חשבת במקרה על האפשרות שטכנאי ההקלטות והסובהים אותם בכל שלב של הכנת השיר לפרסום, בהנחה שיודעים את עבודתם ויש להם הציוד והאוזן והרגישות, ומכירים את הגרפים המהוללים, כשעשו מאסטרינג כבר הגבירו את התחום התחתון ואיזנו ושיקללו את כל התופעות? וככה בהקלטה טובה ומאוזנת אתה תשמע בבית במערכת איכותית ומשקפת, צליל מאוזן ובריא בכל עוצמה ? מה דעתך?
זה אמנם לא מופנה אלי וחבל לי ששניכם, שנמצאים באותו צד של המתרס, מתנגחים באופן הזה....
אם אנסה לזקק את הנושא אז מי שנוהג להאזין גם בעוצמות גבוהות וגם בעוצמות חלשות יסבול מהתופעה הפיזיולוגית שאוזן האדם מיטיבה לשמוע את תדרי המיד ושומעת קצת פחות טוב את תדרי הקצה (באס וטרבל).
מי שנוהג להאזין רק בעוצמה גבוהה או רק בעוצמה נמוכה יכול לסדר את המערכת בבית באופן שתחום המיד לא יבלוט.
אם טכנאי המאסטרינג הגביר את התחום התחתון והעליון אז זה סבבה למי ששומע בעוצמה נמוכה אבל פחות סבבה למי ששומע בעוצמה גבוהה משום שאז יקבל באס משתלט וטרבל צווחני....
ארז