arye.gur
חבר משקיען
- הודעות
- 2,592
- מעורבות
- 882
- נקודות
- 113
גם לגבי NAIM, שגם הם עברו אבולוציה, יש הטוענים שהישנים עדיפים על החדשים...אכן כן. למרות שיש הטוענים שהישנים שלו עדיפים על החדשים.
אריה
גם לגבי NAIM, שגם הם עברו אבולוציה, יש הטוענים שהישנים עדיפים על החדשים...אכן כן. למרות שיש הטוענים שהישנים שלו עדיפים על החדשים.
דווקא אחלה דיון. אם לא יהיו דיונים כאלה איך נעשיר את חברי הפורום בתוכן?
אה , כן , טוב ,אז נמשיך .
אחד הביטויים השכיחים ששגור בפי אודיופילים הוא .......LIKE TUBES
כל אחד שרוצה לומר שהסאונד אצלו מעודן אוורירי חמים והולוגרפי ומוסיקלי אומר שהסאונד אצלו כמו מנורות.
אין ביטוי כזה הפוך Like Solid....
זה כמו שאחד שומע סאונד ממקור דיגיטלי , ואומר ששומעים אצלו אנלוגי כמו פטיפון .....
לגבי MOON וכל השאר כולל KRELL ברור שהם התקדמו והוציאו מגברים הרבה יותר אנלוגים מהסאונד המתכתי
שהיה להם לפני 2 עשורים , ושאף אחד לא יתבלבל , שומעים בהם מצויין בלי כאבי ראש וצפצופי העבר ורובם מוסיקליים.
אבל גם בתחום המנורתי היצרנים לא ישבו על הגדר , והוציאו מגברי מנורות שגורפים בביקורות בכל מגזין ציון מקסימאלי
ועובדה שעד היום הם ניסקרים לצד הטרנזיסטורים.
.
כל מה שאני טוען פה שמי שלא מפחד ממעט התעסקות עם פה ושם להחליף מנורות, זה גם אותו אחד שבצורה אחרת ישלב פטיפון איכותי עם כל ההתעסקות סביב התקליטים והראשים וכו , והתוצאה האנלוגית הטובה ביותר תתקבל מחיבור בין השניים.
בואו ולא נישכח שענף הסטריאו הוא עסק לכל דבר , ושוק הסטריאו הי אנד מכוון במיוחד לעשירים שהם אלו שמניעים את השוק הקטן והלא מסחרי הזה ,ויכולים להוציא עשרות ומאות אלפי דולרים על סטריאו , והם אלה שברובם לא מבינים כלום בסטריאו , אלא בגודל ,עיצוב ,מיתוג ,ויופי , והם מוכנים לשלם על פסלים יפים בסלון, ולשם היצרנים והשוק זוחלים , ולא לאודיופילים שרובם אנשים ממוצעים מהמעמד הבורגני ומטה , ולכן , כשקודם כל מדובר בעסק לפני הסאונד , תמיד יהיו יותר בשוק יותר מגברים טרנזיסטוריים מעוצבים ויפים ממגברי מנורות מכוערים ולא פרקטיים מבחינת מיקום ושפונים לקהל האודיופילי הבורגני המינאטורי.
בואו ולא נשכח שהיום בעידן הממירים והסטרימרים היצרנים מייצרים נישה נוספת של מגברים All In One , דבר שלא יכול להתבצע ולהתיישב עם מגבר מנורתי .
ולכן , על כל 20 מגברים טרנזיסטורים נוצצים ומעוצבים שחלקם משולבי ממיר וסטרימר, ושניכנסים לכל נישה בארון , ונראים אסטטים בשילוב עם הריהוט, ויכולים לעבוד 24/7 רצוף , עומד לו בצד מגבר מנורות ובוכה , כי הוא יודע שהוא
יותר טוב מהם , אבל כמו ילד זיגי מנודה עם גשר בשיניים בבית ספר , הוא יתגלה כגאון רק למי שיתעמק בו...
אמיר ארמה
אם היית יודע איך בחרתי את אישתי היית מבין למה גם בחרתי מגברים טרנזיסטורים.
אצלך למשל אתה נהנה משני העולמות. הדבור עם מגבר מנורות se והאיזופון עם מפלצת של moon. האם ההעדפה שלך היא מוחלטת לאחד מהסטים הנ״ל או שיש דברים מסוימים שתעדיף בסט אחד ואחרים שתעדיף בסט השני?
ובזה בעצם תם הדיון כי אי אפשר להשיב או להתווכח עם פרמטר נפשי, סובייקטיבי ובלתי מדיד.אבל מערכת חייבת להיות מרגשת , ואת זה , לי באופן אישי עושה יותר המנורה.
אמיר ארמה
שנים הייתי בעד פירוט אנליטי חד כסכין. במערכת הראשונה שלי יש לי עדיין פרה טרנזיסטורים עם מונובלוקים קלאס D. נשארתי גם עם דיגיטל ולא נסחפתי לאנלוג כמו רבים וטובים.
אפילו NAGRA שהיא אחת החברות הטובות בעולם , היא למעשה בדגמי העל שלה יצרנית שמשתמשת במנורות בדגמי העל שלה.
לא מסכים לאקסיומה "מגבר מנטרות לרמקול נציל".
הדברים משתנים בין מגבר למגבר בין רמקול לרמקול.
המנורה שלי כרגע נותנת דינמיות וכח מתפרץ טוב יותר מהטרנזיסטור המכובד שהיה לי.
והמנורה שלי היא סינגל אנדד לא פוש פול....הדברים שונים.
האמת היחידה מגבר טוב הוא מגבר טוב.
במסגרת ה"פשרות" אז מתחילים המשחקים....זה לזה וזה להוא....
נמר, יש גם שילובים ( הייבריד) שמצליחים לתת את הטוב שבשני העולמות. לא כולם..... למשל המגבר המשולב של Absolare - מגבר מושקע, נשמע מדהים ( גם עם רמקולים לא מאוד נצילים), בנוי מדהים, נראה מדהים, ועולה בהתאם.