השפעת סוג מוזיקה בבחירת ההגברה


exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
לא במקרה מי ששומע בסלון נכנס לחובות.

הסר דאגה מליבך, איני חייב תודה או פרוטה לאיש.
מתגובותיך האחרונות ניתן ללמוד כי שיח הולם ושאינו אלים קשה עבורך, ו/או שהוא מעבר ליכולות ההתבטאות שסיגלת לעצמך בפורום.
להבא אשתדל (כמו חברים נוספים) להתעלם מנוכחותך כאן, הרגש חופשי לעשות כמוני.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,937
מעורבות
476
נקודות
83
הסר דאגה מליבך, איני חייב תודה או פרוטה לאיש.
מתגובותיך האחרונות ניתן ללמוד כי שיח הולם ושאינו אלים קשה עבורך, ו/או שהוא מעבר ליכולות ההתבטאות שסיגלת לעצמך בפורום.
להבא אשתדל (כמו חברים נוספים) להתעלם מנוכחותך כאן, הרגש חופשי לעשות כמוני.

לא, אני לא מוותר עליך, אני לא זדוני ואין
לי טינה אליך, גם אני שמעתי בסלון ותמיד משהו הטריד אותי, בשלב מסוים הבנתי
שלא יהיה לזה סוף, עברתי לחדר 3x3.5
טיפלתי אקוסטית והטרוף נעלם, אני מרוצה
נהנה ורגוע, אתה מוזמן אלי למרות שאני
מסתכן ותדחה את הזמנה אבל זו בחירה
שלך, מצטער על השאר,ולא אכעס בכל
מקרה.
 

dor_s

חבר משקיען
הודעות
511
מעורבות
151
נקודות
43
אחרי שנהננו מכל ההודעות האחרונות, ולמדנו מי יודע מה על מי
אפשר לסיים עם הרוע סוף סוף?
 

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
269
מעורבות
114
נקודות
43
למה בעצם? הם צרכים משהו שימלא את האגו שלהם. הויכוח הזה עוזר להם למלא משהו בחייהם.
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,349
מעורבות
827
נקודות
113
חברים קצת פרופורציות.;) מדובר בסך הכל בתחביב ואתם שוב נגררים לוויכוחים כמו ילדים קטנים בארגז חול בגן חובה. תלמדו להכיל דעה שונה ולא להגרר לפרובוקציות, אפילו אם מישהו יכתוב שכדור הארץ שטוח ועומד על שלושה פילים. אודיופיליה לא פיזיקה גרעינית ולהבדלים שמיעים לא תמיד יש הסבר מדעי.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,862
מעורבות
987
נקודות
113
אנשים מבוגרים בגן ילדים.
מה הבעיה לקבל שיש יותר מדרך אחת על מנת להגיע לסטאפ שמהנה ומספק את בעליו ?
מה הבעיה לחלוק את המידע/הדרך ושכל אחד מהקוראים יחליט איזו דרך מתאימה לו ?

לא חייבים להוכיח השכם וערב שהאחר "לא מבין, לא אודיופיל", בפרט שלאף אחד פה (ובשום מקום בעולם, לפי מיטב ידיעתי) אין את ההסמכה והסמכות לקבוע "מיהו אודיופיל".

אחד הגיע לנירוונה באמצעות מיכשור דיגיטלי ומדידות ואני מברך על השיתוף הזה.
שני הגיע לנירוונה באמצעות אביזרים אקוסטיים אחרים, אמצעי שיכוך וטיפול בחשמל ואני מברך גם על השיתוף הזה.

קוראים פה אנשים שמסוגלים להחליט עבור עצמם מה מתאים להם ומה לא.
אגב, לא מדובר על מלחמת אסכולות - כל אחד רשאי לקחת חלק מכל אסכולה לפי מה שמתאים לו.
זה תחביב , בשביל הכיף.
זה לא דיון על "איך נכון לתכנן חללית למאדים שתחזיר אנשים בבטחה לכדור הארץ".
תתבגרו כבר.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
משה,
אתה מתווכח אם אנשים לא נכונים,
אין להם מושג ירוק לא במטלורגיה, לא
במכניקה ולא בחשמל, אדם שאין לרקע
לנושאים האלה לא מבין יסודות לא יכול
למיין מה שייך למה ואיך זה משפיע על ביצועיי מערכת, ולכן ממלאים אותך במלל
שלא אומר כלום ושום דבר, וגם משקרים
שמגבר שעולה שליש מנגן טוב יותר האחיו
שעולה פי שלוש, צריך עזות מצח לספר סיפורי פוגי, כאילו אין להם מה להפסיד
בעיניי אחרים מתיחסים לפורום כאל טיפשים, מה סיבה לשקרים? אולי להנות
או משיקולים זרים!

אני חושב שאתה צריך לחשוב היטב לפני שאתה קורא לי שקרן, או בשמות תואר אחרים, גם להדרת פני זקן יש וחייבים להיות גבולות.

לפני שאתה מכנה אותי שקרן, אני מציע שתרים טלפון ליבואן נאגרה בישראל ותשאל אותו על אמיתות הסיפור.

ההערות שלך הן מגוחכות, במיוחד שכל העולם ואשתו כמעט מכירים את הסיפור, אבל אני אספר לך אותו במיוחד, ללמד אותך, שלא תמיד כל הנוצץ זהב...בניגוד למה שאתה חושב ומאמין.

נאגרה HD הוזמן על ידי בהזמנה מיוחדת, בצבע יוצא דופן של שחור מט (ניחשת נכון, זה הרבה יותר יקר), כל זאת בזמן שהיה בבעלותי דאגוסטינו מומנטום, שהיה לו עדיין את הריח של הניילונים מאמריקה...

שני הכוכבים האלה, התמודדו בשווט אאוט מול מתמודד שלישי, שלא היה בבעלותי, נאגרה קלאסיק מונובלוקים וכל זאת במשך ימים ארוכים.

את השווט אאווט שמעו בערך מליון איש, לרבות יצרן של רמקולים מהנחשבים בעולם, הבעלים של האתר, כתבי אודיו, רופאים מפורסמים ומי לא בעצם.

השווט אאווט הבהיר לי (הרבה לפני שאחרים הוזמנו..) כי למרבה הצער, דווקא המגבר הזול יותר, שלא נמצא בבעלותי, הוא זה שנשמע משמעותית טוב יותר.

כמובן שמבחינתי, זו הייתה תוצאה אומללה, אבל העדפתי לנשוך שפתיים, לפעול לפי האמת והאוזניים שלי, להודות בטעות הכלכלית הכבדה, למכור את שני המגברים ולקנות את השלישי.

האם זה אומר שדאגוסטינו מומנטום, או נאגרה HD אינם מגברים טובים?

בוודאי שלא, מגוחך לחשוב ככה.
זה בסך הכל אומר, שבסט אפ הספציפי שלי, עם הרמקולים הספציפיים שלי, בטעם הספציפי שלי, העדפתי באופן גורף, ללא תחרות בכלל, את הנאגרה קלאסיק.

העובדה שקריאה על שווט אאוטים כאלה, בתקציבים כאלה גורמת לך לצאת מהכלים, זה עניין אחד, אבל אין בכך להצדיק את דברי השטנה, שאתה דואג לרסס בכל פוסט שני בערך, כאשר אינך בקיא בכלל בעובדות.

בדרך כלל, מומלץ להיות בקיאים בעובדות ואז לחוות דיעה ואחרי שאנחנו בקיאים בעובדות, אפשר לשער השערות:

לפיהן המערכת פח שלי, היא זו שהכשילה את המגברים האחרים, או בעצם בגלל שהם נאלצו לנגן בעיר חוף כמו תל אביב (הרבה פקקים ובלגן), או כי הפרקט אצלי לא לגמרי ישר..

ואתה לא צריך להתנצל, סלחתי.

בריאות.

רן
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,099
מעורבות
4,264
נקודות
113
לא מבין למה זה הפך להיות ויכוח כזה סוער (למרות שזה מהנה במידה).

ישנן שתי גישות. טיפול בעזרת rc וטיפול בעזרת אקוסטיקה פסיבית (ספוגים). בשני המקרים שמעתי תוצאות וואו ותוצאות נוראיות. היו גם בינויות. אז מה הויכוח בכלל?

ואז דיברו על השפעת החומר על הצליל. אז זהו, לחומר יש השפעה על הצליל. אבל הכסף של ארג׳נטו זה לא הכסף של סילטק. הם ישמעו כל כך שונה על אותו כסף בדיוק. אז מה תעזור טבלה כזו לניבוי הצליל. מה שכן, לכבל כסף יש כמה דברים שמאפשרים לו להיות שונה מנחושת. והיחודיות הזו של החומר, לא משנה איזה טיפול הוא עבר, תעבור תמיד למערכת. אז גם כאן אין באמת ויכוח.

משם ניכנסנו לעניינים אישיים. הספירת זרע של ההוא והלחץ דם של השני. כאן יש ויכוח, הוא חשוב, מלמד ומפרה. רק מה? לא בפורום הזה.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
לא מבין למה זה הפך להיות ויכוח כזה סוער (למרות שזה מהנה במידה).

ישנן שתי גישות. טיפול בעזרת rc וטיפול בעזרת אקוסטיקה פסיבית (ספוגים). בשני המקרים שמעתי תוצאות וואו ותוצאות נוראיות. היו גם בינויות. אז מה הויכוח בכלל?

ואז דיברו על השפעת החומר על הצליל. אז זהו, לחומר יש השפעה על הצליל. אבל הכסף של ארג׳נטו זה לא הכסף של סילטק. הם ישמעו כל כך שונה על אותו כסף בדיוק. אז מה תעזור טבלה כזו לניבוי הצליל. מה שכן, לכבל כסף יש כמה דברים שמאפשרים לו להיות שונה מנחושת. והיחודיות הזו של החומר, לא משנה איזה טיפול הוא עבר, תעבור תמיד למערכת. אז גם כאן אין באמת ויכוח.

משם ניכנסנו לעניינים אישיים. הספירת זרע של ההוא והלחץ דם של השני. כאן יש ויכוח, הוא חשוב, מלמד ומפרה. רק מה? לא בפורום הזה.

כשיש ויכוח על שתי גישות שונות אין בעיה לא להסכים אחת עם השניה, אבל ברגע שצד אחד פוסק שהגישה השמרנית היא וודו, אמונות תפלות וקמיעות למה הוא מצפה? על מה הוא מלין?
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אלו לא שתי הגישות נמר.

הגישה של הטיפול הפסיבי והטיפול האקטיבי שייכים לאותה גישה.
שתי הגישות שייכות לאותו מחנה.

גם טרינוב וגם דירק אומרות לך, יא חביבי, אנחנו לא קוסמים, תמיד עדיף לך לטפל בפסיבי במקביל.

יש כאן גישה אחרת בכלל, שבאה ואומרת שאקוסטיקה זה ממש לא ביג דיל והרבה לפני אקוסטיקה, צריך להשקיע במשחקי חשמל, או כבילה וכיוצ"ב, באמצעותם אפשר לסדר הכל.

הקבוצה הזו טוענת, שהבעיות שאנחנו חווים, לא חייבים לתקנם באמצעות טיפול אקוסטי מקצועי (ודגש על מקצועי, בניגוד למישהו שזורק על הקירות ספוגים) אלא אפשר לפתור אותם באמצעות רזונטורים, צלחות, פעמונים, החלפת הגברות, החלפת כבלים, סוגים שונים מתכות, סוגים שונים של עצים וכיוצ"ב.

אז, אם ישאלו את הקבוצה הראשונה לפרט, הם יסבירו בחפץ לב, מהו באס ריספונס, מה זה time alignment, באיזה שלב החדר מתערב, מה היתרון של סאבוופר, מה הבעיות שנוצרות מ side walls , הם אפילו יצרפו גרפים ויזמינו לשמוע את הדברים בתאכלס.

הקבוצה השנייה, מעבר לזילזול בקבוצה הראשונה, לא תציג ותסביר כלום לגבי הטכניקה שהיא מתהדרת בה ואיך בכוונתה לפתור בעיות שיוצר החדר.

זו הבעיה.

רן
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
ממה שאני יודע חוץ מהד"ר אף אחד שם הוא לא אודיופיל במובן המלא של התואר, לרובם אין מושג בסאונד והם יכולים לקפוץ עכשיו ולשאוג עד מחר איך אני מעז להשמיצם
אחד המשפטים הכי מטומטמים שקראתי בחיים שלי, כאילו יש איזה תקן למי הוא אודיופיל, תכלס זה די מביך להתהדר בתואר הזה. מה זה אומר אודיופיל? אחד ששומע אינסוף פעמים את אותו תקליט ומצליח לסחוט ממנו עוד אלפית שניה חבויה של מצילה?
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
אלו לא שתי הגישות נמר.

הגישה של הטיפול הפסיבי והטיפול האקטיבי שייכים לאותה גישה.
שתי הגישות שייכות לאותו מחנה.

גם טרינוב וגם דירק אומרות לך, יא חביבי, אנחנו לא קוסמים, תמיד עדיף לך לטפל בפסיבי במקביל.

יש כאן גישה אחרת בכלל, שבאה ואומרת שאקוסטיקה זה ממש לא ביג דיל והרבה לפני אקוסטיקה, צריך להשקיע במשחקי חשמל, או כבילה וכיוצ"ב, באמצעותם אפשר לסדר הכל.

הקבוצה הזו טוענת, שהבעיות שאנחנו חווים, לא חייבים לתקנם באמצעות טיפול אקוסטי מקצועי (ודגש על מקצועי, בניגוד למישהו שזורק על הקירות ספוגים) אלא אפשר לפתור אותם באמצעות רזונטורים, צלחות, פעמונים, החלפת הגברות, החלפת כבלים, סוגים שונים מתכות, סוגים שונים של עצים וכיוצ"ב.

אז, אם ישאלו את הקבוצה הראשונה לפרט, הם יסבירו בחפץ לב, מהו באס ריספונס, מה זה time alignment, באיזה שלב החדר מתערב, מה היתרון של סאבוופר, מה הבעיות שנוצרות מ side walls , הם אפילו יצרפו גרפים ויזמינו לשמוע את הדברים בתאכלס.

הקבוצה השנייה, מעבר לזילזול בקבוצה הראשונה, לא תציג ותסביר כלום לגבי הטכניקה שהיא מתהדרת בה ואיך בכוונתה לפתור בעיות שיוצר החדר.

זו הבעיה.

רן
לא פסלתי את הדעה שלך ואת המבחנים שלך.
אני אמרתי שעם אקוסטיקה, חשמל, ורזונטורים עשיתי מה שאתה עושה עם הטרינוב. אבל מכיוון שאתה ספקן ואתה חושב שאתה מכיר את כל השיטות, בחרת לזלזל בקבוצה השמרנית.
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
אחד המשפטים הכי מטומטמים שקראתי בחיים שלי, כאילו יש איזה תקן למי הוא אודיופיל, תכלס זה די מביך להתהדר בתואר הזה. מה זה אומר אודיופיל? אחד ששומע אינסוף פעמים את אותו תקליט ומצליח לסחוט ממנו עוד אלפית שניה חבויה של מצילה?
בוקר טוב מזמן לא קפצת
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,862
מעורבות
987
נקודות
113
יש כאן גישה אחרת בכלל, שבאה ואומרת שאקוסטיקה זה ממש לא ביג דיל והרבה לפני אקוסטיקה, צריך להשקיע במשחקי חשמל, או כבילה וכיוצ"ב, באמצעותם אפשר לסדר הכל.

הקבוצה הזו טוענת, שהבעיות שאנחנו חווים, לא חייבים לתקנם באמצעות טיפול אקוסטי מקצועי (ודגש על מקצועי, בניגוד למישהו שזורק על הקירות ספוגים) אלא אפשר לפתור אותם באמצעות רזונטורים, צלחות, פעמונים, החלפת הגברות, החלפת כבלים, סוגים שונים מתכות, סוגים שונים של עצים וכיוצ"ב.

בחיאת רן, על זה לצאת למלחמת חורמה ?
הקוראים פה קראו את הגישה שייצגת והסברת בפירוט ובסבלנות, קראו את הגישה השנייה וכל אחד ייקח את מה שמתאים לו בכל גישה.

יש מספיק מקום בתחביב לגישות שונות.
אם הגישה השנייה, שאתה סבור שהיא לא נכונה או איננה דרך המלך, עשתה את העבודה למישהו והוא מבסוט אז מה הבעיה?

חשוב שהבאת דרך אלטרנטיבית לידיעת הקוראים.
בזה עשית שירות גדול לחברים פה.
מי שהדרך הזאת מדברת אליו יבחן אותה בחיוב ומי שהדרך הזאת מסובכת/מורכבת מידי או לא מתאים לו להשקיע המון זמן בלימוד הנושא ואיך עובדים עם זה, יחפש דרך קלה יותר, גם אם לדעתך זו לא הדרך המיטבית.

רוצה לומר שלכל אדם יש את המשאבים/יכולות/רצון להשקיע זמן בלימוד שמתאימים לו עבור התחביב הזה וזה לגיטימי לגמרי.
אני, למשל, לא אכניס אלי פטיפון כי אני לא בנוי להתעסקות הזאת. זה פשוט לא מתאים לי , גם אם הפטיפון נשמע הכי טוב ללא עוררין.
זאת הבחירה שלי והיא לא אמורה להפריע לאף אחד.
מקווה שהנקודה הובנה והיא מקובלת.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
לא פסלתי את הדעה שלך ואת המבחנים שלך.
אני אמרתי שעם אקוסטיקה, חשמל, ורזונטורים עשיתי מה שאתה עושה עם הטרינוב. אבל מכיוון שאתה ספקן ואתה חושב שאתה מכיר את כל השיטות, בחרת לזלזל בקבוצה השמרנית.

לא מזלזל בכלום. מתי כבר תבין את זה??

הסברתי לך בצורה ברורה, אני הראשון שקופץ על הזדמנות לשמוע דברים אחרים. הראשון שמגיע למפגש. מחכה בסבלנות למטה עד השעה היעודה.
וקיימים מקרים בהם אני לגמרי מופתע לטובה.

לא פוסל כלום. לא מזלזל בכלום. מתנסה וחווה כל הזמן.
וזה נכון לכל הקבוצה שמתעסקת בטכנולוגיה, כולם צמאים לנסות ולחוות גם פיסות עץ על חלונות.

כמה אתה מוכן להתנסות, ללמוד ולחוות?

ברגע שיש כאן דיון על אקוסטיקה. מדידות, RC, אתה זורק שזה מיותר ויש דרכים אחרות.

שואלים אותך, מה הדרכים האחרות, אנא הסבר, אנא פרט, אנא הדגם, אנא שלח תמונות....ובאופן תדיר, אתה באותו רגע נעלם, תוך שאתה זורק בוץ לכל עבר.

אז במקום כל הזמן להגיב לגופו של אדם, תתחיל להגיב לגופו של הנושא ותסביר את המשנה שלך.
זה הכל.

רן
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
בוקר טוב מזמן לא קפצת
שמעתי מוזיקה
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
בחיאת רן, על זה לצאת למלחמת חורמה ?
הקוראים פה קראו את הגישה שייצגת והסברת בפירוט ובסבלנות, קראו את הגישה השנייה וכל אחד ייקח את מה שמתאים לו בכל גישה.

יש מספיק מקום בתחביב לגישות שונות.
אם הגישה השנייה, שאתה סבור שהיא לא נכונה או איננה דרך המלך, עשתה את העבודה למישהו והוא מבסוט אז מה הבעיה?

חשוב שהבאת דרך אלטרנטיבית לידיעת הקוראים.
בזה עשית שירות גדול לחברים פה.
מי שהדרך הזאת מדברת אליו יבחן אותה בחיוב ומי שהדרך הזאת מסובכת/מורכבת מידי או לא מתאים לו להשקיע המון זמן בלימוד הנושא ואיך עובדים עם זה, יחפש דרך קלה יותר, גם אם לדעתך זו לא הדרך המיטבית.

רוצה לומר שלכל אדם יש את המשאבים/יכולות/רצון להשקיע זמן בלימוד שמתאימים לו עבור התחביב הזה וזה לגיטימי לגמרי.
אני, למשל, לא אכניס אלי פטיפון כי אני לא בנוי להתעסקות הזאת. זה פשוט לא מתאים לי , גם אם הפטיפון נשמע הכי טוב ללא עוררין.
זאת הבחירה שלי והיא לא אמורה להפריע לאף אחד.
מקווה שהנקודה הובנה והיא מקובלת.

הכל מקובל ארז.

אין לי שום בעיה עם הגישה השנייה.

כמו שאתה מבין, החלק הארי של החברים שלי, של המערכות שאני מקשיב ונהנה מהן, לא מבוססות על דירק, או טרינוב וחלקן נשמעות נפלא.


רן
 

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,096
מעורבות
345
נקודות
83
לא מזלזל בכלום. מתי כבר תבין את זה??

הסברתי לך בצורה ברורה, אני הראשון שקופץ על הזדמנות לשמוע דברים אחרים. הראשון שמגיע למפגש. מחכה בסבלנות למטה עד השעה היעודה.
וקיימים מקרים בהם אני לגמרי מופתע לטובה.

לא פוסל כלום. לא מזלזל בכלום. מתנסה וחווה כל הזמן.
וזה נכון לכל הקבוצה שמתעסקת בטכנולוגיה, כולם צמאים לנסות ולחוות גם פיסות עץ על חלונות.

כמה אתה מוכן להתנסות, ללמוד ולחוות?

ברגע שיש כאן דיון על אקוסטיקה. מדידות, RC, אתה זורק שזה מיותר ויש דרכים אחרות.

שואלים אותך, מה הדרכים האחרות, אנא הסבר, אנא פרט, אנא הדגם, אנא שלח תמונות....ובאופן תדיר, אתה באותו רגע נעלם, תוך שאתה זורק בוץ לכל עבר.

אז במקום כל הזמן להגיב לגופו של אדם, תתחיל להגיב לגופו של הנושא ותסביר את המשנה שלך.
זה הכל.

רן
מה לעשות שאתה התחלת לכתוב בפורום הזה לא מזמן…
אני כבר מזמן העליתי כאן סרטונים, תמונות וכו.. הסברתי גם על רזונטורים מיוחדים ואתה כל הזמן חוזר על השטות הזאת.
המכשירים שאתה מתעסק אתם מאד יקרים ולא כל אחד יכול לרכוש אותם
לכן יש עוד אמצעים להגיע ולפתור בעיות בחדר מבלי לערוך מדידות.
הכל באוזניים. אני לא צריך אסמכתא מהמכשיר שהחדר תקין.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור