ראשית,אני לא "נכנס לשום אמביציה" כדי להוכיח לך דבר, אני אומר את דברי ותו-לא.
כן, כן, בטח, רואים שזה לא אישי...
"הסברתי לך", "הסברתי לך", "אם תהייה מסוגל להבין"
ויש לך החוצפה לכתוב פה בפורום שאינך מתנשא...
מי אתה חושב שאתה??
כבר חשבתי על זה שאם אתה לא היית כותב את זה, הייתי כותב ביוזמתי שהפעם ירדתי לכדי התנשאות.
כשאני אשם, אין לי בעייה להודות באשמה, כמו כשאני טועה, אין לי בעייה להודות בשגיאה.
התעייפתי מההרצאה שלמה מבוססת על קושי בהבנת הנקרא עם מסקנות של "עוולה",
ואי-הבנה בסיסית נוספת עם מסקנות של "בורות, היתממות, או במקרה הרע, גניבת-הדעת".
שלא לדבר על הטירחה בלענות לך ברצינות על שאלות רק כדי לראות עד כמה אתה לא מבין את התשובות, ועד כמה אתה מנסה לשים אותן ללעג.
התנשאות על מידת אי-ההבנה נראית לי כמו תגובה עדינה במצב כזה.
הולך ומתברר שאתה לא רק לא שומע טוב אלא גם חסר תובנות עצמאיות, ופועל בעיקר על סמך הנחיות שמקבל מאחרים ביחס למערכת שלך
כדי לטעון דבר כזה מישהו צריך להכיר אותי, לדעת מה אני חושב, אם בכלל, ולדעת שייש מישהו/מישהם שנותן/ים לי הנחיות, ושאני גם מממש אותן, וכל זה בלי שמרכיבי המערכת שלי פורסמו.
זה צריך להיות באמת מעניין, כי:
- שיניתי כיוון מהותי בשנים האחרונות, מרדיפה אחרי ה"נכון"/"ריאליסטי"/"אמיתי" וכו' לכיוון של "כל אחד לפי מה שגורם לו הנאה".
- בשאר הדברים, כולל התייחסות לוויניל כבעייתי טכנית, המחשבות שלי מתועדות כאן, והן עקביות לאורך שנים, ובכל מקרה כל מחשבה מנומקת היטב.
- הציוד שייש לי הוא במתאם למחשבות/דיעות/טעם המשתקפים בדברי
אם כך, מי כאן (או מחוץ לפורום?) נתן לי הנחיות שגרמו לי לשינוי בדיעות ו/או בציוד התואם להן?
אני לא רואה שהדיעות שלי מאוד מקובלות כאן על כולם, כך שייש קושי לזהות את מקור ההנחיות, אם הייה כזה.
אז או שסתם המצאת את הטענה הזו, או שאתה מסתמך על מקור בעייתי,
ולא מאוד מפריע לך להפיץ שקרים.
אדם כל שהוא מאזין למוסיקה שהוקלטה ומנוגנת דרך מערכת, חש דחייה מסויימת עלבון וצרימה מהצליל שמוקרן לאוזניו, האם ניתן לומר שאדם זה יתחבר לחוויה שמנוגנת דרך מערכת זו??
יתכן שכן, אבל בטוח שהרבה פחות אילו הצליל היה ערב לאוזניו.
אז איך ניתן יהיה לחוש את "הנשמה" במערכת ובמוסיקה אם לפני הכל המערכת לא תהייה מסוגלת להעביר זאת..
מי בכלל מדבר על השוואות בין מה שהיה בזמן ההקלטה לתוצאה המנוגנת, לוקחים את מה שיש.
כאן אתה מתעלה עלי שיכלית בסדר גודל. לא הבנתי מה ואיך זה שייך לכל מה שהייה קודם.
או שלהיפך, אולי נשרף לך פיוז ואתה מתחיל לגבב דברים, קצת רעילים, לא נורא.
מי בכלל מדבר על השוואות בין מה שהיה בזמן ההקלטה לתוצאה המנוגנת, לוקחים את מה שיש
אני מדבר על זה, כי למיטב הבנתי הדלה, אי אפשר לדעת אם צליל א' אכן דומה לצליל ב' בלי להשוות אותם תוך זמן קצר: זיכרון צלילי הוא קצר-טווח. אחרי זמן שמעבר לכמה דקות נמוג הזיכרון המדוייק של הצליל עצמו, ולכל היותר אנחנו משווים את התגובה/הרגשה/סיפור/איפיון של הצליל הנוכחי לתגובה/הרגשה/סיפור/איפיון של הצליל הקודם.
וברור שלוקחים את מה שייש!
אבל היות ומה שייש אינו מה שנדרש כדי להגיע למסקנות מבוססות, המסקנות שכן מגיעים אליהן אכן אינן באמת מבוססות כראוי -- זו הנקודה שלי בכל מה שאתה מכנה "הטפות".