העתקתי את הסטודיו הקלטות של יואב
שדמה החדר שלי כמעט זהה לשלו.
הדרישות מסטודיו הקלטות הן שונות בתכלית מחדר להאזנה ביתית.
ווליום קונטרול זה בולשיט וגם נותנים אותו במתנה בממיר כל היצרנים, הוא חותך את הקצוות ואולי מתאים לרמקולים 100db צפונה זה נכון גם לפרה פסיבי היו לי שנים ולא יהיו לי יותר
ווליום קונטרול בממיר או
בנגן זה בונוס לקמצנים לחסוך, אני משתמש בו רק כאשר
הפרה אקטיבי מושבת
ווליום קונטרול בנגן/DAC זה לא "בונוס" ולא "חסכון" אלא אופציה רלוונטית בהחלט עבור פיוריסטים, רק שחשוב שאם זה מבוצע דיגיטלית, זה יהייה רק מתוך רזולוציה גבוהה ולא מתוך 16 ביט, אחרת יש ירידה באיכות.
בכל מקרה, לא ווליום בנגן/DAC ולא ווליום של פרה פסיבי חותכים בקצוות, אין להם השפעה על ה-frequency response.
השמיעה מתנהגת לפי עקומות פלטשר מאנסון, וכשהווליום יורד, הרגישות של האוזן לנמוכים ולגבוהים == "הקצוות" יורדת, ושומעים אותם פחות.
מעניין שאותה תופעה לא מפריעה לך בפרה רגיל. אולי יש לך שם מנגנון של "loudness", או שהעובדה שאתה מאמין בפרה רגיל ולא בפאסיבי משפיעה על איך שאתה שומע.
המערכת כוללת כבל הכי איכותי להספקת זרם גבוה מהקיר למפצל איכותי, כבל מתאים בשטח חתך המוליך למגבר high current, כבילת חשמל לשער חלקי המערכת, טיפול בחשמל הוא ראשון בחשיבות סונית, הבא כבל רמקול צריך להיות בעל שטח חתך מתאים לגודל הרמקול, תפקיד הכבילה היחיד הוא להעביר רק אינפורמציה ושיפור סוני הוא לא eq שמתקן את חולשות המערכת
ההשפעה של כבלים היא בחלקי dB, ההשפעה של RC יכולה להיות בהרבה dB.
הפרה משמש כמנצח התזמורת כשהוא אקטיבי וגם מגביר את הסיגנל
פרה אקטיבי לא מגביר את הסיגנל, להיפך, רק מחליש אותו במידה שנקבעת על פי כפתור הווליום.
הוא גם מתערב באופן משמעותי ושמיע בסיגנל, אבל את זה אתה מוכן ורוצה לקבל.
המגבר משרת את הרמקול מגביר את הסיגנל פעם שניה ומספק זרם לקבלת דינמיות ותמונה אוטנטית למה שמוקלט,
מגבר פשוט מגביר את הסיגנל מרמה של line level לרמה הנדרשת כדי להפעיל את הרמקול.
רמקול יש נציל עם עכבה נדיבה, ויש לא נציל עם עכבה נמוכה 4 אוהם, העכבה היא הקובעת יותר מערך נצילות הרמקול.
זה לא שהעכבה קובעת יותר או פחות מהרגישות (לא נצילות), אלא הם קובעים דברים שונים, לא לגמרי תלויים.
ואחרון חשוב מאוד טיפול אקוסטי פסיבי המקובל בכל חלל תעשייתי עסקי וביתי, אם המוסיקה בנפשכם והיא מימד מעודף בחייכם או שתוותרו על ה magic kingdoom החדר שלכם, או תהפכו את החוויה המוזיקלית כמטרה להשגה,
הפוסט הזה נכתב פחות עבור אלה עם המדליות והכרה, הוא נכתב מעין מורה נבוכים לאוהבים את תחום, אפשר לשאול שאלות לאלה שואין להם מה להפסיד.
זה לא שבלי טיפול אקוסטי אי אפשר לחוות חוויות מוזיקליות -- אצל רוב אוהבי המוזיקה אין טיפול אקוסטי והם נהנים.