רמקולים מהסוג הזה דורשים המון ניסוי וטעיה. אני מכיר כמה שהצליחו ועוד כמה שהתייאשו.
תבוא אלי אחי. תבוא ותשמע רמקולים קרמים שמנגנים מוסיקה.
אח יקר,
קודם כל - אבוא. ואשמח לשמוע
שנית כל - אני מאמין לך ב-100%, לא רק ב-99%, שהם עושים מוזיקה
וזאת מסיבה שאני בטוח שמה שאתה אומר הוא נכון -
לוקחים רמקול מאוד מפורט ורזולטיבי, שגם חושף את כל הזבל שמחובר אליו בשרשרת,
ומתקנים/מחליפים הכל עד שהמערכת נשמעת גם מוזיקלית** וגם מפורטת/שקופה.
אני אגב לא מפרש פירוט כבהירות ורזון. מסכים אתך לגמרי שאין בהכרח קשר ביניהם, אבל להגיד שאין שום קשר ביניהם יהיה לדעתי כבר מופרך.
אז איפה הבעיה?
ה"דרך".
כמות הכסף שה"דרך" הזו עולה.
וכמות הזמן בה נמצאים "בדרך" עד שמגיעים ל-Milestone הרצוי.
יש כאלו שעבורם המטרה הזאת מקדשת את האמצעים. וזה בסדר גמור וגם עניין של אופי.
ויש כאלו שלא. וגם זה בסדר גמור ועניין של אופי.
מעבר לזה, העולם הוא לא דיכוטומיה. יש הרבה אפור באמצע.
אני לדוגמא לא השתגעתי על "סאונד קראמי" שלא עשו לו טיונינג, אבל במקביל גם לא השתגעתי בדיוק באותה מידה
על רמקולים שמשמיעים את הסרנדה לכלי קשת של צ'ייקובסקי כאילו מנגן בה כינור אחד מרוח.
אני גם חושב אגב שאת המקרה הראשון ניתן עם ניסוי ותהייה (וכמות זמן מספקת) לתקן ואת השני כנראה שלא.
** ברור שזה סובייקטיבי, אבל לעניות דעתי הלא קובעת 70% מהאודיופילים יגידו על מערכת
באמת טובה שהיא אכן כזו גם אם היא לא שיא האידאל של טעמם האישי