או קיי:
את המפגש פתח יואל פרלמן (מוצג ג'...סורי, התמונה לא מסתובבת לי) בהסבר כללי על מה שמנסים להשיג במפגש, וכיצד. בהתאם, הוכנה טבלה ובה ציונים מ 1-10 לכל מכשיר על במה, כלים/קולות, ודינאמיקה. בהנתן שמדובר במכשירים שמלכתחילה נחשבים למשובחים, הרי שגם ציון נמוך עדיין אומר שהמכשיר שנבחן שייך לאליטה. ובסופו של יום, בואו לא נשכח שהתוצאות תלויות במליון פראמטרים אחרים, כך שזה למרי לא מדעי.
תחילה שמענו את ה Music first. קיבל אצלי ציון 61. אני חשבתי שהיה מעט בהיר מדי, קצת צווחני, וללא גובה במה בתחום המיד.
אחריו שמענו את ה אודיו ריסרץ' 5, שמבחינתי היה הקדם הטוב ביותר במבחן וקיבל אצלי ציון 75.5.הוא היה מאוזן, מדוייק ועם פירוט מטורף. הוא היה הדינאמי מכולם, והצליח להעביר איזו תחושה של גובה במה. את הכל הוא עשה בקלות, כאילו שואל "זהו? זה כל מה שיש לכם בשבילי?"
אחריו שמענו את ה- אלגרי, שהפתיע אותי בסוף כשסיכמתי את הציונים לציון סופי, כי הוא הגיע אצלי למקום השלישי עם ציון 61.5. הבמה לא היתה משהו אבל במבחן הכלים/קולות הוא היה בסדר גמור והדינמיקה שלו היתה טובה - מאוווד מפתיע כי הוא קדם פסיבי. אני חשבתי שהיה מעט בהיר ועם סאונד מעט "שטוח".
אחרי זה שמענו את ה MBL. זו הפעם הראשונה שיוצא לי לשמוע MBL, עד עכשיו רק שמעתי עליו. הוא היה מעוווולה, וקיבל אצלי ציון 69.5. הוא היה מצויין בהכל ומאוד מאוזן בכל דבר. הכל בא לו בקלות, למרות שחשבתי שפסנתר יצא בו מעט חסר חיים.
אחר ה MBL הגיע תור ה CAT. לא התלהבתי ממנו למרות שהיו אחרים שדווקא כן (אבל כידוע אודיו זה עניין לגמרי סובייקטיבי של טעם). קיבל אצלי 55.5 בעיקר בגלל שחשבתי שהשקיפות שלו היתה הנמוכה משאר המשתתפים. פחות פירוט, פחות טוב במוזיקה ווקאלית ומעט צווחני (ואני עוד חובב סאונד בהיר).
אחרי ה CAT הגיע הקנדידט שלטעמי חלק את דוכן המקום הראשון עם האודיו ריסרץ' SE5: הלקסמן. ראשית, הלקסמן היה לדעתי הדוגמן מבין כל הקנדידטים. כחובב ווינטאג', לקסמן עשו בחוכמה כששמרו (או בעצם חזרו, אחרי "התקופה השחורה" תרתי משמע) לעיצוב של אמצע שנות השבעים. יפה בטירוף וקיבל ציון 75.5. הוא נתן סאונד דינמי, מוזיקלי, ועשה הכל מעולה ובקלות. בדומה לאודיו ריסרץ' הוא הצליח להעביר גובה במה (נגיעה), ובסוף היה כאמור במקום ראשון משותף עם האודיו ריסרץ'. לטמי האודיו ריסרץ' היה בנגיעה קלה טוב יותר (נגיעה? בקושי דיגדוג) כי חשבתי שבתור קדם מנורות הלקסמן יכול היה להיות חלק יותר, אבל דוגרי, זה ממש לא פראמטר. זה מהדברים שמושפעים משאר הציוד המחובר אז התוצאה הסופית של המפגש היא לגמרי תוצר המקום, הזמן, הציוד והבורקסים.
בסוף שמענו את ה NAT שקיבל ציון 57.5. אצלי הוא קיבל ציון נמוך בבמה, אך פיצה על זה בפירוט כלים/קולות. אני חשבתי שהסאונד שלו היה קצת יבש, מעט שטוח.