רן,
ברשותך מילה שתיים על מצב play שלדידך לאחריו הכל היסטוריה.
אני באמת לא מצליח להבין את ההתחסדות שלך. רגע אתה מייחס חשיבות עילאית ובעיקר עליונות למוצר/מותג, שניה וחצי אח"כ נאדה, לא היה ולא נברא.
בקונסטלציה זו, אתה בונה לך מודל למערכת פרמיטיבית שרחוקה שנות אור מהקידמה והטכנלוגיה. על מנת להצדיק את האג'נדה שלך אתה קובע בנחרצות שמדובר במערכת mid level מצ'וקמקת חסרת ישע ובשר, המכוסה באבק קסמים. ככזו היא מנגנת במחשכים, לרוב מוסיקת מעליות. מכאן שסיכוי אפסי שהיא תהיה וורסיטלית כמו נוכחת בדומה למערכת קולנוע ביתי, וזה רק קצה הקרחון. אז תרשה לי לומר לך שפרט ל"נוכחת", אתה טועה ובגדול, ובעיקר מטעה.
להוסיף "בשר" במודע (וכפי שציינת קודם לכן בפרוטרוט, זה יכול להיות כל פרמטר סוני אחר, משמעותי יותר או פחות) לתוכן הסוני המשוחזר (שלדידך ועבורך זה קריטי לתוצאה ), כשנצא לרגע מנקודת הנחה שהוא לא קיים בו, רק משום שמדובר בקפריזה ו"חמדנות" הלב, זה אומר להכפיף את המקור לטעם האישי שלך.
במילים אחרות זה להכתיב לשיחזור איך להתנהג במרחב השמע דרך הפרוססור/אקולייזר מתקדם ככל שלא יהיה.
שוב אני בהחלט יכול להבין אותך, משום שבשעה שהצלחת לשכנע את עצמך שאין כזה דבר להתקרב למקור, זה לא הותיר לך ברירה לקום ולחפש בהקדם אלטרנטיבה מרשימה אחרת, מה שבדיעבד גם היה בלתי נמנע.
במידה שרגע ההכרעה זה אכן רגע ה-play אז תעמוד בזה.
למרות הרוח הגבית של הקידמה הטכנולוגית, לא מעט הפקות מתקדמות כולל נסיונות להחיות את העבר נשמעות מנוכרות ומלאכותיות. אז אשמח שתסביר לי את התופעה הזו שלא רק מבחינתי היא עובדה מוגמרת!
ניתן לצרף מדידות וגרפים מנומקים, ונתונים על שלמות הסיטואציה הסונית המרשימה שמתקבלת בפרקטיקה הנדונה, עד מחר. זה עדיין לכשעצמו היה רחוק מלהסביר לא רק לך על התוצאה גופא, ובתוך כך את העדפה שלא להתעסק עם אמינות המקור בקרב לא מעט אודיופילים, ולא מהיום!
ברשותך מילה שתיים על מצב play שלדידך לאחריו הכל היסטוריה.
אני באמת לא מצליח להבין את ההתחסדות שלך. רגע אתה מייחס חשיבות עילאית ובעיקר עליונות למוצר/מותג, שניה וחצי אח"כ נאדה, לא היה ולא נברא.
בקונסטלציה זו, אתה בונה לך מודל למערכת פרמיטיבית שרחוקה שנות אור מהקידמה והטכנלוגיה. על מנת להצדיק את האג'נדה שלך אתה קובע בנחרצות שמדובר במערכת mid level מצ'וקמקת חסרת ישע ובשר, המכוסה באבק קסמים. ככזו היא מנגנת במחשכים, לרוב מוסיקת מעליות. מכאן שסיכוי אפסי שהיא תהיה וורסיטלית כמו נוכחת בדומה למערכת קולנוע ביתי, וזה רק קצה הקרחון. אז תרשה לי לומר לך שפרט ל"נוכחת", אתה טועה ובגדול, ובעיקר מטעה.
להוסיף "בשר" במודע (וכפי שציינת קודם לכן בפרוטרוט, זה יכול להיות כל פרמטר סוני אחר, משמעותי יותר או פחות) לתוכן הסוני המשוחזר (שלדידך ועבורך זה קריטי לתוצאה ), כשנצא לרגע מנקודת הנחה שהוא לא קיים בו, רק משום שמדובר בקפריזה ו"חמדנות" הלב, זה אומר להכפיף את המקור לטעם האישי שלך.
במילים אחרות זה להכתיב לשיחזור איך להתנהג במרחב השמע דרך הפרוססור/אקולייזר מתקדם ככל שלא יהיה.
שוב אני בהחלט יכול להבין אותך, משום שבשעה שהצלחת לשכנע את עצמך שאין כזה דבר להתקרב למקור, זה לא הותיר לך ברירה לקום ולחפש בהקדם אלטרנטיבה מרשימה אחרת, מה שבדיעבד גם היה בלתי נמנע.
במידה שרגע ההכרעה זה אכן רגע ה-play אז תעמוד בזה.
למרות הרוח הגבית של הקידמה הטכנולוגית, לא מעט הפקות מתקדמות כולל נסיונות להחיות את העבר נשמעות מנוכרות ומלאכותיות. אז אשמח שתסביר לי את התופעה הזו שלא רק מבחינתי היא עובדה מוגמרת!
ניתן לצרף מדידות וגרפים מנומקים, ונתונים על שלמות הסיטואציה הסונית המרשימה שמתקבלת בפרקטיקה הנדונה, עד מחר. זה עדיין לכשעצמו היה רחוק מלהסביר לא רק לך על התוצאה גופא, ובתוך כך את העדפה שלא להתעסק עם אמינות המקור בקרב לא מעט אודיופילים, ולא מהיום!
נערך לאחרונה ב: