- הודעות
- 12,760
- מעורבות
- 315
- נקודות
- 83
אמיר (וגם יוסי). אתם פשוט לא מבינים את המהות והקונספט של תערוכה כזו, ויותר מכך את תנאיה.
א. תנאים : קטסטרופה. מכל צד יושבת לך מערכת של חדר אחר, חדרים פתוחים, אנשים מדברים (השנה מעבר לרגיל), בחוץ גרמנים צוחקים. מצלמות, אנשים מסתובבים, סוויט ספוט פיצי שברגע שמתיישב לך מישהו שם או ליד, גמרנו.
ב. ג'אן פול גוטיה. או במילים אחרות , נראה לך שמישהו לובש כזה ברחוב? ראית פעם תצוגת אופנה<? אז כן, גם פה זו תצוגת אופנה. למה אתה חושב מגיקו הביאו רמקולים כחולים מטאלים? למה DEVIALET הביאו שבלולים? למה אסטל וקרן שמו על מגבר פיצקלה B&W 800 ? למה איסטלון הביא את הבנות שלו?
כי זו תצוגת אופנה. כל אחד מנסה לדחוף לחדר את המיטב שהוא יודע ליצר, ומצפה שנורא נתלהב. בחלק מהמקרים זה גם ישמע טוב למרות התנאים (תשב בחדר של קנטון מפוצץ באנשים) .
ג. המציגים. חלקם הם בכלל לא היצרנים, כי אם היבואנים. חלקם הוא סתם אנשים שבאו בנוסף לעזור. הבן של, האמא של, החברה, או סתם מישהו ששכרו כי צריך . לא פעם ולא פעמים נתקלתי במציגים שפשוט לא ידעו לענות לי ואמרו לי לחכות אם אני רוצה שהממציא, הבנאי, יגיעו.
ד. סוג המוזיקה. אחינו, אתה בגרמניה. אם כל הכבוד. מה אתה חושב שכל הגרמנים רצים על מה שאתה אוהב? המדינה שבה דיוויד הסלהוף הוא אליל?!?! . כמו כן השנה היו המון המון אסייאתים והודים. והם הרבה הרבה הרבה יותר מעניינים ממך. וממני (ואני הסתובבתי עם תג עיתונאי בכל מקום בצורה בולטת).
שמעתי שיחה במעלית של שני מציגים (לא זוכר את החברות) שדיברו בדיוק על זה שהם רוצים לסגור עסקאות כי יש פה חבר'ה רציניים עם כסף. באת לקנות? לא, אז למה שהם יתייחסו אלייך.
ה . (סוף פסוק) , בשילוב הכל, חוץ מכמה רמקולים מאוד מסויימים בחדרים מאוד מסויימים, עם רגע מאוד מסויים (אין גרמני צוחק בחדר) אין רמקול שישמע טוב עם מה שאתה רוצה. להפך, מציג שיהיה מוכן בתנאים לא אופטימלים ושאתה לא לבד בחדר איתו לאתגר את הרמקול, צריך להיות עם ביצים מחרסינה, או אידיוט, או שהצעת לו זכרון דברים.
היה ויושב איתו בחדר עיתונאי של עיתון גדול בגרמניה/ארה"ב/יפן, והוא החליט שהבחור הנחמד הישראלי רוצה לשמוע משהו שממש לא מתאים לסיטואציה , והמערכת תשמע על הפנים, עדיף שישאיר את הציוד שם, עלות ההובלה לארץ המוצא תגרום לו כבר לפשיטת הרגל הממשמשת ובאה.
א. תנאים : קטסטרופה. מכל צד יושבת לך מערכת של חדר אחר, חדרים פתוחים, אנשים מדברים (השנה מעבר לרגיל), בחוץ גרמנים צוחקים. מצלמות, אנשים מסתובבים, סוויט ספוט פיצי שברגע שמתיישב לך מישהו שם או ליד, גמרנו.
ב. ג'אן פול גוטיה. או במילים אחרות , נראה לך שמישהו לובש כזה ברחוב? ראית פעם תצוגת אופנה<? אז כן, גם פה זו תצוגת אופנה. למה אתה חושב מגיקו הביאו רמקולים כחולים מטאלים? למה DEVIALET הביאו שבלולים? למה אסטל וקרן שמו על מגבר פיצקלה B&W 800 ? למה איסטלון הביא את הבנות שלו?
כי זו תצוגת אופנה. כל אחד מנסה לדחוף לחדר את המיטב שהוא יודע ליצר, ומצפה שנורא נתלהב. בחלק מהמקרים זה גם ישמע טוב למרות התנאים (תשב בחדר של קנטון מפוצץ באנשים) .
ג. המציגים. חלקם הם בכלל לא היצרנים, כי אם היבואנים. חלקם הוא סתם אנשים שבאו בנוסף לעזור. הבן של, האמא של, החברה, או סתם מישהו ששכרו כי צריך . לא פעם ולא פעמים נתקלתי במציגים שפשוט לא ידעו לענות לי ואמרו לי לחכות אם אני רוצה שהממציא, הבנאי, יגיעו.
ד. סוג המוזיקה. אחינו, אתה בגרמניה. אם כל הכבוד. מה אתה חושב שכל הגרמנים רצים על מה שאתה אוהב? המדינה שבה דיוויד הסלהוף הוא אליל?!?! . כמו כן השנה היו המון המון אסייאתים והודים. והם הרבה הרבה הרבה יותר מעניינים ממך. וממני (ואני הסתובבתי עם תג עיתונאי בכל מקום בצורה בולטת).
שמעתי שיחה במעלית של שני מציגים (לא זוכר את החברות) שדיברו בדיוק על זה שהם רוצים לסגור עסקאות כי יש פה חבר'ה רציניים עם כסף. באת לקנות? לא, אז למה שהם יתייחסו אלייך.
ה . (סוף פסוק) , בשילוב הכל, חוץ מכמה רמקולים מאוד מסויימים בחדרים מאוד מסויימים, עם רגע מאוד מסויים (אין גרמני צוחק בחדר) אין רמקול שישמע טוב עם מה שאתה רוצה. להפך, מציג שיהיה מוכן בתנאים לא אופטימלים ושאתה לא לבד בחדר איתו לאתגר את הרמקול, צריך להיות עם ביצים מחרסינה, או אידיוט, או שהצעת לו זכרון דברים.
היה ויושב איתו בחדר עיתונאי של עיתון גדול בגרמניה/ארה"ב/יפן, והוא החליט שהבחור הנחמד הישראלי רוצה לשמוע משהו שממש לא מתאים לסיטואציה , והמערכת תשמע על הפנים, עדיף שישאיר את הציוד שם, עלות ההובלה לארץ המוצא תגרום לו כבר לפשיטת הרגל הממשמשת ובאה.