תודה ארז. זה תפס אותי בעבודה על איזה מסמך אפיון ארוך כאורך הגלות. מדי פעם בורח הצידה לפורום - עוזר לADHDלרועי ובמיוחד לעמיר
שאפו ענק על הסבלנות שלכם והיכולת לנהל את הדיאלוג הזה.
מאוד לא פשוט.
דווקא מבין את זה - זה סיגנל די פשוט - "אם מתייחסים אלי כמו בנאדם - זה משמח - גם אם לא מסכימים"יש תופעה שבעיני מוזרה - היו כמה הסברים של עמיר שזכו ללייק של audiogod אבל לא שינו את דעתו …
למה זה מוזר ?
אם נותנים לייק סימן שמסכימים.
אם מסכימים אז הדיעה צריכה להשתנות בהתאם.
הפתרונים ל״אלוהי האודיו״…
למרות שחובת ההוכחה עליך, במקרה נתקלתי בהסבר של מייקרוסופט שמתאר את התופעה של השינוי החוזר של הווליום בגלל טווח דינאמי גבוה, ונותן הנחיות איך להפעיל קומפרסיה של הטווח. מקווה שזו סמכות מספיקה עבורך, אבל גם אם לא, אם אתה טוען שמה שכתבתי אינו נכון, חובת ההוכחה עליך.תביא לי הוכחה או מאמר או משהו שיתמוך בדעתך
The dynamic range of a piece of audio content is basically the difference between the lowest volume and the maximum volume. If the dynamic range of the content is too high, users may find themselves adjusting the volume repeatedly during playback. For example, movies frequently have a high dynamic range. Often, when the volume is adjusted so that dialog can be understood during quiet scenes, other parts of the movie with music or sound effects are louder than desired.
עד כמה שזה נכון כבר ראינואגב, הידע שלי לא נופל משל אף אחד כאן למרות מה שאתם חושבים.
זו בדיוק הבעיה: אתה לא מעדכן את דעותיך גם כשנוספים נתונים, עובדות, הסברים, לא חשוב מה.ואני לעולם לא אשנה את דעותיי לא משנה מה יגידו עליי כאן.
נראה לי שבשלב זה אמור להיות מובן לכולם שזה בדיוק מה שאתה אמור להגיד. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר.בגלל שבאים להגיד לי שויניל עם טווח דינמי מוגבל של 70db יותר טוב מדיגיטל שמגיע למעבר ל100db
זה שלויניל יש 0.4% - 3% THD לעומת 0.001% בדיגיטלי.
אז אני אמור להגיד אמן, כן אני לא מבין כלום צדקתם?
עד כמה שזה נכון כבר ראינוטכנית דיגיטל יותר טוב מאנלוג נקודה.
ואגב מבחינת תפיסת עולם קוהרנטית לגבי סאונד אני די חושב ששלי מבוססת הרבה יותר משל חלק מהאנשים כאן.
אני דווקא חושב שלמרות הכל בגלל התשובות המפורטות של עמיר לומדים הרבה מהפוסט הזה.
כלומר בשורה התחתונה בעקיפין דעות שונות כם אם הן מעצבנות חלק מהחברים פה יוצרות דיון מקצועי
בטח עדיף על קרב האיגרוף שהיה בין שני יבואנים בימים האחרונים
אולי הדוגמא הבאה תעזור במשהו.
ניקח רזולוציה של מסך טלוויזיה - ברור שמסך טלוויזיה ברזולוציה של 8k עדיף על פני מסך ברזולוציה 4k שעדיף על מסך ברזולוציה full hd.
במצב של מרחק ישיבה 4 מטר ממסך בגודל 32 אינץ , האם יש למסך 8k יתרון כלשהו על פני מסך full hd?
התשובה היא לא כי העין שלנו לא מסוגלת להבחין בפרטים הנוספים שברזולוציה 8k ניתן לראות אבל ממרחק צפייה הרבה יותר קרוב או בגודל מסך הרבה יותר גדול.
זאת אנלוגיה לדברים שעמיר חזר והסביר כבר כמה פעמים לגבי אחוז THD - אין שום יתרון ל THD 0.00001% על פני THD 0.01% בגלל יכולת השמיעה המוגבלת של אוזן האדם.
לגבי טווח דינמי - זאת עוד מגבלה של חוש השמיעה שלנו וקומפרסיה במידה נכונה עוזרת לנו ומונעת הגברה/החלשת ווליום בתדירות גבוהה בזמן האזנה, במיוחד כאשר זמן האזנה הוא בלילה.
דווקא מבין את זה - זה סיגנל די פשוט - "אם מתייחסים אלי כמו בנאדם - זה משמח - גם אם לא מסכימים"
ר.
בגלל זה יש לי סבלנות לענות, כי אני כותב בעיקר לאחרים, כדי שיבינו עם מי יש להם עסק ברמת ביטחון גבוהה:אני דווקא חושב שלמרות הכל בגלל התשובות המפורטות של עמיר לומדים הרבה מהפוסט הזה.
כלומר בשורה התחתונה בעקיפין דעות שונות כם אם הן מעצבנות חלק מהחברים פה יוצרות דיון מקצועי
זו לא ממש דוגמא הכי טובה בעולם, אבל ניחא...
למסך 8K יהיו יתרונות גדולים על מסך 1080P
גם ממרחק אפס, במיוחד שכל החומר משודר היום ב 4K.
גם מבחינת דחיסות התמונה וגם מבחינת עיבוד הוידאו והצורך לבצע Downscaling במקום Upscaling.
ועוד יתרונות טכניים נוספים, אבל כאמור לא נכנס לזה...
רן
זה יכול לפתור לכולנו הרבה בעיות..אז צריך לייצר אימוג׳י אחר ל ״לא מסכים לדעתך אבל מכבד אותה״
איתגרת, קיבלת:למרות שחובת ההוכחה עליך, במקרה נתקלתי בהסבר של מייקרוסופט שמתאר את התופעה של השינוי החוזר של הווליום בגלל טווח דינאמי גבוה, ונותן הנחיות איך להפעיל קומפרסיה של הטווח. מקווה שזו סמכות מספיקה עבורך, אבל גם אם לא, אם אתה טוען שמה שכתבתי אינו נכון, חובת ההוכחה עליך.
The dynamic range of a piece of audio content is basically the difference between the lowest volume and the maximum volume. If the dynamic range of the content is too high, users may find themselves adjusting the volume repeatedly during playback. For example, movies frequently have a high dynamic range. Often, when the volume is adjusted so that dialog can be understood during quiet scenes, other parts of the movie with music or sound effects are louder than desired.
נ.ב., הציטוט הזה ממש מתאים לך -- הוא משתמש במילה basically
מעניין אם גם במילה basic אתה טוען שלא שומעים את ה-i
אני מפרגן גם לאנשים שקוטלים את מה שאני אומר עם לייקים כמשרגיש לי שבן אדם השקיע או שיש קמצוץ של הגיון בדבריויש תופעה שבעיני מוזרה - היו כמה הסברים של עמיר שזכו ללייק של audiogod אבל לא שינו את דעתו …
למה זה מוזר ?
אם נותנים לייק סימן שמסכימים.
אם מסכימים אז הדיעה צריכה להשתנות בהתאם.
הפתרונים ל״אלוהי האודיו״…
10 מיליארד דולר בבנק עדיפים עלאיתגרת, קיבלת:
Digital files allow for over 90dB of difference between the loudest and softest sounds, compared to vinyl’s 70dB dynamic range. Digital files, therefore, offer over ten times the dynamic range of vinyl recordings, meaning a much larger difference is possible between the quietest and loudest parts of a recording before noise becomes an issue.
Separation between the left and right channels on vinyl is 30dB, compared to digital files which exceed 90dB. This gives vinyl a far more limited soundstage compared to its digital counterpart.
על זה נאמר (אגב זו פרשת השבוע)בגלל זה יש לי סבלנות לענות, כי אני כותב בעיקר לאחרים, כדי שיבינו עם מי יש להם עסק ברמת ביטחון גבוהה:
לא Audio ולא God, לא מדע ולא אמת.
ריקנות + יומרות + גאווה על הדעות השגויות + אי נכונות לעדכן אותן..
אם הוא בכלל מגיב, זה ממילא לא לעניין וכמעט מיותר, למעט העלאת נושא חדש שהוא לא הבין ונותן לי הזדמנות להסביר
אמרנו כבר שאתה כותב קלישאות ונשאר תקוע באותה נקודה.איתגרת, קיבלת:
Digital files allow for over 90dB of difference between the loudest and softest sounds, compared to vinyl’s 70dB dynamic range. Digital files, therefore, offer over ten times the dynamic range of vinyl recordings, meaning a much larger difference is possible between the quietest and loudest parts of a recording before noise becomes an issue.
Separation between the left and right channels on vinyl is 30dB, compared to digital files which exceed 90dB. This gives vinyl a far more limited soundstage compared to its digital counterpart.