AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 11,906
- מעורבות
- 2,930
- נקודות
- 113
בכל זאת הייתי מעדיף תשובה ממי שמכיר את הנושא לעומקלמערכות דו ערוציות הנקודה לא רלוונטית.
פאזה וטיימינג רלוונטיים במערכות מרובות ערוצים,ו- או בין דריברים, או בין רמקול ראשי לסאב וופר.
בכל זאת הייתי מעדיף תשובה ממי שמכיר את הנושא לעומקלמערכות דו ערוציות הנקודה לא רלוונטית.
פאזה וטיימינג רלוונטיים במערכות מרובות ערוצים,ו- או בין דריברים, או בין רמקול ראשי לסאב וופר.
בכל זאת הייתי מעדיף תשובה ממי שמכיר את הנושא לעומק
כוונתי לחדרי ההדגמה שאותן חברות מחזיקות אצלן ולא לחדרים בתערוכות.
למערכות דו ערוציות הנקודה לא רלוונטית.
פאזה וטיימינג רלוונטיים במערכות מרובות ערוצים,ו- או בין דריברים, או בין רמקול ראשי לסאב וופר.
ולמה אתה חושב שמערכות דו ערוציות לא יכולות להיות עם סאב וופר?
כי זה לא פיוריסטי, או שמא תמיד מבחינים בסאב וופר?
זו טעות נפוצה אגב, שנובעת מחוסר נסיון.
סאב וופר תמיד יוסיף, לכל רמקול באשר הוא (והרמקולים שלי נמדדו, באחת הביקורות ב- 19HZ..).
הבעיה בסאב וופר זה השילוב שלו ובאמת בהצלחה לעשות את זה, בלי אותן מערכות RC.
רן
תודה, @michael123 , אבל אני לא בטוח שהבנתי.עמיר, זה משתנה בין יצרן ליצרן (מן הסתם), ב-Dirac הראיון לטפל ב-pre-ringing ולרכז את האנרגיה קרוב לתחילת הסיגנל
כאן כל ערוץ בנפרד, אדום וכחול לאחר תיקון
ולמה אתה חושב שמערכות דו ערוציות לא יכולות להיות עם סאב וופר?
תשובה: פאזה/טיימינג רלוונטיים באותה מידה גם בדו-ערוצי.. וללא סאב
pre-ringing זו בעייה של ה-DAC, לא של החדר, לא? אז למה זה עניין של RC?
אני רואה שבתחום הירוק יש יותר אנרגיה בהתחלת הצליל מאשר בסגול המקביל, אבל כיוון שלא נתונה צורת הגל המקורית, לא בטוח שזה יותר טוב.
מה נמדד כאן, המתח ביציאה של ה-RC או הפלט של מיקרופון שקולט את מה שקורה בחדר?
ואשר ל-FR, איך זה קשור לטיימינג/פאזה?
כן, מאד רלוונטיים, אך לזה דואג הייצרן. אילו כמובן, בחרת יצרן רמקול שדואג לכך.
אזן את החדר, וכל שאר החלקים יפלו למקום.
לא כתבתי כזה דבר.
כן, מאד רלוונטיים, אך לזה דואג הייצרן. אילו כמובן, בחרת יצרן רמקול שדואג לכך.
אזן את החדר, וכל שאר החלקים יפלו למקום.
לכל אורך השירשור, אתה זורק כל מיני ביטויים וסיסמאות באוויר, על איזונים, פיוריסטיות וספות למינהן, אבל לא באמת טורח להסביר.
אין דבר כזה לאזן את החדר, מבלי להשקיע המון המון כסף, להביא אנשי מקצוע, לבצע מדידות, להתנסות בחומרים שונים ואז לבצע שוב מדידות ואז שוב חומרים ואז שוב אנשי מקצוע ואז לגלות.... שאולי החדר מאוזן, אבל הוא לא נשמע טוב לאוזניך.
יופי. אבל איך אפשר לשלוט בערבולים בגלל החזרים בחדר? הרי לא משנה מה עושים עם הסיגנל, עדיין ההחזרים האלה יישארו, וימשיכו לגרום את אותן בעיות.
השאלה שלי לפי מה אתה קובע שהסאונד טוב בחדר או לא. לא חושב שסאונד טוב חייב להמדד טוב בדיוק מאותה סיבה שהגברת מנורות לא נמדדת טוב אך לטעמי נשמעת טבעית יותר מהגברה טרנזיסטורית.זה אנטי תיזה לכל מה שבעיני צריך לעשות כדי באמת להשיג סאונד טוב.
באיזה מידה אתה בטוח במה שאתה כותב כאן או מנחש?הם דוחפים היפוך פאזה לתוך הסיגנאל כדי ליצור CANCELATION בתדרים הבעיתיים.
מדובר במניפולציה מתימטית מתוחכמת, שלא בהכרח שאין לה צדדים שליליים.