לדיגיסאן
לדעתי, שימוש במושגים האלה הוא לא פרובוקציה. ההפך הוא הנכון: הסבר פשוט, ממצה ומדויק של מה משמעות כל מושג כזה ומה תפקידו בעסק, רק יעשה טוב.
לכן, אסור שההסבר יהיה מסורבל ומעל לכל לא ייתכן שיהיו בו שגיאות.
בנוסף, אגב אותו הסבר, שאמור להיות טכני להרחבת הידע בתחום, לא נכון להכניס דברים שהם מעבר לו.
למשל, הטענה שאוסף נתונים מספר איך הדבר הזה נשמע (או משמיע). זה, כידוע לכולנו, סיפור אחר לגמרי, גם בתגובות אליו.
פעם, כאשר הטרנזיסטור פרץ למרחב, כולם התרגשו מאוד מעניין ה-Damping Factor, סחורה שכידוע אינה מרובה במנורות. התגובה הייתה מקדם שנמדד באלפים. והנה באו כמה וכמה אנשים, נלסון פס אחד מהם, ואמרו שדמפינג פקטור זה חשוב, אבל לא כל המוסיף מוסיף, ומעבר לרמה מסוימת כל המוסיף גורע.
לכן, למשל, טוב לדעת מהו Damping Factor, מה המספרים המקובלים בכל מיני סוגי הגברה, מהו תורם והיכן הוא יכול לפגוע בצליל, למשל.
לדעתי, שימוש במושגים האלה הוא לא פרובוקציה. ההפך הוא הנכון: הסבר פשוט, ממצה ומדויק של מה משמעות כל מושג כזה ומה תפקידו בעסק, רק יעשה טוב.
לכן, אסור שההסבר יהיה מסורבל ומעל לכל לא ייתכן שיהיו בו שגיאות.
בנוסף, אגב אותו הסבר, שאמור להיות טכני להרחבת הידע בתחום, לא נכון להכניס דברים שהם מעבר לו.
למשל, הטענה שאוסף נתונים מספר איך הדבר הזה נשמע (או משמיע). זה, כידוע לכולנו, סיפור אחר לגמרי, גם בתגובות אליו.
פעם, כאשר הטרנזיסטור פרץ למרחב, כולם התרגשו מאוד מעניין ה-Damping Factor, סחורה שכידוע אינה מרובה במנורות. התגובה הייתה מקדם שנמדד באלפים. והנה באו כמה וכמה אנשים, נלסון פס אחד מהם, ואמרו שדמפינג פקטור זה חשוב, אבל לא כל המוסיף מוסיף, ומעבר לרמה מסוימת כל המוסיף גורע.
לכן, למשל, טוב לדעת מהו Damping Factor, מה המספרים המקובלים בכל מיני סוגי הגברה, מהו תורם והיכן הוא יכול לפגוע בצליל, למשל.