אמרנו כבר שאתה כותב קלישאות ונשאר תקוע באותה נקודה.
כבר הסכמנו שדיגיטל עדיף על אנאלוג בנוקאאוט בכל מדד טכנולוגי, אז מה אתה חושב שאתה מחדש כאן?
הוכחת שאפילו לא יודע את העובדות לגבי עד כמה ויניל נחות טכנולוגית. דבר ראשון בהכנת תקליט ויניל הוא כאמור קומפרסיה, ואחר כך הקטנת הפרדת הערוצים וסיכום הבאס למונו -- שני אלה מגדילים את ה-trackability של התקליט -- ואז מוסיפים קצת או הרבה EQ.
אמה מה? אתה כאמור גם לא מבין את משמעות הנתונים.
כאמור, הוסבר כבר בפירוט מירבי למה בהשמעה ביתית דווקא הטווח הדינמי עדיף
במציאות, לא ברמת התיאוריות הפיוריסטיות שלך, אבל אתה שוב חוזר לאותו חור.
ולגבי הפרדת הערוצים, כמו לגבי SINAD וכו', מעל נקודה מסוימת זה כבר לא משנה.
30dB זה לגמרי מספיק בעניין הפרדת ערוצים, ולא רק מספיק אלא כנראה עדיף
במציאות: ברוב המקרים -- וכאן זה רוב -- הבמה בוויניל עדיפה על הבמה בדיגיטל, קוהרנטית יותר, מלאה יותר באמצע, ולפעמים גם רחבה(!) יותר. במציאות, זה לא פועל כמו שאפשר לחשוב.
המקרה היחיד שבו בכלל שומעים שהפרדת הערוצים אינה גבוהה היא כשיש מוזיקה בצד אחד ושקט בצד שני, שאז אם מקרבים את הראש לרמקול של הערוץ השקט, שומעים שם חלש מאוד את הערוץ השני. אבל: בפועל כמעט ואין כאלה מצבים, וגם ממילא הרמקול החזק יותר ב-25dB-30dB מטביע לגמרי את האות החלשלוש האמור, כך שאין לזה שום משמעות מעשית. בחלק לא זניח מהמקרים, הפרדה חדה מדי גורמת לאפקט של "חור באמצע". לפיכך, לא רק שאין יתרון מציאותי להפרדה גבוהה, זה אולי אפילו חסרון.
אולי היה עוזר אם היית יודע עובדות בסיסיות, כמו למשל שבהתחלה היו מקליטים בשני מיקרופונים -- הפרדת ערוצים גדולה -- נוצר "חור באמצע", ואז הוסיפו מיקרופון שלישי באמצע, ובמיקס חילקו אותו שווה בשווה בין שני האחרים, כלומר הקטינו את הפרדת הערוצים באופן יזום, ומאז לא חזרו אחורה. אבל בעליל אתה לא יודע את זה, וכנראה גם אם היית יודע את זה, לא היית מבין את זה.
לסיכום:
- הבאת נתונים ידועים וחשבת שהם חדשים -- זה מה שקורה איתך כל הזמן -- לכן אומרים לך שאתה מביא קלישאות.
- הבאת נתונים טכנולוגיים גם אחרי שכבר הוסכם שדיגיטל עדיף טכנולוגית בנוקאאוט, כלומר אתה תקוע באותו מקום כל הזמן
- לא ידעת את כל העובדות הרלוונטיות
- לא הבנת את המשמעות בשטח, במציאות, של הנתונים שהבאת, למרות שאחד מהם, הטווח הדינמי, כבר הוסבר ונטחן עד דק
- אתה אפילו משוויץ בזה שאתה תקוע, ושלא תשנה את דעתך
- אתה משוויץ בקישקוש הזה של קירבה למקור הלא ידוע
- אתה ממשיך לתקוע את הקלישאות שלך בצורה פרובוקטיבית בכל חור, למרות שאתה יודע שזה מעצבן אנשים, שלגמרי בצדק הקלישאות והשיקולים השגויים שלך לא מעניינים אותם
- אתה לא עונה על טיעונים עובדתיים ולוגיים שמועלים מול טענותיך, כנראה כי אין לך מה לומר.
- אתה קורא לעצמך אלוהי האודיו, וטוען שאתה מייצג את המדע והאמת, בעוד שההפך המוחלט הוא הנכון
והרי לך הסבר למה אתה גם מיותר וגם לא רצוי כאן.
@נמר ??