רכיבי הבסיס כוללים את המקור. כלומר: רכיבי הבסיס הם רמקולים, מגבר ומקור.
אתה יכול להחשיב את המקור כחלק מהבסיס של הסט וזה בסדר. העניין הוא שאם ההגברה אינה מתאימה לרמקול, אתה יכול
לשים איזה מקור שאתה רוצה בעולם אבל שום דבר לא יעבוד כמו שצריך מפני שהבסיס לא טוב. כמו שאמרתי: בסיס מערכת טובה, רמקול הגברה. אתה יכול לקבל ואתה יכול גם לא. הכל בסדר.
סביר? זה יכול להיות לא לטעמך. אבל להגיד סביר? קצת מוגזם. עד היום כל הקרמים ששמעתי (ושמעתי) ניחנו ברזולוציות, מהירות, פירוט, דיוק ודינמיקה שהחובב הלא מנוסה אינו תמיד מסוגל לעכל אותם או בכלל להבחין בהם. החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה. קרמי הוא בהחלט מיקרוסקופ להקלטות. כשמתרגלים לזה, וחיים עם זה, מתקשים להביט במקרוסקופים עם עדשה מאובקת. כשמורידים את השמיכה, מגלים מהי הטמפרטורה האמיתית של החלל.
נמר, למה כל פעם שאנשים כותבים דעתם על רמקולים קרמים וזה לא לטובה אתה תמיד קופץ?
אם תקרא שוב את מה שכתבתי אז תבין שסהכ ישרתי קו עם מה שאייל כתב ולא יותר מזה..
אני לא מתווכח איתך על מה ששמעת או מה טעמך. אין לזה קשר למה שהוצג וששמעתי בתערוכה.
אתה בעצמך כתבת:
"החובב הותיק והמנוסה (איל וינדלר למשל) יבחין ביכולות הללו, ידע לנתח אותן אך בהחלט לא מוכרח לאהוב את זה."
אם לא הבנת אז החובב המנוסה אייל וינדלר (חברי למסע) כתה בעצמו:
"קרמיים - מבחנתי אכזבה , אכזבה קר ומנוכר .. מעבדה ביולוגית .הם נחנו דווקא בספארק ובקליריטי אבל החטאו למסיקליות , לטימבר בקיצור נקסט".:
עם תוצאות קשה להתווכח, לפחות בתערוכה ועד כה.
הורנים דורשים חלל מתאים ומטופל. זו אחת הסיבות שבהרבה מקרים לא מצליחים להדגים אותם היטב בתערוכות.
לידיעתך אחי, רוב החדרים שהציגו הורנים היו סבירים מאוד ומטופלים אקוסטית. אני מניח שהסיבות העיקריות
לתוצאה הלא מחמיאה ששמעתי מהם קשורה דווקא לרמקול עצמו ולחיבור שלו עם האלק' (חוסר התאמה)
ביחידות קרטון קל מאוד להתאהב. הן לא שקופות, לא מהירות, רכות, מעוותות ומתבלות, מחממות וצובעות. יחד עם זאת, הן גורמות גם להקלטות הגרועות להשמע שמיעות. יש לזה יתרונות למי שאוהב, חסרונות למי שמחפש הבחנה גבוהה. ולכן, קרבון, קרמי, אלומניום ויהלום מיועדות למי שמחפש את מה שהקרטון, מעצם היותו קרטון, יכול להציע.
אחי אם זה מה שאתה כותב וחושב על יחידות קרטון כנראה שאתה ממש לא מעודכן וחי בשנות ה 70 של המאה הקודמת..
מה שאני יכול לומר לך שחבל לי שלא היית איתנו בחדר של Blumenhofer בתערוכה..אני מניח שזה היה משנה לך קצת את צורת המחשבה והכתיבה גם יחד.
יחידות הקרטון שמיוצרות כיום משלבות בתוכן תרכובות מתקדמות של חומרים
הגורמים ליחידה להיות יותר חזקה, עמידה, מהירה, ורזולטיבית ועם זאת מאוד מוזיקלית ונעימה.
כמובן שכל יצרן עושה זאת בתצורה שונה וכל מקרה לגופו. יש יותר מוצלחים ויש פחות..
האינפורמציה על יחידות הקרטון נאמרה לי מהנציג בחדר של Blumenhofer.