הארז הזה חסום אצלי
אפשר להגיד לו שיפסיק לטרוח להגיב כי אני ממילא לא רואה את מה שהוא כותב
אתה רואה גיא ?
ככה מורידים מוטיבציה....
הארז הזה חסום אצלי
אפשר להגיד לו שיפסיק לטרוח להגיב כי אני ממילא לא רואה את מה שהוא כותב
כבר איו לי כוחות נפשיים להגיב בצורה עניינית ועמוקה
אתה רואה ארז? ככה השרשור הזה ממשיך לנשום.אתה רואה גיא ?
ככה מורידים מוטיבציה....
אנשים יכולים להגיד עליי מה שהם רוציםמעולם לא הגבת בצורה עניינית ועמוקה כך שאין פה באמת בעיה. יאללה מסכמים שתם ונשלם? כן? יופי!!!
הלאה לדברים טובים יותר.
אנשים יכולים להגיד עליי מה שהם רוצים
עם עובדות לא ניתן להתווכח
דיגיטל> אנלוג
ואת זה אף אחד לא הפריך
דבר שני רמקולים שנמדדים טוב> רמקולים שנמדדים פחות טוב ונשמעים כביכול יותר טוב בהתחלה (לאורך זמן בוודאות יתגלו שהם לא כאלה)
אלה עובדות מבוססות מדע שלא ניתן לסתירה בכלל.
90% מהדילמות והשאלות שלך נפתרות ברגע שאת בוחרת מערכת נייטרלית ושקופה עד כמה שאפשר ורמקולים שהם flat עדפשוט הזוי מה שהולך פה...
משקיעים כל כך הרבה מאמץ וזמן לאמירה שגם אינה הגיונית וגם מגיעה כנראה ממישהו לא ממש עם ניסיון.
הוא בסך הכול בשלב התאוריה של הדברים, לא ממש יותר מזה.
הלוואי ואת אותם אנרגיות וזמן היה מושקע דיונים בנושאים מה חשמל ושיכוך גורם, איך החדר משפיע, אך מזג האוויר משפיע, איך יודעים מה החולייה החלשה ואיך בוחרים ציוד שהוא שידרוג אמיתי, איך נשמעת המערכת לאחר שעה לעומת אחריי יומיים אחרי הדלקתה, האם כבלים צריכים ברייק אין אם לא השתמשנו במערכת תקופה, מה הגוון סאונד של ספק ליניארי, מה עושים כפתורים ופעמונים בחדר ומתי ואיך להשתמש בהם, איך מכיילים מערכת כאשר יש כול כך הרבה איכויות הקלטה שונות, האם צריך לכבות את המערכת כול תקופה מסויימת, איך בוחרים מערכת על פי ההעדפה של כיוון סאונד מסויים, ויש עוד....
כול אילו, לחוד וביחד משפיעים לדעתי הרבה יותר מהבחירה ברמקול שנמדד היטב או מהשמעה דרך פטיפון או דיגיטל.
אתה דפנטלי טועה, כמו שאמרתי ויניל הוא inherently פגום מיסודו ולא תעזור שום מחט ולא שום פטיפון בים כסף.בייסיקלי, דיגיטל זה ייצוג חסר (בהתאם למגבלת הרזולוציה) של תופעה אנלוגית.
ככזה, הוא דפיניטלי עיוות דיסטורשיאני של המציאות. אקפוננשיאלי ספיקינג...
בתאוריות אתה חזק.90% מהדילמות והשאלות שלך נפתרות ברגע שאת בוחרת מערכת נייטרלית ושקופה עד כמה שאפשר ורמקולים שהם flat עד
אתה דפנטלי טועה, כמו שאמרתי ויניל הוא inherently פגום מיסודו ולא תעזור שום מחט ולא שום פטיפון בים כסף.
(הבנתי את הטון הציני פשוט בוחר להתייחס ברצינות)
חבל שלא התייחסת לקבצים שצירפתי
לגבי הלינקים שלך
אמרתי לך היתרונות של ויניל בטלים בשישים לעומת החסרונות
אתה דפנטלי טועה, כמו שאמרתי דיגיטל הוא inherently פגום מיסודו ולא תעזור שום ספרה נוספת אחרי הנקודה העשרונית.
(הבנתי את הטון בפוסט הפותח, פשוט הקביעות משעשעות)
חבל שלא התייחסת לקבצים שצירפתי - בין דר, דאן דאט...
"לגבי הלינקים שלך" - ? איפה ראית שצרפתי לינקים כל שהם?
אמרתי לך היתרונות של דיגיטל (נוחות שימוש) בטלים בשישים לעומת החסרונות (סאונד)
זה הטעות של פותח השרשור ,מדעית ציוד אנלוגי מדוייק יותר , ורוב האודיופילים לא מודעים לבסיס ולמדע,מצויין, אז ענית לעצמך, רוב האודיופילים מודעים לבסיס אבל יודעים שמדידות זה לא חזות הכל. וזה בא מניסיון מסויים. ולכן הרבה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר.
next!
אני שלחתי את הלינקים - למה אתה לא מצטט משם ?תגיד לי אתה איך אפשר בכלל להתייחס לויניל כפורמט מדויק אחרי שאתה קורא את זה:
צפה בקובץ המצורף 55118
לדעתי הדיון בכלל לא הגיע לשלב הזה...
איזה שלב ? הדיון כבר לא יגיע לשום מקום . הוא תקוע מהצד של שרון שמפגין חוסר יכולת/רצון לבסס את טענת היסוד שלו . לא שהוא לא מנסה , אבל זה פשוט לא מספיק כאשר הצד הנגדי שבוי בעצמו בפרדיגמות משלו (מכאן הדימוי של דון קישוט) . בשמחה הייתי מחלץ את שרון מהבוץ הזה אם הייתי שותף לאידיאולוגיה שלו , אך זה לא המצב כי הקו הרעיוני שהוא ויבגני בשרשור שקישרתי אליו קודם לקוי מהותית , ומי שטרח להציץ שם גם מבין למה . בקצרה , שניהם מקדשים את המדידה כאידיאל , כאשר בפועל מדידה יכולה רק לתת סמן להתנהגות של ציוד בתרחיש נתון .
מהו הליקוי המהותי ? הסברתי אז וגם פה שדיון טכני (מדידות/מאפיינים) לעולם לא יכול להיות מוכרע על טהרת השיפוט האובייקטיבי , כי במפגש בין ה"ברזלים" לחווייה האנושית האובייקטיב מאבד את הרלוונטיות שלו .
שני הצדדים נופלים בסופו של דבר באותו הבור כי שניהם לא מבינים שזה עימות אידיאולוגי , ועל אידיאלים לא ניתן להלביש שבלונות .
האידיאל של שרון ושות' - נאמנות למקור המוקלט/ ליניאריות / תוצאות מדידה .
האידיאל שלך ושות' - חוויית השמע.
שתי הגישות נפגשות בסוף באותה נקודה . גם הטכנוקרטיה וגם האודיופיליה (חוויית השמע ו/או אהבת צליל - 2 דברים שונים אגב , לצורך הדיון כורך אותם יחד) , משרתות אידיאל לפיכך שתיהן שוות , לשתיהן אותה הלגיטימיות . ולכן.. לא ניתן לעשות שימוש באידיאל מסוים בכדי לקעקע אחר . יש מבינים?
והשוני בגישה ..הוא לא פועל יוצא ממחירי הציוד שרוב האנשים מחזיקים פה....
באמת קשה לי להאמין שאתה לא מודע או לפחות לא מייחס את המשקל הראוי להטיה שהשקעה כספית אדירה , השקעה שלעתים נצלבת תחת אש ההוקעה , הביקורת והדיסוננס העצמי , עלולה ליצור . כמובן שלא מרמז לקשר חד חד ערכי , רק למגמת ההתאמה המצטיירת בין חריפות התגובות לשרון ושות' , לכובד האודיופיל . מצטיירת אצלי בכל מקרה.
/QUOTE]
מה זה קשור לציוד? היכן כתבתי משהו שקשור לציוד ולעלות שהוא מתכוון לרכוש?
מי דיבר על הציוד שלו ? דיברתי על הציוד של תוקפיו. מי דיבר עליך ? אתה מבין הבודדים שהעלה טיעוני נגד ראויים.
לצטט את פלויד כל אחד יודע. להתמודד עם הטיעונים הנגדיים שהעליתי, צריך לשלוט היטב בחומר וכפי שנראה זה בכלל לא המצב. יתרה מזאת, כשהעליתי את אותם הטיעונים בזמנו, גם לחסידים האדוקים של פלויד לא היה מענה והם התעלמו.
אני מסכים איתך , ברי פלוגתא כמוך הם אתגר ראוי .
לידיעתך, החברים פה צברו קילמטראג' גבוה ..
ותק לא מעיד על ידע - לא תמיד ולא בהכרח , ולא מעיד על צדק .
שרון
U R 1 relentless mo-fo
ואתה יכול לקחת את זה כמחמאה באותה מידה כמו כביקורת . אני עצמי הייתי נוטש כבר מזמן .
וזו דוגמה לניסיון הלבשת שבלונה אידיאולוגית על הבחור המסכןהלוואי ואת אותם אנרגיות וזמן היה מושקע דיונים בנושאים מה חשמל ושיכוך גורם, איך החדר משפיע, אך מזג האוויר משפיע, איך יודעים מה החולייה החלשה ואיך בוחרים ציוד שהוא שידרוג אמיתי, איך נשמעת המערכת לאחר שעה לעומת אחריי יומיים אחרי הדלקתה, האם כבלים צריכים ברייק אין אם לא השתמשנו במערכת תקופה, מה הגוון סאונד של ספק ליניארי, מה עושים כפתורים ופעמונים בחדר ומתי ואיך להשתמש בהם, איך מכיילים מערכת כאשר יש כול כך הרבה איכויות הקלטה שונות, האם צריך לכבות את המערכת כול תקופה מסויימת, איך בוחרים מערכת על פי ההעדפה של כיוון סאונד מסויים, ויש עוד....
אנשים יכולים להגיד עליי מה שהם רוצים
עם עובדות לא ניתן להתווכח
דיגיטל> אנלוג
ואת זה אף אחד לא הפריך
דבר שני רמקולים שנמדדים טוב> רמקולים שנמדדים פחות טוב ונשמעים כביכול יותר טוב בהתחלה (לאורך זמן בוודאות יתגלו שהם לא כאלה)
אלה עובדות מבוססות מדע שלא ניתן לסתירה בכלל.
למה הוא מסכן?וזו דוגמה לניסיון הלבשת שבלונה אידיאולוגית על הבחור המסכן
הבנת הנקרא . לא אמרתי משהו נגד האידיאולוגיה שלך , אלא הניסיון לכפוף אותה על אחרים .בלי ה"אידיאולוגיה" הזאת לא היו פורומים בנושא כי הדברים היו פשוטים בהתאם למשנת פותח השירשור וכנראה שלך.
מי שניסה לבנות מערכת לאורך שנים תוך צבירת ניסיון מעשי - יודע שהדברים לא ממש פשוטים, ואחד + אחד הם לא תמיד 2 בתחום הזה.
הסטאפ האנלוגי הקודם שלי היה מורכב מפטיפון רוקסן רדיוס 5, ראש zyx bloom, פונו כניסה של לקסמןאתה כולל את זה שכשאתה מבסס את המערכת שלך על אנלוג אתה חייב גם פרה לפטיפון, גם פרה למגבר, גם ראש, גם זרוע וכמובן גוף?
לדעתי כאשר מדובר על המקבילה הדיגיטלית לפטיפון שזה סידי (מהניסיון שלי הזרמה מטידל וקובוז פחות איכותיים), יש ייתרון לסידי על פני הפטיפון, באמת שהייתי אצל חברים ושמעתי פטיפונים יקרים ומשובחים אין ספק שיש תקליטים מסויימים שכמעט ובלתי אפשרי להגיע אליהם אבל הם נדירים. הקלטות מהשנים האחרונות נשמעות בד״כ יותר טוב בסידי מאשר בפטיפון ומכיוון שיש המון דאקים עם שליטה על הווליום בטכנולוגיות שונות חלקן במעגל האנלוגי, האפשרות לבנות מערכת ללא פרה חוסכת המון כסף בין היתר על כבילה.
לדעתי הייתרון עובר לכיוון הדיגיטל ודאקים ברמות הגבוהות לדעתי נשמעים יותר טוב ממקבילהם האנלוגים.
לא התייחסת למילה אחת ממה שכתוב בתמונה מהמאמראני שלחתי את הלינקים - למה אתה לא מצטט משם ?
פחות מסתדר לך על הקוו?
חבל - לפחות תהיה אוביקטיבי - זה מה שאתה דוגל ,לא ?
אתה מוציא שם רע למדע -פשוט שם רע .חבל