נייט....עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
קולות אדם וכלים אקוסטיים לא חייבים יחידה אלסטית בכדי לשחזר אותם נכון, הם צריכים יחידה שלא מצלצלת בשום תחום- והיחידות הגמישות יותר לא מצלצלות. ( אך יש להן מגבלות אחרות )עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
בקיצור, המערכת של שלמה זבדה.קולות אדם וכלים אקוסטיים לא חייבים יחידה אלסטית בכדי לשחזר אותם נכון, הם צריכים יחידה שלא מצלצלת בשום תחום- והיחידות הגמישות יותר לא מצלצלות. ( אך יש להן מגבלות אחרות )
שפותרים את בעיות הצילצול ביחידות הקשיחות, הן מסוגלות לשחזר זאת גם.
הבעיה היא לנטרל את הצלצול מבלי לפגוע בדברים אחרים- זה לא פשוט ולא כולם מצליחים לעשות זאת.
לכן רמקולים קרמים יפרחו עם מערכות בעלות רכות מסוימת (מנורות/ קלאס א) הרבה זרם בכדי להחזיק את היחידות הדורשניות האלו, ומקור אנלוגי או דיגיטלי בכיוון האנלוגי...
אם הייתי מורה שלך הייתה מקבל ממני ציון בילתי מספיק...אז אם לסכם
אני מבין מבעלי הקרמיים שהקרמי הוא
הכי מהיר
הכי קשה
הכי מפורט
ויש לו הכי גדול..
לא לא דיויד.....בשניה אני שולף עוד 5 מערכות שאתה מכיר לפחות את בעליהן...בקיצור, המערכת של שלמה זבדה.
וזה נכון, המערכת שלו באמת נשמעת פגז.
התשובה !יש כאן כמה אלקטרונים ,מי שמנחש למה זוכה בפרס.
אם כולם מסכימים עם המשפט הנ״ל סימן שיש אמת כלשהי בסטיגמה, ברור שאפשר לרסן רמקולים קרמיים בעזרת הגברה ומקור ולהגיע לתוצאה מדהימה אבל כנראה שאת השם שלהם הם הרוויחו ביושר...רמקולים קרמים יפרחו עם מערכות בעלות רכות מסוימת (מנורות/ קלאס א)
אם כולם מסכימים עם המשפט הנ״ל סימן שיש אמת כלשהי בסטיגמה, ברור שאפשר לרסן רמקולים קרמיים בעזרת הגברה ומקור ולהגיע לתוצאה מדהימה אבל כנראה שאת השם שלהם הם הרוויחו ביושר...
כמו שהרבה סוגים של רמקולים אחרים הרוויחו את ה״סטיגמות״ שלהם ביושר בהיותם רכים, מבולבלים, סתומים וכן הלאה.אם כולם מסכימים עם המשפט הנ״ל סימן שיש אמת כלשהי בסטיגמה, ברור שאפשר לרסן רמקולים קרמיים בעזרת הגברה ומקור ולהגיע לתוצאה מדהימה אבל כנראה שאת השם שלהם הם הרוויחו ביושר...
גיא, יש גם חברות שעשו דרך הפוכה, למשל וון שוייקרט.קח את חברת קאהרמה kharma בעבר מחלוצות השימוש בדרייברים מקרמיקה ברמקולים, בדוק את הדגמים החדשים, הקרמיקה הוחלפה ופינתה מקומה לחומרים אחרים.
לא זה ולא זה.כמו שהרבה סוגים של רמקולים אחרים הרוויחו את ה״סטיגמות״ שלהם ביושר בהיותם רכים, מבולבלים, סתומים וכן הלאה.
אין מושלם
בחיים בכלל וגם במוזיקה אני מעדיף לעבוד ולאלף נמר ולא כבשה.
קשה לאלף נמר, אבל אם הצלחת....