stereophile
חבר משקיען
- הודעות
- 997
- מעורבות
- 63
- נקודות
- 28
נמר,
לגבי הקדם הפסיבי, לא ברור איך זה משפיע עליך בסקירות, תמיד תוכל להחליף אותו באחד אקטיבי שאותו אתה סוקר.
האמת שלא התכוונתי לעוד רכיב, אלא לחיבור ישיר בין DAC ופאוור.
גם אם בחרת לעבוד בקונפיגורציה כזו ותצטרך לבחון קדם מגבר לצורך סקירה, תמיד תוכל להוסיף אותו בשרשרת.
הרפרנס פשוט מבחינתך יהיה לעבוד בלי.
בהנתן התקציב המכובד שלך, תחשוב שלפחות בין 30-40 אחוז שהיית מוציא על הקדם, יכול ללכת עכשיו למקור או לפאוור.
ה DAC-ים שיש להם output stage רציני, עם יכולת דחיפת זרם טובה, יכולים להיות מספיקים להניע מגבר פאוור.
נסה איזה Meitner או DCS או MSB ברמות הגבוהות ביותר, שיש להם כנראה גם ווליום פנימי שממומש כמו שצריך ישר לתוך פאוור state-of-the-art, נראה לי שלא תוכל לחזור אחורה...
אם אתה מחפש טבעיות בצליל, אז (לדעתי - הנה אני לובש את השכפץ) כדאי להוריד סיליקונים משרשרת הסיגנל.
יובל.
לגבי הקדם הפסיבי, לא ברור איך זה משפיע עליך בסקירות, תמיד תוכל להחליף אותו באחד אקטיבי שאותו אתה סוקר.
האמת שלא התכוונתי לעוד רכיב, אלא לחיבור ישיר בין DAC ופאוור.
גם אם בחרת לעבוד בקונפיגורציה כזו ותצטרך לבחון קדם מגבר לצורך סקירה, תמיד תוכל להוסיף אותו בשרשרת.
הרפרנס פשוט מבחינתך יהיה לעבוד בלי.
בהנתן התקציב המכובד שלך, תחשוב שלפחות בין 30-40 אחוז שהיית מוציא על הקדם, יכול ללכת עכשיו למקור או לפאוור.
ה DAC-ים שיש להם output stage רציני, עם יכולת דחיפת זרם טובה, יכולים להיות מספיקים להניע מגבר פאוור.
נסה איזה Meitner או DCS או MSB ברמות הגבוהות ביותר, שיש להם כנראה גם ווליום פנימי שממומש כמו שצריך ישר לתוך פאוור state-of-the-art, נראה לי שלא תוכל לחזור אחורה...
אם אתה מחפש טבעיות בצליל, אז (לדעתי - הנה אני לובש את השכפץ) כדאי להוריד סיליקונים משרשרת הסיגנל.
יובל.