האם אתה מקבל אחוזים על ה"טראפיק"?מה שמשנה כאן זה כנראה טראפיק ומה שנילווה אליו, ולכן כל עוד אתם מספקים את הדלק והגפרורים זה ימשיך וימשיך, גם בשרשור הזה, גם בשרשורים אחרים. בזמן שאתם נלחמים כמו גלדיאטורים בזירה, המונה פועל. המשיכו כך!
אני רשמתי שלא מחליפים ציוד?אם זה היה נכון שהגישה היא רק "כי ככה אני שומע וזה מה יש.ככה אני אוהב,ככה אני מתרגש", אז גם לעולם אודיופיל "מבוסס אנלוג" לא היה מחליף או מוסיף ציוד.
אבל אודיופילים, כולל "מבוססי אנלוג", מחליפים ומוסיפים ציוד חופשי, כך שזו בעליל לא הסיבה.
לא רק זה שהם משנים ציוד, הם מוכנים ומתעניינים בציוד יקר, כולל החלפת/שידרוג ראש, זרוע, פטיפון, פונו סטייג', פרה, פאוור/מונובלוקים, כבילה, סטנדים, וכו'.
אבל האבסורד הוא שהשינוי שנותנים שינויים כאלה הוא לא באותו סדר גודל של טיפול אקוסטי ו/או RC, שאותם הם לא מוכנים לנסות בכלל. הם לא מתעניינים בזה שהחדר שלהם מעוות את כל התוצאה של המכשור המופלא שלהם עם peaks and dips של יותר מ-10dB כ"א, שזה מי יודע כמה מיליוני אחוזי עיוות, אבל יבדקו שה-THD לא יעלה על 0.5%.
זה אבסורד מוחלט. לא משהו הגיוני.
ובנוסף, האגדה האורבנית שההמרה לדיגיטלי בהכרח מאבדת את האופי המיוחד של ויניל אינה עומדת במבחן המציאות, כך ש-RC אינו רלוונטי רק ל"מבוססי אנלוג" אלא לכולם, ולטיפול אקוסטי פסיבי אין אפילו אגדות.
חשוב שנתחיל לפני הכל בלימוד החומר, אני אסביר לך מה זה בכלל אודיו, איך בכלל להקשיב, אני מעריך שזה יקח לא מעט זמן , במצב שאתה נמצא בו.
רן
מתנצל -- טעות נטו שלי -- לא קראתי נכון את המשפט:אני רשמתי שלא מחליפים ציוד?
...
אני עכשיו נוסע קצת לים,לשתות בירה ולנשנש במבה...חג שמח לכולם
חשבתי שכתוב "ולא בגלל שזה מוקצה אלא סוג של.כי ככה אני שומע וזה מה יש.ככה אני אוהב,ככה אני מתרגש...", ולזה הגבתי.ולא בגלל שזה מוקצה או סוג של.כי ככה אני שומע וזה מה יש.ככה אני אוהב,ככה אני מתרגש...
מתנצל -- טעות נטו שלי -- לא קראתי נכון את המשפט:
חשבתי שכתוב "ולא בגלל שזה מוקצה אלא סוג של.כי ככה אני שומע וזה מה יש.ככה אני אוהב,ככה אני מתרגש...", ולזה הגבתי.
טעיתי. מתנצל, ומחקתי את ההודעה השגויה.
תיהנה בים ומהבירה ומהבמבה!!!
קשקשן. רק פוסטים שלא תורמים לכלום.עמיר היום אתה לא בכושר. אין ספק שזה מעייף.
החולשה שלך זה אתה. ברגע שמלחיצים אותך ושזה נוגע אליך אתה יוצא מהאיזון.קשקשן. רק פוסטים שלא תורמים לכלום.
מחכה להסבר "מה הפוטנציאל של האנלוג".
כאמור, אם אתה לא עונה, ברור שאתה לא יודע וסתם אמרת, על תקן תחבולה שקופה של להראות שמה שאני עונה הוא שטות או התחמקות, ואחר כך להתחמק מתשובה ולהיעלם. אז התעלול השקוף הזה לא עובד איתי, ואני לא מתחמק. אתה כן.
נראה אותך משתף אותנו בידע המופלא שלך, שטענת במפורש שיש לך אותו. בלי שום תירוצים למה לא, ובלי להעביר שום דבר אלי.
אין כאן עניין של איזון, ואתה שוב מנסה להעביר את זה אלי ומתחמק מתשובה.החולשה שלך זה אתה. ברגע שמלחיצים אותך ושזה נוגע אליך אתה יוצא מהאיזון.
אני לא מתחמק משום דבר. מי שמכיר אותי יודע טוב מאד מה אני יודע ומה יש לי שם באותו חדר חשוך!
התפארת בשלל מספרים ,גרפים וציטוטים מהתנך אבל תכלס אתה חלש מאד בתחום האנלוג ולכן משלא הצלחת להוציא סאונד ובמקרה נפלה לך ההזדמנות לשים את ידך הלא טכנית במיוחד על מכשיר "טרינוב" שם כנראה לא צריך" להתאמץ" הרי הכל יוצא בלחיצת כפתור, ועכשיו אתה רוצה שאני אגלה לך את נפלאות האנלוג?!
אין כאן עניין של איזון, ואתה שוב מנסה להעביר את זה אלי ומתחמק מתשובה.
שאר התוכן של הודעתך הוא בדיוק באותה רמה שבה אתה מכריז שאצל אחרים שומעים חרא בלי ששמעת, אז זה לא שווה תגובה. זו הדרך העלובה והפתטית שלך לנסות להכפיש אחרים ואת הציוד שלהם בלי שום בסיס מציאותי.
מה התשובה לגבי פוטנציאל האנלוג?
שוב תשובה לא עניינית.עמיר ארסנל הביטויים וההסברים שלך מתחיל להתרוקן. אם לא הבחנת אז אתה משכתב את דבריך מבלי שים לב.
שלא תגיד שאני לא עוזר לך להבין את המטריה.שוב תשובה לא עניינית.
מה התשובה לגבי פוטנציאל האנלוג?
מה שהחבר @al2813 מתאר את מה שחסר למישהו בקשר להקלטה ספציפית בהדפסות ספציפיות. זו לא הגדרה של "הפוטנציאל של האנלוג", וזה לא משהו שקשור ליכולת המימוש של הפוטנציאל בעזרת מערכת, שזה ההקשר של מה שהתייחסת אליו.שלא תגיד שאני לא עוזר לך להבין את המטריה.
לך לעמוד 32 וראה את ההודעה של
החבר al2813 .
אבל זה היה ברור שתקפוץ לטרף.מה שהחבר @al2813 מתאר את מה שחסר למישהו בקשר להקלטה ספציפית בהדפסות ספציפיות. זו לא הגדרה של "הפוטנציאל של האנלוג", וזה לא משהו שקשור ליכולת המימוש של הפוטנציאל בעזרת מערכת, שזה ההקשר של מה שהתייחסת אליו.
אם יש לך אשליות שאני זקוק לעצות/עזרה ממך כדי לשפר משהו במערכת שלי, הצחקת אותי.
אני מעוניין רק מה התוכן, אם יש כזה, בטענתך שאתה יודע מה פוטנציאל האנלוג. לדעתי אין תוכן.
מה התשובה לגבי פוטנציאל האנלוג?
אתה שוב מתחמק, תוך ניסיון מגוחך להתנשא כאילו אתה באמת מבין על מה מדובר ועל מה כל הרעש.אבל זה היה ברור שתקפוץ לטרף.
לכן כל תשובה טובה ככל שתהיה אתה תבטל אותה. הבעיה שאחד שאינו בתחום האנלוג יתקשה להבין על מה מדובר ועל מה כל הרעש ולכן צריך להסביר לו באיפוק ובסבלנות עד כמה שאפשר כמובן.
המשך בפרק הבא.
כלומר מדובר בפוטנציאל שצריך לדעת איך למצות אותו מהציוד, וטענת שאתה יודע מהו.מעבר לזה שצריך ציוד טוב לאנלוג, צריך גם לדעת להוציא סאונד ממנו ואני לא משוכנע שעמיר מספיק מיומן במיצוי הפוטנציאל שקיים באנלוג.
מעולם לא הגבתי לביקורות שלך וכמעט שלא להודעות שלך בעיקר מכיוון שקולנוע ביתי לא מעניין אותי, גם מוזיקה ברב ערוצי פחות הקטע שלי למרות שנחשפתי…למה אתה מתכוון.
מה זה בכלל אודיו.
איך בכלל מקשיבים.
משה,אבל זה היה ברור שתקפוץ לטרף.
לכן כל תשובה טובה ככל שתהיה אתה תבטל אותה. הבעיה שאחד שאינו בתחום האנלוג יתקשה להבין על מה מדובר ועל מה כל הרעש ולכן צריך להסביר לו באיפוק ובסבלנות עד כמה שאפשר כמובן.
המשך בפרק הבא.
האכזבה מרד בוק נבעה בעיקר משום שההבדל בסאונד היה תהומי לציוד אנלוג טוב בהשוואה לנגנים הפשוטים. נגנים דור ראשון הם ראש וחצי מעל המים יחסית לנגנים החדשים מבחינת איכות הצליל ולא מבחינת נתוני עיוות ונתונים נוספים.אבל, כאמור, המאסטרים האלה שקולים, במשמעות שהסברתי.
גם כיום משתמשים במסטרים שהוכנו במקור עבור תקליטים, ללא שינוי, רק המרה ישירה לדיגיטל, להכנת מדיה דיגיטלית וקבצים. תקרא את מה שכתבו בענייני הכנת הדיסקים של RCA Living Stereo ו-Mercury Living Presence, למשל.
האכזבה מ-RBCD בתחילת דרכו לא נבעה מהעניין הזה בכלל, אלה מזה שההעברות לדיסקים היו פרימיטיביות, ללא dithering ו-noise-shaping, וגם כי איכות הנגנים הייתה ירודה יחסית.
כיום כל נגן מראוי לשמו עושה upsampling ומבצע את ה-anti-aliasing filtering בתדר רחוק מתחום השמע, וכו'.
תנסה לשמוע למשל דיסקים של Dutoit ב-Decca מתחילת שנות ה-80, או דיסקים של Telarc, בנגן מודרני, ותראה שלמרות שההעברות הן פרימיטיבית, שומעים מצוין.