pruym
חבר משקיען
- הודעות
- 2,321
- מעורבות
- 1,888
- נקודות
- 113
ומה אתה, כמי שמוכר גם וגם חושב?אבל הוא ציין שזה תקליט חדש, שכנראה מכיל אינפורמציה מאחד המאסטרים הדיגטליים המאוחרים שיצאו לאלבום- כך שההשוואה היא די רלוונטית.
ומה אתה, כמי שמוכר גם וגם חושב?אבל הוא ציין שזה תקליט חדש, שכנראה מכיל אינפורמציה מאחד המאסטרים הדיגטליים המאוחרים שיצאו לאלבום- כך שההשוואה היא די רלוונטית.
ומה אתה, כמי שמוכר גם וגם חושב?
למה הוא צריך לחשוב?ומה אתה, כמי שמוכר גם וגם חושב?
. נאמנות למקור/סאונד נטו האנלוגי לא רואה דיגיטל ממטר.
תעשה השוואה בהזדמנות בסולו פסנתר אנלוג מול דיגיטאל, תתרכז ביבבה של הפסנתר באנלוג (בגלל ה- Wow & Flutter , חוסר מרכוז החור והגליות של התקליט שיוצרים אפקט דופלר )
......וכן, הפסנתר נשמע הרבה יותר עשיר והרמוני באנלוג - זוהי תוספת נעימה מאוד שאין בינה והמציאות מאומה.
פסנתר במציאות נשמע קר, חד, ותוקפני (גם כשמנגנים עליו בעדינות יחסית)......וכן, אני יודע שיש פסנתרים עם צליל תוקפני וכאלה שהם יותר עדינים ורכים אבל בגדול הפסנתר הוא "כלי קר ותוקפני" שחושף את כל תחלואי "העושר וההרמוניות האנלוגית המזוייפת".
זה מה שקורה כשמשתמשים באנלוג מעאפן. תבוא תשמע אצלי גראד פיאנו באנלוג, כשתחזור לדיגיטל תבין שעד היום שמעת אורגנית.
כבר יותר זול לרכוש DAC חדש של MSB.
בחייך, אם כדי לשמוע אנלוג כמו שצריך צריך להוציא רבע מהסכום של הסטאפ האנלוגי שלך אז חבל"ז.
דעתי, בהרבה פחות מעלות הסטאפ האנלוגי שלך ניתן לשמוע מדהים ובשני הפורמטים.
לא אם הוא הוקלט בדיגיטל והומר לאנלוג.אמרתי שצריך את הסט שלי? גם עם הפטיפון שלך פסנתר באנלוכ נשמע טוב יותר ומציאותי יותר מאשר בדיגיטל.
לא אם הוא הוקלט בדיגיטל והומר לאנלוג.
יש היום דאקים של כמה חברות שמשחזרים כמו שצריך...
אם אפשר להמיר הקלטה דיגיטלית לויניל אפשר להמיר אותה (ודי בקלות ובזול) לאנלוג זהה למה שתקבל אחרי שהכנת תבנית להדפסת הויניל (לקר קוראים לזה?), לקבל את אותה במה ופירוט טוב יותר. הממירים היקרים באמת כמו סולושן או dcs עוד עושים אפסמפלינג ובדרך כלל מכילים יציאה אנלוגית עם שליטה בווליום ברמת פרה מהיקרים ביותר...ברור. הם עולים כמו דירה ועדיין אין להם את הבמה של האנלוג. אחד הבודדים שאני יכול ממש לחיות איתו זה ה-dac של נגרה מסדרת קלאסיק.
גם האנלוג של נמר וגם לפטיפון במיליון דולר, יש יחס אות לרעש של בקושי 60-70 dB, עוותים לאורך המסלול של כ- 2%, (שנובע בעיקר מקומפרסיה ) ורעש של הכנת פופקורן.
נעים, הרמוני, עשיר, מרשים? - כן , נאמן למקור? (*) - לא .
(*) נאמן למקור - נשמע כמו באולפן ההקלטות (להוציא את עניין הרמקולים)
יצא לי לשמוע סטאפים באותה רמה יותר מפעם אחת. גם בשבוע שעבר הייתי בבריסל ושמעתי שני סטאפים, אחד אנלוגי יקר להחריד ואחד דיגיטלי באותה רמה.יצא לך לשמוע את הסט אפ שלו?
את שלו ספציפי לא, אבל שמעתי סטאפים אנלוגיים בכל הצבעים והמינים במשך כ 50 שנה (מאז גיל 10 בערך - גיל שבו התגבשה אצלי "המודעות האודיופילית" )יצא לך לשמוע את הסט אפ שלו?
אפילו שלי מספיק, אני כבר שבוע עם פטיפון של Mofi Ultradeck לא יוצא מהחדר. בכל הקלטה שבדקתי עד כה התקליט הרג את הדיגיטל. זה פשוט נוראאמרתי שצריך את הסט שלי? גם עם הפטיפון שלך פסנתר באנלוכ נשמע טוב יותר ומציאותי יותר מאשר בדיגיטל.
את שלו ספציפי לא, אבל שמעתי סטאפים אנלוגיים בכל הצבעים והמינים במשך כ 50 שנה (מאז גיל 10 בערך - גיל שבו התגבשה אצלי "המודעות האודיופילית" )
ותקרא שוב את שכתבתי ואני מצטט מעצמי : "נעים, הרמוני, עשיר, מרשים? - כן " ......יש בעיה קטנטנה עם הנאמנות למקור.
אפילו שלי מספיק, אני כבר שבוע עם פטיפון של Mofi Ultradeck לא יוצא מהחדר. בכל הקלטה שבדקתי עד כה התקליט הרג את הדיגיטל. זה פשוט נורא
אבל אם ההדפסה בתקליט מעפנה אני מעדיף את הדיגיטל ככה שכל מקרה לגופו. מול התקליטים האודיופילים כמו AP ושות' אני לא רואה איך הדיגיטל מצליח להתחרות וזה ממישהו שכמעט כל האוסף שלו מורכב מדיסקים וסטרימינג.