נראה שלא הבנת כל כך נכון.
רוב מערכות ה-RC הן מכשיר (או תוכנה) שאתה קונה, מחבר, נותן לזה למדוד ולעשות אופטימיזציה ובזה זה נגמר.
רק לטרינוב יש מיליון אופציות שכדי לקבל את המיטב שהמערכת מסוגלת להציע, צריך אנשי מקצוע, אבל גם לטרינוב יש Wizard שנותן סדר גודל של 80% מהיכולות תוך דקות מספר, ואפשר להסתפק בזה. יש מצב שה-80% של טרינוב עדיף על 100% של מערכת אחרת.
לא הייתה כאן סקירה, אלא דיון על כל מיני מערכות RC, ולקראת הסוף נוספה מערכת RC מובנית לתוך רמקול של B&O, שעבדה עם פטיפון, כלומר מקור אנלוגי.
נראה לי שאתה מפספס כאן משהו עקרוני: יש הבדל באופי הסאונד בין מקור דיגיטלי למקור אנלוגי.
כלומר גם אם תקנה את הממיר הטוב ביותר, לא תקבל את האופי של מה שהמקור האנלוגי מכניס לצליל, ולא תקבל את אותן איכויות אלא משהו באופי אחר. לא תוכל ע"י מערכת דיגיטלית לקבל צליל של פטיפון.
יש מצב שדיגיטציה מודרנית ברזולוציה גבוהה לא משנה הרבה את הקלט, אם בכלל בצורה מורגשת, שאז אם מכניסים לה קלט באופי אנלוגי, האופי הזה יישמר. כלומר, דיגיטציה של הפלט של פטיפון והמרה טובה חזרה לאנלוג שומרת על האופי האנלוגי, כפי שהתברר ל-
@YOSSI24 כשהוא שמע פטיפון דרך מערכת RC עם דיגיטיזציה וזה נשמע לו מצויין.
אין טעם להפוך מאנלוג לדיגיטל ואז שוב לאנלוג רק בשביל השעשוע, אם כי כאמור בדיגיטיזציה טובה ובאנלוגיזציה טובה חזרה זה לא ישנה הרבה, אבל לא עושים את זה למען השעשוע, אלא כדי להפעיל את העיבוד הנדרש לצורך RC על הסיגנל, וזה אפשרי רק בדומיין הדיגיטלי, ולכן
נדרשת המרה לדיגיטל.
הפואנטה היא שהנזק שנגרם בגלל ההמרות הוא זניח יחסית לתועלת שבהפעלת ה-RC, לא רק לפיצוי על מגרעות החדר אלא גם כדי לקבל את התועלת של עקומה שנשמעת יותר טוב מ-flat, כמו עקומת הארמאן.
לכן RC משמעותי וכדאי גם עבור פטיפון, והרמקול של B&O הוכיח את זה.