מגברי מנורות


tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
דיז
אני מגיב על התרבות שיחה שלך קודם כל .
ויש הבדל קטן ביננו -אני עברתי את השלב שאני רואה מה אחרים עושים ורץ אחריהם ,אני מזמן חושב בשביל עצמי .
ועוד דבר חשוב -אני בוחר רמקול בגלל היכולות שלו הגוון סאונד שלו ורמת הבניה שלו נצילות זה פרמטר שבה על הדרך.
עם אהבתי רמקול מסויים ומצאתי שיש לו את הסאונד הטוב ביותר לתקציב שלי אז DB יותר או 2 פחות זה לא מה שיגרום לי לא לקנות , ומה לעשות הבחירות שלי עד היום היו לא ממש נצילות , ולא מצאתי להם מגבר מנורות במחיר סביר שיספק סחורה לעומת זאת תרנזיסטוריים היו די הרבה ורק נשאר למצוא את הטוב ביותר לכסף.
לדעתי מי שמגביל את עצמו בבחירת רמקול משיקולי נצילות מצמצם את הבחירה שלו .
היות ורמקול זה החולייה החשובה ביותר בשחזור הצליל והשיקול בקנייה צריך להיות נטו יכולות וגוון של הרמקול .
מי שמכוון לרמקול מאוד נציל והגברת מנורות של 5W זכותו .

הכותב הנ"ל כותב כמו דסלקת ושומעה כמועיוור
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
היגד קיומי וצרכנות

צחי כתב: "לגביי הדיון על הגברת מנורות :אני חושב שהדיון פנה חדות לקצה המאוד עליון של הרף. אני חושב שכותב המודעה המקורי וגם אני ורוב הקהל שצופה מהצד היה מעוניין שהדיון יתמקד באזור היותר שפוי של המחירים בה נגיד בין 10k-20k לכולם ברור שבקצה העליון יש מגברי מנורות שמסוגלים לבצעה עבודה טובה לאורך כל הסקלה .אני כתבתי את מה שכתבתי בהתייחסות למוצרים במחירים שפויים"
אז ככה: קודם כל הרבה יותר נחמד לעסוק בפילוסופיה, ללהג עמוקות ולדון לרוחב מאשר לרשום כמה שמות וזהו. אבל מה לעשות ואתה צודק?
את מגבר המנורות שלי 100 וואט, מונובלוקים, קניתי בהזדמנות (הרבה פחות מעשירייה לפני שיפוץ). יש מגברי הספק מנורות יד שנייה, הנעים בתחומי המחיר הנ"ל שהעלית. לא, לא הרבה, אבל ממילא לא רבים מדי מחפשים את הסחורה הנ"ל. כי מי שצריך מגבר גיבור בזול ימצא משהו טרנזיסטורי סביר ב-3K-5K (רוטל, נגיד). ובכל זאת, פה היה הוריקן 200 וואט, שם היה אודיו ריסרץ' 100 וואט וכו'.
ואם מישהו ממש רוצה גם מנורות וגם חזק וגם במחיר סביר, הוא יכול לעשות סיבוב באודיוגון ודומיו. יש בעיה עם 110 וולט אבל יש פתרונות ויש המון מציאות.
אבל עם המידע הזה אפשר רק לעשות קניות, לא להגיע לגבהים קוסמיים של דיון, לא ככה?
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
יפה כתבת יואל

צחי כתב: "לגביי הדיון על הגברת מנורות :אני חושב שהדיון פנה חדות לקצה המאוד עליון של הרף. אני חושב שכותב המודעה המקורי וגם אני ורוב הקהל שצופה מהצד היה מעוניין שהדיון יתמקד באזור היותר שפוי של המחירים בה נגיד בין 10k-20k לכולם ברור שבקצה העליון יש מגברי מנורות שמסוגלים לבצעה עבודה טובה לאורך כל הסקלה .אני כתבתי את מה שכתבתי בהתייחסות למוצרים במחירים שפויים"
אז ככה: קודם כל הרבה יותר נחמד לעסוק בפילוסופיה, ללהג עמוקות ולדון לרוחב מאשר לרשום כמה שמות וזהו. אבל מה לעשות ואתה צודק?
את מגבר המנורות שלי 100 וואט, מונובלוקים, קניתי בהזדמנות (הרבה פחות מעשירייה לפני שיפוץ). יש מגברי הספק מנורות יד שנייה, הנעים בתחומי המחיר הנ"ל שהעלית. לא, לא הרבה, אבל ממילא לא רבים מדי מחפשים את הסחורה הנ"ל. כי מי שצריך מגבר גיבור בזול ימצא משהו טרנזיסטורי סביר ב-3K-5K (רוטל, נגיד). ובכל זאת, פה היה הוריקן 200 וואט, שם היה אודיו ריסרץ' 100 וואט וכו'.
ואם מישהו ממש רוצה גם מנורות וגם חזק וגם במחיר סביר, הוא יכול לעשות סיבוב באודיוגון ודומיו. יש בעיה עם 110 וולט אבל יש פתרונות ויש המון מציאות.
אבל עם המידע הזה אפשר רק לעשות קניות, לא להגיע לגבהים קוסמיים של דיון, לא ככה?

ואני רק אוסיף בקצרה: יש פה ושם גם בארץ הזדמנויות למגברי מנורות טובים במחירים סבירים, גם מתחת לסכום של 10K. אבל זה מחזיר אותנו שוב ללב הדיון: האם המגברים האלה יניעו כל רמקול בצורה המיטבית? האם הם מתאימים יותר לרמקול נציל? וכו' וכו'....
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
אבל זה מחזיר אותנו שוב ללב הדיון: האם המגברים האלה יניעו כל רמקול בצורה המיטבית? האם הם מתאימים יותר לרמקול נציל? וכו' וכו'
לא.
ממש לא.
יש פשרות.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
ואני רק אוסיף בקצרה: יש פה ושם גם בארץ הזדמנויות למגברי מנורות טובים במחירים סבירים, גם מתחת לסכום של 10K. אבל זה מחזיר אותנו שוב ללב הדיון: האם המגברים האלה יניעו כל רמקול בצורה המיטבית? האם הם מתאימים יותר לרמקול נציל? וכו' וכו'....

זו פונקציה של התאמה וסגנון מוזיקה.
מי ששומע רוק כבד ומוזיקה אלקטרונית קשה לי לראות אותו שומע עם מגבר מנורות.
אבל מי ששומע בעיקר ג'אז וואקאלי לא יוותר על מנורות בקלות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
נכון יניב, אני גם חושב כמוך אם כי גם בג'אז פיוז'ן יהיו כאלה שיעדיפו טרנזיסטור.
 

ס. ריכטר

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
0
נקודות
16
יתכן שמנהלי האתר יעשו בחוכמה אם ישקיעו במאיית (מנורתי או טרנזיסטורי-לבחירתם)
מאיית (speller)שיאפשר לחברי האתר להתבטא באופן תקין , נטול שגיאות כתיב ואשר יוביל אותם לשליטה מושלמת בלשון העברית
שליטה, אותה נדמה , לצורך העניין, לשליטה מושלמת של מגבר ברמקול(שוב מנורתי ו/או טרנזיסטורי לבחירתכם)

נ.ב במסגרת העדנה היחסית השורה על האתר בזמן האחרון- אני מקווה שאף אחד לא נעלב פרסונלית.

רם

כמה נקודות.

ראשית, 'התבטאות תקינה' אינה פונקציה של איות.
שנית, מאיית גורם לעיתים לשגיאות בעצמו כתוצאה מבחירה אוטו'. לא יעיל אצל דיסלקטים, עולים חדשים וכו', שהם רוב הנתקלים בבעיות איות.
שלישית, מאיית יש בוורד, לא צריך להתקין.
רביעית, כל מאיית שהוא לא יוביל איש ל'שליטה מושלמת בלשון העברית'.


יתכן ואולי תעשה בחכמה אם תתיחס לתוכן ההודעות ולא לצורתן החיצונית,
תקפיד לשלוח הצעות ייעול לאתר באופן הולם ולא בשרשור פומבי על מ' מנורות,
ואולי על הדרך תלמד לפסק נכון [ אחרת יקנו לך מפסק, שכן כעת אתה בשלב "פיסוק היתר היומרני של מי שרוצה להראות שהוא יודע לכתוב יפה" ].

המלבין פני חברו ברבים - כאילו שפך דמים : המלבין פני המלבין כבר לא.
 

KOOKE

חבר משקיען
הודעות
1,062
מעורבות
0
נקודות
0
מדוע מגברי מנורות (עד כמה שניתן להכליל) לא יתאימו למי מששומע רוק כבד, ג'אז פיוז'ן וכו' ??

שלמה
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
מדוע מגברי מנורות (עד כמה שניתן להכליל) לא יתאימו למי מששומע רוק כבד, ג'אז פיוז'ן וכו' ??

שלמה

אין צורך במוזיקליות או במיד חם.
כי צריך שליטה אבסולוטית והסאונג צריך להיות קר, ניטראלי וחד בכל תחום התדרים.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
רוק וצליל

הכלי המוביל ברוק, גיטרה חשמלית, מוגבר על-ידי מגבר, כאשר הבחירה הנחשבת - כולל דיטר בורמיסטר, נגן רוק בעצמו - היא במגברי מנורות.
כלומר: הצליל נוצר באמצעות מגברים כאלו.
לסונוס: לדעתי, הצליל המוגבר בבית אינו צריך להיות כזה או אחר לפי אפיונים כמו קר, חם, אפוי או עסיסי. הוא צריך להיות קרוב ככל הניתן למקור.
גיטרה חשמלית אינה קרה וחדה יותר מטרומבון (או ההפך) או מצילתיים
וכבר נאמר מפי זוארץ זו: כל המציל נפש אחת - מצילתיים
 

z.y

אוהב את התחום
הודעות
291
מעורבות
0
נקודות
0
רק שאלה-

1.הכלי המוביל ברוק, גיטרה חשמלית, מוגבר על-ידי מגבר, כאשר הבחירה הנחשבת - כולל דיטר בורמיסטר, נגן רוק בעצמו - היא במגברי מנורות.
כלומר: הצליל נוצר באמצעות מגברים כאלו.

2.כבר נאמר מפי זוארץ זו: כל המציל נפש אחת - מצילתיים

1.יתכן והדבר דומה לשתיית גוגל מוגל טרום האריה (זו מהאופרה, לא מגן החיות...), כלומר- עידון/עיגול הצליל במקור, זאת ללא קשר איך פלוני יחפוץ לשחזרו בביתו :מבולבל:

2. זה זוארץ מהשרדות :D
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
הכלי המוביל ברוק, גיטרה חשמלית, מוגבר על-ידי מגבר, כאשר הבחירה הנחשבת - כולל דיטר בורמיסטר, נגן רוק בעצמו - היא במגברי מנורות.
כלומר: הצליל נוצר באמצעות מגברים כאלו.
לסונוס: לדעתי, הצליל המוגבר בבית אינו צריך להיות כזה או אחר לפי אפיונים כמו קר, חם, אפוי או עסיסי. הוא צריך להיות קרוב ככל הניתן למקור.
גיטרה חשמלית אינה קרה וחדה יותר מטרומבון (או ההפך) או מצילתיים
וכבר נאמר מפי זוארץ זו: כל המציל נפש אחת - מצילתיים

אני לא מאמין בנאמנות למקור לדעתי אין דבר כזה. אך אחד לא יכול דעת איך המקור נשמע ואיך הוא אמור להשמע בבית, ולכן כל אחד מתאים לעצמו ציוד ויוצר שחזור צליל כפי שמתאים לו.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
ואני רק אוסיף בקצרה: יש פה ושם גם בארץ הזדמנויות למגברי מנורות טובים במחירים סבירים, גם מתחת לסכום של 10K. אבל זה מחזיר אותנו שוב ללב הדיון: האם המגברים האלה יניעו כל רמקול בצורה המיטבית? האם הם מתאימים יותר לרמקול נציל? וכו' וכו'....
אני ראיתי אתר שבו יש מגבר טריוד עם 150WRMS ב8 אום ו200 ב4 והוא מתהדר בDF יחסית ענק למגבר מנורות של 18 (לצערי פשוט נתקלתי ולא שמרתי כי זה היה נראה מאוד יקר והיו לי יותר מיד דפים פתויחם ) , אני מאוד מתקשה להאמין שאם הנתונים נכונים , המגבר הזה לא יצליח לשלוט טוב ברמקול רגיל . האם הוא יזיז כול רמקול? לא . כי ריבונים כנראה לא . אבל גם כמה מגברי SS עם נתונים של 100 או 200 יזיזו ריבונים ?
האם אתה חושב או מישהו אחר שמגבר מנורות טריוד ישמע פחות טוב מSS בחלק של המיד והמידבאס ? אישית אני חושב שלא .
מה שאני מנסה לומר שניתן אולי להשיג מגברי SS מעולים , אבל אלו שמעולים שם יש להם חתימת צליל שאינה זהה לטריוד , ומי שמעדיף את הסאונד של טריוד , ינסה להשיג מגבר כזה חזק ככול האפשר .
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
אין צורך במוזיקליות או במיד חם.
כי צריך שליטה אבסולוטית והסאונג צריך להיות קר, ניטראלי וחד בכל תחום התדרים.


לא מדוייק ידידי.

אין שירה במוסיקת רוק? הסקורפיונס לא צריכים חום ולא צריך להישמע "מוסיקלי" {עד עכשיו לא הצלחתי לפענח מה הכוונה מוסיקלי}, האם האמונד של ג'ימי סמית לא צריך להישמע חם? האם להקת הדלתות אמורים להישמע קר?

מה שאתה בעצם אומר זה שבמוסיקה האהובה עלייך {ג'אז וכ"ו} צריך רק חום וזהו? לא צריך שליטה, לא ניטרליות, לא איזון, לא חדות ולא דיוק?

אני בטוח שכוונתך היא אחרת אך ההסבר היה שגוי, אם זו כוונתך וזהו הניסוח אז סלח לי ידידי - הוא אינו מדוייק.:)
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
לא מדוייק ידידי.

אין שירה במוסיקת רוק? הסקורפיונס לא צריכים חום ולא צריך להישמע "מוסיקלי" {עד עכשיו לא הצלחתי לפענח מה הכוונה מוסיקלי}, האם האמונד של ג'ימי סמית לא צריך להישמע חם? האם להקת הדלתות אמורים להישמע קר?

מה שאתה בעצם אומר זה שבמוסיקה האהובה עלייך {ג'אז וכ"ו} צריך רק חום וזהו? לא צריך שליטה, לא ניטרליות, לא איזון, לא חדות ולא דיוק?

אני בטוח שכוונתך היא אחרת אך ההסבר היה שגוי, אם זו כוונתך וזהו הניסוח אז סלח לי ידידי - הוא אינו מדוייק.:)

בוודאי שלא, לא הבנת.
ואני כן שומע רוק, ולא מעט.

המושג מוזיקלי הוא מורכב וקשה להסברה בכתב. בשבילי זה פריטה על גיטרה שתרגש.
לפני שנה הגיע אלי חבר פורום שבונה מגברים דיגיטלים. חיברנו את המגבר שלו לרמקול וזה היה פשוט מדהים: השליטה על הרמקול היתה לא מהעולם הזה הבאס היה פשוט חוויה אבל המגבר לא ניגן מוזיקה אני לא יודע איך להסביר את זה אבל זה היה יבש כמו המדבר. שחזרנו להגברת המנורות שלי אפילו הפה שלו נפל לרצפה (והוא ניסה להסתיר את זה ללא הצלחה).
 

ram_bra

אוהב את התחום
הודעות
314
מעורבות
0
נקודות
16
תודות לס. ריכטר

כמה נקודות.

ראשית, 'התבטאות תקינה' אינה פונקציה של איות.
שנית, מאיית גורם לעיתים לשגיאות בעצמו כתוצאה מבחירה אוטו'. לא יעיל אצל דיסלקטים, עולים חדשים וכו', שהם רוב הנתקלים בבעיות איות.
שלישית, מאיית יש בוורד, לא צריך להתקין.
רביעית, כל מאיית שהוא לא יוביל איש ל'שליטה מושלמת בלשון העברית'.


יתכן ואולי תעשה בחכמה אם תתיחס לתוכן ההודעות ולא לצורתן החיצונית,
תקפיד לשלוח הצעות ייעול לאתר באופן הולם ולא בשרשור פומבי על מ' מנורות,
ואולי על הדרך תלמד לפסק נכון [ אחרת יקנו לך מפסק, שכן כעת אתה בשלב "פיסוק היתר היומרני של מי שרוצה להראות שהוא יודע לכתוב יפה" ].

המלבין פני חברו ברבים - כאילו שפך דמים : המלבין פני המלבין כבר לא.


ס. ריכטר ידידי (אני מתפתה לקרוא לך ס. אבל מגלה איפוק מרשים)

ראשית אני מודה לך על שלל הידיעות והעצות הטובות והנדיבות שהרעפת עלי, שהרי, מי כמוך יודע,רק לעיתים נדירות מזדמן לו לאדם קו כה ברור המחלק את חייו לשניים וכזה הוא הרגע הזה , עבורי.
וזאת משום שחילצת אותי, ולו במעט, מהטריטוריה הנבערת בה דשדשתי (טרם הערותיך)

התרגשתי ללמוד שאין קשר הכרחי בין איות ותוכן , והופתעתי , שלא לומר , נדהמתי, מקיומו של מאיית במעבד התמלילים.(אלוהים , מה עוד ימציא המוח האנושי, פרט למפסק , אליו נגיע מייד)
הוכיתי בתדהמה לנוכח הגילוי שיש אנשים שונים (למשל דיסלקטים,למשל עולים חדשים)

רעיון המפסק, אגב, הכה אותי שוק על ירך והותיר אותי אילם (שילוב כה מוחץ של חוש הומור ויכולת המצאה -תקרא לי old fashioned , אבל אם זו לא סינרגיה,אז אני באמת כבר לא יודע.)

אבל בעיקר הוקסמתי שמצאת לנכון להגיב לדברי על אף שמקומם , לטעמך, אינו בשרשור הזה (מין פרדוקס חינני שכזה).

אני מודה לך שלימדת אותי פרק חשוב בהלכות שבין אדם וחברו שהוא פרק חשוב , לאין ערוך, מכל ידע פוטנציאלי העוסק במגברים מנורתיים ו/או טרנזיסטוריים.


אגב, לידע כללי, מה דינו של המלבין פני מלבין המלבין?

נ.ב מה אתה אומר ס. יקירי- מנורתי או טרנזיסטורי?

רם
 

נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
בוודאי שלא, לא הבנת.
ואני כן שומע רוק, ולא מעט.

המושג מוזיקלי הוא מורכב וקשה להסברה בכתב. בשבילי זה פריטה על גיטרה שתרגש.
לפני שנה הגיע אלי חבר פורום שבונה מגברים דיגיטלים. חיברנו את המגבר שלו לרמקול וזה היה פשוט מדהים: השליטה על הרמקול היתה לא מהעולם הזה הבאס היה פשוט חוויה אבל המגבר לא ניגן מוזיקה אני לא יודע איך להסביר את זה אבל זה היה יבש כמו המדבר. שחזרנו להגברת המנורות שלי אפילו הפה שלו נפל לרצפה (והוא ניסה להסתיר את זה ללא הצלחה).

בהחלט נכון.
גם אני משתמש כרגע במגבר דיגיטלי וכאשר עברתי למנורות בסיגנונות מסויימים המיד היה קסום. אך השליטה של הדיגיטלי יכולה להקסים לא פחות.

אני אישית בעד הטרנזיסטור על פני הדיגיטלי וזאת משום שהוא איזה שהיא פשרה בין השליטה לבין החום. המיד הטרנזיסטורי הוא שונה ומיוחד בדרכו, יש בו את החום המסויים יחד עם התוקפנות אך חסרה לרוב הטרנזיסטורים את החלקות שבמנורות.
אך ישנם טרנזיסטורים ששמעתי שיכלו בקלות לבלבל אותי {ואני משער שגם חובב מנורות מדופלם} לחשוב שמדובר במנורות.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
נאמנות למקור

סונוס כתב: "אני לא מאמין בנאמנות למקור לדעתי אין דבר כזה. אך אחד לא יכול דעת איך המקור נשמע ואיך הוא אמור להישמע בבית, ולכן כל אחד מתאים לעצמו ציוד ויוצר שחזור צליל כפי שמתאים לו".
יואל טוען: עניין אמונה אינו שייך לדעה אם דבר מסוים ישנו או איננו. בהחלט ניתן לדעת איך מקור נשמע, במובן זה שניתן לדעת איך נשמע כינור, פסנתר, רביעייה - וכמובן מצילתיים. לא פחות חשוב: ניתן לדעת מה הם אותם מרכיבים העושים את ההגברה לנכונה יותר: הרמוניות, סוג פרטים (לשון קלרינט, נשימה, היעלמות נמשכת של כלי מדנדן), מעין נוכחות פיזית במקום (חלל, במה), וכיו"ב. כל הנ"ל תלוי בשניים: הייחוס המוזיקלי (אקוסטי מול אלקטרוני; מוזיקה חיה מול היכרות רק דרך מערכות) והגדרת המרכיבים (כדי לעשות סדר). השאר הוא ניסיון, היכרות, והשוואות מכל הסוגים, וכן, גם קריאה.
מה שמעניין אותי בעסק הזה, הוא כמה המכשור יכול להביא מהמקור (במגבלות תקציב). המקור מדבר בעד עצמו, המכשור צריך לשרת אותו.
 

Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
סונוס כתב: "אני לא מאמין בנאמנות למקור לדעתי אין דבר כזה. אך אחד לא יכול דעת איך המקור נשמע ואיך הוא אמור להישמע בבית, ולכן כל אחד מתאים לעצמו ציוד ויוצר שחזור צליל כפי שמתאים לו".
יואל טוען: עניין אמונה אינו שייך לדעה אם דבר מסוים ישנו או איננו. בהחלט ניתן לדעת איך מקור נשמע, במובן זה שניתן לדעת איך נשמע כינור, פסנתר, רביעייה - וכמובן מצילתיים. לא פחות חשוב: ניתן לדעת מה הם אותם מרכיבים העושים את ההגברה לנכונה יותר: הרמוניות, סוג פרטים (לשון קלרינט, נשימה, היעלמות נמשכת של כלי מדנדן), מעין נוכחות פיזית במקום (חלל, במה), וכיו"ב. כל הנ"ל תלוי בשניים: הייחוס המוזיקלי (אקוסטי מול אלקטרוני; מוזיקה חיה מול היכרות רק דרך מערכות) והגדרת המרכיבים (כדי לעשות סדר). השאר הוא ניסיון, היכרות, והשוואות מכל הסוגים, וכן, גם קריאה.
מה שמעניין אותי בעסק הזה, הוא כמה המכשור יכול להביא מהמקור (במגבלות תקציב). המקור מדבר בעד עצמו, המכשור צריך לשרת אותו.

יואל,
אתה לא יכול לדעת איך נשמע כינור כי בכל אולם הוא ישמע קצת שונה. ולכן איך תדע כמה קרוב למקור הוא משוחזר במערכת שלך?
בנוסף,
איך הוא נשמע באולם ההקלטות שהקליטו אותו ואיך מהנדס הסאונד שינה בקצת את הצליל?
נאמנות למקור זה קשקוש.
אתה יכול לשחזר את הכינור כפי שאתה חושב שככה הוא אמור להשמע או שככה הוא נשמע לך הכי טוב, אבל זה יכול להיות רחוק מאוד מאיך שהוא באמת נשמע. לעולם לא תדע.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
יניב.

השאלה היא האם מערכת מסוגלת לספר לך אם זהו פסנתר אמיתי או סינטיסייזר.
זו כוונתו של יואל, האם הכינור נישמע אמיתי וטיבעי בגודלו או שמה הוא כינור ענק מימדים ולא טיבעי.

שאלה.
האם יצא לך לשמוע כלים חיים? {ברור לי שכן}, המערכת צריכה להשמיע לך את הכלי כך שתזהה כי זהו כלי אמיתי ולא כלי שיוצא מסינטי.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור