רן,
ראשית ל-moshe625 יש אנלוג אז זה פחות רלוונטי.
שנית בהתאם לאג'נדה שלך אתה מייחס חשיבות עצומה, מהותית, דרמטית ויסודית לאקוסטיקה ובתוך כך לקולנוע ביתי והאפשרויות הגלומות בו וזה אחלה.
הבעיה היא לא לגבי הבחנה ספציפית זו או אחרת, אלה באותו הרגע שאין לך שום בעיה לשנות את דעתך כערף עין, ואז להתמם, are you tolking to me, ואני אמרתי?
תחזור במטותא לפוסט "הציטטות" שלי שכרגיל היה מעורפל ולא רק עבורך. אם זו לא התחסדות אשריך.
בעניין המקור וכל מה שצריך לדעת עליו, מגולם בנקודה שההפקה סיימה את תפקידה. זה הכי דומה עבורנו למה שנשאר מעבודת האולפן ו-pruym הסביר זאת יותר מיפה רק בהסתיגות מהנראה (להם) וכביכול שזה תופס לגבי רק כמה כותרים ישנים. רק לסבר האוזן בלשון המעטה מדובר הרבה מעבר לכמה אלפים בודדים.
מכאן שהרבה פחות אמין ביחס לנדון (אולי יותר סקסי) זה לבוא ולמשוך בחוטים שניה אחרי שה-play נלחץ ולהתרחק בעוד כמה שנות אור מהנקודה שצויינה לעיל, ולמי זה בכלל אכפת!
אתה שוב יכול לגחך, ולשכנע את עצמך שמדובר בספקולציות, ברומנטיקה, חלומות באספמיה ובעובדות שמצוצת מן האצבע, ומעל לכל המדידות ישכנעו אותך שאתה צודק, אבל מה לעשות שאלה העובדות לאשורן.
ההשלכות של זה ברמת השיחזור מובהקות. לדוגמה בהקשר לוורסיטליות שאתה מייחס לה חשיבות רבה, חשוב לדייק ולומר שכאשר אותו המקור הופך לאישו אתה תבחין במובהק שכל כותר וכותר הוא יחיד במינו ואין לו אח ורע.
כך לגבי היכולת להבחין ביתר שאת בשוני שמתקיים בין המבצעים השונים הכלים והחללים בהם הוקלטו וכן הלאה.
בהקשר לכך התבטא לא מזמן חבר טוב שלך, שמכיר את המערכת שלך ככף ידו, והסביר כיצד זה בא לידי ביטוי אצלך במרחב האזנה ומיותר לחזור על הדברים.
לבסוף כל אחד לשיטתו מנסה להציל עצמו מנזק אחר, אפשר להסכים אם זה הוא לא זה הגיוני ולגיטימי. העדר המודעות לאיך הדברים בסופו של דבר באים לידי ביטוי במרחב האזנה הרבה פחות!
שוב, אתה מדבר ברמיזות, אין לי מושג לאיזה חבר אתה מדבר אבל נראה לי שכן, היות וטענת שהיית אצלו.
מניח שיש לך את הטלפון שלו, אז אולי תרים לו טלפון ותשאל אותו, ככה בשקט, בלי שאף אחד שומע, מהי לדעתו האישית, המערכת הכי טובה שהוא שמע , היות והוא טורח לציין את העובדה הזאת שוב ושוב בפני כולם....(קח ניחוש פרוע...).
אבל אנחנו סוטים מהנושא והמערכת שלי היא ממש לא העיקר.
אנא ממך, יש אפשרות שתסביר כאן באופן ברור וחד, מהו אותו מקור?
רן