעים, ואם כבר אז ללמד אחרים, כדי להביא להם את האור
לא מבין למה.
אני כל הזמן לומד
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,909
מעורבות
2,931
נקודות
113
לא מבין למה.
אני כל הזמן לומד
אתה לא איש מיקלדת מהסוג שרן תיאר :)
מצד שני, אתה גם תתקל בשכבה אחרת, לא קטנה, המורכבת בעיקר מאנשי מקלדת, לרוב עם נסיון מוכח שמתחיל ונגמר בכתיבה, מילים מפוצצות, ריקות מתוכן /או החלפת ציוד כל שני וחמישי, תוך ניפנוף בחשבוניות, משקלים, איזה מוניטין של חברות בנות יומים ובילוי מועדף שמתרכז בלוחות.

אלו האנשים שלעולם לא ירצו ללמוד, לא יעזו להתנסות, לא יבינו את המושגים הבסיסיים הקשורים לאודיו ו...

איך לא, תמיד תמיד, תהיה להם דיעה נחרצת על דברים שהם מעולם לא שמעו ו/או חוו, סוג של פסיכולוגים דה לה שמעטא.
 

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
269
מעורבות
114
נקודות
43
היי פיי הוא שוק של מקלדת. מה שאחרים אמרו או כתבו. אין באמת יכולת להשוות מספיק אצליך בבית באופן פיזי ולאורך מספיק זמן :
לא מגברים
לא רמקולים
לא פטיפונים
וכו
הדבר הכמעט יחיד שעוד אפשר להשוות בבית זה כבלים :שתוי:
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
אתה בחור חדש שבא לכפר, יהיו כאלה שיפגינו רצון בחברות מצדך, אך כניראה
לאחר זמן אתה תבחר בחברים מתאימים
לך, ואולי לא, ועוד דבר רק הטיפשים ארוגנטים מחשיבים את עצמם כחכמים.
היי יוסי ,

אני אישית רוצה בחברת כולם . עוד לא פגשתי אדם שלא היה לי מה ללמוד ממנו . זה האופי שלי .

מצד שני - אני מגיע ממקום של חברים בעיקר מחול , אנשי מקצוע שונים וכו , טבעי שאתחבר לאלה שקרובים יותר לאני מאמין שלי .
מצד שני - יש לי המון חברים פה , שחשיבתם שונה משלי - ועדיין נוצרות חברויות . זה לא אומר שאני לא צורח את דעתי אגב ... אבל בכבוד רב.

לגבי טיפשים/חכמים - לא חושב שעל זה הדיון. לפחות לא שלי
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,102
מעורבות
1,044
נקודות
113
תמחור הוא לא פונקציה של איכות תמיד , יש עניין של גימור , מראה ( שלפעמים יקר יותר מכל רכיב המשפיע על איכות ) וכמובן יש עניין של מיתוג החברה - איפה היא רואה את עצמה בשוק , קהל היעד ( מתוך ידיעה שזול מדי ירחיק לקוחות או יקר מדי ירחיק לקוחות ) יכולות יצור , כמות יצור וכו .


:בעד::בעד::בעד:
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
רן

למרות שאתה טוען שאכן הבנת את דברי/ כוונותי, עד היום לא הבנת שהשגת תכלית מעשית אצלי קודמת לכל!

במילים אחרות אין באמתחתי סברה עיונית אחת, בניגוד מוחלט למה שאתה חושב, שאינה נובעת מנסיוני המעשי בתחום.

לפני שהמשיך תוך הימנעות עד כמה שניתן מ"אודיו במילים", הייתי שמח שתציג מה האג'נדה שעומדת מאחורי הפרקטיקה שלך. מה אתה רן מצפה לשמוע בהאזנה למערכת היי פיי דו ערוצי או עיקפי, תוצאה אופטימלית, אידאלית, אותנטית, או שמה פומפוזית, קרובה למקור רחוקה ממנו וכו, או שלדידך מספיק שהסאונד ירגש כמות שהוא. אני את עמדתי כאמור הצגתי לא רק בפניך בריש גלי.

התחביב אצלך מתחיל ונגמר כדבריך בשיפור התוצאה. על מנת להגיע למטרת התחביב (מה היא? ), אתה משקיע המון בלימוד התאוריה, בלי סוף במדידות, ותוך כדי כך בהתנסות של אלפי מצבי שווט אווטים יחודיים. אכן מרשים ואני עם יד על הלב אחרון האודיופילים שיזלזל בזה, ההפך הוא הנכון.

במידה שלא טעיתי, אתה תמיד בשאיפה למקסם את התוצאה. אוקי גם אני. לראיה אני מתנסה בלי סוף בתצורות סוניות ומצבים אקוטיים, מה המטרה בזה?

אותי זה משמש לדעת כיצד טיפול פיזי נקודתי ברגע נתון ( ולא חסר מה ), יאפשר לשדרג התוצאה.

בהתאם לאמצעים שעומדים לרשותי (ויש לא מעט כאלה) אני מנסה לפתור מספר בעיות סוניות, ומתחבט גם באלה המשותפות לכלל העוסקים בתחום. מסתמן שאצלך אותה סוגיה שהעלתי בפוסט הקודם רחוקה מלהיות קריטית, אחרת כבר מזמן היית מתייחס אליה.

גם כאן הייתי שמח לדעת מה הן אותן הבעיות שאתה נתקל בהן ולדידך צריך להביא לפתרונם? האם אלה בעיות יחודיות שקשורות לאג'נדה שלך, או שמה הן משותפות לכלל העוסקים בתחום?

שוב,מה לעשות שלמי שלא קיימת עבורו הפרבילגיה להעזר בגרפים מורכבים, ובליחצת כפתור לשנות את התוצאה ולשדרג אותה, יזדקק לטיונינג שכולל טיפוח מקסימלי בכל מה שקשור לרכיבי המערכת ולמרחב האזנה.

אני שוב אתן לך מספר דוגמאות קלות. חשמל סטטי משפיע ללא קשר למדיה המועדפת עלינו בצורה משמעותית. האם בדקת כיצד טיפול כזה משפיע על המערכת שלך?

כיום יש פיוזים אודיופילים וכנל דופלקסים מאד מאד איכותיים שמשפרים ללא היכר את הסיגנל, ניסית?

כנל טיפול בשדות מגנטים, שמספיק ותמקם את אחד המוצרים שקיימים בשוק, על הטרינוב מתחתיו או לצידו, ולא תאמין למשמע אוזניך, התנסת?

אני מניח שלא התנסת לא רק ברשימה חלקית זו, בדומה לבחינת סטנד יעודי מול קונסולה מעוצבת ביתית, ומידת השפעתו על הסאונד. זה פשוט לא מספיק מסקרן ( לא רק ) אותך, ובעיקר אתה לא מבין מה הביג דיל בזה, אז מה הטעם שאני כל פעם מחדש אציג את הדברים רק על מנת שיפלו על אוזניים ערלות!
 

נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
רן

למרות שאתה טוען שאכן הבנת את דברי/ כוונותי, עד היום לא הבנת שהשגת תכלית מעשית אצלי קודמת לכל!

במילים אחרות אין באמתחתי סברה עיונית אחת בניגוד מוחלט למה שאתה חושב, שאינה נובעת מנסיוני המעשי בתחום.

לפני שהמשיך תוך נסיון להימנע עד כמה שניתן מ"אודיו במילים", הייתי שמח שתציג מה האג'נדה שעומדת מאחורי הפרקטיקה שלך. מה אתה רן מצפה לשמוע בהאזנה למערכת היי פיי דו ערוצי או עיקפי, תוצאה אופטימלית, אידאלית, אותנטית, או שמה פומפוזית, קרובה למקור רחוקה ממנו וכו, או שלדידך מספיק שהסאונד ירגש כמות שהוא. אני את עמדתי כאמור הצגתי לא רק בפניך בריש גלי.

התחביב אצלך מתחיל ונגמר כדבריך בשיפור התוצאה. על מנת להגיע למטרת התחביב (מה היא? ), אתה משקיע המון בלימוד תאוריה, בלי סוף במדידות, ותוך כדי כך בהתנסות של אלפי מצבי שווט אווטים יחודיים. אכן מרשים ואני עם יד על הלב אחרון האודיופילים שיזלזל בזה.

במידה שלא טעיתי, אתה תמיד בשאיפה למקסם את התוצאה. אוקי גם אני. לראיה אני מתנסה בלי סוף בתצורות סוניות ומצבים אקוטיים, מה המטרה בזה?

אותי זה משמש לדעת כיצד טיפול פיזי נקודתי ברגע נתון ( ולא חסר מה ), יאפשר לשדרג התוצאה.

בהתאם לאמצעים שעומדים לרשותי (ויש לא מעט כאלה) אני מנסה לפתור מספר בעיות סוניות, ומתחבט גם באלה המשותפות לכלל העוסקים בתחום. מסתמן שאצלך אותה סוגיה שהעלתי בפוסט הקודם רחוקה מלהיות קריטית, אחרת כבר מזמן היית מתייחס אליה.

גם כאן הייתי שמח לדעת מה הן אותן הבעיות שאתה נתקל בהן ולדידך צריך להביא לפתרונם? האם אלה בעיות יחודיות לאג'נדה שלך, או שמה הן משותפות לכלל העוסקים בתחום?

שוב,מה לעשות שלמי שלא קיימת הפרבילגיה להעזר בגרפים מורכבים, ובליחצת כפתור יכולים לשנות את התוצאה ולשדרג אותה, זקוקים לטיונינג שכולל טיפוח מקסימלי בכל מה שקשור לרכיבי המערכת ולמרחב האזנה.

אני שוב אתן לך מספר דוגמאות קלות. חשמל סטטי משפיע ללא קשר למדיה המועדפת עלינו בצורה משמעותית. האם בדקת כיצד טיפול כזה ישפיע על המערכת שלך?

כיום יש פיוזים אודיופילים וכנל דופלקסים מאד מאד איכותיים שמשפרים ללא היכר את הסיגנל, ניסית?

כנל טיפול בשדות מגנטים, שמספיק ותמקם את אחד המוצרים שקיימים בשוק, על הטרינוב מתחתיו או לצידו, ולא תאמין למשמע אוזניך, התנסת?

לא, כמו שאני מניח שלא התנסת לא רק ברשימה חלקית זו. כך בדומה לבחינת סטנד יעודי מול קונסולה מעוצבת ביתית, ומידת השפעתו על הסאונד. זה פשוט לא מספיק מסקרן ( לא רק ) אותך, ובעיקר אתה לא מבין מה הביג דיל בזה, אז מה הטעם שאני כל פעם מחדש אציג את הדברים רק על מנת שיפלו על אוזניים ערלות!

arb ברשותך אתייחס לשאלה ששאלת את רן (כיום יש פיוזים אודיופילים וכנל דופלקסים מאד מאד איכותיים שמשפרים ללא היכר את הסיגנל, ניסית?)

איך תדע מה תהיה התוצאה של כול אחד מהרכיבים שאתה מכניס, האם הוא משפר או מחסיר (אותה שאלה ניתן לשאול על אינטרקונקטים, כבלי חשמל, משככים וכו...), התשובה הפשוטה - אין לך יכולת לדעת עד שלא בדקת על המערכת שלך בחדר נתון - במילים אחרות מדובר בהימור.

לעומת זאת, מכלי כמו RC הרבה יותר קל לדעת מה תקבל בסוף, כמובן שגם את התוצאה שקיבלת ניתן לשנות ולהתאים לטעמך די במדויק.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
arb ברשותך אתייחס לשאלה ששאלת את רן (כיום יש פיוזים אודיופילים וכנל דופלקסים מאד מאד איכותיים שמשפרים ללא היכר את הסיגנל, ניסית?)

איך תדע מה תהיה התוצאה של כול אחד מהרכיבים שאתה מכניס, האם הוא משפר או מחסיר (אותה שאלה ניתן לשאול על אינטרקונקטים, כבלי חשמל, משככים וכו...), התשובה הפשוטה - אין לך יכולת לדעת עד שלא בדקת על המערכת שלך בחדר נתון - במילים אחרות מדובר בהימור.

לעומת זאת, מכלי כמו RC הרבה יותר קל לדעת מה תקבל בסוף, כמובן שגם את התוצאה שקיבלת ניתן לשנות ולהתאים לטעמך די במדויק.

בוודאי שאפשר לדעת מה כל רכיב עושה ופחות או יותר איך הוא ישפיע על המערכת. בשביל זה צריך "לעבוד" /להתנסות. אין קיצורי דרך.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן

למרות שאתה טוען שאכן הבנת את דברי/ כוונותי, עד היום לא הבנת שהשגת תכלית מעשית אצלי קודמת לכל!

במילים אחרות אין באמתחתי סברה עיונית אחת בניגוד מוחלט למה שאתה חושב, שאינה נובעת מנסיוני המעשי בתחום.

לפני שהמשיך תוך נסיון להימנע עד כמה שניתן מ"אודיו במילים", הייתי שמח שתציג מה האג'נדה שעומדת מאחורי הפרקטיקה שלך. מה אתה רן מצפה לשמוע בהאזנה למערכת היי פיי דו ערוצי או עיקפי, תוצאה אופטימלית, אידאלית, אותנטית, או שמה פומפוזית, קרובה למקור רחוקה ממנו וכו, או שלדידך מספיק שהסאונד ירגש כמות שהוא. אני את עמדתי כאמור הצגתי לא רק בפניך בריש גלי.

התחביב אצלך מתחיל ונגמר כדבריך בשיפור התוצאה. על מנת להגיע למטרת התחביב (מה היא? ), אתה משקיע המון בלימוד תאוריה, בלי סוף במדידות, ותוך כדי כך בהתנסות של אלפי מצבי שווט אווטים יחודיים. אכן מרשים ואני עם יד על הלב אחרון האודיופילים שיזלזל בזה.

במידה שלא טעיתי, אתה תמיד בשאיפה למקסם את התוצאה. אוקי גם אני. לראיה אני מתנסה בלי סוף בתצורות סוניות ומצבים אקוטיים, מה המטרה בזה?

אותי זה משמש לדעת כיצד טיפול פיזי נקודתי ברגע נתון ( ולא חסר מה ), יאפשר לשדרג התוצאה.

בהתאם לאמצעים שעומדים לרשותי (ויש לא מעט כאלה) אני מנסה לפתור מספר בעיות סוניות, ומתחבט גם באלה המשותפות לכלל העוסקים בתחום. מסתמן שאצלך אותה סוגיה שהעלתי בפוסט הקודם רחוקה מלהיות קריטית, אחרת כבר מזמן היית מתייחס אליה.

גם כאן הייתי שמח לדעת מה הן אותן הבעיות שאתה נתקל בהן ולדידך צריך להביא לפתרונם? האם אלה בעיות יחודיות שקשורות לאג'נדה שלך, או שמה הן משותפות לכלל העוסקים בתחום?

שוב,מה לעשות שלמי שלא קיימת הפרבילגיה להעזר בגרפים מורכבים, ובליחצת כפתור יכולים לשנות את התוצאה ולשדרג אותה, זקוקים לטיונינג שכולל טיפוח מקסימלי בכל מה שקשור לרכיבי המערכת ולמרחב האזנה.

אני שוב אתן לך מספר דוגמאות קלות. חשמל סטטי משפיע ללא קשר למדיה המועדפת עלינו בצורה משמעותית. האם בדקת כיצד טיפול כזה ישפיע על המערכת שלך?

כיום יש פיוזים אודיופילים וכנל דופלקסים מאד מאד איכותיים שמשפרים ללא היכר את הסיגנל, ניסית?

כנל טיפול בשדות מגנטים, שמספיק ותמקם את אחד המוצרים שקיימים בשוק, על הטרינוב מתחתיו או לצידו, ולא תאמין למשמע אוזניך, התנסת?

לא, כמו שאני מניח שלא התנסת לא רק ברשימה חלקית זו. כך בדומה לבחינת סטנד יעודי מול קונסולה מעוצבת ביתית, ומידת השפעתו על הסאונד. זה פשוט לא מספיק מסקרן ( לא רק ) אותך, ובעיקר אתה לא מבין מה הביג דיל בזה, אז מה הטעם שאני כל פעם מחדש אציג את הדברים רק על מנת שיפלו על אוזניים ערלות!

אוקיי.

ברשותך, לא הייתי רוצה להכנס ולערבב כאן רב ערוצי, כי זה לא המקום ואני בספק אם זה מעניין את מי שפעיל ו/או קורא את הפורום של דו ערוצי.

אני חושב שאתה טועה בפרשנות שלך, לחשיבה שלי, בכל הקשור אליך (יצא קצת מסובך).

אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאתה דווקא כן איש פרקטי, בסך הכל ביקשתי להעביר את הדיון התיאורטי לרמת הפרקטיקה.

עם זאת, אני לא ממש משוכנע שאתה מודע לבעיות השונות שנגרמות כתוצאה מאקוסטיקה ולאפקט של כל אחת מאותן הבעיות על התוצאה הסופית.

להקשיב לדברים זה חשוב, דרמטי, מהותי, לדעת איך לנתח את הבעיות ואיך לפתור אותם, זה כבר סרט אחר.

האוזניים שלנו הם כלי אדיר אבל בסופו של יום כלי מוגבל וביחד עם הכלי הנהדר הזה, אנחנו צריכים להעזר גם במדע, בטכנולוגיה.

אתה כותב שוב ושוב על ענייני חשמל ומניח לגביי הנחות שונות ומשונות מבלי שאנחנו מכירים ו/או החלפנו מילה.

צא מתוך נקודת הנחה, שהתנסיתי ונכחתי בהדגמות הקשורות עם חשמל מכאן ועד הונולולו, יודע את כל מה שצריך לדעת על התהודה של שומאן, הקשבתי לא מעט להבדלים של כבלי תקשורת, קערות טיבטיות, רזונטורים, עיגולי עץ מיוחדים המודבקים על חלונות, שינוי פיוזים של רמקולים, מרימי כבלים, ארוניות עם עץ מיוחד מהחלק הצפון מערבי של ברזיל ומה לא.

תתפלא, אני תמיד הראשון להגיע להדגמות כאלה, זה נחמד, זה כיף ובין לבין, אפילו תופס את הראש לנוכח מה שאני שומע.

אממה, זה עדיין קישקוש בעיניי, גימיק, משחקים, הימור פה, הימור שם, בשום צורה לא קשור למהות. לעיקר.

ברשותך, בוא נניח שנייה בצד את הפיקנטריה ונעבור לפרקטיקה.

ביקשת דוגמאות. אז קח דוגמא:

בוא נתבונן על בעיה הקשורה לבאס ריספונס בחלל.

כל אחד סובל מזה, רובנו לא מבינים בכלל את גודל ומהות הבעיה וכמה היא מסוגלת להשפיע על התוצאה הסופית.

כשאני נתקל בבעיה הזו, כשאני נאלץ להתמודד עם בעיה שכזו:
אני מבצע מדידות באמצעות REW להבין מה אני בכלל שומע.
אני מפעיל את ה- Trinnov,
אני זורק לחלל עוד יחידות באס/אקוסטיות, קרי: סאבוופר,
בודק את מיקום הרמקולים ועוד,

כל אותם דברים נועדו לפתור בעיה שאני שומע באוזניים, אבל בו זמנית נעזר במדע, על מנת להבין את היקף הבעיה וההשפעה שלה.

האוזניים שלי, ביחד עם הגרפים, ביחד עם הטכנולוגיה, יאפשרו לי לצמצם את הבעיה ולטפל בה באופן הנכון.

איך אתה נגש לטפל בבעיה כאמור?

האם אי פעם טרחת לעשות את הדבר הכי בסיסי בעולם ולמדוד את החלל שאתה נמצא בו?

רן
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור