יש מזוכיסטים...אודיופיליה זה אהבת אודיו בלטינית
אתה לא יכול לאהוב את זה אם זה לא נעים לך באוזן
יש מזוכיסטים...אודיופיליה זה אהבת אודיו בלטינית
אתה לא יכול לאהוב את זה אם זה לא נעים לך באוזן
בחרתי להאמין במה שאני מאמין.
ובפעם האלף אני מאמין שהיתרונות של ויניל בטלים בשישים לעומת דיגיטל, הפגמים המובנים שלו פשוט גדולים מדי ולעולם לא יאפשרו לו להיות פורמט שבכלל מתקרב למדויק, שזה המדד שלי בסאונד
מבחינת מוזיקליות לא מתווכח, כל אחד וטעמו
התחלת טוב וסיימת קצת פחות טובלמה אתה חושב שויניל לא נאמן למקור ?
הוא לא עובר תהליכי דחיסה , והוא היחיד שמכיל את כל הגל האנאלוגי הטהור .מבחינת הפונטנציאל - אין סוף.
המרות ותהליכי עיבוד לא תמיד עושים טוב לסאונד - הידעת ?
נעבור לדיסטורשיין - עשית מבחן מכמה אחוזים אתה מתחיל לשמוע דיסטורשיין ?אני כן
הדיסטורשיין האנאלןגי שונה בתכלית השינוי מ דיסטורשיין הדיגטלי הקשה והלא סלחן- גם במגברי מנורות ( מאז ומתמיד ). אתה לא משווה תפוח לתפוח ( בהנחה שאתה מבין מהו ״תפוח״ מלכתחילה .
טווח דינמי - מדדת noise floor של חדר טיפוסי שאתה מחליט שהטווח הדינמי לא מספק - אז אני אספר לך - אני כן - תתפלל ל 55 די בי - בהנחה שאתה צרכן ששומע ב 100 די בי מתמשך ( בחור רציני ) - כמה זה פחות זה ?
אז ברמה הטכנית הקרה - אתה טועה בענק .
ושים לב - אני לא אומר שאחד עדיף על השני - אני אומר שהכל תלוי מוצר סאטאפ וכו
ועוד דבר למקרה שאתה חושב שאני משוחד - לצערי אין לי פטיפון להציע כרגע ללקוחות שלי אבל אחרי ששמעתי אצל נמר לאן אפשר להגיע - אני כנראה אחפש להביא חברה ממש טובה
אז שחרר מקשקושי הטכני שלך - כי אתה לא מבין טכני .
מתנצל גבר - קשה לי שבוחרים צד על מזבח המדע - ועוד במשך מאות הודעות והולכים ראש בקיר.התחלת טוב וסיימת קצת פחות טוב
איכשהו אני כבר פחות מתלהב מחלוקת ציונים
אתה צודק ארזDan-Cinemart,
הוא לא צריך להבין.
הוא פשוט שם לינקים לפורום אחר....
היו פה מצטיינים ממנו בתחום הזה וגם איתם הדיאלוג לא התקדם לשום מקום.
שמור את הכוחות, הרצון הטוב והסבלנות לברי פלוגתא ראויים.
ארז
וואלה, הפעם הגזמת. סאונד אנלוגי? חשבתי שהדיגיטלי הוא מושלם מבחינתך. אם לסאונד יש חותמת דיגיטלית אז הוא בוודאי נחות יותר.יש מצב שאתה מעדיף סאונד יותר אנלוגי
למה אתה חושב שויניל לא נאמן למקור ?
לא אמרתי שאנאלוג חף מכל חסרון ואתה לא אומר שדיגטל חף מכל חסרון . איפה הבעיה ?http://www.dtown.co.il/forum/threads/מוקד-ההבדלים-תקליטים-מול-דיסקים-לא-אנאלוגי-מול-דיגיטאלי.10981/
חסרונות המדיה הזו כבר סוכמו יפה בעבר .
נכון , הצליל יותר "נכון" כי זו מדיה אנלוגית , אך הפוטנציאל לא בלתי סופי . לכל היותר ניתן לשאוף למזעור-עד-ביטול של חלק מהרעות החולות שעמיר דיבר עליהן , אבל ישנן אחרות שהן אינהרנטיות לפורמט הזה , ויוצרות "תקרת זכוכית" בשלב מסוים , אותה לא אפשר לעבור .
"למה אתה חושב שויניל לא נאמן למקור ?" - יש כאן ניסיון לומר שויניל נאמן למקור?לא אמרתי שאנאלוג חף מכל חסרון ואתה לא אומר שדיגטל חף מכל חסרון . איפה הבעיה ?
אתה נכנס פה לדיון פילוסופי .מהו המקור ?"למה אתה חושב שויניל לא נאמן למקור ?" - יש כאן ניסיון לומר שויניל נאמן למקור?
1 - המקור הוא ההקלטה , הקלט שמגיע למיקרופון . סמוך עלי שאני יודע להבדיל בינה לבין ה"אין מקור" במציאות.אתה נכנס פה לדיון פילוסופי .מהו המקור ?
אנאלוגי לא ?
דיגיטל נאמן למקור ?
סמוך עלי לגבי סעיף 2.1 - המקור הוא ההקלטה , הקלט שמגיע למיקרופון . סמוך עלי שאני יודע להבדיל בינה לבין ה"אין מקור" במציאות.
2 - אנחנו מדברים על ויניל .
3 - לא טענתי שדיגיטל נאמן למקור .
זיו,בייסיקלי, דיגיטל זה ייצוג חסר (בהתאם למגבלת הרזולוציה) של תופעה אנלוגית.
ככזה, הוא דפיניטלי עיוות דיסטורשיאני של המציאות. אקספוננשיאלי ספיקינג...
אתה פשוט כותב באופן שעשוי לרמז לעליונותו של האנלוג. בכל אופן עכשיו הבנתי את כוונתךסמוך עלי לגבי סעיף 2.
סעיף 3 - מסדר את העניינים .
אף אחד לא נאמן למקור במאה אחוז .מקור יש אחד .
יתרונות וחסרונות לכל פורמט - קיימים .
כזכור ניל יאנג המציא את. הpono שהיה מיועד לhi res וכשל
הוא רק שכח לספר לנו עם איזה ADC (ושעון) הטכנאי הקלטות שלו עובד
יש מצב לתקציר מנהלים...הוא רק שכח לספר לנו עם איזה ADC (ושעון) הטכנאי הקלטות שלו עובד
ועם איזה DAC הוא שמע את זה אחר כך.