- הודעות
- 14,184
- מעורבות
- 1,629
- נקודות
- 113
ערן, כמי שבשנות העשרים שלו עסק בסחר אופנועים והחזיק בעצמו מספר אופנועי ספורט אקזוטיים מהקצה הראשון אני יכול להעיד שבעולם המוטורי הדברים קצת שונים.
דוגמה: מיסב ראשי עבור Fireblade/דוקאטי 1098 יעלה בהונדה/דוקאטי X שקלים, אממה, אף אחת מהחברות לא באמת מייצרת את הרכיב, מאוד קל למצוא את המק"ט של הייצרן (SKF) ולרכוש את אותו החלק בX/5.
לגבי פרארי לרוב זה קצת שונה כי רבים מהחלקים הם מייצרים בבית, אבל את הבלמים לא, משום שהם פונים לחברות שמתמחות בנושא כמו ברמבו, ניסין וכו....
לגבי חומרים, אני מסכים שלזהב וכסף יש מחיר (עבור המשקל), אבל טכנולוגית ייצור כבילה אינה טכנולוגיית חלל, האמן לי שלהעמיד FAB לייצור שבבים או מפעל לייצור רכבים עולה "קצת" יותר מלהקים פס ייצור לכבלים... וזה טרם דיברנו על R&D.
אני לא בא בטענות ליבואנים, האמת גם לא לייצרנים (יש מי שמוכן לשלם אז למה שלא יתמחרו במחירים הזויים) הטענה מופנית לצרכנים שלדעתי האישית איבדו קצת כיוון, בעיני אין כבל ששווה3000$, 5000$, 10000$ או 40000$ כפי שכמה מהייצרנים מתמחרים את הכבלים שלהם.
לא מתאים לך אל תקנה
למה אתה בא אלי או לאחרים בטענות שאנחנו רוכשים ציוד וכבלים טובים שעושים לנו שינוי גדול בסאונד.
זה לדעתי חצוף מצדך