רויטל
אוהב את התחום
- הודעות
- 97
- מעורבות
- 28
- נקודות
- 18
נקרעו לי הפנים מצחןק בריאוהיא סה"כ רצתה לחבר זוג רמקול נוסף אחורה.
נקרעו לי הפנים מצחןק בריאוהיא סה"כ רצתה לחבר זוג רמקול נוסף אחורה.
בוא נפתח בשביל לירן שרשור על העמדת רמקולים, נו....
למה לא? בשבילי ובשביל עוד,בשבילי אין צורך
לך על זהלמה לא? בשבילי ובשביל עוד,
וגם אני כבר הספקתי להזיז רמקולים כמה קילומטרים גם ימינה ושמאלה גם קדימה ואחורה וגם למעלה ולמטה
אם את עדיין מעוניינת בזוג רמקולים מאחורה.נקרעו לי הפנים מצחןק בריא
דני בכור איש מקסים וידען וכיף להתייעץ איתויש זוג למכירה של ווילסון אודיו
מאוד נעזרתי בעצות לגבי הצבה אבל קטונתי אני מרגישה כמו סרדין בין הכרישים פהלמה לא? בשבילי ובשביל עוד,
מה שויטאלי אמר.שלום רויטל,
התחלתי לקרוא את השרשור והתעייפתי - כולם אותו הדבר: רמקולים קדימה - רמקולים אחורה, toe in - toe out,לסובב שידה וכו'. כן, כל זה חשוב מאד- במערכת מטופחת ומתואמת, לא בשלב בניית המערכת בו את נמצאת. ואף אחד לא אמר לך (או שפספסתי?) להעיף את המאוורר ש"יקבור" תלת מימד אפילו במערכת מפוארת. הרמקולים שלך נהדרים, שי לי דומים (מהסדרה הקודמת). אבל הם מאד לא סלחניים (ידגישו ויבליטו כל החולייה החלשה במערכת), לכן אם את רוצה לקבל תלת מימד מפואר אם הרמקולים האלה, לא יהיו לך קיצורי דרך. אקוסטיקה, חשמל ושיכוך טוב - ללא כל אלה הרמקולים יישמעו אפרוריים. את לא חייבת לבנות אולפן, אפשר להסתדר עם אלמנטים "ניידים" שמעמידים לפני האזנה ומפרקים אחריה. הרמקולים גם מאד תובעניים לכבילה ולהגברה שצריכים להתאים להם.
הוספת רמקולים אחוריים תאכזב אותך מהר - לכאורה הם ינפחו במה, אבל תקבלי "מרחב אחיד" של סאונד, ללא הפרדה בין כלים וקולות וללא אוויר - בקיצור ללא הקסם שיש בסטריאו טוב. אגב, ממליץ בחום להחליף את הג'מפרים והרגליות, הם עושים לרמקולים עוול.
התכוונתי למאוורר עובדחוץ מהמאוורר, שזה לחלוטין הימור.
המאוורר עףלהעיף את המאוורר ש"יקבור"
מה כוונתך?אפשר להסתדר עם אלמנטים "ניידים" שמעמידים לפני האזנה ומפרקים אחריה.
הרמקולים שלך נהדרים, שי לי דומים
החזרתיה"פ.
התחלתי לקרוא את השרשור והתעייפתי
בגלל שהתעייפת אז פספסתהמאוורר (עובד) צריך להיעלם בכלל מאזור האזנה. המרחק בין הרמקולים קטן, הייתי מושך אותם קדימה ומרחיק ביניהם (אם זה אפשרי מבניתך).
אין פה יותר מידי ! גלי הקול נעים באויר ב360 מעלות עוקפים את התיבה ופוגשים קירות . ההרחקה מהקיר מספקת בעיקר מס דברים : הגל שפוגע בקיר יגיעה לאוזן מאוחר יותר מהגל שיצא מהרמקול , התיית הרמקול משפרת את העיניין בזה שהגל שיוצה מהדרייבר מגיעה ישר אלינו והגלים שפוגשים קירות פוגשים אותם בזויות שונות לכן מתרסקים להמון כיוונים.אולי שווה לפתוח שירשור חדש על איך להציב נכון רמקולים...יש אסכולות שונות בנושא ולא בטוח שלמרות הציוד המעולה שלרבים יש בבית, הם מיצו את המיטב ממנו
לא מצחיק...המאוורר זה לפיזור הסאונד