AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,908
- מעורבות
- 2,930
- נקודות
- 113
לא הבנתי -- מאיפה המצאת את "יש גבול להנאה"?המשפט הכי נכון שיצא לך בכל הדיון הזה. אני לא אבין את מה שאני יודע כבר. ובאמת אין טעם להמשיך, כי ההבדל הבסיסי ביננו הוא שאני מנסה להסביר לך איך אתה יכול להגביר את ההנאה שלך ממוסיקה ואתה מתעקש לשכנע אותי , ואת הקורא התמים, שיש גבול להנאה. אז מי החיובי והפתוח והמקדם את התחום מבין שנינו..? ותחשוב על זה.
לא משהו שאני כתבתי. המצאה מאיזושהי אי הבנה מהותית שלך שלא קשורה למה שאני כתבתי.
כמה קלישאות בגוש אחד!חוויה אישית חושית זה לא גרף, והמציאות מורכבת, וטכנאי מאסטרינג שיפעל לפי ההנחיות שלך לא יגיע רחוק כי אין לו הרבה אפשרויות. והאוזן שלנו שונה ומנגנון הפיענוח שונה במח, והרי אנחנו עוסקים בניואנסים שזה המהות של אודיופיליה- רגישות לניואנסים , דקויות, באודיו. ואין עוד שום מדע שמנחה אותנו איך לשמוע ולבחור מערכת. ושמיעה היא טעם נרכש ומצריך מיומנות ושימת לב לפרטים. וכהנה וכהנה. זה נכון שלפעמים צריך להגביר כדי לספוג אנרגיות מקטע מסויים , הופעה חיה וכולי. אני עצמי לא יכול בלי הסאבוופר שלי. אבל יש לי תחושה שהצורך הזה הוא יותר גופני פיזי ( כי אנחנו רוצים לרעוד מבפנים) וגלי קול הם בסופו של דבר מורגשים ומזיזים אוויר. אבל הצורך הזה לא משנה את העובדה כי במערכת מאוזנת בעלת רגישות ותיאום בין החלקים המוסיקה יכולה להישמע על כל טווח התדרים במידה מספקת וטובה ומאפשרת הנאה החל מהוואט הראשון.
בהערת אגב, אין לישום דבר אישי נגדך, אפילו לא מכיר אותך. ומרגיש שאתה לא הכתובת שלי לקבלת מידע או שיפור בתחום הזה יש לך את תפיסת הצליל שלך. שונה משלי. לגמרי.
מי אמר שחוויה אישית זה גרף??
המציאות אכן מורכבת והכדור הוא עגול.
מה הקשר לטכנאי מאסטרינג??
ומי אמר שצריך לבחור מערכת לפי מדע??
וכו' וכו'
אתה מפליג למחוזות לא נודעו, שלא הוזכרו על ידי, לא כתבתי אותם, לא התכוונתי אליהם, לא העליתי אותם בדעתי, ואתה מייחס לי את ההמצאות ההזויות האלה שלך.
בוא נעזוב, אנחנו לא באותו מרחב בכלל, וחוץ מללכלך באופן אישי, אתה לא תורם שום דבר לדיון.
נערך לאחרונה ב: