עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
473
נקודות
83
ואני בכלל יש לי אלמנטים מקוולאר...
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
עזוב, לי יש מקוואקר.
;)
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אגב שאלה, מישהו מכיר רמקול 2way ממש טוב עם יחידה קרמית?

אני מכיר רק של מרטן.
 

שוני

חבר משקיען
הודעות
984
מעורבות
515
נקודות
93
כל אחד קונה / מתאים לעצמו את המוצר שחסר לו במערכת.
לקבלת השלמות שהוא מפנטז.
השאלה האם אפשר לקנות גם רמקול על הסכין ?
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
נייט....
תאמין לי יודעת יודעת...לא היתה יודעת הייתי בועט בה...
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
שלמה , תזמין את האטום הזה אליך שישמע , הוא נשמע לי יותר כמו אלקטרון (
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
יש כאן כמה אלקטרונים ,מי שמנחש למה זוכה בפרס.
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
אז אם לסכם
אני מבין מבעלי הקרמיים שהקרמי הוא
הכי מהיר
הכי קשה
הכי מפורט
ויש לו הכי גדול..
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
525
נקודות
113
כל מה שכתבת נכון, רק אם יש לו מסביב ציוד ברמה (יקר מאוד), אחרת, תעשה נסיון, תחסום את הטוויטר עם היד ותיווכח לדעת ש הכל/הקול/הכל בעצם, יוצא ממנו, אם זה התוצאה הרצויה אז בהחלט קרמיקה זה זה.
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,004
מעורבות
1,083
נקודות
113
עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
קולות אדם וכלים אקוסטיים לא חייבים יחידה אלסטית בכדי לשחזר אותם נכון, הם צריכים יחידה שלא מצלצלת בשום תחום- והיחידות הגמישות יותר לא מצלצלות. ( אך יש להן מגבלות אחרות )
שפותרים את בעיות הצילצול ביחידות הקשיחות, הן מסוגלות לשחזר זאת גם.
הבעיה היא לנטרל את הצלצול מבלי לפגוע בדברים אחרים- זה לא פשוט ולא כולם מצליחים לעשות זאת.
לכן רמקולים קרמים יפרחו עם מערכות בעלות רכות מסוימת (מנורות/ קלאס א) הרבה זרם בכדי להחזיק את היחידות הדורשניות האלו, ומקור אנלוגי או דיגיטלי בכיוון האנלוגי...
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,884
מעורבות
1,882
נקודות
113
קולות אדם וכלים אקוסטיים לא חייבים יחידה אלסטית בכדי לשחזר אותם נכון, הם צריכים יחידה שלא מצלצלת בשום תחום- והיחידות הגמישות יותר לא מצלצלות. ( אך יש להן מגבלות אחרות )
שפותרים את בעיות הצילצול ביחידות הקשיחות, הן מסוגלות לשחזר זאת גם.
הבעיה היא לנטרל את הצלצול מבלי לפגוע בדברים אחרים- זה לא פשוט ולא כולם מצליחים לעשות זאת.
לכן רמקולים קרמים יפרחו עם מערכות בעלות רכות מסוימת (מנורות/ קלאס א) הרבה זרם בכדי להחזיק את היחידות הדורשניות האלו, ומקור אנלוגי או דיגיטלי בכיוון האנלוגי...
בקיצור, המערכת של שלמה זבדה.
וזה נכון, המערכת שלו באמת נשמעת פגז.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
אז אם לסכם
אני מבין מבעלי הקרמיים שהקרמי הוא
הכי מהיר
הכי קשה
הכי מפורט
ויש לו הכי גדול..
אם הייתי מורה שלך הייתה מקבל ממני ציון בילתי מספיק...
שאלנו אם קרמי זה כבר in או עדיין בתחום הסתיגמה של ,קר,צורם,ועוד כל מני...
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
בקיצור, המערכת של שלמה זבדה.
וזה נכון, המערכת שלו באמת נשמעת פגז.
לא לא דיויד.....בשניה אני שולף עוד 5 מערכות שאתה מכיר לפחות את בעליהן...
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,391
מעורבות
1,784
נקודות
113
יש כאן כמה אלקטרונים ,מי שמנחש למה זוכה בפרס.
התשובה !
אלקטרון התכונה העיקרית שלו שהוא "קטן ושלילי"
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,321
מעורבות
1,888
נקודות
113
רמקולים קרמים יפרחו עם מערכות בעלות רכות מסוימת (מנורות/ קלאס א)
אם כולם מסכימים עם המשפט הנ״ל סימן שיש אמת כלשהי בסטיגמה, ברור שאפשר לרסן רמקולים קרמיים בעזרת הגברה ומקור ולהגיע לתוצאה מדהימה אבל כנראה שאת השם שלהם הם הרוויחו ביושר...
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,103
מעורבות
3,110
נקודות
113
אם כולם מסכימים עם המשפט הנ״ל סימן שיש אמת כלשהי בסטיגמה, ברור שאפשר לרסן רמקולים קרמיים בעזרת הגברה ומקור ולהגיע לתוצאה מדהימה אבל כנראה שאת השם שלהם הם הרוויחו ביושר...

קח את חברת קאהרמה kharma בעבר מחלוצות השימוש בדרייברים מקרמיקה ברמקולים, בדוק את הדגמים החדשים, הקרמיקה הוחלפה ופינתה מקומה לחומרים אחרים.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
893
מעורבות
210
נקודות
43
לגוף הדיון לא נכנס, לא מבין בזה כלום. אבל ההערה שמעלי אינה מדויקת, לא תמיד השיקולים הם שיקולי איכות, לעיתים מזומנות מדובר בעלויות. דוגמה זריזה שהכרתי אישית, דור ראשון אלאקטה אמאטור השתמש בטויטר של דיינאודיו איזוטאר ומידבאס של אודיו טכנולוג'י, רכיבים יקרים להחריד, השני כבר נרגע והלך על סקאן ספיק.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אם כולם מסכימים עם המשפט הנ״ל סימן שיש אמת כלשהי בסטיגמה, ברור שאפשר לרסן רמקולים קרמיים בעזרת הגברה ומקור ולהגיע לתוצאה מדהימה אבל כנראה שאת השם שלהם הם הרוויחו ביושר...
כמו שהרבה סוגים של רמקולים אחרים הרוויחו את ה״סטיגמות״ שלהם ביושר בהיותם רכים, מבולבלים, סתומים וכן הלאה.
אין מושלם
בחיים בכלל וגם במוזיקה אני מעדיף לעבוד ולאלף נמר ולא כבשה.
קשה לאלף נמר, אבל אם הצלחת....
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,201
מעורבות
737
נקודות
113
קח את חברת קאהרמה kharma בעבר מחלוצות השימוש בדרייברים מקרמיקה ברמקולים, בדוק את הדגמים החדשים, הקרמיקה הוחלפה ופינתה מקומה לחומרים אחרים.
גיא, יש גם חברות שעשו דרך הפוכה, למשל וון שוייקרט.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,507
מעורבות
525
נקודות
113
כמו שהרבה סוגים של רמקולים אחרים הרוויחו את ה״סטיגמות״ שלהם ביושר בהיותם רכים, מבולבלים, סתומים וכן הלאה.
אין מושלם
בחיים בכלל וגם במוזיקה אני מעדיף לעבוד ולאלף נמר ולא כבשה.
קשה לאלף נמר, אבל אם הצלחת....
לא זה ולא זה.
לאלף נמר זה לא דבר חכם, כמה כבר מצליחים... חלק גדול גם נטרפים בסוף ע"י הנמר.
למה להיכנס לזה מלכתחילה אם אין לך את כל מה שנדרש מסביב.... נקודה למחשבה!
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור