Munich Hi-End Show 2016


רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
באמת?! וואו
מייקל פרמר בפרט (וגם האחרים יש לומר ) הם מגה שרלטנים , אני מייחס 0 משמעות לכתיבה שלו וכנ"ל לגבי
העיתון שהוא מייצג . אצלם הכל שיקולים מסחריים ורק מסחריים!
לפחות שיקולים מסחריים משתנים לפי הצורך.
שיקולים ריגשיים משתנים הרבה פחות.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
לגבי מייקל פרמר מספיק לראות את הסירטון המביך שלו בנושא אנלוג מול דיגיטל בשביל להבין במי מדובר,
תזכורת- שם הוא קובע "עובדות מוצקות" לגבי עליונות מוחלטת של המדיה האנלוגית על פני זו הדיגיטלית,
מוגש בזאת לטובת זיכוי הרבים:


שילוב כה נדיר של עומק, ידע ,יושר אנטלקטואלי הוא דבר נדיר אפילו בקרב כתבי האודיו ולא שהתחרות קלה.

bdw
פעם אחד מהקוראים המסורים שלו , השמיע לי הדפסה חדשה של "somethin else" ,כשהערתי לגבי הצליל
שדמה יותר לסידי מודרני (ולא לטובים שבהם) מיד שלף רעי את מילת הקסם "מייקל פרמר" ובזאת הדיון נחתם
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
עופר.

יש לו המון ידע ונסיון בתחום. יש לו גם המון הרצאות עמוקות יותר מאשר שיחה עם אדם ״על הדרך״.
אתה פשוט מתעב כל מה שמריח אנלוג. המסע האנטי אנלוגי שלך חוצה כל דיון. ולכן, דיון איתך בעניין האנלוגי הוא מיותר.

התחום הדיגיטלי השתפר פלאים בשנים האחרונות. אם בסטרימרים, מחשבים, נגנים וטכניקות חדשות בכלל (dsd, היי רז וכ״ו).
והם בהחלט נושפים בעורפו של הפטיפון. אבל עצם העובדה שאתה טוען שהפטיפון זו אופנה חולפת מלמדת אותי שהמציאות בתחום האודיו זרה לך.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
עופר.
אתה פשוט מתעב כל מה שמריח אנלוג.
.
לא נכון , כ-30% מהדיסקים שלי מוקלטים אנלוגית וחלקם נפלאים ממש (בריטן בדקה למשל)
DG the originals ועוד ועוד ועוד

עופר.
אבל עצם העובדה שאתה טוען שהפטיפון זו אופנה חולפת מלמדת אותי שהמציאות בתחום האודיו זרה לך.
פטיפון ברובו הוא שוק אספנות ונוסטלגיה , אני מכיר את השוק הנ"ל לפחות 18 שנה ואפילו 10-15 "אודיופילים כבדים"
מ'דיטאון' לא ישנו זאת .
כנס לפורומים בנושאי מוסיקה ותווכח בעצמך עד כמה תחום הפטיפונים זניח .

בקיצור, הכל חרטא וכן, גם לדבריך אלו יש ליחס משמעות מוגבלת בדיוק כפי שכל אחד עושה בתחום הזה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
לא נכון , כ-30% מהדיסקים שלי מוקלטים אנלוגית וחלקם נפלאים ממש (בריטן בדקה למשל)
DG the originals ועוד ועוד ועוד


פטיפון ברובו הוא שוק אספנות ונוסטלגיה , אני מכיר את השוק הנ"ל לפחות 18 שנה ואפילו 10-15 "אודיופילים כבדים"
מ'דיטאון' לא ישנו זאת .
כנס לפורומים בנושאי מוסיקה ותווכח בעצמך עד כמה תחום הפטיפונים זניח .

בקיצור, הכל חרטא וכן, גם לדבריך אלו יש ליחס משמעות מוגבלת בדיוק כפי שכל אחד עושה בתחום הזה.

בפורומי מוסיקה מסתובבים אספנים. רובם המוחלט עם מערכות שאין מצב שאחד מיושבי הפורום היה מוכן לחיות איתן. מדוע? משום שסאונד לא מעניין את רובם. מכיר כמה אספנים (יותר מ-15 כבדים).

לגבי האנלוגי והנוסטלגיה.
כנס לאתרי אודיו כמו אודיוגון. גש למערכות החברים, בדוק כמה מהם מחזיקים בפטיפונים. ועכשיו לנתון - רובם המוחלט של חובבי האודיו בעולם מחזיקים בפטיפון כנגן עקרי. הנושף בעורפו הוא המחשב. אני לא אספן, אני לא חובב נוסטלגיה ואני משתמש רק בפטיפון כמקור אודיו ואני גם לא היחיד.

נכון. דברי אינן אקסיומה. יש המסכימים איתי ויש שלא. אך בעניין האנלוגי, אני מכיר מעט מאוד חובבים שאינם מעריכים את יכולתם הסוניות של המכשירים הללו. ואם יש כאלה, הם לא התנסו מספיק או שלא הצליחו להגיע לתוצאה מספקת. לעיתים, אותם ״אנטי אנלוגים״ אינם מרוצים מהעניין שראש טוב עולה הרבה כסף, צריך סוג של פדאנטיות בשביל להחזיק אנלוגי מכוון היטב וזה דורש התעסקות מסויימת.

חבר טוב שלי נורא רצה bmw. כשהוא הבין כמה עולה ביטוח ואחזקה הוא החליט שזה רכב בינוני ומזדה נותנת את אותה התמורה. הכל עניין של כנות, נסיון, יכולת כלכלית וכמובן - אוזן.

לי יש משימה שאותה אני מיישם בפועל - לקדם את האנלוג האיכותי בישראל. ויחד עם חברינו לפורום זה מצליח.
אז כנראה יש כמה שכן לוקחים את דברי וכתבי ברצינות.

לאחרונה אני עסוק בקידום התחום הדיגיטלי המודרני בתחום (מחשב וסטרימר) שהוא הדבר הבא.

לגבי השנים שאתה חי את התחום הזה. כל ה-18 שנים שלך מקבילים (בפעילות וחדירה לעומקו של התחום) לשבוע וחצי שלי. בלי לזלזל חלילה.
 

jabareen

חבר משקיען
הודעות
519
מעורבות
194
נקודות
43
פטיפון ברובו הוא שוק אספנות ונוסטלגיה.
ממש לא מסכים עם דבריך!

למרות שאין לי ניסיון עם פטיפונים חוץ מהאזנה לשני פטיפונים שונים במקומות שונים (אצל נמר וערן אודיופריק), הפטיפון ריסק את הדיגיטל (נגנים ודאקים).

בהאזנה של כמה קטעים זהים הן באנלוג והן בדיגיטל, אין מה להשוות האנלוג נשמע הרבה יותר טוב, פשוט טבעי יותר מדובר באיכות סונית מליגה אחרת.

נכון האנלוג תעסוקה ותחזוקה לעומת הדיגיטל.

היתרון היחיד לדיגיטל הוא עניין של הנוחות אבל כשמדובר באיכות הסאונד אין על פטיפון מכוון טוב.

זאת דעתי.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
עיקר האזנה שלי היא למוסיקה קלאסית, שם רעש הרקע הבוקע מתקליטים (כמו גם הפיצפוצים,
ה"טיקים" וה"פופים") הוא לא חלק מהמדיה ובהחלט מהווה מטרד ושום מע' אנלוגית וגם היקרה
ביותר לא תשנה זאת .

רעש הרקע קיים גם בתקליטים NM שלא לדבר על אלה המדורגים נמוך יותר וכן גם בהדפסות חדשות
(של Classic record למשל) .

מכאן שהדוגמא שהבאת עם הBMW היא התגלמות חוסר הענייניות בהתחשב בסגנון (הרברבני) על אחת כמה וכמה.
(דומני שעדכנת לא מזמן שהציוד אצלך חצה את קו המיליון, אתה מזומן להמשיך לעדכן ..)

בפורומי מוסיקה מסתובבים אספנים. רובם המוחלט עם מערכות שאין מצב שאחד מיושבי הפורום היה מוכן לחיות איתן. מדוע? משום שסאונד לא מעניין את רובם. מכיר כמה אספנים (יותר מ-15 כבדים).
ברצינות.
.

שוב טעות בידך - בפורומים הללו מייחסים חשיבות רבה לסאונד ולאיכות הקלטה אולי לא במימדים
מיתיים אבל בהחלט כן. אגב שם האספנים בהחלט במיעוט, אני יודע-אני כותב שם.
אתה מייחס חשיבות יתר לגבי אלה שכן/לא מוכנים לחיות עם מע' כאלו ואחרות , מה זה רלוונטי ולמי??


 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
ריסק?
וואללה , יש לכם הגדרות ...
אילו היו אותם הקלטות ובאותה אייכות? אותה השקעה בשתי המקורות? כיוון המערכת והאקוסטיקה היה עבור שני המקורות או רק עבור בעיקר האנלוג?
אני בהחלט מכיר ומבין את העדיפות של האנלוג לעומת הדיגיטל, אבל אני חושב שזה בעיק בגלל שמאנלוג הרבה יותר קל להשיג תוצאות טובות, ועדיין לדיגיטל טוב ומושקע יש יתרונות בתחומים מסוימים על האנלוג.
 

jabareen

חבר משקיען
הודעות
519
מעורבות
194
נקודות
43
השקט, בעיקר השקט!!

אגב איזה קטעים השוותם?
לגבי הקטעים אינני זוכר כי זה היה לפני זמן בנובמבר 2014 ופבראור 2015.
שמעתי jazz, מוסיקה אקוסטית ומוסיקת בארוק.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
KATZOFE עופר או איך שלא יקראו לך.
כבר לא מעט הודעות שלך שאני קורא ומזהה לא מעט ציניות,זלזול, עוקצנות וחוסר כבוד כלפי האחר.
אפשר לא להסכים ולהתבטא בצורה שלא תבאס את מי שקורא.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
עיקר האזנה שלי היא למוסיקה קלאסית, שם רעש הרקע הבוקע מתקליטים (כמו גם הפיצפוצים,
ה"טיקים" וה"פופים") הוא לא חלק מהמדיה ובהחלט מהווה מטרד ושום מע' אנלוגית וגם היקרה
ביותר לא תשנה זאת .


אביב גפן נוהג לומר. "מה שמדוייק מדיי זה כבר משעמם"
הטיקים,הפופים והפיצפוצים. זה כל היופי באנלוג. מה שהוקלט זה מה שתקבל.
אצלי המקור המרכזי הוא המחשב. מחובר דאק והכל ובעתיד הסט יזכה לשידרוג משמעותי ביותר בגזרה הזאת. שמעתי הקלטות ברמות הגבוהות ועדיין אין על הסאונד והפירוט שמוציא הפטיפון.
 

jabareen

חבר משקיען
הודעות
519
מעורבות
194
נקודות
43
ריסק?
וואללה , יש לכם הגדרות ...
אילו היו אותם הקלטות ובאותה אייכות? אותה השקעה בשתי המקורות? כיוון המערכת והאקוסטיקה היה עבור שני המקורות או רק עבור בעיקר האנלוג?
אני בהחלט מכיר ומבין את העדיפות של האנלוג לעומת הדיגיטל, אבל אני חושב שזה בעיק בגלל שמאנלוג הרבה יותר קל להשיג תוצאות טובות, ועדיין לדיגיטל טוב ומושקע יש יתרונות בתחומים מסוימים על האנלוג.
רוזי,
בבקשה תקרא מה שכתבתי בסוף התגובה שלי "זאת דעתי", כלומר אתה יכול לזרוק אותה בטראש.

הפעם הראשונה ששמעתי פטיפון הייתה אצל נמר. הקלטות הדיסקים היו ממיטב הלייבלים, הנגן שהיה מול הפטיפון היה ברמה גבוהה ובאותם תנאים אקוסטיים.

בפעם השניה אצל ערן גם הדיסקים היו ממיטב הלייבלים ובאותם תנאים, שמענו נגן ולאחר מכן דאק ובסוף פטיפון.

בנקודה הזאת לא להאשים ההקלטות, כי מן הסתם כולנו בתחום מנסים להשיג ההקלטות הטובות ביותר שקיימות בדיסקים או בקבצים.
אני לא מדבר על הקלטה גרועה או סתם דיסק על מאשי.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
לא האשמתי אף אחד ואיני פותח תחרות בין פטיפון ל cdp.
לשניהם יש מקום, וכל אחד מהם יכול להגיע לרמות גבוהות ביותר עם היתרונות המובנים של אחד לעומת השני.
הייתה תקופה לפני מספר שנים. שאצל האודיופילים המנוסים המילה מגבר ss הייתה מבחינת גועל נפש,
ההשוואות שלהם בין מגברי מנורות לטרנזיסטוריים היו דומות לאופן ולסגנון של הודעתך.

מאז הרבה מאותם אודיופילים (בלי שמות) עברו למגבר ss.
אני חושב שהם לא הבינו בזמנו שההבדלים בין סוגי ההגברה הם לא מי יותר טוב. אלא במה הם שונים.
 

jabareen

חבר משקיען
הודעות
519
מעורבות
194
נקודות
43
אישית לא מעניין אותי tube או ss, אני הולך על מה שנשמע לי טוב יותר ומתאים לצרכים שלי.

עד היום השתמשתי רק בדיגיטל ומנסה כל פעם להפיק המקסימום ממנו, למרות שאין לי ניסיון בפטיפון או באנלוג חוץ מההאזנה כנראה העדפתי אותו/התאים לי/הסאונד האנלוגי משך אותי יותר מהדיגיטל.

אני לא יכול לוותר על דיגיטל אלא מנסה לשדרג למשהו יותר טוב ולהפיק המיטב ממנו ובמקביל הולך גם על אנלוג.
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
532
מעורבות
361
נקודות
63
הדוגמא הטובה שלי היא למשל רוקפורט עם אבסולר.
שנתיים החדר שנשמע לדעתי הכי טוב.
שנה אחת עשו שינויים לא הצלחתי לשבת שם.

אורי יש יבואן בארץ למוצרים של אבסולר?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אין לי מושג האמת...
הכי טוב לשאול את יגאל כשהוא יתאושש מהתערוכה :)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
עיקר האזנה שלי היא למוסיקה קלאסית, שם רעש הרקע הבוקע מתקליטים (כמו גם הפיצפוצים,
ה"טיקים" וה"פופים") הוא לא חלק מהמדיה ובהחלט מהווה מטרד ושום מע' אנלוגית וגם היקרה
ביותר לא תשנה זאת .

רעש הרקע קיים גם בתקליטים NM שלא לדבר על אלה המדורגים נמוך יותר וכן גם בהדפסות חדשות
(של Classic record למשל) .

זה בדיוק העניין. אתה לא מסוגל לנתח את מה שאתה שומע מעבר לפיקים ופופים. זה לא עניין של סאונד טוב או לא - זה עניין של יכולת אישית מוגבלת בגזרה הזו.

מכאן שהדוגמא שהבאת עם הBMW היא התגלמות חוסר הענייניות בהתחשב בסגנון (הרברבני) על אחת כמה וכמה.
(דומני שעדכנת לא מזמן שהציוד אצלך חצה את קו המיליון, אתה מזומן להמשיך לעדכן ..)

מה לעשות שזו דוגמא מעולה והיא מהחיים. בלי קשר, אני מריח מהמסך שלי סירחון אדיר של קינאה וצרות עין מצידך. ולמה אני ניכנס בך כמו שמחטיפים לגור כלבים עיתון באף? משום שאני שונא שמשתינים לי על השטיח. אסביר למה אני מתכוון. הרי לא כתבתי סתם על דעת עצמי את מחיר המערכת שלי. האמת שמעולם לא עשיתי זאת. היה פוסט שתומר העלה ושאל אם יש בארץ מערכות במחיר של מעל ל-200,000 דולר. אז עניתי שכן - שלי עולה גם יותר ויש עוד כמה כאלה כאן ממש - בפורום הזה. מצטער שזה מה שיש לי. אם יעזור לך, אמכור אותה, אקנה כזו זולה שתרגיש טוב.

ומכאן שאלה: האם מישהו כאן צריך להתבייש במחיר של המערכת שלו? האם אני גונב? חי על חשבון מישהו? אם להגיד שיש לי מערכת יקרה בפורום היי אנד זו רברבנות אז איזו זכות קיום יש לפורום היי אנד? כל התחום הזה בנוי על ציוד מהקצה העליון שהוא במקרה גם יקר. על האוטו אני בהחלט מבסוט - מת עליו - מאחל לך כזה.

שוב טעות בידך - בפורומים הללו מייחסים חשיבות רבה לסאונד ולאיכות הקלטה אולי לא במימדים
מיתיים אבל בהחלט כן. אגב שם האספנים בהחלט במיעוט, אני יודע-אני כותב שם.
אתה מייחס חשיבות יתר לגבי אלה שכן/לא מוכנים לחיות עם מע' כאלו ואחרות , מה זה רלוונטי ולמי??

לא היתה לי טעות קודם אז איך יש לי ״שוב טעות״?
מכיר את הפורומים הללו עופר. אני מוזמן אליהם גם בפייסבוק וגם אלה שמחוצה לו. מעולם לא חשבתי להשתתף, אני מכיר את חלקם הקטן שיש להם מערכות באמת טובות והם אנשים רציניים שאני משוחח איתם בלי קשר לפורומים. אני מייחס חשיבות למה שאני מקדם - אודיופיליה. ולכן איכות המערכת חשובה לי מאוד ודיונים עם כאלה שיש להם מיני מוניטור שטוענים שהוא משחזר סימפונית בקלות אינם מעניינים אותי.

בלי קשר.
העוקצנות שלך בפורום, בכל פוסט, במשך שנים בהן אתה ניכנס בזילזול וחוסר כבוד למי שמתדיין מולך, תגרום לכך שאני פשוט אפסיק את המנוי שלך. זה לא קשור לדיון שלך איתי עכשיו, זו התנהלות כפייתית שלך בפורום. ניב קורח למשל, שמנגח אותי בכל הזדמנות, לא נחסם. למה? משום שלעיתים דבריו הם דברי טעם. במקרה שלך? רעל נטו - שום טעם, שום הבנה. פשוט תיסכול וזילזול. זו אזהרה אחרונה!
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
זה בדיוק העניין. אתה לא מסוגל לנתח את מה שאתה שומע מעבר לפיקים ופופים. זה לא עניין של סאונד טוב או לא - זה עניין של יכולת אישית מוגבלת בגזרה הזו.

!
אתה לא מכיר אותי כלל מעבר למפגש קצר אחד או שניים לפני כ5 שנים , "לא מסוגל לנתח" "יכולת אישית מוגבלת"
אין לך מושג מה אתה סח.
מה לעשות שזו דוגמא מעולה והיא מהחיים. בלי קשר, אני מריח מהמסך שלי סירחון אדיר של קינאה וצרות עין מצידך.
שוב, כמו שאתה לא ממש מכיר אותי-מתקיים גם ההיפך - אין לי עניין מיוחד בך או ברכושך .
ודיונים עם כאלה שיש להם מיני מוניטור שטוענים שהוא משחזר סימפונית בקלות אינם מעניינים אותי.

עיוותת לחלוטין את דברי בעניין זה ולא בפעם הראשונה -הצבתי 4 תנאים לכך שיתאפשר למוניטור
לנגן הכל- לא השתכנת לא נורא , הדיונים הללו אינם מעניינים אותך? נתגבר גם על זה.

במקרה שלך? רעל נטו - שום טעם, שום הבנה. פשוט תיסכול וזילזול. זו אזהרה אחרונה!

רק לעניין ההבנה , מין הסתם יהיה קשה לך לקבל אבל הבנתי שלי (ותפיסתי את הסאונד) בתחום
הנ"ל לא ממש נופלת משלך, בתחומים אחרים-תתפלא .
שום טענה עניינית לא הבאת ( הצבעתי על חסרון מהותי שלי מפריע אישית וזו הסיבה שפרשתי
מתחום הפטיפונים ובנוסף אי זמינות של המדיה )
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
אם אין עניין בי או ברכושי אז מהיכן צרות העין ומדוע הנסיון לעקוץ?

מה אכפת לי שפרשת מהאנלוגי. ולמה אתה צריך כל הזמן להתנפל אחוז אמוק כשהמילה פטיפון מוזכרת?

אני לא טוען ולא מתווכח איתך בכלל. כתבתי לך קודם. אתה לא פיגורה לדיון. זה עניין של פוסט או פוסט וחצי שתשחרר רעלנים - לא מתאים לי.

אתה מוזמן להמשיך את הדיון העקר בלעדי.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור