מגברי מנורות


Sonus

חבר משקיען
הודעות
1,320
מעורבות
2
נקודות
0
תאורתי בטח שטאורתי -יותר הרמוניות פחות הרמוניות זה תאורטי .
מבחן התוצאה זה מעשי - זה איפה רוב האנשים מרגישים שנוצר קסם .
במבחן הזה הרוב בחר בטרנזיסטורי \ דיגיטלי - בה נזכר בסט של הדבור עם הניופורס בסט של תמם עם הבל קנטו ובסט של מורל עם מגבר טרנזיסטורי .
אתה יודעה מה הצד החלש שלך כנות (לא בלהעליב ) אני מתכוון כנות שמעתית , הבנתי שאתה אוהב מוצרים מאוד ספציפיים , הגדולה זה להיות כנה לאמת - אני בטוח שאתה לעולם לא תקנה מגבר של ימהה גם עם הוא ישמע באופן ברור יותר טוב ולא תקנה רמקול עממי ב-4000 שיספק בדיוק את אותה סכורה שמספק הגוורינרי .
אתה זלזלתה בנסיון שלי אז בה ואומר לך שאני מאחל לכל אחד להיות במקום שאני נמצא , מקום מקום שבה מרוב נסיון אני יודע להבדיל בין אמת לשקר בין עיקר לטפל !
יש לי בבית את כבל הרמקולים הכי מכוער שקיים הכי פחות סקסי שיש אתה יודע למה ? בגלל שהוא נשמעה יותר טוב .
היו לי בבית ניופורס ב-28000 שח טאקט מלניום 30000 שח מיוזקל פדלטי מהדור הישן (לא הסיני ) ושאר אילו ירקות והמגבר שהכי הרשים אותי היה אנטגריטד ברמת כניסה של שינדק ( 3000 ) שח .
אני גר מטר מנמר אן ציוד שאני לא מכיר אן יבואן שלא ביליתי אצלו שעות , נסעתי לשטחים בשביל לשמוע רמקול שסנוס רק יחולים לחלום עליו - רמקול שנקרה קוודרל טיטן עם מיד בטופולוגית איירמושן רמקול גובה 190 שוקל השד יודע ,עם הגברה של קלאס A ...... אז בה לא נזלזל בנסיון שלי .
רק שאני למדתי מהנסיון שלי שיש המון חצאי אמיתית בהובי הזה ואם אני רוצא להנות ממוזיקה ברמה גבוהה צריך ללמוד לסנן.
דברנו בפוסט אחר על נאמנות למקור , המקור זה כל מה שיש על הדיסק או הוקלט , מנורות לא מסוגלות לשחזר בנאמנות את כל הטווח . נקודה
אני מוכן לקבל ביאמפ או תריאמפ שלמיד יש הגברת מנורות - אבל בתור פיתרון כולל ממש לא .

הכותב הנ'ל כותב כמו דסלקת ושומעה כמו עיוור .

הלוואי והייתי במצב שלך, לא שומע כלום ומה שזול נשמע הכי טוב (Y) הלוואי עלי. אולי בעתיד שאצבור יותר נסיון אחזור לשמוע עם רסיבר.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
תזמין גם לי אחד (רסיבר)...
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
DIZ
אתה רואה עוד פעם צליל זילזול ולחשוב שאנשים חדשים בתחום קוראים את מה שיש לך לומר וניזונים מזה .
אני לעומת זאת כותב את הדברים ברוח טובה על מנת שמי שקורה וחדש בתחום לא יחשוב שכל מה שנאמר פה זה תורה מסיני.
תראה היה לי בבית ימהה מסדרה 3000 מקיר ? 30 קג של שנאים והגברה -נכון מגבר בעל אופי אנליטי יש היומרו בהיר לדעתי מעפיל על ציוד יוקרתי ממנו בכפול כסף .
אני לא חושב שרסיבר זו מילה גסה .
אגב ליאור אתה חושב שרסיבר זו מילה גסה .
תראה עם היתי ניזון מאנשים שמזלזלים במילה רסיבר היו חסרים לי לפחות 100K בכיס .
הכף הכי גדול שלי זה לקנות רמקול בן 12 שנה לשפץ ולגמור עם יצירה שסנוס יכולים לחלום אליהה (לא ויזואלית -אני מדבר נטו סאונד ) .
אני בטוח שבחיפה עם היו מחברים לסנוס רצפתי איזה דנון טוב או ימהה 3800 במקום סוללת המנורות שהיתה לו אולי הינו מקבלים קצאת במה וקצאת שליטה בבס , אבל לשיטתך עם ציוד מנורות ב100000 לא מזיז את הרמקול עז ציוד ב-200000 בטוח יזיז -סבבה זכותך.

הכותב הנ"ל כותב כמו דיסלקט ושומעה כמו עיוור .
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אני לא מזלזל ברסיברים, הם עושים מה שנועדו לעשות (קולנוע ביתי) בצורה מצויינת.
אבל בסטריאו, עוד לא מצאתי כזה שיענג את אוזניי... (חלקם בסדר גמור, עד שאתה משווה אותם למגבר סטריאו מקביל במחיר).
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
על חשבון מוזקליות

נמר כתב: "אך מה לעשות שהקסם הזה לעיתים בא על חשבון מוסיקליות"
לא הבנתי. מהי אותה מוזיקליות שהסוג המדובר מפסיד?
לצחי: לאחר האזנה לסאפים הנ"ל, אתה יכול לקבוע את דעתך על הסטאפים הנ"ל - אבל לא יותר. לומר משהו על כל אחד מהמכשירים שם זאת בעיה; לומר על סוג מכשיר מתוך זה - זאת יריה רחוקה מאוד. השוואה מסודרת אצלך בבית עם כמה וכמה מגברים פלוס התנסות דומה אצל כמה וכמה חברים - תתחיל, והדגש על תתחיל, לתת מושג מה כל סוג יודע לעשות ואיך
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
יואל ידידי הנה ההסבר.

כאשר אני שמעתי מגברי מנורות על הרמקול שלי חשתי כי בקטעים תובעניים המגבר מפסיק לעשות מוסיקה ומתחיל להיכנס לרוויה, מגבר טוב אמור לתת את כל ספקטרום התדרים עם מינימום עיוותים ומקסימום שליטה ודינמיקה, ברגע שאחד מהם בא על חשבון השני מבחינתי המגבר לא עושה מוסיקה.

דהיינו.
אם המגבר מנורות ששמעתי ניכנס לרוויה הוא מבחינתי לא עשה את העבודה שלו.

לגבי המושג מוסיקלי אין לי מושג מדוע השתמשתי בו, אני באופן אישי לא משתמש בו מפני שאני בעצמי אינני מבין מהו לא מוסקלי, אני בהחלט יכול להגיד לך איזה מגבר יעשה ברמקול שלי מוסיקה ואיזה מגבר יעשה רעש.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
יואל
הקשבתי להמון סטאפים שמשלבים מנורות המון.
אני לא פוסל שבכול סוג של הגברה יש יוצאים מהכלל ,אני גם בטוח שמי שנופל על השילוב המושלם של רמקול מגבר פרה + אקוסטיקה, יכול ליצר קסם אמיתי גם במנורות גם בטרנזיסטור וגם בדיגיטלי.
אני יוצא נגד הגישה הטוטלית שאומרת (רק כמה אימרות מהסוג הזה לדומה ):
- רק מנורות מסוגלות לשחזר מיד טוב
-מגבר סטראו לעולם יהיה טוב יותר מרסיבר באותו מחיר (אני בדקתי את זה באופן אישי עים רסיבר מול מגבר ברף מחיר של 6K ורסיבר מול מגבר ב-14K לא יצה לי לארח רסיבר יותר יקר כך שלא יצע לי להשוות הלאה )
- CD לעולם יהיה יותר טוב מDVD פשוט ( לאחר שבדקתי את זה עשרות פעמים הבנתי שרוב ההבדלים בסוגיי המעבדים והCD השונים אילו לא הבדלי רמה , אלה הבדליי אקולזצייה -יותר טרבל או פחות מיד ,או יותר פרוט ב-X על חשבון Y ).
ברור לי שאני לא שמעתי 99% מהציוד שקיים בעולם .
ברור לי שברף מחיר מסויים מסתובב ציוד יותר טוב אבל גם המון זבל.
הטכנולוגייה ירדה היום לעם (אפשר לקנות היום לדוגמה אנטגרטד דואל מונו שמשלב CLASS A ו- CLASS AB בטופולוגיית מוספט עם שנאים תורדיילים ענקיים .....ב-6K ,עים אותו מכשיר היה מיצר בארופה מחירו היה 6$ )
יכול מאוד להיות שמי שיש לו וקונה ציודים מבלי להתעניין במחיר יוצר אצלו סלט בבית ולעולם לא יגיעה לתוצאה טובה
אני גם לא מזלזל בביטול רעידות או בחשמל נקי , פה אני חושב שכן צריך לתת צומת לב ופה הנסיון שלי דיי צנועה .

זה לא סביר שיתיחסו פה לדברים כאקסיומה או כסוג של דת !
ומי שבדק וחושב שונה יחשב יקבל יחס של כופר !

אני נזכר שפעם ישבתי אצל אחד היבואנים (ללא שם ) שהביא לארץ דגם יותר גבוהה מסידרה של רמקול שממש אהבתי , כמובן שיותר יקר ב-50% ובאותו זמן עוד קראתי מגזינים והביקורות דברו על סוג של התגלות .
כשישבתי והקשבתי והשוותי ביין שתי הרמקולים לרמקול הקטן יותר היה יתרון ברור בהכל כלל בס , לאותו יבואן לא היה שום הסבר אמיתי ,וגם לאחר שהחלפנו סוגי הגברות לא היתה הצדקה להוסף שקל על אותו רמקול . (לדעתי פשוט הרמקול הגדול יותר היה מתפקד טוב יותר בחדר גדול יותר ) .
מסכנה- לא תמיד גדול ויקר יותר יותר טוב - אכשב לך תשכנעה את מי שאוהב אהבה עיוורת את אותה חברה !

הכותב הנ"ל כותב כמו דיסלקט ושומעה כמו עיוור .
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
אני גם שמעתי לא מעט רמקולים מאוד נצילים ולא חשתי ברפיון של יחידת המיד בס או הבס.
אני לא בעד או נגד רמקול נציל או תובעני, צריך להיסתכל על התמונה בשלמותה. רמקול איכותי זקוק להגברה איכותית בין אם הוא נציל או לא, הגברה איכותית תעלה יקר ואין מה לעשות.

גם הגברת מנורות אינה זולה יותר מטרנזיסטור ולא משנה על כמה וואט מדברים אלה מה שקובע הוא איכות המגבר ולא מעבר. ההתאמה חשובה באותה מידה בשני המקרים!

וואללה, כמו שאני אומר הכל יחסי.
שמעתי קווינסידנס, שמעתי טריאנגל (ואני מאוד מכבד את איל), ושמעתי עוד כמה רמקולים נצילים מאוד ויציבים, ומצטער - לאוזני כולם היו חסרי "בשר" במיד באס והבאס היה קטן משמעותית מגודלו ויחידותיו של הרמקול.

רק דעתי.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
כללי אצבע - לא יותר מזה (אבל זה הרבה)

נו, נמר, אם אתה לא יודע למה השתמשת במושג כזה – מי כן?
לגבי העניין עצמו: מה שאתה – באמת – יכול לספר זה מה קרה למספר מגברים אצלך בבית עם רמקול נתון. מה זה אומר? שאצלך בבית עם רמקול נתון מספר מגברים עשו כך ולא אחרת. אם מפה אתה יוצא לכללים על סוג שלם יש בעיה.
אני חושב שמגבר מנורות של אודיו ריסרץ' בהספק 300 וואט לא היה מסתבך עם הרמקול שלך. מגבר טרנזיסטורי של 40 וואט לא בהכרח היה מתעלה.
כך שכל העניין – והדגש על אולי – הוא א. הרמקולים שלך צריכים מגבר גיבור; ב. המגברים הגיבורים באמת שהתייצבו אצלך היו טרנזיסטוריים, ומגברי המנורות היו דלים בכוחם. לאור איך שהשוק מסודר ומה שהוא מציע – זה ברור, לא?
לצחי: כל שאמרת בעניין האמירות הטוטליות נכון כנכון היום. מה שאפשר לומר – אולי, בהסתייגות ועם הערת אזהרה – הוא שמבחינת הרוב זה כך וכך.
כלומר: זה בעייתי כניבוי מוחלט, זה אולי נכון באופן הסתברותי בדיעבד.
אבל אם זה נכון באופן כזה - יש כלל אצבע.
וכלל אצבע שהמצאתי הרגע אומר: גם כשיש כללי אצבע, יש לבדוק בדיוק במה מדובר, שמה הכלל כאן יוצא מהכלל. בקיצור: למגברי מנורות יש מיד עדיף; זה לא אומר שכל מגבר מנורות יהיה עדיף בתחום זה על כל מגבר טרנזיסטורי.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
יואל.
נכון אודיו ריסרצ' היה יכול להישמע אפילו מצויין על המערכת שלי, אך מה לעשות שבשביל לקבל 300 וואט במנורות ברמה גבוהה צריך לשלם הרבה יותר מאשר ממגבר טרנזיסטור איכותי {אפילו מאוד}.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
זה נכון, אבל זה כבר לא שייך לז'אנר עצמו אלא לענייני כסף, תמורה ושאר ירקות.
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
צחי- מי שמזלזל זה אתה שטוען שכל הדיון הוא תיאורטי- תאמין לי שלא. זכותך לחשוב שכל הגברות שפפרות בכל סטאפים לוקים בבס- אני לא מסכים איתך , חושב שנסיונך מוגבל יחסית להרבה אחרים שכן מצאו שאין בעיה בעניין.
אתה גם "יודע" שאני מזלזל ברסיבר וכו'- עזוב אותך מהגדים כללים וגם מנסיונך הרב(לטעמך האישי מאוד).
אני שמח שאתה גר קרוב לנמר.

רוזי1
אני כמובן לא מסכים איתך. תחת המשפט "נשמע לאוזני" ניתן לטעון הכל. שרסיבר יותר טוב\טוב כמו מגבר יעודית. שמכשיר שעולה שקל טוב כמו מכשיר שעולה שני שקל, שרמקול בשקם אלקטריק טוב יותר מרמקול בוואלה שופ וכו'

אתה טענת למשהו או בעיה כמעט אונברסלית
ביקשתי ממך להביא מראה מקום להיגד הזה ממקומות אחרים ומשמעותיים שכתבו על הבעיה האינהרנטית הזו (כדי להמנע מהתבססות על הטיעון "לטעמי").
במקום זה "ברחת" לטיעון השגור "לפי טעמי"- שזה בסדר גמור, אבל לא מה שרציתי ללמוד.
לכן אם יש לך בכל אופן מראי מקום כאילו אשמח לקרוא ולדעת.
אם לא- נסתפק בטעמך.
דרך אגב היכן שמעת? איזה דגמים בידיוק ? מחוברים לאיזו הגברה? מתי?
זה כן רלוונטי גם במקרה שאתה טוען "לטעמך".
 
נערך לאחרונה ב:

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
לרוזי

וואללה, כמו שאני אומר הכל יחסי.
שמעתי קווינסידנס, שמעתי טריאנגל (ואני מאוד מכבד את איל), ושמעתי עוד כמה רמקולים נצילים מאוד ויציבים, ומצטער - לאוזני כולם היו חסרי "בשר" במיד באס והבאס היה קטן משמעותית מגודלו ויחידותיו של הרמקול.

רק דעתי.


תלוי מה שמעת. למיטב ידיעתי לאייל יש כרגע להאזנה את ה COINCIDENT VICTORY זה באמת רמקול די "רזה" בנמוכים עם דגש על מיד וגבוהים. בעניין זה יש לו דמיון לטריאנגל. אבל זו לא הדוגמא המתאימה ביותר לקו הרמקולים של coincident! הרמקולים של ישראל בלום יודעים לרדת מאווווד נמוך, עם בס הדוק ואיכותי שקשה למצוא רבים כמוהו. וכל זה בלי להתפשר על מיד וגבוהים מעולים שבמעולים. אני לא יודע אם יצא לך לשמוע רמקולים אחרים של החברה אני ממליץ לך בחום ללכת ולהאזין כשתוכל. אני עשיתי את זה בחו"ל כמה פעמים, כי באמת בארץ קשה למצוא מבחר. אין לי ספק שלפחות לגבי החברה הזו אפשר בקלות למצוא דגמים של רמקולים עם הרבה "בשר" ו"תוכן" ועם נצילות גבוהה. כבר טענתי כאן פעם שלטעמיCOINCIDENT מייצרים רמקוליים מהטובים ביותר ששמעתי.

לגבי טריאנגל - שמעתי אותם מעט יחסית. הדגמים המדפיים אכן מהירים מאוד ולטעמי הבס קצת חסר. יש מי שאוהבים את הצליל הזה. מהגדולים יותר שמעתי רק שני דגמים ולא ממש אהבתי. אבל זה לא אומר כלום. מה שחשוב הוא שיש עוד הרבה רמקולים נצילים שיורדים נמוך והדוק לא פחות ממרבית הרמקולים הלא נצילים, ויכולים לעבוד עם מגברים מעוטי וואטים.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
DIZ
החלת לחפש תימוכין לדיעות של אחרים?

למיטב זכרוני (הקצר אומנם), לא השתדלת להביא תימוכין או סימוכין לרמקולים וציוד שקטלת.
ד"א, אשמח עם תביא לי "סימוכין" ששני הרמקולים האילו מצטיינים במיד באס בשרני ובבאס עמוק וחזק.

חוץ מזה, עזוב אותי מדיעות של אחרים ושאר סקירות וכתבות - אחרי כמה שנים בתחום, עבורי הם שוות ל....
לגבי איזה סט אפים וכו', אז שמעתי כמה מהרמקולים אם הגברה אחת (שאני מכיר) וחרים עם כמה הגברות.



TAKE ONE, לא שמעתי את כל הליין של קווינסידנט, אבל שמעתי שניים מהסדרה האמצעית ואחת מהעליונה.
כולם טובים, אבל אני מצפה לרמקול במחיר וגודל כזה קצת יותר "אטרף".
לטעמי אילו רמקולים מוגבלים בסגנונות המוסיקה שהם יכולים לשחזר להנאה שלמה של המאזין.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
. אבל זה לא אומר כלום. מה שחשוב הוא שיש עוד הרבה רמקולים נצילים שיורדים נמוך והדוק לא פחות ממרבית הרמקולים הלא נצילים, ויכולים לעבוד עם מגברים מעוטי וואטים.
אז תסביר לי, כל אילו, שזה הרוב, שמייצרים רמקולים קשים להנעה- הם טמבלים?
או שיש איזו קונספירציה בין יצרני הרמקולים לקרל ומארק לוינסון:)
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
כן, ביקשתי לראות אם יש עוד מומחים כמוך שיודעים שרמקול ניצלים עם העקבה קבועה בעיתיים במיד בס כמו שטענת.
ביקשתי מראי מקום לדעתם של מומחים אחרים שחושבים כמוך
והסבר על סט אפ ששמעת- לשניהם לא ענית אלא הוספת טענה חדשה בדבר מוצרים שאני קטלתי(מה הקשר?)
אשמח לראות גם מראה מקום לקטילות אילו (אני אשמח להיזכר אילו מוצרים אני חושב שהם לא טובים. למיטב זכרוני חוץ מגיאמלב 926 אין כמעט אחרים שקטלתי. היה לך רמקול כזה במקרה שנעלבת?) וגם מראי מקום לשני הדברים שביקשתי .
להשוות את הקואנסידס לטריאנגל מבחינת הצליל זה מצחיק. גווני צליל שונים.
לגבי מראי מקום שיש לרמקולים האלו בס\מיד בס משמעותי- אומנם כתבות, אבל כמה שחוזרות על עצמם באותו עניין (כנראה כולם משקרים על אותו הדבר)


לגבי הטוטל אקליפש מהדגם הקודם שיוצר עד לפני שנתיים
יש 4 מאמרים עליו

TAS Golden Ear Award, Editor’s Choice, Stereo Times Most Wanted Component, The Inner Ear Report 4 Musical note rating
הנה שניים מתוכם
http://www.soundstage.com/revequip/coincident_total_eclipse.htm


http://www.stereotimes.com/speak010402.shtml

כולם באותו כיוון החליטו "לשקר"-באמת תיאום נדיר בעולם מאמרי הביקורת(אומנם מאמרי ביקורת אבל עצם העקביות במה שטוענים בתוכם מעניין).
הדגם החדש נשמע יותר טוב מהדגם הישן וזאת גם לאחר שאני שמעתי השוואה בינהם.

על הרמקול שהיה אצל אייל בהדגמה יש כאן

http://www.avguide.com/features/buyers-guides/2007-tas-editors-choice.php
המאמר של אבסלוט סאונד יש התיחסות ממוקדת למיד בס של אותו רמקול שהוצג אצל אייל.
לאייל היו להדגמה שני רמקולים מהסדרות היחסית נמוכות . איתם אין לי ניסיון רב, אבל פעם שמעתי אצל אייל את הפרשאל אקליפש2 עם מונובלוק קרי- ולטעמי לא היה שום בעיה עם מידבס .
יש לי היכרות טובה מאוד עם הסדרות הגבוהות, כאשר תשמע גם ותחשוב שהמידבס בעייתי, נדבר.

טייק ואן- זה נכון חלקית לגבי הויקטורי בדגם הגבוהה. אופי הסטאפ מאוד מאוד תלוי בהגברה. כך גם באקליפש אך במידה טיפה פחות קריטית מהליין של הויקטורי אך עדיין קיים
מצורף לינק שמתעסק בעקיפין בממצא הזה. תתבונן על התשובה של ישראל בלום, איך הוא תכנן את הרמקול ואיך סוג השפופרת משפיעה על התוצאה הצלילית. שמעתי עם ה 300B ושום בעיתיות
השפעה זו קיימת גם בליין של אקליפש למרות שאת אופיו כולל הבס תיארת דומה למה שאני חוויתי.

http://www.6moons.com/audioreviews/coincident/victory_3.html

ואולי התשובה של ישרל בלום תתאים גם לצחי- השילוב, סוג הסט אפ הוא קריטי. לכן אני לא מקבל את הסברה שלך שכל מגברי השפופרות נשמעים עם בס חלש\מרוח . זה תלוי באופי הסטאפ.
 

נערך לאחרונה ב:

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,917
מעורבות
865
נקודות
113
חלילה וחס

אז תסביר לי, כל אילו, שזה הרוב, שמייצרים רמקולים קשים להנעה- הם טמבלים?
או שיש איזו קונספירציה בין יצרני הרמקולים לקרל ומארק לוינסון:)

אין שום קונספירציה והם בוודאי לא טמבלים.
יש כנראה הרבה שיטות וטכנולוגיות לבניית רמקולים, וכל יצרן בוחר לו את האפיון המתאים, מן הסתם בהתאם לטעמו ולאויינטציה ההנדסית בה הוא דוגל. זה מה שיפה בתחום - אין אמת אחת.

אבל לגזור מכך שרמקולים יותר נצילים סובלים מהעדר נמוכים, זה ממש לא נכון וקל מאוד להוכיח את זה. תשמע את הדגמים של LIVING VOICE ותגיד לי אם חסרים להם נמוכים. תשמע את דגם הכניסה של קואינסידנט (פארשיאל אקליפס) ותגיד לי אם חסרים לו נמוכים.

ובהמשך לכך, אני ממשיך לטעון שמי שמעדיף את הצליל השפופרתי אבל לחוץ בתקציב, עדיף לו לרכוש מלכתחילה רמקולים נצילים ולהתאים להם מגברי מנורות פחות יקרים (אם כי איכותיים). ומי שמלכתחילה בוחר רמקול תובעני, במידה וירצה הגברת מנורות יצטרך להוציא עליה הרבה יותר כסף.

ומי שלא אוהב מנורות פטור מכל זה :)
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
דיז
הכי טוב שתביא מאמרים של סלווטורה:)
ולא אמרתי שטריאנגל ושלך נשמעים אותו דבר, הם נשמעים דומה, ובאו מאותו בית ספר.
TAKE ONE

לא רוצה להיכנס לכל הדוגמאות, כי כמו שאתה שם לב, זה נלקח מאוד אישית.
אבל, גם בדוגמא שהבאת, יש לטעמי חוסר בתחומים האילו, ובהם התיבה מנגנת את הבאס.
 

יואלפלרמן

חבר משקיען
הודעות
2,427
מעורבות
106
נקודות
63
חורף, כסף ומנורות

העובדה שכעת עונת החורף אומרת באופן כללי שיותר קר, אבל יש יוצאים מהכלל - מימים נעימים ועד ימי שרב. ידוע שבחורף יהיה קר אבל לאיש אין מושג מראש מתי יבוא החום או ירד גשם (כמו עכשיו). וכדי שכל המצדדים כאן בעונת הקיץ לא ייעלבו, גם שם יש לפעמים ימים קרים, ובסוף אוגוסט יש מקומות שלובשים בהם סוודר (בישראל) והיו גם ימי גשם.
וכך גם העניין הזה. יש כמה כללי יסוד נכונים ויש המון יוצאים מהכללים האלו, בוודאי כאשר מדובר בשילוב.

"קח אחד" כתב: "ובהמשך לכך, אני ממשיך לטעון שמי שמעדיף את הצליל השפופרתי אבל לחוץ בתקציב, עדיף לו לרכוש מלכתחילה רמקולים נצילים ולהתאים להם מגברי מנורות פחות יקרים (אם כי איכותיים). ומי שמלכתחילה בוחר רמקול תובעני, במידה וירצה הגברת מנורות יצטרך להוציא עליה הרבה יותר כסף." אמן.
לא רק שזה נכון ברוב המקרים, אלא שזה הרבה יותר מזה. המפגשים שלנו עם ציוד - שמיעה ובוודאי רכישה - יותר מדי תלויי-תקציב.

לגבי מגבלות אובייקטיביות (מקדם ריסון וכיו"ב): זה נובע מהמבנה, אבל יש דרכים להתגבר למי שזה חשוב (לא באופן ישיר). כאשר ראיינתי את דיטר בורמיסטר, על עניין זה בדיוק, הוא חזור כל הזמן לעניין השליטה ברמקול, אבל בסוף נשאר עם יתרון סופני של המגבר הטרנזסיטורי: דמפינג פקטור. דינמיקה ורצפת רעש הם נגזרים של המוצר, לא של הפרינציפ. השאר נבע מהשקפות על ייצור, מוצר ושיווק (עניין יסוד למי שלא כותב בפורומים אלא מקיים עסק).
 

איתי_הגיתי

חבר משקיען
הודעות
1,594
מעורבות
48
נקודות
48
בתחום הזה, כמו באחרים, לומדים מנסיון.
לא יעזור כלום, אין קיצורי דרך. צריך לחויות עם הציוד ולהמשיך לחוות ציוד שונה, בהפרשי זמן גדולים.
מי שטוען היום בלהט שהוא רק מנורות או רק טרנז', סביר להניח שיגיע היום והוא יבלע את הכובע.
חבל להתבצר בדיעות ולנהל "קרבות" על דיעה זו או אחרת.
נכון שכולנו מחפשים את ה holy grail, וזה חלק מהתחביב, התהליך והלמידה.
נחמד לקרוא פה דעות של אנשים שלמדו משהו כבר ושמחים לחלוק.
keep it up.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור