עמיר היקר !
לאור דבריך-"
אני מבין שאתה כועס על זה שאני "מבטל" אספקט "כל כך אלמנטרי", ולכן אתה מגיב בציניות, אבל אני מצטער, זה לא "ביטול" מתוך פרובוקציה, או רצון להיות מיוחד, או כדי להכעיס, או כל סיבה אחרת שמצדיקה כעס או ציניות.
כתבתי איך לדעתי הדברים קורים במציאות -- גם את זה שההקלטות אינן כוללות אינפורמציית גובה, וגם שבמציאות, לפחות בחלק מהמקרים, הצליל אכן מגיע מגובה נמוך מאוזני המאזין.
מי ששומע גובה ונהנה מזה, אין לי שום הסתייגות או ביקורת על זה.
יש לי הסתייגות, מוצדקת לדעתי, מהתייחסות לזה כאל מדד איכות של המערכת.
בכל מקרה, לא נראה לי שמדובר כאן ב"טעות", או בדברים לא נכונים. אם אתה חושב אחרת, אנא הסבר, ללא פוליטיקה וללא ציניות בבקשה. הסבר פשוט, שגם אני אבין."
אין בי שום ציניות או כעס חלילה כלפיך , ההפך הוא הנכון , לא יודע למה זה נראה כך , מתנצל !
אבל מהכרותי את המומחים בחול והתיחסותם לנושא , אחד מהדברים העיקריים שהם מקפידים עליו הוא דווקא מיבנה וגודל הבמה , זאת כמובן עם מכשירים מצויינים ורמקולים איכותיים , לא נעים לי לספר לך איך הם משנים את הגודל מחשש שתשלח מכתב לאברבאנל
, בקצרה רק אזכיר שזה קשור הדוקות לגובה התקרה , כוון הרמקול, ובעיקר לפאסות חשמל , כן !!! ,מפתיע , אבל הם לא תמיד צריכות להיות מחוברות לפי הפלוס והמינוס הנכונים , אלא עיתים במכשירים מסוימים הפוך בהתאם למיבנה ולחווט המכשיר ,גם זה קשה מאוד למצוא מכיוון שיש הרבה אפשריות ויש קושי בתקעים אמריקאים בניגוד לשוקו , יש לי אביזרים שהופכים בקצה השני של הכבל , ופתאום הצליל מתרומם , צריך לשים לב לא להפוך כשלא צריך , אני יודע שזה נשמע לא לעניין , שטות גמורה בעצם , גם בטוחני שאם יזדמן לך לבקר תזדעזע קשות מטעמי , אבל אנחנו שונים מאוד גם בטעם המוזיקלי ,ושחכתי שאני בעצם די בהמה , והצליל מותאם לאופיי הלקוי , אינני יכול להתחרות בעדינות ובאנינות שלך בתחום הזה , רק שאני בניגוד לרוב ,לא קונה מכשיר טוב ,מחבר וחלאס ,אלא טורח ובודק מעבר , הדבר מוביל מטבע הדברים לבזבוז עצום של כסף בגלל מס הכבלים ,מכשירים ,רמקולים וכו , שבחלקם מאוכסנים לנצח !