אני רק שאלה, לאיזה מוסד אקדמי צריך להתקבל כדי להוציא "תואר באודיופיליה במובן המלא"?
לא במקרה מי ששומע בסלון נכנס לחובות.
אני רק שאלה, לאיזה מוסד אקדמי צריך להתקבל כדי להוציא "תואר באודיופיליה במובן המלא"?
לא במקרה מי ששומע בסלון נכנס לחובות.
הסר דאגה מליבך, איני חייב תודה או פרוטה לאיש.
מתגובותיך האחרונות ניתן ללמוד כי שיח הולם ושאינו אלים קשה עבורך, ו/או שהוא מעבר ליכולות ההתבטאות שסיגלת לעצמך בפורום.
להבא אשתדל (כמו חברים נוספים) להתעלם מנוכחותך כאן, הרגש חופשי לעשות כמוני.
משה,
אתה מתווכח אם אנשים לא נכונים,
אין להם מושג ירוק לא במטלורגיה, לא
במכניקה ולא בחשמל, אדם שאין לרקע
לנושאים האלה לא מבין יסודות לא יכול
למיין מה שייך למה ואיך זה משפיע על ביצועיי מערכת, ולכן ממלאים אותך במלל
שלא אומר כלום ושום דבר, וגם משקרים
שמגבר שעולה שליש מנגן טוב יותר האחיו
שעולה פי שלוש, צריך עזות מצח לספר סיפורי פוגי, כאילו אין להם מה להפסיד
בעיניי אחרים מתיחסים לפורום כאל טיפשים, מה סיבה לשקרים? אולי להנות
או משיקולים זרים!
לא מבין למה זה הפך להיות ויכוח כזה סוער (למרות שזה מהנה במידה).
ישנן שתי גישות. טיפול בעזרת rc וטיפול בעזרת אקוסטיקה פסיבית (ספוגים). בשני המקרים שמעתי תוצאות וואו ותוצאות נוראיות. היו גם בינויות. אז מה הויכוח בכלל?
ואז דיברו על השפעת החומר על הצליל. אז זהו, לחומר יש השפעה על הצליל. אבל הכסף של ארג׳נטו זה לא הכסף של סילטק. הם ישמעו כל כך שונה על אותו כסף בדיוק. אז מה תעזור טבלה כזו לניבוי הצליל. מה שכן, לכבל כסף יש כמה דברים שמאפשרים לו להיות שונה מנחושת. והיחודיות הזו של החומר, לא משנה איזה טיפול הוא עבר, תעבור תמיד למערכת. אז גם כאן אין באמת ויכוח.
משם ניכנסנו לעניינים אישיים. הספירת זרע של ההוא והלחץ דם של השני. כאן יש ויכוח, הוא חשוב, מלמד ומפרה. רק מה? לא בפורום הזה.
אחד המשפטים הכי מטומטמים שקראתי בחיים שלי, כאילו יש איזה תקן למי הוא אודיופיל, תכלס זה די מביך להתהדר בתואר הזה. מה זה אומר אודיופיל? אחד ששומע אינסוף פעמים את אותו תקליט ומצליח לסחוט ממנו עוד אלפית שניה חבויה של מצילה?ממה שאני יודע חוץ מהד"ר אף אחד שם הוא לא אודיופיל במובן המלא של התואר, לרובם אין מושג בסאונד והם יכולים לקפוץ עכשיו ולשאוג עד מחר איך אני מעז להשמיצם
לא פסלתי את הדעה שלך ואת המבחנים שלך.אלו לא שתי הגישות נמר.
הגישה של הטיפול הפסיבי והטיפול האקטיבי שייכים לאותה גישה.
שתי הגישות שייכות לאותו מחנה.
גם טרינוב וגם דירק אומרות לך, יא חביבי, אנחנו לא קוסמים, תמיד עדיף לך לטפל בפסיבי במקביל.
יש כאן גישה אחרת בכלל, שבאה ואומרת שאקוסטיקה זה ממש לא ביג דיל והרבה לפני אקוסטיקה, צריך להשקיע במשחקי חשמל, או כבילה וכיוצ"ב, באמצעותם אפשר לסדר הכל.
הקבוצה הזו טוענת, שהבעיות שאנחנו חווים, לא חייבים לתקנם באמצעות טיפול אקוסטי מקצועי (ודגש על מקצועי, בניגוד למישהו שזורק על הקירות ספוגים) אלא אפשר לפתור אותם באמצעות רזונטורים, צלחות, פעמונים, החלפת הגברות, החלפת כבלים, סוגים שונים מתכות, סוגים שונים של עצים וכיוצ"ב.
אז, אם ישאלו את הקבוצה הראשונה לפרט, הם יסבירו בחפץ לב, מהו באס ריספונס, מה זה time alignment, באיזה שלב החדר מתערב, מה היתרון של סאבוופר, מה הבעיות שנוצרות מ side walls , הם אפילו יצרפו גרפים ויזמינו לשמוע את הדברים בתאכלס.
הקבוצה השנייה, מעבר לזילזול בקבוצה הראשונה, לא תציג ותסביר כלום לגבי הטכניקה שהיא מתהדרת בה ואיך בכוונתה לפתור בעיות שיוצר החדר.
זו הבעיה.
רן
בוקר טוב מזמן לא קפצתאחד המשפטים הכי מטומטמים שקראתי בחיים שלי, כאילו יש איזה תקן למי הוא אודיופיל, תכלס זה די מביך להתהדר בתואר הזה. מה זה אומר אודיופיל? אחד ששומע אינסוף פעמים את אותו תקליט ומצליח לסחוט ממנו עוד אלפית שניה חבויה של מצילה?
יש כאן גישה אחרת בכלל, שבאה ואומרת שאקוסטיקה זה ממש לא ביג דיל והרבה לפני אקוסטיקה, צריך להשקיע במשחקי חשמל, או כבילה וכיוצ"ב, באמצעותם אפשר לסדר הכל.
הקבוצה הזו טוענת, שהבעיות שאנחנו חווים, לא חייבים לתקנם באמצעות טיפול אקוסטי מקצועי (ודגש על מקצועי, בניגוד למישהו שזורק על הקירות ספוגים) אלא אפשר לפתור אותם באמצעות רזונטורים, צלחות, פעמונים, החלפת הגברות, החלפת כבלים, סוגים שונים מתכות, סוגים שונים של עצים וכיוצ"ב.
לא פסלתי את הדעה שלך ואת המבחנים שלך.
אני אמרתי שעם אקוסטיקה, חשמל, ורזונטורים עשיתי מה שאתה עושה עם הטרינוב. אבל מכיוון שאתה ספקן ואתה חושב שאתה מכיר את כל השיטות, בחרת לזלזל בקבוצה השמרנית.
שמעתי מוזיקהבוקר טוב מזמן לא קפצת
בחיאת רן, על זה לצאת למלחמת חורמה ?
הקוראים פה קראו את הגישה שייצגת והסברת בפירוט ובסבלנות, קראו את הגישה השנייה וכל אחד ייקח את מה שמתאים לו בכל גישה.
יש מספיק מקום בתחביב לגישות שונות.
אם הגישה השנייה, שאתה סבור שהיא לא נכונה או איננה דרך המלך, עשתה את העבודה למישהו והוא מבסוט אז מה הבעיה?
חשוב שהבאת דרך אלטרנטיבית לידיעת הקוראים.
בזה עשית שירות גדול לחברים פה.
מי שהדרך הזאת מדברת אליו יבחן אותה בחיוב ומי שהדרך הזאת מסובכת/מורכבת מידי או לא מתאים לו להשקיע המון זמן בלימוד הנושא ואיך עובדים עם זה, יחפש דרך קלה יותר, גם אם לדעתך זו לא הדרך המיטבית.
רוצה לומר שלכל אדם יש את המשאבים/יכולות/רצון להשקיע זמן בלימוד שמתאימים לו עבור התחביב הזה וזה לגיטימי לגמרי.
אני, למשל, לא אכניס אלי פטיפון כי אני לא בנוי להתעסקות הזאת. זה פשוט לא מתאים לי , גם אם הפטיפון נשמע הכי טוב ללא עוררין.
זאת הבחירה שלי והיא לא אמורה להפריע לאף אחד.
מקווה שהנקודה הובנה והיא מקובלת.
מה לעשות שאתה התחלת לכתוב בפורום הזה לא מזמן…לא מזלזל בכלום. מתי כבר תבין את זה??
הסברתי לך בצורה ברורה, אני הראשון שקופץ על הזדמנות לשמוע דברים אחרים. הראשון שמגיע למפגש. מחכה בסבלנות למטה עד השעה היעודה.
וקיימים מקרים בהם אני לגמרי מופתע לטובה.
לא פוסל כלום. לא מזלזל בכלום. מתנסה וחווה כל הזמן.
וזה נכון לכל הקבוצה שמתעסקת בטכנולוגיה, כולם צמאים לנסות ולחוות גם פיסות עץ על חלונות.
כמה אתה מוכן להתנסות, ללמוד ולחוות?
ברגע שיש כאן דיון על אקוסטיקה. מדידות, RC, אתה זורק שזה מיותר ויש דרכים אחרות.
שואלים אותך, מה הדרכים האחרות, אנא הסבר, אנא פרט, אנא הדגם, אנא שלח תמונות....ובאופן תדיר, אתה באותו רגע נעלם, תוך שאתה זורק בוץ לכל עבר.
אז במקום כל הזמן להגיב לגופו של אדם, תתחיל להגיב לגופו של הנושא ותסביר את המשנה שלך.
זה הכל.
רן