דן,
צהריים טובים,
let's face it
אותו גועל נפש שאתה לא רוצה להיות חלק ממנו ובצדק, התחיל הרבה קודם לשרשור הנוכחי.
בניגוד אליך, היה חשוב לי להעלות את זה בתחילת הפוסט משום שבדיעבד לא ראיתי שזה כל כך הפריע, ולמען האמת לא רק לך. בלי קשר אני בטוח שגם מבחינתך לא ראוי לעשות כאן איפה ואיפה.
מה בכל זאת כל כך הקפיץ אותך, שטענתי ש- RC= אג'נדה איזוטרית. סתם ליידע כללי כמה מחברי הפורום משתמשים בטרינוב?
איזוטרי= ידוע למעטים. אז במה לא דייקתי, בפרט שרן בעצמו מדווח לנו שמדובר במוצר סופר מסובך שהיה עבורו לפחות בהתחלה כמו סינית
כמה פעמים דן, נכתב ע"י רן ועמיר, שאחרי תיקון הבעיות בכיול האוטמטי של ה-RC מגיע השלב לבצע התאמה לטעם אישי.
אחרי שאתה מסביר שאתה שומע רואה וחווה אנשים איך הם מקבלים החלטות באודיו ( הודעה נס' 4 עמ' 8), אתה טוען; עוד דבר חשוב-RC-זה לא טעם. ועוד פעם טעם.
אין לי בדל של ספק שאתה מנסה לעודד אנשים לצאת וללמוד ובעיקר להסתכל לאמת בפנים ומשם להתחיל, כפי שאתה מעיד על עצמך.
מנגד אין לך בעיה כלשהיא לצדד בדבריו של רן שמבחין בדקות; שברגע שמציגים אג'נדות שונות, חשיבה שונה, נסיון ומסקנות שונות, הדבר יגרום לאנשים מסוימים לצאת מהכלים. מי בדיוק יצא כאן מהכלים, ועל מה?
תסכים או שלא התגובות הנ"ל יותר משהם מעודדות למידה משמעותית כלשהיא הם מעוררות אנטגוניזם.
דוגמה באותו עניין, אין יותר מתאים מעמיר להמשיך לפמפם לנו השכם והערב את המנטרה על אנשי המקלדת; אותם לא מענין ללמוד מאחרים מעניין אותם להשוויץ-במה שהם חושבים [שהם כבר יודעים], ואם כבר אז ללמד אחרים בכדי להביא להם את האור. אכן מילים כדורבנות.
נתקדם, רן טוען שמטרת התיקון הנדון זה להתגבר על בעיות אקוסטיות קשות בחלל.
מנגד עמדתו של עמיר היא שלא ניתן באמצעותו להפוך חדר רע לטוב, כמו שאי אפשר להפוך מערכת גרועה לטובה. כמו שהטרינוב לא יתקן בעיתיות שנגרמת ע"י סטנד גרוע או חשמל.
תהא אשר תהא התשובה המדוייקת, אני ניסיתי להסביר באורך רוח, עד כמה הטיפול בחשמל ובסטנד זה דבר אלמנטרי וחשוב, וזה כמובן נפל על אוזניים ערלות.
לדידו של עמיר, מדידות וטרינוב אינם סותרים את הטיפולים האודיופילים הקלאסיים!
למרות זאת מבחינת רן, הטיפול האקוסטי הפסיבי תופס כל עוד הוא מקצועי, כי מה לעשות לדידו הצעצועים האקוסטיים שאני ושכמותי ככל הנראה עושים בהם שימוש, הם כלשונו; גימיק, קישקוש והימור פה הימור שם, משחקים, בשום צורה זה לא קשור למהות לעיקר.
בשני פוסטים שונים שמכוונים ל-moshe625 הוא כמובן מסביר לו שהוא לא מזלזל בכלום, והשיא מגיע בהודעתו השניה(עמ' 12 הודעה 17) שבו הוא כמו גוער במכותב היקר על שבתמימותו הרבה לא מבין על מה הוא מדבר.
רן מוסיף; המערכת מבצעת כיול: היא מתקנת במליון מישורים ועוד ועוד זהו. נגמר הכיול במצב flat.
עכשיו באפשרותך להביא את הסאונד לאן שאתה רוצה , רוצה יותר עגול, פחות עגול, רוצה יותר רזלוציה, פחות רזלוציה, רוצה את הסאונד יותר אגרסיבי, פחות אגרסיבי, סבבה, קח שחק עם מה שבא לך.
כשהעלתי על הכתב את האקסיומה בדבר הזיקה לתוכן המשוחזר שברגע שהוא רחוק מלהיות העיקר (בניגוד למצב שבו הוא הופך לאישו) , לטעם האישי יש מקום משמעותי ומכריע. אף אחד לא קם, כולל מי מהנכבדים שבדיעבד זה הפך לחלק מהותי מהאג'נדה שלהם.
בתגובה לאיציק ירקוני רן כותב; אתה צריך להתרכז שניה במהות, בעיקרון. המוצרים הללו נועדו לפתור בעיות ולא לקלוע לטעם שלך.
כמו כן; אני נעזר במדע על מנת לפתור בעיות שאני שומע באוזניים על מנת להבין את היקף הבעיה וההשפעה שלה.
עמיר יתרום משלו בפוסט שיועד ל- moshe 625 שבכל חדר קיימות בעיות שקשה מאד לזהות עד בלתי אפשרי.
לפני כן בהקשר של סיום הכיול האוטומטי רן מסביר; אז באותו הרגע טרינוב אומרת לך קח בבקשה את המחשב ובוא ביחד נגיע לטעם שלך ואחרי שנגיע לטעם היחודי שלך, בניגוד לטעם של רן, או של יוסי, אנחנו טרינוב { פונה לאיציק(זה המידע שחסר לך ביחס למוצרים שאתה מכיר)} נבצע התאמה מתמטית של כל הפיזיקה שלנו, שנגמרה לפני מספר דקות, לטובת הטעם שלך.
זה נכתב (בעמ' 13 הודעה 3 מהסוף) משפט וחצי אחרי; הממה זה בכלל לא קשור לטעם.
ואסיים במשפט של רן לאיציק; כמו לכל מוצר יש כאן פלוסים ומינוסים.
ובא לציון גואל