ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

  • פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
אם הטיעונים הטכניים כל כך לא מעניינים אותך, למה בזבזת כל כך הרבה מזמנך, מזמני, ומזמנם של הקוראים על ויכוחים לגמרי ברמה הטכנית הטהורה, ועל חזרות שוב ושוב על אותן אמונות תפלות ומיסקונספציות שיש לך בקשר לטכנולוגיות של אנלוג ושל לדיגיטל? :( :נגד:(ורד נבול)

על זה שאתה וחלק מהאחרים מעדיפים את התוצאות של אנלוג ו-ויניל הובהר כבר מאוד בהתחלה שאין שום שמץ ויכוח, ושגם אני מעדיף ויניל בחלק מהמקרים.
את אותם הדברים ניתן להפנות אליך...
אתה תקוע עם אותם טיעונים שכבר השמעת 17 פעם. ראה תשובות קודמות. אין טעם שאמשיך לבזבז זמן על זה.
אתה יכול להאשים רק את האובססיביות של עצמך.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
את אותם הדברים ניתן להפנות אליך...
אי אפשר. אותי הצדדים הטכנולוגיים בהחלט מעניינים, ולא רציתי שיופצו שטויות לגביהם.

אתה יכול להאשים רק את האובססיביות של עצמך.
אני לא יכול להאשים את האובססיביות של עצמי בזה שאתה תקוע עם אותם טיעונים שכבר השמעת 17 פעם.

אני יכול להאשים אותה רק בזה שטרחתי לענות להם 17 פעמים, בלי שטרחת או בלי שהצלחת להבין את התשובות, ונשארת תקוע.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
אי אפשר. אותי הצדדים הטכנולוגיים בהחלט מעניינים, ולא רציתי שיופצו שטויות לגביהם.


אני לא יכול להאשים את האובססיביות של עצמי בזה שאתה תקוע עם אותם טיעונים שכבר השמעת 17 פעם.

אני יכול להאשים אותה רק בזה שטרחתי לענות להם 17 פעמים, בלי שטרחת או בלי שהצלחת להבין את התשובות, ונשארת תקוע.
אולי כדאי שתנצל את ההזדמנות כדי להפסיק לרשום תגובות אובססיביות כמו זו שלא יכולת להתאפק מלרשום. ;)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
אולי כדאי שתנצל את ההזדמנות כדי להפסיק לרשום תגובות אובססיביות כמו זו שלא יכולת להתאפק מלרשום. ;)
כשמישהו כותב דברים לא נכונים, אני לא מנסה להתאפק. חשוב לי שיהיה ברור מה נכון ומה לא.

אם כבר, למרות שלטענתך, הצדדים הטכניים לא מעניינים אותך, אתה לא התאפקת מלכתוב את אותן שטויות טכניות שוב ושוב, למרות שהסברתי לך בדיוק, פרט פרט, למה כל דבר ודבר שכתבת אינו נכון ו/או שאינו רלוונטי. אתה לא יכול לטעון שזו לא אובססיה מצידך :)

הבעיה היא שאי אפשר לדרוש מאנשים שלא לכתוב דברים שהם לא מבינים, כי הם לא מבינים שהם לא מבינים, ומתעקשים על השטויות שלהם... ;)
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
כשמישהו כותב דברים לא נכונים, אני לא מנסה להתאפק. חשוב לי שיהיה ברור מה נכון ומה לא.

אם כבר, למרות שלטענתך, הצדדים הטכניים לא מעניינים אותך, אתה לא התאפקת מלכתוב את אותן שטויות טכניות שוב ושוב, למרות שהסברתי לך בדיוק, פרט פרט, למה כל דבר ודבר שכתבת אינו נכון ו/או שאינו רלוונטי. אתה לא יכול לטעון שזו לא אובססיה מצידך :)

הבעיה היא שאי אפשר לדרוש מאנשים שלא לכתוב דברים שהם לא מבינים, כי הם לא מבינים שהם לא מבינים, ומתעקשים על השטויות שלהם... ;)

הבעיות הטכניות של דיגיטל (ואנלוג) ידועים, למרות ההתעקשות שלך שהדברים מינוריים, טענה שיצרני דאקים רציניים לא טוענים ונותנים עליה את דעתם אתה מתעקש שהבעיות אינן קיימות או לא שמיעות ואף הגדל לטעון שהכול שיווק.

מכיוון שאנו עוסקים בהאזנה הפרמטר שבו ציוד נמדד הוא איכות התוצאה (דיוק רב יותר או עדיפות טכנולוגית לא בהכרח מביאים לתוצאה סופית טובה יותר), לא תאמין כמה יצרנים מקדישים זמן לאותו פרט ״שולי״ בעיניך (או מע עדיף לרשום אוזניך).

הוויכוח שלך לעליונות במדידות בין דיגיטל לאנלוג הוא רק עם עצמך, אני הצבעתי על הבעיות שיש בדיגיטל וציינתי חלק מהן.
אני טענתי לעליונות השמע באנלוג, מעולם לא טענתי שאין באנלוג בעיות, או שהוא נמדד טוב יותר, זו הפרשנות שלך בלבד מתוך האובססיה שלך.
 

  • Like
Reactions: arb

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
יואו, כמה אתה יכול להמשיך לקשקש! קשקשן צמרת זה understatement בקשר אליך.

הבעיות הטכניות של דיגיטל (ואנלוג) ידועים, למרות ההתעקשות שלך שהדברים מינוריים, טענה שיצרני דאקים רציניים לא טוענים ונותנים עליה את דעתם אתה מתעקש שהבעיות אינן קיימות או לא שמיעות ואף הגדל לטעון שהכול שיווק.

מכיוון שאנו עוסקים בהאזנה הפרמטר שבו ציוד נמדד הוא איכות התוצאה (דיוק רב יותר או עדיפות טכנולוגית לא בהכרח מביאים לתוצאה סופית טובה יותר), לא תאמין כמה יצרנים מקדישים זמן לאותו פרט ״שולי״ בעיניך (או מע עדיף לרשום אוזניך).

הוויכוח שלך לעליונות במדידות בין דיגיטל לאנלוג הוא רק עם עצמך, אני הצבעתי על הבעיות שיש בדיגיטל וציינתי חלק מהן.
אני טענתי לעליונות השמע באנלוג, מעולם לא טענתי שאין באנלוג בעיות, או שהוא נמדד טוב יותר, זו הפרשנות שלך בלבד מתוך האובססיה שלך.
לא טענתי שהבעיות בדיגיטל שוליות לכשעצמן, אלא רק יחסית לגדולות ורבות מהן שיש באנלוג.

זה שרוצים ומצליחים לשפר לא מוריד מזה שטכנולוגית, המצב לפני כל שיפור כבר עדיף לאין שיעור על אנלוג.

לא טענת שאין באנלוג בעיות, רק לא הזכרת אפילו אחת. כל הזמן הצבעת רק על בעיות בדיגיטל, בלי להתייחס לשיעורן ובלי להתייחס לזה שהן זניחות יחסית לאלה שנמנעת להזכיר באנלוג.

דרך אגב, כשמשווים בין דיגיטל לאנלוג בהקלטות שיש להן גירסה אנלוגית וגירסה דיגיטלית, התוצאות תלויות מאוד באיזה הקלטות מדובר. אפשר לבחור בהקלטות שמחמיאות לכיוון שרוצים להרשים בו יותר, וזה מה שיכריע את ההעדפות של רוב המאזינים. כנראה ששמעת רק הדגמות כאלה, או ששמעת מה שרצית.

בכל מקרה, לגבי איכות השמע, אתה מתעלם גם מזה שמדובר בטעם אישי, ומתייחס ל"עליונות השמע" של אנלוג כאל עובדה. זו ממש לא עובדה, זו העדפה אישית, שמשותפת לחלק מהמאזינים, ובפועל למיעוטם, לא לרובם. אתה בעמדת מיעוט וחושב שאתה המלך.

בקיצור, קשקשן צמרת. אין עליך.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,071
מעורבות
3,078
נקודות
113
יואו, כמה אתה יכול להמשיך לקשקש! קשקשן צמרת זה understatement בקשר אליך.


לא טענתי שהבעיות בדיגיטל שוליות לכשעצמן, אלא רק יחסית לגדולות ורבות מהן שיש באנלוג.

זה שרוצים ומצליחים לשפר לא מוריד מזה שטכנולוגית, המצב לפני כל שיפור כבר עדיף לאין שיעור על אנלוג.

לא טענת שאין באנלוג בעיות, רק לא הזכרת אפילו אחת. כל הזמן הצבעת רק על בעיות בדיגיטל, בלי להתייחס לשיעורן ובלי להתייחס לזה שהן זניחות יחסית לאלה שנמנעת להזכיר באנלוג.

דרך אגב, כשמשווים בין דיגיטל לאנלוג בהקלטות שיש להן גירסה אנלוגית וגירסה דיגיטלית, התוצאות תלויות מאוד באיזה הקלטות מדובר. אפשר לבחור בהקלטות שמחמיאות לכיוון שרוצים להרשים בו יותר, וזה מה שיכריע את ההעדפות של רוב המאזינים. כנראה ששמעת רק הדגמות כאלה, או ששמעת מה שרצית.

בכל מקרה, לגבי איכות השמע, אתה מתעלם גם מזה שמדובר בטעם אישי, ומתייחס ל"עליונות השמע" של אנלוג כאל עובדה. זו ממש לא עובדה, זו העדפה אישית, שמשותפת לחלק מהמאזינים, ובפועל למיעוטם, לא לרובם. אתה בעמדת מיעוט וחושב שאתה המלך.

בקיצור, קשקשן צמרת. אין עליך.
עוד תגובה שלך בה אתה מתקשה לענות קונקרטית לדברים שהועלו ובוחר מתסכול עצמי לעלוב.


ממתין לתגובך בעוד 1, 2, 3... :)
 
  • Like
Reactions: arb

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
עוד תגובה שלך בה אתה מתקשה לענות קונקרטית לדברים שהועלו ובוחר מתסכול עצמי לעלוב.
עניתי קונקרטית לכל הנקודות שהעלית, שאף אחת מהן אינה חדשה, אתה בלופ אינסופי, אבל על רוב הנקודות שהעלית בפוסט האחרון הגבתי מחדש.


ממתין לתגובך בעוד 1, 2, 3... :)
זה סגנון של גן ילדים. לאן הגענו :(
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,906
מעורבות
2,930
נקודות
113
לסיכום הנושא, מבחינתי:
  1. אין עדיפות מוחלטת מבחינת איכות שמע לא לאנלוג ולא לדיגיטל. מה שנשמע עדיף זה בראש ובראשונה עניין של טעם אישי, ותלוי גם בהקלטה, בהעברה מהמאסטר למדיה/קובץ, בציוד, במצב הפיזי של המדיה ושל הציוד, ובעוד גורמים.

  2. יש עדיפות מובהקת וחד-משמעית לדיגיטל בכל אספקט טכנולוגי ומדיד, אין תחרות בכלל, אבל זה לכשעצמו לא קובע מה נשמע טוב יותר. ראה #1 לעיל.

  3. מה שאנשים אוהבים בוויניל זה את סוגי העיוותים שבו, כולל הרמוניות שאינן במקור, וקומפרסיה. זה מקטין את הדיוק, אבל יכול להישמע יותר "חם",או "טבעי" למי שמרגיש כך, שזה ממש לא כולם.

  4. יש בעיות גם בדיגיטל וגם באנלוג, אבל הבעיות של אנלוג רבות יותר ומשמעותיות הרבה יותר.ממשיכים לפתח את שניהם, אבל קצב פיתוח הדיגיטל מהיר יותר, ונעזר בפיתוחים מתחום המחשבים.

  5. היתרון הטכני הגדול של דיגיטל בטווח דינמי לא בהכרח משמעותי, כי טווח דינמי גדול לא מתאים להאזנה ביתית

  6. הגבלת התדר המקסימלי ל-20 קילוהרץ אינה משמעותית כי הצלילים מעל זה אינם שמיעים, אבל זו אינה מגבלה של דיגיטל, אלא רק של CD בפרט ושל תדר דגימה 44.1 קילוהרץ בפרט. דיגיטל, תומך מעשית, לא רק תאורטית, בתדרים גבוהים בהרבה, 170 קילוהרץ ומעלה.

  7. דיגיטל תומך בצורה עדיפה בהרבה בסראונד, ב-RC, בשילוב סאב/ים, ועוד.
שכחתי משהו? אעדכן אם צריך.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,351
מעורבות
1,769
נקודות
113
מקוים שזכרת הכל :)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,142
מעורבות
1,619
נקודות
113
מתן, הטיעונים הטכניים לא מעניינים אותי. בסופו של דבר אנחנו יושבים להאזין. טכנית, נערה בת 18 עדיפה על אישה בת 35, אך מבחינה מעשית, האחרונה כנראה מתנהלת טוב יותר במיטה ואם זה המדד בו אני מודד את התוצאה הסופית, זה מה שחשוב.

טכנית, פיאט 127 חסכונית יותר ממרצדס S, אבל זה לא רלוונטי אם המדד הוא נוחות ובטיחות.
לא לא לא. אתה עושה צ'רי פיקינג. פיאט חסכונית יותר, אבל אתה לא מודד אותה על פי חיסכון אלא על פי ביצועים.
אנו עוסקים באודיו, הדבר היחיד שמעניין בסופו של דבר הוא התוצאה, או איך המערכת נשמעת, בין אם מדובר במערכת צנועה או מערכת בעלות של 4 מיליון יורו.

לגבי דיגיטל או אנאלוג, כשאני יושב להאזין, אני מוצא שהאנלוג עדיין מצליח להישמע טוב וחי יותר.

קח מספר שירים זהים בהקלטות הטובות ביותר שלהם בשני הפורמטים, ובחן אותם על ציוד בעלות של 30K, 60K, 100K, 150K ועד לא מוגבל. אני נכחתי בלא מעט הדגמות כאלה בשנים האחרונות.

למקרה מבחן מעניין יותר, הקשב למופע חי (כגון דיאנה קרל, טום ג'ונס, קלרסי או כל זמר הרכב שעדיין פעילים) והשווה את ההאזנה בדיגיטל ובאנלוג לאחר מכן.
בסדר, כפרה, אותי אתה לא צריך לשכנע שפטיפון טוב נשמע לרוב טוב יותר מדיגיטל טוב.
סלע המחלוקת הוא למה: עמיר - ולהבדיל - ילדי כאפות למיניהם, טוענים שזה בגלל העאלק-עיוותים והרמוניות שפטיפון מכניס. ו"האוזן שלנו אוהבת עיוותים, וזה בסדר לאהוב עיוותים". לדעתי זה שטות, לא בגלל שזה לא נכון, אלא כי הרמוניות ידידותיות לאוזן (מסדר שני, נדמה לי, עמיר?) לא מסבירות פירוט, לא מסבירות למה אותיות גרוניות נשמעות הרבה יותר משכנעות בתקליט, ולא מסבירות למה הבמה הרבה יותר מדוייקת.
לכן עניין אותי, ברמה הטכנית, אילו יתרונות יש לתקליט על דיגיטל.
אתה, אם הבנתי נכון, מצדד בנושא דגימת הגל, שבגלל שבדיגיטל יש מספר מוגבל של דגימות בשניה כל מה שקורה ביניהן "מוחלק" וכך מאבדים מידע אנלוגי. עמיר נתן לזה קונטרה.
אז מה עכשיו?
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,493
מעורבות
516
נקודות
113
זה לא נשמע יותר טוב מבחינה מדעית מדידות פרופר אבל זה הרבה יותר עם רגש ופתוח ושומעים את כל הרשרושים והתסתסתסת האלה בתקליט שאין בדיגיטל וזה בעצם עושה את ההבדל, זה הרבה יותר אמיתי פתוח ו מרגש. על אותו עיקרון כל הרמקולים והמגברים המהונדסים היום, הרבה יותר כיף לשמוע עם סטאפ של פעם מול סטאפ של היום, רמקולים ישנים מנייר ומגברים של פעם נשמעים הרבה יותר טוב לאוזן אומנם גרועים במדידות אבל הרבה יותר כיף לשמוע איתם מוזיקה.
ויש גם את אלו שמנסים להנדס את זה של פעם, ראה ערך פטיפונים בחצי מליון שקל שהפכו אותם לחלליות.
MAKE IT SIMPLE פשוט הכי טוב לא צריך לסבך את העולם בשביל לשמוע מוזיקה טובה.
 
נערך לאחרונה ב:

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,340
מעורבות
851
נקודות
113
יש לי אקיופייז בן 30 נמדד מדהים
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
אנשים אוהבים ויניל כי הם אוהבים דיסטורשן שגורם לסאונד להיות יותר "חם" ואורגני
ויניל הוא פורמט כמעט קומי לעומת דיגיטל
אנשים גם מאוהבים בכל הקטע של קניית תקליטים , לשים תקליט להחליף תקליט
לקנות מחטים שונות וראשים שונים וזרועות שונות
זה עונה לאובססיה של האודיופיל הממוצע.
אני מוכן לשים DAC של 1000 דולר מול פטיפון של מיליון דולר
והDAC יהיה הרבה יותר מדויק ונאמן למקור
ואם האודיופיל בבליינד טסט אוהב סאונד מדויק ולא קשקושים רומנטיים של "סאונד חם"
הוא גם יעדיף את הסאונד של הDAC של ה1000 דולר.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
היתרון הטכני הגדול של דיגיטל בטווח דינמי לא בהכרח משמעותי, כי טווח דינמי גדול לא מתאים להאזנה ביתית
בפער הזה שמתקיים בין שתי המדיות הנ"ל, אם גם היתרון הטכני הזה או כמו שאתה מציין לצד כל אספקט טכנלוגי מדיד אחר, אין בו משום יתרון שבא לידי ביטוי, אז מה כן?

בנוסף לתמוך בסראונד זה באמת נחמד, אבל בוא עמיר זה לא האישו כאן, וגם לא עיניין הדרך הנכונה לשלב סאבים.

נעזוב לרגע בצד את היוצא מן הכלל בהעדפות, ונתמקד בזה שאין חובב כלשהו שיעדיף סאונד סתום על ברור (לא נכנס לרמת העשיה של זה). או מנגד סאונד נפוח ללא קשר למקור המושמע על כזה שהוא יותר מדוייק, טבעי וורסיטלי בהתאמה לתוכן המושמע. כנ"ל שבניגוד לסאונד עשיר יהיה מי שיעדיף סאונד מנימליסטי תפוס חנוק ומעווט. הפתרון טמון בלמצוא את הרפרנס המבהיר לך עד כמה התרחקנו מלהאזין לתוצאה היותר איכותית וכן יש דבר כזה. איכות תוצאת סאונד בחדר האזנה ללא קשר למדיה, תלויה לא מעט ברעשים מכניים ואקוסטיים (לא מחדש כלום) שמרחיקים אותנו שנות אור מהמקור ולפני הבעיות שהוא מגלם גופא. כשאתה מתחיל לבודד אותם מהתוצאה ואתה נשאר בסופו של דבר עם המדדים המופלאים בדיגיטל בפרט אלה שמוזרמים בהשוואה לאלה שמגלמת המדיה הארכאית או אז אתה רק קולט את הפערים הסוניים שמתקיימים בין השניים.

הערת ביניים קטנה, כיום ניתן להוריד את רעשי הרקע של האנלוג ולהשאר נטו עם המוסיקה, וזה בין היתר קשור לתחזוקה של העסק.

חובבי אודיו נוהרים לרכוש תקליטים לא כי הם משועממים, או שיש להם עודף כסף (לרובם הגדול אין), או משום שהם מאוהבים בעצמם ולבסוף איך לא בסוגי עיווטים שהוויניל מגלם.

זה קורה מהסיבה המאד מאד פשוטה, קיימת העדפה למדיה שמגלמת יתרונות מהותיים בצליל שרובו המכריע איננו מתקבל באמצעות המדיה הדיגיטלית, לדוגמה חיות שנעדרת מהלקסיקון לא רק שלך עמיר, שניתן להבחין בה בקלות בשמיעה, ולא רק מתוך תחושות בטן סובייקטיביות. בכלל, סאונד שבמהותו מעווט לא יכול להישמע טבעי וחי, ואם הוא נשמע יותר טבעי וחי בגלל מיני עיווטים אז פה קבור הכלב (לתשומת לב מהנדסי הדיגיטל).

לסיום, לכל הכביכול האצטלה האנלוגית "הרומנטית", אין שום קשר לחום או קור.
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
בפער הזה שמתקיים בין שתי המדיות הנ"ל, אם גם היתרון הטכני הזה או כמו שאתה מציין לצד כל אספקט טכנלוגי מדיד אחר, אין בו משום יתרון שבא לידי ביטוי, אז מה כן?

בנוסף לתמוך בסראונד זה באמת נחמד, אבל בוא עמיר זה לא האישו כאן, וגם לא עיניין הדרך הנכונה לשלב סאבים.

נעזוב לרגע בצד את היוצא מן הכלל בהעדפות, ונתמקד בזה שאין חובב כלשהו שיעדיף סאונד סתום על ברור (לא נכנס לרמת העשיה של זה). או מנגד סאונד נפוח ללא קשר למקור המושמע על כזה שהוא יותר מדוייק, טבעי וורסיטלי בהתאמה לתוכן המושמע. כנ"ל שבניגוד לסאונד עשיר יהיה מי שיעדיף סאונד מנימליסטי תפוס חנוק ומעווט. הפתרון טמון בלמצוא את הרפרנס המבהיר לך עד כמה התרחקנו מלהאזין לתוצאה היותר איכותית וכן יש דבר כזה. איכות תוצאת סאונד בחדר האזנה ללא קשר למדיה, תלויה לא מעט ברעשים מכניים ואקוסטיים (לא מחדש כלום) שמרחיקים אותנו שנות אור מהמקור ולפני הבעיות שהוא מגלם גופא. כשאתה מתחיל לבודד אותם מהתוצאה ואתה נשאר בסופו של דבר עם המדדים המופלאים בדיגיטל בפרט אלה שמוזרמים בהשוואה לאלה שמגלמת המדיה הארכאית או אז אתה רק קולט את הפערים הסוניים שמתקיימים בין השניים.

הערת ביניים קטנה, כיום ניתן להוריד את רעשי הרקע של האנלוג ולהשאר נטו עם המוסיקה, וזה בין היתר קשור לתחזוקה של העסק.

חובבי אודיו נוהרים לרכוש תקליטים לא כי הם משועממים, או שיש להם עודף כסף (לרובם הגדול אין), או משום שהם מאוהבים בעצמם ולבסוף איך לא בסוגי עיווטים שהוויניל מגלם.

זה קורה מהסיבה המאד מאד פשוטה, קיימת העדפה למדיה שמגלמת יתרונות מהותיים בצליל שרובו המכריע איננו מתקבל באמצעות המדיה הדיגיטלית, לדוגמה חיות שנעדרת מהלקסיקון לא רק שלך עמיר, שניתן להבחין בה בקלות בשמיעה, ולא רק מתוך תחושות בטן סובייקטיביות. בכלל, סאונד שבמהותו מעווט לא יכול להישמע טבעי וחי, ואם הוא נשמע יותר טבעי וחי בגלל מיני עיווטים אז פה קבור הכלב (לתשומת לב מהנדסי הדיגיטל).

לסיום, לכל הכביכול האצטלה האנלוגית "הרומנטית", אין שום קשר לחום או קור.
"חובבי אודיו נוהרים לרכוש תקליטים לא כי הם משועממים, או שיש להם עודף כסף (לרובם הגדול אין), או משום שהם מאוהבים בעצמם ולבסוף איך לא בסוגי עיווטים שהוויניל מגלם"
זה בדיוק כן לכל מה שכתבת .
אנשים כן אוהבים צליל מעוות כי הם מפרשים את העיוות כחום
והאקסטרה מידריינג' עושה טוב להמון אנשים
ואין מה לעשות יש כאלה שאוהבים את זה
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
"חובבי אודיו נוהרים לרכוש תקליטים לא כי הם משועממים, או שיש להם עודף כסף (לרובם הגדול אין), או משום שהם מאוהבים בעצמם ולבסוף איך לא בסוגי עיווטים שהוויניל מגלם"
זה בדיוק כן לכל מה שכתבת .
אנשים כן אוהבים צליל מעוות כי הם מפרשים את העיוות כחום
והאקסטרה מידריינג' עושה טוב להמון אנשים
ואין מה לעשות יש כאלה שאוהבים את זה
מה שתגיד,
שבת שלום!
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
איזה באסה שאנשים אוהבים את זה...

זה לא באסה
זה כמו לאהוב מכונית וינטג'
יש לזה קטע מגניב
אבל לS class משנות ה70 אין סיכוי להתקרב לS class של 2024 בכל אספקט
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
זה לא באסה
זה כמו לאהוב מכונית וינטג'
יש לזה קטע מגניב
אבל לS class משנות ה70 אין סיכוי להתקרב לS class של 2024 בכל אספקט
השוואה מדהימה, אבל באמת הגיע העת להפסיק לערבב מין בשאינו מינו. אין קשר בין עולם הרכב, לתוצאת סאונד ממערכת היי פיי דו ערוצי, ובכלל זאת לתעשיות אחרות.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור