לפחות שיקולים מסחריים משתנים לפי הצורך.באמת?! וואו
מייקל פרמר בפרט (וגם האחרים יש לומר ) הם מגה שרלטנים , אני מייחס 0 משמעות לכתיבה שלו וכנ"ל לגבי
העיתון שהוא מייצג . אצלם הכל שיקולים מסחריים ורק מסחריים!
שיקולים ריגשיים משתנים הרבה פחות.
לפחות שיקולים מסחריים משתנים לפי הצורך.באמת?! וואו
מייקל פרמר בפרט (וגם האחרים יש לומר ) הם מגה שרלטנים , אני מייחס 0 משמעות לכתיבה שלו וכנ"ל לגבי
העיתון שהוא מייצג . אצלם הכל שיקולים מסחריים ורק מסחריים!
לא נכון , כ-30% מהדיסקים שלי מוקלטים אנלוגית וחלקם נפלאים ממש (בריטן בדקה למשל)עופר.
אתה פשוט מתעב כל מה שמריח אנלוג.
.
פטיפון ברובו הוא שוק אספנות ונוסטלגיה , אני מכיר את השוק הנ"ל לפחות 18 שנה ואפילו 10-15 "אודיופילים כבדים"עופר.
אבל עצם העובדה שאתה טוען שהפטיפון זו אופנה חולפת מלמדת אותי שהמציאות בתחום האודיו זרה לך.
לא נכון , כ-30% מהדיסקים שלי מוקלטים אנלוגית וחלקם נפלאים ממש (בריטן בדקה למשל)
DG the originals ועוד ועוד ועוד
פטיפון ברובו הוא שוק אספנות ונוסטלגיה , אני מכיר את השוק הנ"ל לפחות 18 שנה ואפילו 10-15 "אודיופילים כבדים"
מ'דיטאון' לא ישנו זאת .
כנס לפורומים בנושאי מוסיקה ותווכח בעצמך עד כמה תחום הפטיפונים זניח .
בקיצור, הכל חרטא וכן, גם לדבריך אלו יש ליחס משמעות מוגבלת בדיוק כפי שכל אחד עושה בתחום הזה.
ממש לא מסכים עם דבריך!פטיפון ברובו הוא שוק אספנות ונוסטלגיה.
בפורומי מוסיקה מסתובבים אספנים. רובם המוחלט עם מערכות שאין מצב שאחד מיושבי הפורום היה מוכן לחיות איתן. מדוע? משום שסאונד לא מעניין את רובם. מכיר כמה אספנים (יותר מ-15 כבדים).
ברצינות.
.
היתרון היחיד לדיגיטל הוא עניין של הנוחות
.
לגבי הקטעים אינני זוכר כי זה היה לפני זמן בנובמבר 2014 ופבראור 2015.השקט, בעיקר השקט!!
אגב איזה קטעים השוותם?
רוזי,ריסק?
וואללה , יש לכם הגדרות ...
אילו היו אותם הקלטות ובאותה אייכות? אותה השקעה בשתי המקורות? כיוון המערכת והאקוסטיקה היה עבור שני המקורות או רק עבור בעיקר האנלוג?
אני בהחלט מכיר ומבין את העדיפות של האנלוג לעומת הדיגיטל, אבל אני חושב שזה בעיק בגלל שמאנלוג הרבה יותר קל להשיג תוצאות טובות, ועדיין לדיגיטל טוב ומושקע יש יתרונות בתחומים מסוימים על האנלוג.
הדוגמא הטובה שלי היא למשל רוקפורט עם אבסולר.
שנתיים החדר שנשמע לדעתי הכי טוב.
שנה אחת עשו שינויים לא הצלחתי לשבת שם.
עיקר האזנה שלי היא למוסיקה קלאסית, שם רעש הרקע הבוקע מתקליטים (כמו גם הפיצפוצים,
ה"טיקים" וה"פופים") הוא לא חלק מהמדיה ובהחלט מהווה מטרד ושום מע' אנלוגית וגם היקרה
ביותר לא תשנה זאת .
רעש הרקע קיים גם בתקליטים NM שלא לדבר על אלה המדורגים נמוך יותר וכן גם בהדפסות חדשות
(של Classic record למשל) .
מכאן שהדוגמא שהבאת עם הBMW היא התגלמות חוסר הענייניות בהתחשב בסגנון (הרברבני) על אחת כמה וכמה.
(דומני שעדכנת לא מזמן שהציוד אצלך חצה את קו המיליון, אתה מזומן להמשיך לעדכן ..)
שוב טעות בידך - בפורומים הללו מייחסים חשיבות רבה לסאונד ולאיכות הקלטה אולי לא במימדים
מיתיים אבל בהחלט כן. אגב שם האספנים בהחלט במיעוט, אני יודע-אני כותב שם.
אתה מייחס חשיבות יתר לגבי אלה שכן/לא מוכנים לחיות עם מע' כאלו ואחרות , מה זה רלוונטי ולמי??
אתה לא מכיר אותי כלל מעבר למפגש קצר אחד או שניים לפני כ5 שנים , "לא מסוגל לנתח" "יכולת אישית מוגבלת"זה בדיוק העניין. אתה לא מסוגל לנתח את מה שאתה שומע מעבר לפיקים ופופים. זה לא עניין של סאונד טוב או לא - זה עניין של יכולת אישית מוגבלת בגזרה הזו.
!
שוב, כמו שאתה לא ממש מכיר אותי-מתקיים גם ההיפך - אין לי עניין מיוחד בך או ברכושך .מה לעשות שזו דוגמא מעולה והיא מהחיים. בלי קשר, אני מריח מהמסך שלי סירחון אדיר של קינאה וצרות עין מצידך.
ודיונים עם כאלה שיש להם מיני מוניטור שטוענים שהוא משחזר סימפונית בקלות אינם מעניינים אותי.
במקרה שלך? רעל נטו - שום טעם, שום הבנה. פשוט תיסכול וזילזול. זו אזהרה אחרונה!