Dan-Cinemart
עוסק בתחום
- הודעות
- 1,664
- מעורבות
- 1,163
- נקודות
- 113
היי ליאור ,ראשית, מסכים! אם מסננים את הרעש זה שירשור מועיל מאוד.
שנית, בהתאם לדברים שציטטת, אכן יש יצרנים שמספקים את המגברים\רסיברים\פרוססורים שלהם עם דיראק כשהרשיון הוא לא לטווח מלא, אלא לתחום התחתון "בלבד" (דיראק יודעת לטפל במערכות גם עם 3 סאבים..). המרכאות הן בגלל שדי ברור לכולם ששם האתגר. ניתנת ללקוח האפשרות לשדרג את הרשיון לטווח המלא. בד"כ.
קטונתי מלהתווכח עם הנסיון של דן נגר, אך אני דווקא כן מאמין שעדיף להפעיל את הפילטרים על כל התחום, במיוחד בארץ שבה הדירות קטנות, ויותר נפוץ שהרמקול צמוד לקיר, הישיבה קרובה, ומאחורי המאזין יש קיר. במיוחד כאשר חבר'ה קונים רמקול גדול, מגבר חזק, ואוהבים לשמוע בעוצמה גבוהה.
לא קטונת
מה שאני רושם הוא לא גורף להכל.
יש מקרים .
מה שאני טוען שזה אם הרמקול בנוי נכון - הוא לא יזדקק לזה כלל ברוב המקרים.(לא מדברים על באס).
תתקן או לא תתקן - לא תרגיש הבדל גדול .אם בכלל.
אין בעיה עם קרבה לקיר אם ה OF AXIS שווה ל ON AXIS . המוח גם כך מתרגם אותם במילי שניות הראשונות כסאונד אחד ולא שתי ישויות נפרדות.
יש כן בעיה עם החזרים שמגיעים במילי שניות הראשונות שהם שונים טונאלית מהסאונד הישיר המגיע מהרמקול, את זה אנו מתרגמים כמשהו לא טבעי.
יש גם בעיה עם ההחזרים חזקים מדי במלי שניות הראשונות - אבל את זה RC לא יסדר.
ואם כבר עושים איקולוזציה לרמקול טוב בתדרים הגבוהים - אני כן ממליץ להיצמד לטרנד האנאקואי של הרמקול ולא למה שאתה מודד לאחר כיול -כי זה לא באמת מייצג את מה שאני שומע - אפילו לא מדידות RTA שהן הרבה יותר מייצגות ממדידה בודדות.
אם אתה מתחיל לשנות נקודתית לפי הגרף מוריד פה מעלה שם - רוב הסיכויים שהתוצאה תהיה סינטטית.
בהצלחה בהמשך.