השפעת סוג מוזיקה בבחירת ההגברה


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
יפה יפה.. ובכל פעם שנחליף רכיב שונה בסטאפ נטיס מכייל נוסף? ואז למעשה לכיולים הקודמים של המכיילים מחו"ל לא תהיה יותר שום משמעות.

נכון. ברור.

בכל פעם שתחליף משהו מהותי כמו רמקול, או מגבר, או תשנה את סידור הסלון, תצטרך כיול חדש.

אתה לא חייב להטיס אף אחד, אתה יכול כמוני, לשבת ולדגור על החומר, שלא קשור רק לטרינוב, אלא למושגים באקוסטיקה וסאונד ואז לא תהיה תלוי באף אחד.

אופציה שנייה, זה לא ללמוד ולא להטיס אף אחד, אלא להשתמש במערכת הכיול האוטומטית שלהם, שזה בערך הדבר הכי קל לתפעול שתתקל בו, אבל היא תביא אותך ל 80 אחוז מהיכולות, שזה עדיין משמעותית טוב יותר מכל מה שנתקלת בו עד היום.

כמו לכל מוצר, יש כאן פלוסים ומינוסים.

אגב, רק לעשות לך סדר, הדברים האלה גם נכונים לדירק, אם לא היה לך כאן את דן, והיית רוצה למקסם את המערכת ולא היית רוצה לשבת וללמוד, גם אז, היית צריך להטיס לכאן אנשים.

ככל שתבחר במערכת משוכללת יותר, זה ידרוש יותר זמן ויותר הבנה, על מנת למקסם את היכולות שלה.

רן
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
103
נקודות
43
שוב.

הרי אתה הטסת פעמיים מכיילים בעלי תפיסה שונה. משמע שלפחות אחד מהם לא פגע בטעמך. אחרת מה הצורך בלהטיס מכייל נוסף עם תפיסה שונה.
אתה צריך להבין שמערכת הכיול של טרינוב אינה דומה למערכות הכיול שאתה מכיר, יש בה גמישות ועומק בלתי נתפס.

כמו שרן אמר אתה יכול להגיע לתוצאה מדהימה גם עם הכיול הבסיסי, אבל אפשר להוציא ממנה הרבה מעבר ולכן גם הגיעו מכיילים מחו"ל.

זה שאותם מכיילים היו אצל רן תרם רבות לרן להבין יותר לעומק וגם אני,עמיר ועוד כמה רק הרווחנו מזה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
יפה יפה.. ובכל פעם שנחליף רכיב שונה בסטאפ נטיס מכייל נוסף? ואז למעשה לכיולים הקודמים של המכיילים מחו"ל לא תהיה יותר שום משמעות.
נראה לי שאין טעם להמשיך. קיבלת את כל ההסברים שהם ללא ספק ברורים, כולל לגבי הטסת מכיילים, ונשארת בעמדתך הראשונית והשגויה לחלוטין.

תמשיך להאמין במה שאתה רוצה.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
נראה לי שאין טעם להמשיך. קיבלת את כל ההסברים שהם ללא ספק ברורים, כולל לגבי הטסת מכיילים, ונשארת בעמדתך הראשונית והשגויה לחלוטין.

תמשיך להאמין במה שאתה רוצה.
עמיר אני לא יודע מי צודק בויכוח הזה
אבל אתה לא יכול (למרות שכן יכול) בכל ויכוח להגיד שהאמת נמצאת רק אצלך…
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,641
מעורבות
1,151
נקודות
113
ראשית, חשוב לציין כי כתבתי פוסט מאוד ארוך ומחקתי אותו, כי מקריאה חוזרת, חשבתי שהוא קצת ישיר וחריף מדיי ואני לא רוצה ללכת לשם.

לכן, ניסחתי שוב את הדברים

לעניין המדובר – כל הנסיון הזה לצייר קבוצה מסוימת ,כקבוצה זוטרית,מוזרה,בעלת אג'נדה חריגה בנוף האודיו המקומי והעולמי – היא סילוף של המציאות.(ברמה הטכנית).הם מייצגים את הדעה והפרקטיקה הרווחת ,השכיחה – ולדעתי הדעות שלהם -הם עוד עדינות. עם הזמן – אני מניח שיהיו קיצוניות ונוקבות יותר.זה בלתי נמנע .




RC אינו דבר חדש.האמת שהוא מאוד ישן .הוא קיים מספר עשורים בתעשיה המקצועית ועם השנים נכנס
לשוק הביתי.בעשור האחרון – הרמה המקצועית והביתית שווה .


חשוב לציין – הדיון פה הוא לא על טרינוב או דיראק או כל מערכת "העלמת חדר מהמשוואה" אחרת,מפני שאפשר להשיג את אותו דבר ואף יותר בעזרת טיפולים פאסיבים בלבד.שלהם אין מגבלות תוצאה אלא מגבלות מציאות ,למרות שכן ישנם פתרונות מאוד יפים שם בחוץ.בעניי השילוב הנכון והפרקטי ביותר -הוא גם וגם,כאשר לכל אחד יש תפקיד מעט שונה.

אם נשאיר את הדיון כדיגיטל , כ"מערכת כיול" נפספס חלק גדול מאנשים שהם פשוט לא בקטע.(בשלב זה )

הדיון צריך להיות ממוקד ב – הכרת החלל,הרמקולים והאינטראקציה שלהם עם החלל,הצבה,אקוסטיקה וכו לעומת חשמל /כבלים וכו.

הנסיון להציב את האופציות ,כמתנגשות אחת בשניה – לא ברור לי. חשמל/כבלים הם חברים טובים של אקוסטיקה וכו ובאים ללטש את התוצאה . גם אני בודק מספר כבלים שונים לרמקולים שלי.גם אני משקיע בחשמל מהבסיס.

אבל וזה אבל אדיר – רמת ההשפעה של אקוסטיקה,הכרת החלל,מדידה וכו לעומת חשמל וכבלים –

היא גדולה במליון אולי שני מליון מונים מאשר האופציה השניה ברמת השפעתה על התוצאה .זה באמת לא ברור ?

אקוסטיקה פאסיבית,אקטיבית,אמצעי מדידה מדויקים במחירים מצחיקים -נגישים ויעלים מתמיד .מזה לפחות 10-15 שנים -לצרכן הביתי.אין פה שום חידוש.

שום דבר לא יתן לך תמונה אמיתית ומדויקת של מה קורה בחלל – בזמן מאוד קצר ויותר חשוב- אמיתי וכירורגי ביחס למדידה.

קשה מאוד מאוד לזהות בורות/דיפים בתגובה – והמון פעמים מאשימים את המערכת : רמקול קר,מגבר חסר נשמה ,כבל אנאליטי -נכנסים ללופ ההחלפות והלוחות -בזמן שמדידה של כמה דקות הייתה נותנת תשובה מדויקת ופתרון יעיל,קצר מדויק והכי חשוב שמיע -שמיע -שמיע ועוד פעם -שמיע.


פיק מהדהד יגרום בקלות למסקנה שרמקול מסוים לא שולט טוב על הבאס ,הוא בומי – בזמן שכל אשמת אותו רמקול היא זה שהוא יורד נמוך יותר ו "מתניע" מודים/צרות בבאס באותו חדר.הרמקול מדהים -אך לא מיושם טוב בחדר .

ישנו ויכוח ניצחי – על האם הכל מדיד.זאת אומרת – אם אני לא רואה שינוי במדידה – האם זה שמיע ?

אני אומר שאם זה שמיע זה מדיד – אם חופרים מספיק מוצאים.

אבל אין שום ויכוח,בשום קהילה בעולם, לגבי – האם מדידות שונות באותו חדר יהיו שמיעות .זה לא עניין של דעה כזו אחרת – זאת עובדה מוגמרת. עכשיו – הכלים פה – לא בא למישהו לנצל -אין בעיה .זה בסדר.זכותו.

זה צריך להיות ברור כשמש ,שהחדר הוא המשפיע הגדול ביותר(בהפרשים אדירים מכל דבר אחר ) ואם אנחנו רוצים לגעת בו – אין מנוס מלמדוד ולהבין מה קורה שם ואיך מסדרים את זה

עכשיו – זה לא אומר שאין חדרים "מטופלים" שנשמעים רע בעקבות השלכת ספוגים לא מבוקרת לחלל וזה גם לא אומר שאין חדרים לא מטופלים שפשוט נשמעים טוב . (יש גם מזל בחיים)- אבל למה לא לדעת את מקומך,מה אני עושה כדי למקסם- לא ברור לי.

התמורות הגדולות ביותר, שוב, בהפרשים אדירים, מגיעות ממקומות כאלה .

תמיד כשתוצאה מדידה משמעותית טובה יותר באותו חדר ועם אותה מערכת – הסאונד בהתאם .
 

נערך לאחרונה ב:

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
עמיר אני לא יודע מי צודק בויכוח הזה
אבל אתה לא יכול (למרות שכן יכול) בכל ויכוח להגיד שהאמת נמצאת רק אצלך…
עמיר, דן ורן נותנים בוויכוח הזה הסבר טכני, לוגי משכנע. דוגמאות ומספרים אמיתיים, תדרים שנמדדו בחדר ואיך זה ישפיע על מה שאתה שומע. גם הטענה של איציק הוסברה ולכן האמת שלהם משכנעת. מה גם שאינה סותרת אף גישה אחרת.
עמיר, כמעט תמיד בוויכוחים טכנים מוצא ביסוס לקביעות שלו עם מספרים והסברים שקשה מאוד לסתור. להתווכח איתו זה כמו לשחק טניס עם קיר אז במקום להגיד שהוא לא יכול להגיד שהאמת נמצאת אצלו (הוא מעולם לא טען שהאמת נמצאת רק אצלו) תביא נימוקים טכנים משכנעים ומבוססים.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
עמיר, דן ורן נותנים בוויכוח הזה הסבר טכני, לוגי משכנע. דוגמאות ומספרים אמיתיים, תדרים שנמדדו בחדר ואיך זה ישפיע על מה שאתה שומע. גם הטענה של איציק הוסברה ולכן האמת שלהם משכנעת. מה גם שאינה סותרת אף גישה אחרת.
עמיר, כמעט תמיד בוויכוחים טכנים מוצא ביסוס לקביעות שלו עם מספרים והסברים שקשה מאוד לסתור. להתווכח איתו זה כמו לשחק טניס עם קיר אז במקום להגיד שהוא לא יכול להגיד שהאמת נמצאת אצלו (הוא מעולם לא טען שהאמת נמצאת רק אצלו) תביא נימוקים טכנים משכנעים ומבוססים.
בוקר טוב מזמן לא קפצת
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
עמיר אני לא יודע מי צודק בויכוח הזה
אבל אתה לא יכול (למרות שכן יכול) בכל ויכוח להגיד שהאמת נמצאת רק אצלך…
יש, היו ויהיו מקרים שטעיתי ואטעה. במקרים האלה, ברגע שהבנתי שטעיתי, לא המשכתי להתווכח אלא הודיתי מיידית בטעות והתנצלתי.

המיעוט היחסי של טעויות אינו נובע מהיותי גאון הדור ו/או מידיעותי רחבות היריעה, אלא בעיקר מזה שכשאני לא בטוח במשהו, אני בכלל לא נכנס לוויכוח, או כותב שאני לא בטוח אבל נראה לי ש-.


כל עוד שההתערבות היא אך ורק מצד טרינוב זה מצוין.
מעבר לכך לא!!
וספציפית לעניין הוויכוח (הטיפשי) הזה, על מה "בסדר" ומה לא -- לפי דעת השופט המכובד @איציק ירקוני -- יש גם סתירה בעמדתו של כבוד השופט שכנראה כבוד השופט לא הבחין בה.

מצד אחד, הוא מעריץ בצורה די עיוורת את חברת טרינוב, ומצד שני, חברת טרינוב הנערצת בחרה להשקיע הון כסף וכוח אדם בתיכנון, פיתוח, בדיקה, תיקונים ותיעוד של אפשרויות כיול מסובכות -- מדובר בהרבה מאוד כסף ומאמצי פיתוח, של פיזיקאים ואנשי תוכנה! -- כדי שהמשתמשים יוכלו לכייל בעצמם (ו/או בעזרת מומחים, שגם הם נזקקים לאותם כלי כיול), מה שגם חושף רעיונות למתחרים לגבי פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם.

החברה הייתה צריכה להיות ממש מטומטמת כדי לעשות את כל זה אם החברה הייתה חושבת שזה "לא בסדר" במשהו. אבל לדעתו של כבוד השופט, עמדתו בנושא גוברת על עמדתה של החברה שהוא מעריץ.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,908
מעורבות
2,930
נקודות
113
בוקר טוב מזמן לא קפצת
זו דוגמה טובה לתגובה לא עניינית.

אם אתה חושב שאני לא צודק במשהו, אנא סתור את דברי בנימוקים ענייניים.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
זו דוגמה טובה לתגובה לא עניינית.

אם אתה חושב שאני לא צודק במשהו, אנא סתור את דברי בנימוקים ענייניים.
לדעתי זו תגובה עניינית לאותו בן אדם.
ברגע שאותו בן אדם אומר בשביל מה פטיפון רק כדי להוציא עוד פיפס במצילות ! כאן נגמר הויכוח שלי אתו.
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,102
מעורבות
1,044
נקודות
113
וספציפית לעניין הוויכוח (הטיפשי) הזה, על מה "בסדר" ומה לא -- לפי דעת השופט המכובד @איציק ירקוני -- יש גם סתירה בעמדתו של כבוד השופט שכנראה כבוד השופט לא הבחין בה.

מצד אחד, הוא מעריץ בצורה די עיוורת את חברת טרינוב, ומצד שני, חברת טרינוב הנערצת בחרה להשקיע הון כסף וכוח אדם בתיכנון, פיתוח, בדיקה, תיקונים ותיעוד של אפשרויות כיול מסובכות -- מדובר בהרבה מאוד כסף ומאמצי פיתוח, של פיזיקאים ואנשי תוכנה! -- כדי שהמשתמשים יוכלו לכייל בעצמם (ו/או בעזרת מומחים, שגם הם נזקקים לאותם כלי כיול), מה שגם חושף רעיונות למתחרים לגבי פרמטרים שכדאי להתייחס אליהם.

החברה הייתה צריכה להיות ממש מטומטמת כדי לעשות את כל זה אם החברה הייתה חושבת שזה "לא בסדר" במשהו. אבל לדעתו של כבוד השופט, עמדתו בנושא גוברת על עמדתה של החברה שהוא מעריץ.
אתה חושף תופעה מעניינת במיוחד.
מחליט מהו דיון טפשי מבחינתך.. ומציג אותי כשופט.

לא הבנתי איך הגעת למסקנה שאני מעריץ את טרינוב?
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
לדעתי זו תגובה עניינית לאותו בן אדם.
ברגע שאותו בן אדם אומר בשביל מה פטיפון רק כדי להוציא עוד פיפס במצילות ! כאן נגמר הויכוח שלי אתו.
עשיתי לך משהו? כתבתי משהו שלא קשור לדיון? פגעתי בך אישית או שפשוט ביקשתי הסברים למה שאתה טוען?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אתה חושף תופעה מעניינת במיוחד.
מחליט מהו דיון טפשי מבחינתך.. ומציג אותי כשופט.

לא הבנתי איך הגעת למסקנה שאני מעריץ את טרינוב?

אני לא מבין כאן משהו איציק, אתה משייך את עצמך לאיזו קבוצה? אתה רץ בין הקבוצות?
אתה מאמין רק באוזניים? אתה מאמין שחייבים מדידות? אתה חושב שפעמונים זה מהותי?

במקום לפסול דברים ולהעלות טענות שאינן מבוססות על ניסיון בפועל, הכל בתיבול רמיזות ורכילות, אולי תסביר מה הגישה שלך לכל הסיפור הזה?

וזה מקבל משנה תוקף, לאור העובדה שאתה משמש כאחד מהסוקרים כאן באתר.

רן
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
עשיתי לך משהו? כתבתי משהו שלא קשור לדיון? פגעתי בך אישית או שפשוט ביקשתי הסברים למה שאתה טוען?
ברגע שכתבת שטויות אין לי מה להגיב.
לא עשית לי שום דבר רע, לא פגעת בי
הכל טוב רק בריאות.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
להיפך אתה יכול לתקן אותי ואני לא אומר את זה בציניות.
אנשים חורקים שיניים ,הופכים כל אבן טובה כדי לשפר את המערכת שלהם, עוד קצת רזולוציות, עוד קצת עומק, בס יותר טייטי ואתה כאחד שמזמן הבנתי לא יכול לסבול לשמוע שאנלוג נשמע טוב יותר מדיגיטל, יוצא עם הצהרה מטומטמת "בשביל מה פטיפון ששומעים את אותו תקליט 10 פעמים ובשביל לקבל עוד פיפס במצילות"…

אז אתה עוד מבקש ממני שאענה לך ענייני.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
דן,

צהריים טובים,

let's face it

אותו גועל נפש שאתה לא רוצה להיות חלק ממנו ובצדק, התחיל הרבה קודם לשרשור הנוכחי.

בניגוד אליך, היה חשוב לי להעלות את זה בתחילת הפוסט משום שבדיעבד לא ראיתי שזה כל כך הפריע, ולמען האמת לא רק לך. בלי קשר אני בטוח שגם מבחינתך לא ראוי לעשות כאן איפה ואיפה.

מה בכל זאת כל כך הקפיץ אותך, שטענתי ש- RC= אג'נדה איזוטרית. סתם לידע כללי כמה מחברי הפורום משתמשים בטרינוב?

איזוטרי= ידוע למעטים. אז במה לא דייקתי, בפרט שרן בעצמו מדווח לנו שמדובר במוצר סופר מסובך שהיה עבורו לפחות בהתחלה כמו סינית

כמה פעמים דן, נכתב ע"י רן ועמיר, שאחרי תיקון הבעיות בכיול האוטמטי של ה-RC מגיע השלב לבצע התאמה לטעם אישי.

אחרי שאתה מסביר שאתה שומע רואה וחווה אנשים איך הם מקבלים החלטות באודיו ( הודעה נס' 4 עמ' 8), אתה טוען; עוד דבר חשוב-RC-זה לא טעם. ועוד פעם טעם.

אין לי בדל של ספק שאתה מנסה לעודד אנשים לצאת וללמוד ובעיקר להסתכל לאמת בפנים ומשם להתחיל, כפי שאתה מעיד על עצמך.

מנגד אין לך בעיה כלשהיא לצדד בדבריו של רן שמבחין בדקות; שברגע שמציגים אג'נדות שונות, חשיבה שונה, נסיון ומסקנות שונות, הדבר יגרום לאנשים מסוימים לצאת מהכלים. מי בדיוק יצא כאן מהכלים, ועל מה?

תסכים או שלא התגובות הנ"ל יותר משהם מעודדות למידה משמעותית כלשהיא הם מעוררות אנטגוניזם.

דוגמה באותו עניין, אין יותר מתאים מעמיר להמשיך לפמפם לנו השכם והערב את המנטרה על אנשי המקלדת; אותם לא מענין ללמוד מאחרים מעניין אותם להשוויץ-במה שהם חושבים [שהם כבר יודעים], ואם כבר אז ללמד אחרים בכדי להביא להם את האור. אכן מילים כדורבנות.

נתקדם, רן טוען שמטרת התיקון הנדון זה להתגבר על בעיות אקוסטיות קשות בחלל.

מנגד עמדתו של עמיר היא שלא ניתן באמצעותו להפוך חדר רע לטוב, כמו שאי אפשר להפוך מערכת גרועה לטובה. כמו שהטרינוב לא יתקן בעיתיות שנגרמת ע"י סטנד גרוע או חשמל.

תהא אשר תהא התשובה המדוייקת, אני ניסיתי להסביר באורך רוח, עד כמה הטיפול בחשמל ובסטנד זה דבר אלמנטרי וחשוב, וזה כמובן נפל על אוזניים ערלות.

לדידו של עמיר, מדידות וטרינוב אינם סותרים את הטיפולים האודיופילים הקלאסיים!

למרות זאת מבחינת רן, הטיפול האקוסטי הפסיבי תופס כל עוד הוא מקצועי, כי מה לעשות לדידו הצעצועים האקוסטיים שאני ושכמותי ככל הנראה עושים בהם שימוש, הם כלשונו; גימיק, קישקוש והימור פה הימור שם, משחקים, בשום צורה זה לא קשור למהות לעיקר.

בשני פוסטים שונים שמכוונים ל-moshe625 הוא כמובן מסביר לו שהוא לא מזלזל בכלום, והשיא מגיע בהודעתו השניה(עמ' 12 הודעה 17) שבו הוא כמו גוער במכותב היקר על שבתמימותו הרבה לא מבין על מה הוא מדבר.

רן מוסיף; המערכת מבצעת כיול: היא מתקנת במליון מישורים ועוד ועוד זהו. נגמר הכיול במצב flat.

עכשיו באפשרותך להביא את הסאונד לאן שאתה רוצה , רוצה יותר עגול, פחות עגול, רוצה יותר רזלוציה, פחות רזלוציה, רוצה את הסאונד יותר אגרסיבי, פחות אגרסיבי, סבבה, קח שחק עם מה שבא לך.

כשהעלתי על הכתב את האקסיומה בדבר הזיקה לתוכן המשוחזר שברגע שהוא רחוק מלהיות העיקר (בניגוד למצב שבו הוא הופך לאישו) , לטעם האישי יש מקום משמעותי ומכריע. אף אחד לא קם, כולל מי מהנכבדים שבדיעבד זה הפך לחלק מהותי מהאג'נדה שלהם.

בתגובה לאיציק ירקוני רן כותב; אתה צריך להתרכז שניה במהות, בעיקרון. המוצרים הללו נועדו לפתור בעיות ולא לקלוע לטעם שלך.

כמו כן; אני נעזר במדע על מנת לפתור בעיות שאני שומע באוזניים על מנת להבין את היקף הבעיה וההשפעה שלה.

עמיר יתרום משלו בפוסט שיועד ל- moshe 625 שבכל חדר קיימות בעיות שקשה מאד לזהות עד בלתי אפשרי.

לפני כן בהקשר של סיום הכיול האוטומטי רן מסביר; באותו הרגע טרינוב אומרת לך קח בבקשה את המחשב ובוא ביחד נגיע לטעם שלך ואחרי שנגיע לטעם היחודי שלך, בניגוד לטעם של רן, או של יוסי, אנחנו טרינוב { פונה לאיציק(זה המידע שחסר לך ביחס למוצרים שאתה מכיר)} נבצע התאמה מתמטית של כל הפיזיקה שלנו, שנגמרה לפני מספר דקות, לטובת הטעם שלך.

זה נכתב (בעמ' 13 הודעה 3 מהסוף) משפט וחצי אחרי; הממה זה בכלל לא קשור לטעם.

ואסיים במשפט של רן לאיציק; כמו לכל מוצר יש כאן פלוסים ומינוסים.

ובא לציון גואל
 
נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,924
מעורבות
1,601
נקודות
113
השבוע גם חרקתי שיניים עד שהצלחתי לשמוע באוטו את עומר אדם כמו שצריך...הרבה כסף עלה לי הח..א הזה..:cool:
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
אנשים חורקים שיניים ,הופכים כל אבן טובה כדי לשפר את המערכת שלהם, עוד קצת רזולוציות, עוד קצת עומק, בס יותר טייטי ואתה כאחד שמזמן הבנתי לא יכול לסבול לשמוע שאנלוג נשמע טוב יותר מדיגיטל, יוצא עם הצהרה מטומטמת "בשביל מה פטיפון ששומעים את אותו תקליט 10 פעמים ובשביל לקבל עוד פיפס במצילות"…

אז אתה עוד מבקש ממני שאענה לך ענייני.
נתחיל בכך שאני לא טוען שדיגיטל נשמע יותר טוב מאנלוג באופן גורף, ממש לא! (ודרך אגב, יש לי אוסף תקליטים די גדול כאשר רובם באיכות שלא זמינה היום) אני טוען שיש ויש ומכיוון שזה לא הדיון לא ארחיב.
העיניין שניסיתי להציג הוא שזה משעמם לשמוע שוב ושוב ושוב את אותו תקליט ושכמעט כל המוזיקה היום מוקלטת דיגיטלית באיכות מדהימה ושאני לא מסוגל לשמוע שוב את זפלין ומעולם לא סבלתי את פינק פלויד וגם בטהובן יצא לי מכל החורים. אני אוהב מוזיקה שאני לא מכיר.
עכשיו, אותו פיפס ואלפית שניה במצילה שכולנו מחפשים אתה תמצא בהרבה יותר db אם תתיחס ברצינות למה שהסביר עמיר (#251)באותה דוגמה לפני כמה פוסטים.
אתה לעומת זאת כותב בביטחון על סוגי חומרים שמהם עשוי השקע וכמה סנטימטר זה יזיז את הבמה, אתה מצחיק ויוסי ״המהנדס״ עוד יותר כשהוא כותב שצריך ללמוד מטלורגיה כדי לדעת את הדברים האלה, אז תרשה לי אבל אני מהנדס מכונות ובמקרה יש לי נגיעה יומיומית למתכות ולדפי נתונים שלהן,לא היה מקום לתת לו לייק על הקישקושים שלו וכנראה שהוא לא מהנדס מבריק. אני מושקע הון בכבלים, שקע, כבל בקיר, טיפול בחשמל, משכחים וכל דבר שישפר בעוד שתי נקודות את חדר ההאזנה שלי אני אוסף שיפורים קטנים כגדולים ומוכן לשלם עליהם, גם אני רודף אחרי רזולוציה ובמה. אממה באים פה אנשים שיש להם עצבים ללמוד, למדוד ולחפור ואומרים לי שאני רודף אחרי דיבי אחד כשמסתתרים אצלי בחדר 5 דיבי או לא יודע כמה (והחדר שלי מטופל אקוסטית אבל לפי האוזן) מסבירים את זה בצורה ברורה ומשכנעת, רן הדגים לי יותר מפעם אחת אז וואלה, בשיפוץ הקרוב אני מתחיל שם. אם אתה היית מציג לפני משהו יותר משכנע הייתי זורם.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור