Artos Moonglow - רמקולים "קרמיים" במבחן


NStudio-Hiend

חבר משקיען
הודעות
851
מעורבות
43
נקודות
28
בוא אני אגלה לך סוד, אין לי לא פוקאל ולא איזופון ואין לי מניות לא אצל זה ולא אצל ההוא, ככה שאין לי אינטרס פה בתחרות למי יש יותר גדול.
הנקודה שלי היא שמהניסיון שלי ה-1038 רמקול יותר שלם מהקסיאנו אבל הקסיאנו עולה עליו בכמה אספקטים. בנוסף אמרתי שזו לא ממש השוואה הוגנת מכיוון שה-1038 מתומחר כמו הוסקובה וזה המגרש שהוא מתחרה בו, את הקסיאנו צריך להשוות לסקאלה אוטופיה.
אתה שמעת X ואני שמעתי Y, לא צריך לקפוץ על כל דבר, אם הקסיאנו היה המועדף עליך שיהיה לך לבריאות אבל אין לו שום יתרון אבסולוטי על ה-1038.

gayle , בקצרה אתה מוזמן לשמוע אצלי ולהתרשם מהרמקול הזה ומאחיו הגדול .
אולי תשנה את דעתך .
מישל .
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
פרטים זה לא הכל, זה אפילו רחוק מאוד מלהגדיר רמקול טוב.

פרטים זה חלק. אבל החלק החשוב ביותר עבורי. מערכת צריכה להעביר מקסימום מידע מהדיסק. לא מתפשר על העניין הזה.
אם רמקול לא יודע להעביר פרטים אז הוא לא עושה את העבודה שלו טוב. יש לזכור שעל מנת שרמקול יהיה מפורט הוא צריך לעשות עוד כמה דברים בשביל לקבל את ה״תואר״ הזה - מפורט.
הוא צריך להיות נקיון בשביל להשמיע לי את הניואנסים הקטנים מאחורי המוסיקה, הוא צריך מהירות בשביל לפרק מכות סנר מהירות או הרבה כלים שמנגנים בו זמנית. הוא צריך דינמיות בשביל לעשות את זה גם במה שנקרא ״רעש מתפרץ״. אבל נכון, פרטים זה לא הכל אבל זו דרישה בסיסית מרמקול שאמור לחשוף לי מידע מוסיקלי.

אשמח לשמוע ממך מה ההגדרה שלך ואז נתדיין למה לאלמנטים קרמיים יש בעייה עם דינמיות.

היכולת של הרמקול לחשוף שינויים בעוצמת הצליל. - תן לי בדיון...

משקף את ההקלטה, אבל בהקלטה יש הרבה מידע שאין בו עניין למוסיקה בכלל.

כמו למשל?

לא נכון, מפורט לא מציין כלום על "מידע מוסיקלי" אלא על פירוט הנמצא בהקלטה ולא בהכרח קשור לאספקט המוסיקלי. מידע מוסיקלי אפשר גם להוציא מרדיו ברכב והוא מספק 95% מהמידע הנדרש. שאתה הולך לקונצרט אתה שומע את הנגנים נושמים? או נוגעים בפדל בפסנתר? (לא מדבר על האפקט שזה גורם אלא עצם הצליל שמופק מרגל לוחצת על פדל)

כן נכון. פרטים הם מידע מוסיקלי. פירוט בהקלטת מוסיקה הוא פירוט במוסיקה. המידע מורכב מפרטים. אין לי עוד דרך להסביר לך את זה. גם במערכת היי אנד אתה לא שומע את הנגנים נושמים בתזמורת סימפונית. אבל ברור לי ולך שגם אתה לא שומע מישהו משתעל כשאתה מאזין לתזמורת סימפונית בבית. אבל אם מישהו ישתעל וזה נכנס להקלטה אז אני רוצה שזה יחשף. אם הפרט הזה לא נחשף (פרט = פרטים = חלק מהמידע שניכנס להקלטה = מידע מוסיקלי גם אם הוא חלק מהאמביאנס של החלל בו הוא הוקלט) אז לך תדע עוד כמה פרטים (חזור להגדרה בסוגריים) מהמוסיקה הוא העלים לך.


לא כל מה שמוקלט הוא מידע חשוב, אבל יש הרבה מעבר לפירוט שהרבה יותר חשוב, כמו טונאליות ועושר הרמוני שייתן את הגוון הנכון לכל כלי. ברוב הרמקולים הקרמיים לא הצלחתי לקבל את הגוון והטונאליות הזו.

האם אתה מכיר מערכת הקלטה שיודעת להבחין בין חשוב ללא חשוב? הגוון הטונאלי ברמקולים קרמים ניתן לשינוי קיצוני על ידי החלפת אלקטרוניקה. אני יכול להפוך את הרמקולים שלי לחמים, נטרלים, אנליטים בהחלפה של רכיבים. זה משום שהוא לא מכניס צבע. הוא שקוף. תבוא, נשחק עם זה ותבין.


המציאות כשלמה מורכבת מפרטים רבים. פרטים רבים מרכיבים שלם. אם חסרים פרטים - אין שלם. ראית כמה קל? לא פילוסופיה.

שמעתי ארבה, טידל מאוד יקרים, קארמה ועוד. הרבה מהם לא במערכת שלי (כי מה לעשות שאין אותם בשפע פה בארץ), אבל בסביבה מטופלת עם הגברה מתאימה. אני די גבשתי את דעתי משנים של האזנות לציוד רב ולמערכות היי-אנד מאוד יקרות, לא חושב שאני זקוק לאיזה "סדרת חינוך".

אז אני שמעתי הרבה רמקולים במערכת שלי. גם את אלה שהתייחסת אליהם (1038 - גווארינרי - 802). את דעתי גיבשתי משנים של התנסות רצופה עם מוצרים שונים. כל אחד זקוק להכוונה - גם אני, גם אתה. וכל אחד שמזמינים אותו להתנסות צריך לקבל את ההזמנה. הרי מה יעזור אם לא נתנסה.

בזמנו חברתי אותו להגברה קדם ומונובלוקים של VAC מהסדרות הגבוהות, היום יש לי מערכת אחרת ומסיבות אישיות מעדיף לא לחשוף.

ואתה מסיק מסקנות על שידוך אלקטרוניקה אחת על רמקול שיכול להפוך את עורו בשינוי של מנורה במגבר?

לגבי המערכת הנוכחית שלך.
מאחל לך שבקרוב תוכל לרכוש את כל מה שתחפוץ. ורק שתדע, הברכות שלי מתגשמות.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,755
מעורבות
1,439
נקודות
113
ורק שתדע, הברכות שלי מתגשמות.

שוקל הסבה מקצועית? :)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
בעזרת השם/בס״ד

רוצה ברכה גם?
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
ההשוואה היותר מתבקשת זה הקסיאנו אל מול הפוקל סקאלה אוטופיה (ששמעתי אותו והוא רמקול מדהים, החלום שלי זה הגרנד אוטופיה). ה-1038 הוא רמה מתחת, אבל עדיין יותר דינמי מהקסיאנו.
לומר שה-1038 יותר דינמי מה- cassiano יותר שלם? לא"נסחפת תושיה" ?
בהזדמנות מזמין אותך לבוא ולחוש מה זה שלמות ודינמיות :cool:
 
נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
בוא אני אגלה לך סוד, אין לי לא פוקאל ולא איזופון ואין לי מניות לא אצל זה ולא אצל ההוא, ככה שאין לי אינטרס פה בתחרות למי יש יותר גדול.
הנקודה שלי היא שמהניסיון שלי ה-1038 רמקול יותר שלם מהקסיאנו אבל הקסיאנו עולה עליו בכמה אספקטים. בנוסף אמרתי שזו לא ממש השוואה הוגנת מכיוון שה-1038 מתומחר כמו הוסקובה וזה המגרש שהוא מתחרה בו, את הקסיאנו צריך להשוות לסקאלה אוטופיה.
אתה שמעת X ואני שמעתי Y, לא צריך לקפוץ על כל דבר, אם הקסיאנו היה המועדף עליך שיהיה לך לבריאות אבל אין לו שום יתרון אבסולוטי על ה-1038.
אתה מבין שאתה לא מובן?
זה עולה על ההוא אבל ההוא יותר שלם....
ההשוואה לא הוגנת....
ובסופו של דבר אתה אומר לי לא לקפוץ, בשעה שאתה זה שקפצת
http://www.dtown.co.il/forum/34205-artos-moonglow-רמקולים-קרמיים-במבחן-3.html#post233172
 

gayle

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
12
נקודות
18
נראה שנתקלתי פה במתקפת קרמיקה ("סופר קרמיק").
אני חייב לזוז, אז נמשיך מחר (אם יהיה לי כח).
בינתיים, נמר, תסביר לי איך רמקולים נצילים, נניח כאלה עם יחידות הורן, נחשבים לרפרנס ליכולת דינמית, הרי בד"כ אין הבסיס להורן אינה יחידה קרמית, אז איך זה שהם בכלל מהווים רפרנס? (אני גם בטוח שהיו לך כמה כאלה בבית למשך שבוע)
אהה (נזכרתי), את הגוון הטונאלי של הרמקול אי אפשר לשנות באמצעות אלקטרוניקה (ו"חם" זה לא גוון). לדוגמה הקסיאנו, כמה שתעבוד קשה, לא יצליח להפיק את הגוון של, נניח, סונוס פאבר אמאטי.

ולרוזי, שלם מבחינתי אומר שזה רמקול יותר מגוון ומאפשר יותר גמישות בחומר המוסיקלי שהוא מסוגל להעביר.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
ולרוזי, שלם מבחינתי אומר שזה רמקול יותר מגוון ומאפשר יותר גמישות בחומר המוסיקלי שהוא מסוגל להעביר.
על זה נאמר ( על אחד מאיתנו) אוזניים להם ולא ישמעו.
בחייך, זה בדיוק הפוך.

ואני יכול להביא את הקאזיאנו שלי להישמע בגוון דומה לאמאטי, וככה בערך אני אוהב, אבל הוא לא יישמע כמו אמאטי.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
צודק יובל. זה נשמע טכנוקרתי אבל זה לא בא משם.
הנסיון שלי בהאזנה הוא די סביר הייתי אומר. יצא לי לשמוע כמה וכמה רמקולים בטופולוגיות שונות.

מנסיוני הדל, מצאתי שרמקולים מבוססי יחידות קרטון הציגו ביצועים נחותים משמעותית מרמקולים העשויים יחידות קשות וקלות. אגב, לא רק קרטון, כל חומר ״רך״ אחר.

יחד עם זאת, הרפרנס שלי הוא הרמקול שלי (שהוא לטעמי אחד מהיותר טובים ששמעתי) והרמקול הקודם שלי (שגם הוא למחירו אחד הטובים שאני מכיר). לפניו היה לי רמקול עם ״נשמה״ כמו שאומרים. רך, נעים, עמוק, עגלגל ומה לא. כל הסופירלטיבים שאינם קשורים כלל לביצועים.

כשאני מתאר צליל אינני יכול להכניס את הטעם האישי שלי. כבר חזרתי על הטענה הזו 1000 פעמים. אני בוחן בצורה קרה. האם הוא מצליח להפריד או לא, האם הוא מתאושש מהר או לא, האם הוא מפורט או מחסיר פרטים, האם הוא משקף לי את החומרים מהם עשוי הכלי או לא, האם הוא מסדר לי במה מוגדרת או לא, האם הבס מהיר או לא, האם המיד מלא ושקוף או סתם צבוע ומנופח. כשאני בוחן את אלה אני לא מכניס רגש, נשמה, אהבה, נעים בגב בשום מצב. נטו ביצועים. ומה לעשות שרמקולים מקרטון לא מציגים ביצועים טובים כמו רמקולים מודרנים מחומרים מורכבים.

לזה נוסיף.
לא רוב יובל. כל (!) הרמקולים הטובים שיש היום, הכי נחשבים שיש (מג׳קו, טידל, איזופון, מרטן, yg, פוקל, וילסון ועוד) משתמשים בדיוק ביחידות מהחומרים הללו. זו אינה דיעה, אינה השערה, אינה פנטזיה - עובדה שיותר קל לבדוק אותה מאשר מאשר לגרד בראש.

יתרונות טכנים זה לא שיווק. לדוגמא: רמקול עשוי קרטון מעוות - זו עובדה. זה החסרון הטכני שלו - זו גם עובדה.
רמקול עשוי קרבון מעוות פחות - זו עובדה. זה היתרון הטכני שלו - זו גם עובדה.

רמקול עם תיבה מנגנת צבוע יותר מאשר רמקול עם תיבה מתה - זו עובדה. זה היתרון הטכני של התיבה - זו גם עובדה.

קבלים של מונדורף טובים יותר מקבלים של שדרות הר ציון - זו עובדה. זה היתרון הטכני של הקבלים - זו גם עובדה.

כבלי חשמל העשויים נחושת מתחמצנת טובים פחות מאשר נחושת איכותית מאוד - זו עובדה...

אל תיפול במלכודת הזו של מה שנראה טוב ואומרים עליו שהוא טוב חייב להיות מלכודת שיווקית. אתה מזכיר לי את הזקנים הפולנים שמקבלים מחיר טוב בפלאפון. הם ישר מחפשים את הקטש. פה אין שום קטש. זה אלקטרוניקה, זו קידמה, וזה עשרות שנים של פיתוח. המהנדסים הגיעו למסקנה הזו. חומרים קשים וקלים הם החומר הנכון ביותר לבניית רמקול שיציג ביצועים גבוהים. היחידה היא כמובן לא המילה האחרונה. לזה אתה צריך לצרף עוד טכניקות בשביל להוציא תוצאה טובה. התיבה, הקרוס, השיכוך וכ״ו. כל אלה בסופו של דבר ניכנסים לפרטים הטכנים של הרמקול. ככל שהרמקול מושקע יותר, סביר שישמע טוב יותר. ככל שהרמקול מושקע פחות, סביר שישמע פחות טוב. אין כאן הפתעות. יש טכניקה, ביצוע, איכות חומרים והרבה שעות פיתוח.

נמר,
גם מגבר טרנזיסטורי מעוות פחות ממגבר שפופרות ואי אפשר לטעון לעליונות של אחת מהשיטות
יותר מזה, מגבר class D מעוות הכי פחות
אני טוען שרמקול טוב זה הרבה יותר ממאפייני ממברנה ואחוז עיוות
אם הזכרת ממבנת קרטון, אז היא בחלק מה designs תהיה גדולה יותר, תנוע פחות, תהיה נצילה יותר, הקרוסאובר שלה פוטנציאלית יהיה פשוט יותר וכו'... אז כך שיהיו לה יתרונות באספקטים אחרים

בכלל, מה הקשר בין יתרון "טכנולוגי" במרכיב אחד של הרמקול (הממברנה) לבין לטעון לעליונות כלשהי בתוצאה הסופית

הקיצר, שוב, לא ניכנס כאן להנדסה וכמו שכתבת מדובר בשנים של פיתוח.
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
יובל.

נכון. מגבר טרנזיסטור מעוות פחות אך סובל מבעיות אחרות. במקרה של יחידות ורמקולים בכלל זה פשוט עובד אחרת. זה רכיב אחר שתפקידו הוא לעשות את מה שאומרים לו. בשביל שהוא יהיה כזה, עליו להיות ״נטול דיעה משלו״. כלומר: אם נניח בהקלטה מוקלט המימד של החלל אז רמקול שקוף ומדויק יצליח להעביר אותו אלייך. לעומת זאת, רמקול שאינו כזה (צבוע למשל) ידמה לך מימד נוסף תמיד. גם כשלא אמור להיות כזה.

על היחידות למשל לבצע דבר אחד מאוד מוגדר. לזוז כשמקבלים פולס ולעצור כשצריך לעצור. יחידות קרטון מביאות איתן עוד מהבית בעיות משמעת בעניין הזה. הן נוטות לזוז גם כשלא ממש צריך. וזה חביבי, לא קשור להקלטה. יחד עם זאת, יחידות קרטון לא יודעות לזוז רק קדימה ואחורה. נוח להן יותר לזוז לכל הכיוונים. דהיינו החומר רך מידי. הרכות הזו מייצרת תנודות לא רצויות שמעוותות את הצליל המקורי שהן אמורות להשמיע. להבדיל ממגבר, הרמקול הוא כלי מכני/אקוסטי. הוא אמור להיות זכוכית מגדלת מדויקת ומאוזנת להקלטה. זה אומר שאסור לו לעשות את מה שלא ביקשו ממנו. לא להדגיש, לא להחסיר ולא לעוות. זה כמובן עדיין לא הושג ב-100%, אפילו ברמקולים מאוד מאוד מאוד יקרים, אך זו השאיפה. הגישה שלך לעומת זאת, היא בדיוק הפוכה. יחידות קרטון, שמעוותות בגלל שהן פשוט כאלה, עם חסרונות מבנה מאוד בעייתית ויכולות מוגבלות.

לזה נוסיף היבט נוסף. התיבה.
שים לב שכיום ישנה מגמה לעבור ליצר רמקולים מחומרים מרוכבים שאינם עץ. חלקם משלבים אלומניום, חלקם פולימרים מיוחדים ואם זה עץ אז ממש ממש קשה. המטרה היא להמית את התיבה ככל שניתן. כך מג׳יקו בונים, טידאל, רוקפורט, איזופון, וילסון ו-yg. לאחר שנים של פיתוח, מסקנות ושיפור הביצועים על ידי שימוש בחומרים מתקדמים, הצליחו להביא את השקיפות, הפרטים והרזולוציה הזו שאתה שומע מרמקולים מודרנים. במילים אחרות, הביצועים השתפרו והרף עלה. ואתה עדיין מתעקש לנסוע עם קרבורטור???
 
נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,928
מעורבות
1,606
נקודות
113
יובל.

נכון. מגבר טרנזיסטור מעוות פחות אך סובל מבעיות אחרות. במקרה של יחידות ורמקולים בכלל זה פשוט עובד אחרת. זה רכיב אחר שתפקידו הוא לעשות את מה שאומרים לו. בשביל שהוא יהיה כזה, עליו להיות ״נטול דיעה משלו״. כלומר: אם נניח בהקלטה מוקלט המימד של החלל אז רמקול שקוף ומדויק יצליח להעביר אותו אלייך. לעומת זאת, רמקול שאינו כזה (צבוע למשל) ידמה לך מימד נוסף תמיד. גם כשלא אמור להיות כזה.

על היחידות למשל לבצע דבר אחד מאוד מוגדר. לזוז כשמקבלים פולס ולעצור כשצריך לעצור. יחידות קרטון מביאות איתן עוד מהבית בעיות משמעת בעניין הזה. הן נוטות לזוז גם כשלא ממש צריך. וזה חביבי, לא קשור להקלטה. יחד עם זאת, יחידות קרטון לא יודעות לזוז רק קדימה ואחורה. נוח להן יותר לזוז לכל הכיוונים. דהיינו החומר רך מידי. הרכות הזו מייצרת תנודות לא רצויות שמעוותות את הצליל המקורי שהן אמורות להשמיע. להבדיל ממגבר, הרמקול הוא כלי מכני/אקוסטי. הוא אמור להיות זכוכית מגדלת מדויקת ומאוזנת להקלטה. זה אומר שאסור לו לעשות את מה שלא ביקשו ממנו. לא להדגיש, לא להחסיר ולא לעוות. זה כמובן עדיין לא הושג ב-100%, אפילו ברמקולים מאוד מאוד מאוד יקרים, אך זו השאיפה. הגישה שלך לעומת זאת, היא בדיוק הפוכה. יחידות קרטון, שמעוותות בגלל שהן פשוט כאלה, עם חסרונות מבנה מאוד בעייתית ויכולות מוגבלות.

לזה נוסיף היבט נוסף. התיבה.
שים לב שכיום ישנה מגמה לעבור ליצר רמקולים מחומרים מרוכבים שאינם עץ. חלקם משלבים אלומניום, חלקם פולימרים מיוחדים ואם זה עץ אז ממש ממש קשה. המטרה היא להמית את התיבה ככל שניתן. כך מג׳יקו בונים, טידאל, רוקפורט, איזופון, וילסון ו-yg. לאחר שנים של פיתוח, מסקנות ושיפור הביצועים על ידי שימוש בחומרים מתקדמים, הצליחו להביא את השקיפות, הפרטים והרזולוציה הזו שאתה שומע מרמקולים מודרנים. במילים אחרות, הביצועים השתפרו והרף עלה. ואתה עדיין מתעקש לנסוע עם קרבורטור???

נמר די,ולו רק מהסיבה שYG מג'קו ווילסון ועוד אינן מישתמשות ביחידות קרמיות כפי שצינתה.
הן לרוב משתמשות באותו שסי ואולי מגנט .אבל כל יצרן בחר לו את היחידה מטעמים שלו.
ואם החברות ה"נל בחרו בקרטון או במשהוא אחר למרות ה"בעיות מבית" הרי הם יודעות דבר או שניים יותר מאיתנו.
ד"א נידמה לי ש YG משתמשות בפטנט יחודי שהוא גם מאלומיניום.
וחוץ מזה אתה כתב אודיו ויש מן צליל של זלזול ביצרנים מאוד מכובדים וטובים בכל הרמות .תהיה ממלכתי.
לי יש רמקול מקרטון ואני כל הזמן חש שיש קרמי והשאר זו שכונה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
שלמה. די אומרים למישהו שמושך למישהי בקוקיות. די אומרים למישהו שמציק. אני מתדיין כאן עם אנשים, אני חושב שאני עושה זאת תוך מתן תגובות עינייניות לכל טענה שנטענת.

ולגופו של עניין.
לא ציינתי שהחברות הללו משתמשות ביחידות קרמיות. תאמין לי שלמה נשמה שלי, יש דברים שאני לא מתבלבל בהם. לכן רצוי שתקרא את כל מה שכתבתי ולא רק מילה פה מילה שם, לטעות שהרמקול שלך עשוי מקרטון, להתבאס מהממצא ולהגיב בריגשי.

הדיון כאן הוא לא על קרמי. הדיון הוא על השימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחומרים מודרנים לשיחזור צליל. זו הסיבה, בדיוק בשביל אנשים רגישים מאוד, שאני תמיד מזכיר יחד עם המילה קרמי את הקרבון, מגנזיום, אלומניום. יחד עם זאת, גם בכתבה התייחסתי לכך שלא רק יחידות מבוססות קרמיקה מסוגלות לנגן מהר, מדויק ומפורט. אבל מוכרח שהן תהיינה קשות וקלות.

החברות שמייצרות מיחידות מבוססות קרטון הולכות ומשנות את התפריט שלהן. ולא במקרה. חלקן ימשיכו בדיוק בשביל מי שאוהב את זה. אבל האם זה טוב יותר? חד משמעית לא.

ולגבי הרמקול שלך.
במקרה חביבי, הוא לא עשוי מקרטון. הוא עשוי ממגנזיום. זו הסיבה שהוא לא מתעוות כמו הוינטאג׳ המצוי.

ובשורה התחתונה.
יחידות קרטון זו נחלת העבר. פעם זה מה שידעו לעשות וזה מה שאנשים יכלו לקבל. כיום הטכנולוגיה התקדמה והכניסה גם ברמקול שלך יחידה מחומר קשיח וקל. אתה יכול להתבאס מזה, אבל זו הסיבה שאתה נהנה ממנו.

אני שמח לאתגרים בדיונים. נראה לי שאני מסתדר יופי.
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
וחוץ מזה אתה כתב אודיו ויש מן צליל של זלזול ביצרנים מאוד מכובדים וטובים בכל הרמות .תהיה ממלכתי.
לי יש רמקול מקרטון ואני כל הזמן חש שיש קרמי והשאר זו שכונה.

זה המשפט שאני מוכרח להתייחס אליו בנפרד.

יש כאן דיון. בדיון מובאות טענות ותגובות להן. כיום לא ניתן למצוא יצרניות טובות שמשתמשות בקרטונים. זה לא אמין, בעייתי בלחות גבוהה, מעוות ואיטי. ואני לא מזלזל באף אחד. אני אומר את דעתי.

והתחושות הללו שכל מי שיש לו רמקול קרמי מזלזל ברמקולים אחרים זו תחושה שאין לי מושג מאיפה היא באה. אני בחרתי פעמיים ברמקול מבוסס קרמיקה משום שאני חושב שאת היתרונות שלהן לא אקבל באף רמקול אחר בעוד אני מוכן לקבל את החסרונות שלהן.

מעולם לא טענתי שקרמי זה הכי טוב שיש. אבל אני כן טוען שבקצה העליון של שוק האודיו העולמי אתה תמצא שרוב היצרנים משתמשים גם ביחידות קרמיות. רוצה רשימה?
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,928
מעורבות
1,606
נקודות
113
טוב ,יש לי היום מצב רוח קיבלתי מתנה את התקליט הזה
http://www.youtube.com/watch?v=HK_pEuDzbB0
בהוצאה אוריגנלית של WEA גרמניה ,נישמע אחלה עם הקרטון מגנזיום שלי.:מנצח:
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
טוב ,יש לי היום מצב רוח קיבלתי מתנה את התקליט הזה
http://www.youtube.com/watch?v=HK_pEuDzbB0
בהוצאה אוריגנלית של WEA גרמניה ,נישמע אחלה עם הקרטון מגנזיום שלי.:מנצח:

:כל-הכבוד:

עשית את הפדיחה שלך. בפעם הבאה תקרא לפני שאתה ניכנס בי.:cool:
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,928
מעורבות
1,606
נקודות
113
:כל-הכבוד:

עשית את הפדיחה שלך. בפעם הבאה תקרא לפני שאתה ניכנס בי.:cool:

איזו פדיחה ראבק ,על מה אתה מדבר.אין לי כח נפשי להיתקוטט מעל דפי הפורום.
(ליפעמים אני מקנא בעמיר):cool:
והכי חשוב לא ניכנסתי בך,היה ניראה לי שאתה ניכנס בקרטון מגנזיום שלי שלנו....;)
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,755
מעורבות
1,439
נקודות
113
Audio Technology אלה הדרייברים מהטובים שיש היום
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
בהחלט מהטובים שיש.

מה עם ברכה מיכאל. נישארו לי 2 אחרונות במלאי. לברך או לא???
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,101
מעורבות
4,266
נקודות
113
איזו פדיחה ראבק ,על מה אתה מדבר.אין לי כח נפשי להיתקוטט מעל דפי הפורום.
(ליפעמים אני מקנא בעמיר):cool:
והכי חשוב לא ניכנסתי בך,היה ניראה לי שאתה ניכנס בקרטון מגנזיום שלי שלנו....;)

קח את הזמן. תצבור אנרגיה ותנסה לשלול את הטענות שלי לגבי יחידות קרטון. במילים אחרות - בלי ריגשי. ענייני לחלוטין.
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,940
מעורבות
377
נקודות
83
PHY-HP זה קרטון

FEASTREX זה קרטון

TAD בחלקם קרטון

LOWTHER

AER

בטוח שיש עוד כמה ששכחתי.

בעצם נייר.

ממברנות עם משקל נמוך ביותר, מאוד נצילות שיכולות לנגן טווח תדרים רחב מאוד. מספיק?

כמו בקרמיקה, זקוקים לסינרגיה טוב עם רכיבים. אז מה? כלום. ככה זה באודיו בכל מקרה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור