אז ככה- לדעתי מי שטוען שברוב המקרים יקר נשמע יותר טוב,כפי שנטען כאן- טועה. זה בידיוק מה שסוחרים \עיתונים\חברות מנסות לשכנע. להכניס גורם מתערב שאין לו שום קשר לאיכות סאונד אלא לתשלום כסף ולחבר אותו לתודעה של אודיופילים כאילו יש קשר לאיכות. ואז באם וטוענים שצריך מגבר יקר וממיר יקר (ואפשר להסתפק ברמקול זול )- כל מיני אמרות שאין מאחורים כלום, לא באמת ניסיון ולא לימוד של כלום.
שוב מיועד לאילו שהייאנד קשור איכשהו למחיר ולאיך עובדים על אנשים (מקווה שאין כאן בארץ יבואן של מולה מולה שיעלב מהסרט)
לגבי נושא אחר לגמרי של מהו הסאונד הנדרש האוביקטיבי ,שוב אותו בחור מנסה לתאר אביקטיביות בסאונד
בסרט 27 דקות ראשונות הוא טוחן על כל מיני פרמטרים של סאונד "אוביקטיבים" והחל מדקה 27 הוא מדבר על הסוביקטיביות של הסאונד. גם לאחר שכל הפרמטרים שתוארו ב 27 דקות ראשונות קיימים-סביר להניח שעדיין סוביקטיביות לא תתחבר לסאונד. רוב האודיופיל יודעים להקשיב לפרמטרים של 27 דקות ראשונות. כמה חבל שהשגתם לא מבטיחה הנאה מוזיקלית.
הדבר הלא פחות מפתיע שיש משהו שקולטים עוד לפני השגת כל הפרמטרים "האוביקטיבים" שאתה מבין שגם אחר השגתם, לא תתחבר לתוצאה של הסאונד. כלומר הרבה פעמים הוספת איזונים "אוביקטיבים" למערכת ,לא תשפר בסופו של דבר את העיניין הסוביקטיבי מהסאונד הכולל המתקבל ,או במילים אחרות - לא צריך לאזן את כל הפרמטרים האוביקטיבים כדי להגיע להבנה שלא תתחבר לסאונד מבחינה סוביקטיבית.
אז מה עושים? יש כאילו שמעדיפים לשלם מחירים מטורפים על המגבר מתוך אמונה שזה יעזור. אחר ששילמו -מעטים יבואו ויגידו כי אכלו אותה . שבעצם לא ניתן להגיע עם המגבר לסאונד הסוביקטיבי שאתה מחפש. יתחילו להחליף כבלים ,להחליף דברים אחרים - עדיף שוב למשהו יקר כי משהו יקר זה יותר טוב על פי מה שלמדו אותנו .