ANA[DIA]LOG -- קשקשן צמרת

  • פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
129
נקודות
43
אולי לא הבנתי נכון את דבריך, אבל לא ברור לי איך חפיפת תדרים -- כנראה בתחום צר -- גורמת לכל הפרזנטציה הוירטואלית השלמה -- שיש בה הרבה תדרים -- לשנות גובה, ועוד בצורה רציפה, לא לקפוץ למעלה כשמופיעים התדרים הנ"ל ולחזור למטה כשהם נפסקים.

לא ברור לי מה חקירה מצידנו בנושא יכולה לעזור, למעט אולי אם רוצים לייצר הרגשת גובה שאינה בהקלטה, שמבחינתי האישית זה כאמור לא רלוונטי.
מאד רלוונטי להדמיית תלת מימד. בהקלטות חיות ובעיקר ישנות (מיילס דיויס למשל) אפשר למקם את הכלים בגובה. אין לי מושג איך זה נעשה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אני לא כל כך עם סעיף 3 בנפרד, אני שמרן כשזה מגיע לטיפול אקוסטי אקטיבי בסיגנאל. מה לעשות ככה אני.
מדידות נכללות אצלי בסעיף 2.
אבל כן מסכים לעיקר האיפיון.
ערן יקירי. מה קורה...

סיפור לשעת לילה מאוחרת.

נכחתי ב- 3 מקרים שונים, שלוש מערכות שונות (ומאוד מכובדות) של חברי פורום, שהתנסו עם תיקון אקטיבי.

פעמיים דירק. פעם אחת לינגדורף.

שלושתם אנטי RC, מקביל לשטן מבחינתם ובכל זאת, רצו להתנסות אצלם.

שלושתם פחות התחברו והחזירו את המכשירים...

...הסיפור היותר מעניין שבזמן הקשבה *עיוורת* ABA, שלושתם העדיפו באופן קיצוני וגורף את המצב של ה- RC, תוך שהם משמיצים (וזה נאמר בעדינות רבה..)
את המצב השני, בזמן שהם מכנים אותו: פלסטי, סינטטי, ולא טבעי..:)

היה קצת מצחיק לראות את הבעות הפנים שלהם כשהם נוכחו להבין שהם לא ממש מחזיקים מהמערכות שלהם...

ועם זאת, דיעות קדומות, קיבעון מחשבתי, בושה להודות בטעויות..
זה משהו שקשה להשתחרר ממנו.


רן
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
שמע, קשה להתרגל לצליל שונה.
יש הבדל בין a/b אצל מערכת של חברים לבין האזנה ביתית בשקט שלך.
אני עם הדירק m66, לקח זמן להתרגל לסאונד שלו, וכל דבר משפיע...
חצי דיבי בעקומת מטרה והעסק נשמע קצת שונה. אז לדייק את הצליל זה תהליך לא פשוט ולא מתאים לכל אחד.
מה שכן, כרגע מזבוט! (אבל לקח זמן להתרגל)
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
ערן יקירי. מה קורה...

סיפור לשעת לילה מאוחרת.

נכחתי ב- 3 מקרים שונים, שלוש מערכות שונות (ומאוד מכובדות) של חברי פורום, שהתנסו עם תיקון אקטיבי.

פעמיים דירק. פעם אחת לינגדורף.

שלושתם אנטי RC, מקביל לשטן מבחינתם ובכל זאת, רצו להתנסות אצלם.

שלושתם פחות התחברו והחזירו את המכשירים...

...הסיפור היותר מעניין שבזמן הקשבה *עיוורת* ABA, שלושתם העדיפו באופן קיצוני וגורף את המצב של ה- RC, תוך שהם משמיצים (וזה נאמר בעדינות רבה..)
את המצב השני, בזמן שהם מכנים אותו: פלסטי, סינטטי, ולא טבעי..:)

היה קצת מצחיק לראות את הבעות הפנים שלהם כשהם נוכחו להבין שהם לא ממש מחזיקים מהמערכות שלהם...

ועם זאת, דיעות קדומות, קיבעון מחשבתי, בושה להודות בטעויות..
זה משהו שקשה להשתחרר ממנו.


רן
יש,לי הערכה עצמית גבוהה האמת, אז זכותו של כל אחד להנות או לא להנות, ללא קשר אליי.
בוא אני אספר לך סיפור שיחזק את הסיפורים שלך. בדקתי אצל ה"גורו" שלי רמקול מוגבר בן 30 שנה שעבר אצלו שדרוג. שמענו איתו בחדר שבו יש מערכת רצינית מאוד שאתה גם שמעת. . שנינו היינו בהלם, ובקטע מסויים הגורו שלי לחש לי " אם אני לא הייתי יודע איך הקטע נשמע , או צריך להישמע, באמת, הייתי בטוח שככה כמו שזה במוגבר, זה צריך להישמע". כלומר, יש לנו אפשרות להנות משמעותית מסטאפים שונים ולהישבע שהם הם הדבר האמיתי. ואפשר גם לבלבל אותנו בקלות בשמיעה אגבית או מזדמנת ואו בקטעים מאוד ספציפיים.

בוא אני אגלה לך עוד משהו, שמעתי, לא מספיק אולי, אבל שמעתי מערכות נחשבות, ללא קשר לRC , ובחיי שאף אחת מהם לא העניקה לי את הצליל שאני אוהב ושמשוחזר מרכיבי הלאותר שלי והמגברים הרזים ואטית שלי.

היית אצלי לשעתיים, בעיקר דיסקסנו על הסאב חלקנו דיעות קצת שונות על צורת הביטוי של הסאב במערכת. מעבר לסאב לא הספקנו לדקסקס על שאר הספקטרום. הגוון סאונד שלי לא כל כך דיבר אליך.ככה נדמה לי. ויותר מזה גם אצל ה" גורו' שלי חננאל, נהנית אבל לא רצת להחליף מערכת ולשנות כיוון. לא מבושה, פשוט לא דיבר אליך מספיק. זה לגיטימי.

הייתי אצלך לשעתיים שלוש נעימות. המערכת שלך מרשימה מאוד,ללא ספק. מי שחושב על כיול ורום קורייקשן , אני חושב שאצלך אפשר לקבל טעימה טובה מהדבר האמיתי. בעיקר הצלחת לעמוד על הכלל הכי חשוב, להתאים גודל רמקול לחלל האזנה. בהרבה מובנים ביצועי המערכת שלך עולים על שלי. אם בגלל גודל החדר, ואם בגלל הרום קורייקשן. אבל יש דברים שאני אוהב בסאונד שלא מצאתי, והם הקריטיים עבורי. יש איזה תחושת אינטימיות, נוכחות ומיידיות שלא מצאתי באף סטאפ אחר עם או בלי קורייקשן. מנורות או טרנזיסטורי, סטרימר פטיפון או דיסק. סוג של הרמוניות עדינות וניואנסים שמרכיבים לי חווית האזנה סופר מערבת.

היו אצלי כמה ששמעו, אני לא כל כך רץ ושש להשמיע, למרות שיותר פתוח בשנתיים שלוש האחרונות. חלק חייכו בנימוס והלכו. חלק התמוגגו ותפסו את הראש בהתפעלות, וגם הם לא יצאו מהסלון הצנוע שלי ורכשו רמקול הורן לאותר ומגבר 2.5 ואט עם סאב. לא. אף אחד. גם אף אחד לא התייעץ איתי לאחר מכן ואו שאל לדעתי. כל מי שאהב מנסה, אני מניח, לשחזר חלק מהדברים שאהב אצלי בשיטה שלו. מבינתי זה נסתר, ואולי כאן יש,אלמנט של גאווה. כי אני מעתיקן כרוני. כל הסטאפ שלי בבסיסו מועתק ממי שאני מחזיק ממנו כרפרנס. לא ראיתי לנכון לצאת לדרך נפרדת כי אין לי אגו כשזה מגיע להבנה מקצועית- מי שאני מזהה שיש לו דרך סלולה ובטוחה, כמו כל מזל שור כנראה, אני צועד בה.


הייה בטוח שאם הייתי מוצא את מה שאני אוהב בדרך הריבונית, הרום רורייקשנית, הדינמית, האומניפולארית, האלקטרוסטאטית ואו אופן באפלית הייתי חיש מהר צועד בדרך הזאת.

יש לי אגו כמו לכולם, אבל אגו רק בדברים שאני מרגיש שאני מבין אותם לעומק- בבנייה וטכנולוגיה של רכיבי אודיו אני לא מבין לעומק, אפילו לא בבריכה של הפעוטות. תפיסת סאונד מגובשת אני כן חושב שפיתחתי ב 30 שנה האחרונות. אז שף מוסיקלי אני לא, אבל מבקר מסעדות,למה לא?

אז נסכם שמי שמעוניין להבין כמה רחוק אפשר להגיע באמצעות הרום קורייקשן יצטרך להיאבק על חנייה ליד ביתך ולשמוע אצלך, ומי שמעוניין להבין מה אפשר לקבל מאלמנט אחד,ללא טיפול אקוסטי וב2.5 ואט ייאבק על חנייה ליד הבית שלי. חנה וסע ;).

וב"ה שאלו יהיו הדיונים והויכוחים שלנו בתקופה כזאת מאתגרת.
 

נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
שמע, קשה להתרגל לצליל שונה.
יש הבדל בין a/b אצל מערכת של חברים לבין האזנה ביתית בשקט שלך.
אני עם הדירק m66, לקח זמן להתרגל לסאונד שלו, וכל דבר משפיע...
חצי דיבי בעקומת מטרה והעסק נשמע קצת שונה. אז לדייק את הצליל זה תהליך לא פשוט ולא מתאים לכל אחד.
מה שכן, כרגע מזבוט! (אבל לקח זמן להתרגל)
לקח לך זמן להתרגל ונאלצת להשאיר את המכשיר אצלך תחת איומים...

לא יודע מה זה עם חברים, או לבד, או כל מיני סיפורים אחרים.

אני כן יודע שאין תחליף להאזנה עיוורת, נטול דיעות קדומות.

פשוט להקשיב ולחוות דיעה.

ושלושת הסשנים שנכחתי בהם היו ארוכים עד מאוד, רגועים מאוד וכללו יצירות (בעיקר קלאסיות)
שבעלי המערכות הכירו טוב מאוד.

זה קצת מצחיק כשאתה שומע את הבעלים של המערכת מעיר שהכינור שהוא מקשיב לו, בכלל לא נשמע לו כמו כינור...

וזה בעצם המצב בלי ה RC..

רן
 
  • Like
Reactions: AK1

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
יש,לי הערכה עצמית גבוהה האמת, אז זכותו של כל אחד להנות או לא להנות, ללא קשר אליי.
בוא אני אספר לך סיפור שיחזק את הסיפורים שלך. בדקתי אצל ה"גורו" שלי רמקול מוגבר בן 30 שנה שעבר אצלו שדרוג. שמענו איתו בחדר שבו יש מערכת רצינית מאוד שאתה גם שמעת. . שנינו היינו בהלם, ובקטע מסויים הגורו שלי לחש לי " אם אני לא הייתי יודע איך הקטע נשמע , או צריך להישמע, באמת, הייתי בטוח שככה כמו שזה במוגבר, זה צריך להישמע". כלומר, יש לנו אפשרות להנות משמעותית מסטאפים שונים ולהישבע שהם הם הדבר האמיתי. ואפשר גם לבלבל אותנו בקלות בשמיעה אגבית או מזדמנת ואו בקטעים מאוד ספציפיים.

בוא אני אגלה לך עוד משהו, שמעתי, לא מספיק אולי, אבל שמעתי מערכות נחשבות, ללא קשר לRC , ובחיי שאף אחת מהם לא העניקה לי את הצליל שאני אוהב ושמשוחזר מרכיבי הלאותר שלי והמגברים הרזים ואטית שלי.

היית אצלי לשעתיים, בעיקר דיסקסנו על הסאב חלקנו דיעות קצת שונות על צורת הביטוי של הסאב במערכת. מעבר לסאב לא הספקנו לדקסקס על שאר הספקטרום. הגוון סאונד שלי לא כל כך דיבר אליך.ככה נדמה לי. ויותר מזה גם אצל ה" גורו' שלי חננאל, נהנית אבל לא רצת להחליף מערכת ולשנות כיוון. לא מבושה, פשוט לא דיבר אליך מספיק. זה לגיטימי.

הייתי אצלך לשעתיים שלוש נעימות. המערכת שלך מרשימה מאוד,ללא ספק. מי שחושב על כיול ורום קורייקשן , אני חושב שאצלך אפשר לקבל טעימה טובה מהדבר האמיתי. בעיקר הצלחת לעמוד על הכלל הכי חשוב, להתאים גודל רמקול לחלל האזנה. בהרבה מובנים ביצועי המערכת שלך עולים על שלי. אם בגלל גודל החדר, ואם בגלל הרום קורייקשן. אבל יש דברים שאני אוהב בסאונד שלא מצאתי, והם הקריטיים עבורי. יש איזה תחושת אינטימיות, נוכחות ומיידיות שלא מצאתי באף סטאפ אחר עם או בלי קורייקשן. מנורות או טרנזיסטורי, סטרימר פטיפון או דיסק. סוג של הרמוניות עדינות וניואנסים שמרכיבים לי חווית האזנה סופר מערבת.

היו אצלי כמה ששמעו, אני לא כל כך רץ ושש להשמיע, למרות שיותר פתוח בשנתיים שלוש האחרונות. חלק חייכו בנימוס והלכו. חלק התמוגגו ותפסו את הראש בהתפעלות, וגם הם לא יצאו מהסלון הצנוע שלי ורכשו רמקול הורן לאותר ומגבר 2.5 ואט עם סאב. לא. אף אחד. גם אף אחד לא התייעץ איתי לאחר מכן ואו שאל לדעתי. כל מי שאהב מנסה, אני מניח, לשחזר חלק מהדברים שאהב אצלי בשיטה שלו. מבינתי זה נסתר, ואולי כאן יש,אלמנט של גאווה. כי אני מעתיקן כרוני. כל הסטאפ שלי בבסיסו מועתק ממי שאני מחזיק ממנו כרפרנס. לא ראיתי לנכון לצאת לדרך נפרדת כי אין לי אגו כשזה מגיע להבנה מקצועית- מי שאני מזהה שיש לו דרך סלולה ובטוחה, כמו כל מזל שור כנראה, אני צועד בה.


הייה בטוח שאם הייתי מוצא את מה שאני אוהב בדרך הריבונית, הרום רורייקשנית, הדינמית, האומניפולארית, האלקטרוסטאטית ואו אופן באפלית הייתי חיש מהר צועד בדרך הזאת.

יש לי אגו כמו לכולם, אבל אגו רק בדברים שאני מרגיש שאני מבין אותם לעומק- בבנייה של סאונד אני לא מבין לעומק. תפיסת סאונד מגובשת אני כן חושב שפיתחתי ב 30 שנה האחרונות. אז שף מוסיקלי אני לא, אבל מבקר מסעדות,למה לא?

אז נסכם שמי שמעוניין להבין כמה רחוק אפשר להגיע באמצעות הרום קורייקשן יצטרך להיאבק על חנייה ליד ביתך ולשמוע אצלך, ומי שמעוניין להבין מה אפשר לקבל מאלמנט אחד,ללא טיפול אקוסטי וב2.5 ואט ייאבק על חנייה ליד הבית שלי. חנה וסע ;).

וב"ה שאלו יהיו הדיונים והויכוחים שלנו בתקופה כזאת מאתגרת.
אתה משלה אנשים

אין אצלך חנייה גם אם באים על אופניים..

רן
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
אתה משלה אנשים

אין אצלך חנייה גם אם באים על אופניים..

רן
חחחח אתה עם מונית בכלל. ואיפה שאתה גר באקסלוסיביות ( בק' תרשום בק') צריך מיימיה לדרך עד שמגיעים לדלת שלך. חניתי כזה רחוק שעשיתי מספרי ברזל עם זה שהגיע איתי...
אני מי שמגיע לגבעתיים תבובב"א מפנה את החנייה הפרטית שלי. כבר מראש,דואג שיאהב את הסאונד, שוחד.
 

arb

אוהב את התחום
הודעות
361
מעורבות
131
נקודות
43
.אמרתי שאין לי הסבר לתופעת הגובה. סתם זרקתי לאוויר השערה בלתי בדוקה בתור אפשרות תיאורטית.
אחרי מספר פעמים ומקומות שונים ( לא רק בשרשור זה) שהתעקשת לקבוע שזו שטות גמורה להתעסק במיימד הגובה, מהסיבה שההקלטה לא משמרת אותו, אתה מפנים בעקבות התגובה של שניצל שאין ביכולתך להסביר תופעה זו כפי שבאה לידי ביטוי בפלט, ולמרות זאת אתה ממשיך בהיבריס שלך;
ואני לא שומע נגן כינור מנגן בשכיבה, או בעמידה, או בתנוחת יוגה. אני בכלל לא שומע את הנגן, רק את הכינור עצמו, ולא שם לב באיזה גובה התדמית שלו מופיעה. אם היא נמוכה, אני תמיד יכול לחשוב שאני באולם שבו שורות הכיסאות גבוהות יותר ככל שמתרחקים מהבמה, ואני לא בשורות הראשונות, אבל אני לא מתעסק בזה.
אין לי באמת בעיה עם זה, אממה מתבקש ממך לציין כפי שאתה מעיד כאן אולי בפעם הראשונה, כל שכן אחרי שאתה מציין שאתה שה לא באמת מעסיק אותך, שאתה נוטה להעלות בעיקר השערות, וההיסקים שלך לרוב אינם מגובים בראיות כלשהן. אני אחסוך ממך דוגמאות נוספות.

הסיבה העיקרית לכך היא שבניגוד למהות התחביב לא רק כאן בפורום שהוא שיחזור המוסיקה ( כשאתה בכלל לא פעם מאזין לתצורת-5.1 סראונד), התוצאה בדו ערוצי מעניינת אותך כקליפת השום. שים לב טוב לדברים הבאים שכותב חברנו היקר pruym על התובנות שלך;
כל טיעון טכני שעמיר מעלה תמיד נסמך על חוקי הפיזיקה ועל עובדות, זו הסיבה שקוראים לו טיעון טכני ולא דעה.
זה מחזק את מה שאני כבר מזמן טוען לגביך, שרוב מה שאתה כותב כאן אתה כלל ובעיקר לא באמת טורח לבדוק לעומק.

מה מתנוש כתב בהקשר זה? באיזו הודעה?

ומה הסבר לטעות שלי?

עמיר, יקירי, אתה שוב נכנס פה ללהגת חוגרת ואתה יוצא מפוקוס ויורה בכל הכיוונים במקביל. ולדעתי אתה טועה.

המבחן הוא פשוט:
ממש לא מופרך. אני קובע את מידת הדיוק על סמך כמה קל לי למקם כלים במרחב האשלייתי שהמערכת יוצרת לי , שהטכנאי ייצר. לא על סמך איפה נראה לי הנגנים עמדו בחדר ההקלטה.
ההשוואה מתבצעת על אותו אלבום, ולעיתים אותו מסטרינג: באנלוג קל לי מאד להבין איפה הזמר - בדיוק באמצע. ובדיגיטל הוא מרוח על השליש האמצעי. זה לא קשור לטכניקות הקלטה. זה קשור לשיחזור הבמה שרצה הטכנאי לייצר, אצלי בבית, בציוד שלי ספציפי.
 
נערך לאחרונה ב:

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
כל טיעון טכני שעמיר מעלה תמיד נסמך על חוקי הפיזיקה ועל עובדות, זו הסיבה שקוראים לו טיעון טכני ולא דעה. מעולם, אפילו לא פעם אחת לא הפרחת בצורה לוגית אף טיעון טכני של עמיר או של מישהו פה בפורום. ומעולם לא סיפרת לנו מה רכיבי המערכת שלך.
המנטרה היחידה שלך היא שדיגיטל טוב יותר מאנלוג וטכנית אף אחד לא חולק עליך בעניין ככה שלא חידשת כלום. והטיעון הקבוע הנוסף שלך הוא שעל פי מדידות אתה יודע איזה רכיב טוב יותר.
בוא אולי תתקדם ותיתן קצת עומק נוסף לדיונים שבהם אתה משתתף…
ומה הסיבה שאתה כל כך מתעקש לא לספר לכולם איזה מערכת יש לך, מה הייתרונות שלה מה היית רוצה לשדרג…
"כל טיעון טכני שעמיר מעלה תמיד נסמך על חוקי הפיזיקה ועל עובדות, זו הסיבה שקוראים לו טיעון טכני ולא דעה. מעולם, אפילו לא פעם אחת לא הפרחת בצורה לוגית"
תרשה לי לגחך:D
אגב גם הגיחוך שלי הוא טיעון טכני ולכן לא ניתן להפרכה
למעשה כל טיעון שלי מעכשיו והלאה הוא טיעון טכני ולכן הוא עובדה מוגמרת .:לב:
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
"כל טיעון טכני שעמיר מעלה תמיד נסמך על חוקי הפיזיקה ועל עובדות, זו הסיבה שקוראים לו טיעון טכני ולא דעה. מעולם, אפילו לא פעם אחת לא הפרחת בצורה לוגית"
תרשה לי לגחך:D
אגב גם הגיחוך שלי הוא טיעון טכני ולכן לא ניתן להפרכה
למעשה כל טיעון שלי מעכשיו והלאה הוא טיעון טכני ולכן הוא עובדה מוגמרת .:לב:
האם אי פעם הפרחת טיעון של עמיר בצורה לוגית מעבר ללהגיד שלדעתך הוא טועה ודעתך היא שווה לדעתו?
אתה לעולם לא עונה עניינית לעולם לא עונה טכנית, אף פעם לא מסביר בצורה טכנית את עמדתך.
כמי שטוען שבא מעולם הפרו הייתי מצפה לתשובות טכניות מעמיקות ונסמכות על יידע אמיתי.
מעולם, בשום וויכוח שהשתתפת בו, באף אחד מהדמויות שבהן הצטרפת לפורום הזה לא עשית את זה וגם עכשיו.
מה שמעניין אותי להבין ממך זה מה הסיבה שאתה נכנס לפורום בתחום שאתה לא באמת מתעניין בו ואתה גם לא סובל את המשתתפים הקבועים בו?
איזה רמקולים יש לך? איזה דאק, איזו הגברה? חלל האזנה ייעודי או סלון?
 

  • Like
Reactions: AK1

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
האם אי פעם הפרחת טיעון של עמיר בצורה לוגית מעבר ללהגיד שלדעתך הוא טועה ודעתך היא שווה לדעתו?
אתה לעולם לא עונה עניינית לעולם לא עונה טכנית, אף פעם לא מסביר בצורה טכנית את עמדתך.
כמי שטוען שבא מעולם הפרו הייתי מצפה לתשובות טכניות מעמיקות ונסמכות על יידע אמיתי.
מעולם, בשום וויכוח שהשתתפת בו, באף אחד מהדמויות שבהן הצטרפת לפורום הזה לא עשית את זה וגם עכשיו.
מה שמעניין אותי להבין ממך זה מה הסיבה שאתה נכנס לפורום בתחום שאתה לא באמת מתעניין בו ואתה גם לא סובל את המשתתפים הקבועים בו?
איזה רמקולים יש לך? איזה דאק, איזו הגברה? חלל האזנה ייעודי או סלון?
אני לא טורח כי הרעיון שאני בכלל אצטרך לעבוד בלהפריך דעות , שזה מה שהן בלבד של בן אדם , כל בן אדם בעןלם כולל איינשטיין בכבודו ובעצמו , הוא מגוחך בעיניי.
אתה קולט מה אתה אומר בכלל ?
שאני זה שצריך להפריך את מה שהוא אומר ועד אז אני טועה והוא צודק.
נשמה אין לי גורואים בחיים האלה בשום תחום
ואני לא עובד בלהפריך דעות של אנשים .
אם זה משהו שאתה רוצה לעשות אתה מוזמן .
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
אני לא טורח כי הרעיון שאני בכלל אצטרך לעבוד בלהפריך דעות , שזה מה שהן בלבד של בן אדם , כל בן אדם בעןלם כולל איינשטיין בכבודו ובעצמו , הוא מגוחך בעיניי.
אתה קולט מה אתה אומר בכלל ?
שאני זה שצריך להפריך את מה שהוא אומר ועד אז אני טועה והוא צודק.
נשמה אין לי גורואים בחיים האלה בשום תחום
ואני לא עובד בלהפריך דעות של אנשים .
אם זה משהו שאתה רוצה לעשות אתה מוזמן .
אתה נכנס לפורום שכולם מביעים בו את דעתם, משתדלים לעשות את זה בצורה חברית על מנת לשמור על אווירה טובה. כשדעתי שונה מדעתך אני מסביר אותה ומשתדל להביא הסבר למה אני חושב אחרת ממך.
למה נכנסת לפרום אם לא על מנת לחלוק דעות?
 
  • Like
Reactions: AK1

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
אתה נכנס לפורום שכולם מביעים בו את דעתם, משתדלים לעשות את זה בצורה חברית על מנת לשמור על אווירה טובה. כשדעתי שונה מדעתך אני מסביר אותה ומשתדל להביא הסבר למה אני חושב אחרת ממך.
למה נכנסת לפרום אם לא על מנת לחלוק דעות?
אתה מבין כמה אתה סותר את עצמך?
אני תמיד הבעתי את דעתי ואחרי שהבעתי את דעתי שלא התאימה לחלק מהאנשים כאן קראו לי תולעת ובעל היגיון עקום ושאר מילים יפות
צורה חברית ? הצחקתני
"כשדעתי שונה מדעתך אני מסביר אותה ומשתדל להביא הסבר למה אני חושב אחרת ממך"
זה בדיוק מה שעשיתי , וזה היחס שקיבלתי רק כי דעתי שונה
למה הביקורת שלך היא כלפיי ולא אלה שמדברים יפה ?
 

RB68

חבר משקיען
הודעות
722
מעורבות
591
נקודות
93
יש,לי הערכה עצמית גבוהה האמת, אז זכותו של כל אחד להנות או לא להנות, ללא קשר אליי.
בוא אני אספר לך סיפור שיחזק את הסיפורים שלך. בדקתי אצל ה"גורו" שלי רמקול מוגבר בן 30 שנה שעבר אצלו שדרוג. שמענו איתו בחדר שבו יש מערכת רצינית מאוד שאתה גם שמעת. . שנינו היינו בהלם, ובקטע מסויים הגורו שלי לחש לי " אם אני לא הייתי יודע איך הקטע נשמע , או צריך להישמע, באמת, הייתי בטוח שככה כמו שזה במוגבר, זה צריך להישמע". כלומר, יש לנו אפשרות להנות משמעותית מסטאפים שונים ולהישבע שהם הם הדבר האמיתי. ואפשר גם לבלבל אותנו בקלות בשמיעה אגבית או מזדמנת ואו בקטעים מאוד ספציפיים.

בוא אני אגלה לך עוד משהו, שמעתי, לא מספיק אולי, אבל שמעתי מערכות נחשבות, ללא קשר לRC , ובחיי שאף אחת מהם לא העניקה לי את הצליל שאני אוהב ושמשוחזר מרכיבי הלאותר שלי והמגברים הרזים ואטית שלי.

היית אצלי לשעתיים, בעיקר דיסקסנו על הסאב חלקנו דיעות קצת שונות על צורת הביטוי של הסאב במערכת. מעבר לסאב לא הספקנו לדקסקס על שאר הספקטרום. הגוון סאונד שלי לא כל כך דיבר אליך.ככה נדמה לי. ויותר מזה גם אצל ה" גורו' שלי חננאל, נהנית אבל לא רצת להחליף מערכת ולשנות כיוון. לא מבושה, פשוט לא דיבר אליך מספיק. זה לגיטימי.

הייתי אצלך לשעתיים שלוש נעימות. המערכת שלך מרשימה מאוד,ללא ספק. מי שחושב על כיול ורום קורייקשן , אני חושב שאצלך אפשר לקבל טעימה טובה מהדבר האמיתי. בעיקר הצלחת לעמוד על הכלל הכי חשוב, להתאים גודל רמקול לחלל האזנה. בהרבה מובנים ביצועי המערכת שלך עולים על שלי. אם בגלל גודל החדר, ואם בגלל הרום קורייקשן. אבל יש דברים שאני אוהב בסאונד שלא מצאתי, והם הקריטיים עבורי. יש איזה תחושת אינטימיות, נוכחות ומיידיות שלא מצאתי באף סטאפ אחר עם או בלי קורייקשן. מנורות או טרנזיסטורי, סטרימר פטיפון או דיסק. סוג של הרמוניות עדינות וניואנסים שמרכיבים לי חווית האזנה סופר מערבת.

היו אצלי כמה ששמעו, אני לא כל כך רץ ושש להשמיע, למרות שיותר פתוח בשנתיים שלוש האחרונות. חלק חייכו בנימוס והלכו. חלק התמוגגו ותפסו את הראש בהתפעלות, וגם הם לא יצאו מהסלון הצנוע שלי ורכשו רמקול הורן לאותר ומגבר 2.5 ואט עם סאב. לא. אף אחד. גם אף אחד לא התייעץ איתי לאחר מכן ואו שאל לדעתי. כל מי שאהב מנסה, אני מניח, לשחזר חלק מהדברים שאהב אצלי בשיטה שלו. מבינתי זה נסתר, ואולי כאן יש,אלמנט של גאווה. כי אני מעתיקן כרוני. כל הסטאפ שלי בבסיסו מועתק ממי שאני מחזיק ממנו כרפרנס. לא ראיתי לנכון לצאת לדרך נפרדת כי אין לי אגו כשזה מגיע להבנה מקצועית- מי שאני מזהה שיש לו דרך סלולה ובטוחה, כמו כל מזל שור כנראה, אני צועד בה.


הייה בטוח שאם הייתי מוצא את מה שאני אוהב בדרך הריבונית, הרום רורייקשנית, הדינמית, האומניפולארית, האלקטרוסטאטית ואו אופן באפלית הייתי חיש מהר צועד בדרך הזאת.

יש לי אגו כמו לכולם, אבל אגו רק בדברים שאני מרגיש שאני מבין אותם לעומק- בבנייה וטכנולוגיה של רכיבי אודיו אני לא מבין לעומק, אפילו לא בבריכה של הפעוטות. תפיסת סאונד מגובשת אני כן חושב שפיתחתי ב 30 שנה האחרונות. אז שף מוסיקלי אני לא, אבל מבקר מסעדות,למה לא?

אז נסכם שמי שמעוניין להבין כמה רחוק אפשר להגיע באמצעות הרום קורייקשן יצטרך להיאבק על חנייה ליד ביתך ולשמוע אצלך, ומי שמעוניין להבין מה אפשר לקבל מאלמנט אחד,ללא טיפול אקוסטי וב2.5 ואט ייאבק על חנייה ליד הבית שלי. חנה וסע ;).

וב"ה שאלו יהיו הדיונים והויכוחים שלנו בתקופה כזאת מאתגרת.
כתיבה נאה.
ציניקן יאמר שה-RC שלך זה ה2.5 וואט...
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113
אתה נכנס לפורום שכולם מביעים בו את דעתם, משתדלים לעשות את זה בצורה חברית על מנת לשמור על אווירה טובה. כשדעתי שונה מדעתך אני מסביר אותה ומשתדל להביא הסבר למה אני חושב אחרת ממך.
למה נכנסת לפרום אם לא על מנת לחלוק דעות?
עזוב, לא תקבל ממנו שום תשובה עניינית ושום פירוט לגבי המערכת שלו, למרות שהוא יזם את נושא השיתוף ברכיבי המערכת.
הוא העיד על עצמו שמטרתו לייצר טראפיק ואת זה הוא עושה באמירות של ״דווקא״ או בהכללות שברור לו שיגררו תגובה.
סתם מכור לתשומת לב ו/או להפצת האג׳נדה שלו.
צריך להפסיק להתייחס אליו.
אחרי הכל , מדובר באותו מיסטר ״בייסיקלי״ ומיסטר ״דפנטלי״ שהורחק מפה…
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
60
נקודות
28
עזוב, לא תקבל ממנו שום תשובה עניינית ושום פירוט לגבי המערכת שלו, למרות שהוא יזם את נושא השיתוף ברכיבי המערכת.
הוא העיד על עצמו שמטרתו לייצר טראפיק ואת זה הוא עושה באמירות של ״דווקא״ או בהכללות שברור לו שיגררו תגובה.
סתם מכור לתשומת לב ו/או להפצת האג׳נדה שלו.
צריך להפסיק להתייחס אליו.
בחיים לא כתבתי שמטרתי היא לייצר טראפיק
למה לקשקש?
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,863
מעורבות
988
נקודות
113

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
כתיבה נאה.
ציניקן יאמר שה-RC שלך זה ה2.5 וואט...
תודה. 2.5v זה קצת לרמות...בכל זאת, מ70 הרץ ומטה אני 70 וואט טרנזיסטוריים שמושתלים בתוך תיבת סאבוופר מוגבר.
ואגב, שלא ישתמע שאני אומר שאצלי זה הוורסיה המוחלטת של אלמנט אחד או פולריינג'/ wide band. אבל כן אפשר לקבל טעימה טובה מהאפשרות להנות מהכיוון הזה כששומעים אצלי- מי שחושש שיחסר לו צליל בגבוהים כי אין מול העין טוויטר, יתבדה, לדעתי כמובן.ומי שחושש מניגון קטעים מורכבים והעמסתם על כתפי אלמנט בודד עם גב 8 אינץ, אני חושב שגם ילמד שזה אפשרי. במגבלות הדרך כמובן של צימוד האביזרים הנלווים וכולי..
יש לי עוד דרך על מנת למקסם את העיקרון שהמערכת שלי בנויה עליה. ההתקדמות תלויה רק בי ובעיקר בעדיפויות הכלכליות שלי בחיים כרגע.
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,926
מעורבות
2,941
נקודות
113
כל העיסוק שלך בפוסט הזה הוא נטו להשמיץ, בלי שיש לך שמץ משהו ענייני לומר. כלום. נאדה.


אחרי מספר פעמים ומקומות שונים ( לא רק בשרשור זה) שהתעקשת לקבוע שזו שטות גמורה להתעסק במיימד הגובה, מהסיבה שההקלטה לא משמרת אותו, אתה מפנים בעקבות התגובה של שניצל שאין ביכולתך להסביר תופעה זו כפי שבאה לידי ביטוי בפלט, ולמרות זאת אתה ממשיך בהיבריס שלך;
מה אתה מקשקש?
א. נדמה לך שהייתי צריך את התגובה של שניצל כדי לדעת שאין לי הסבר לתופעה??
ב. ולמה ההסבר לתופעה משנה אם היא לא משקפת שום אספקט של ההקלטה או של המציאות? לזה אתה לא עונה אפילו.

כבר בפוסט המקורי שלי על הנושא כתבתי שאין לי הסבר:

אין לי הסבר לתופעה שאנשים חווים גובה מתוך מה שהם שומעים בסטריאו. כנראה זה קשור לגבהים של הדרייברים של המיד ו/או הטוויטרים ברמקולים.


חוצמזה, האשמת אותי בהטעיית הציבור, אבל לא אמרת במה טעיתי והטעיתי.

אני מצפה ממך שאו שתנמק במדויק מה ה"טעות" או שתיקח את דבריך חזרה, ומן הראוי שגם תתנצל אם אינך יכול להוכיח שהטעיתי אנשים והאשמת אותי בהאשמת שווא.


אין לי באמת בעיה עם זה, אממה מתבקש ממך לציין כפי שאתה מעיד כאן אולי בפעם הראשונה, כל שכן אחרי שאתה מציין שאתה לא מתעסק בזה, שאתה נוטה להעלות בעיקר השערות, וההיסקים שלך לרוב אינם מגובים בראיות כלשהן. אני אחסוך ממך דוגמאות נוספות.
איפה אתה רואה *בכלל* השערות? אתה מתייחס למה שכתבתי אחרי זה שאין לי הסבר לתופעה? :)

בדרך כלל אני כותב הסברים מפורטים. אני גם יודע שאת רובם אתה לא מבין. אז עכשיו אתה מוסיף לזה שאתה גם לא מבחין בין טיעון להשערה :)

נו, שויין.

הסיבה העיקרית לכך היא שבניגוד למהות התחביב לא רק כאן בפורום שהוא שיחזור המוסיקה ( כשאתה בכלל לא פעם מאזין לתצורת-5.1 סראונד), התוצאה בדו ערוצי מעניינת אותך כקליפת השום. שים לב טוב לדברים הבאים שכותב חברנו היקר pruym על התובנות שלך;
אתה שוב מקשקש כיד הדמיון העקום הרעה עליך.

הקלטות רב ערוציות הן מיעוט קטן, לא זניח, אבל קטן. הרוב המוחלט של המוזיקה שיש לי, וכמובן 100% מאלפי התקליטים, היא דו ערוצית. אני לא עד כדי כך מטומטם שאתייחס לתוצאות בדו-ערוצי כקליפת השום.


זה מחזק את מה שאני כבר מזמן טוען לגביך, שרוב מה שאתה כותב כאן אתה כלל ובעיקר לא באמת טורח לבדוק לעומק.
קישקוש בלבוש.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור