על כל 100 מגברים טרנזיסטורים נמכרים 2 מגברי מנורות (אל תפסו אותי במילה אבל זה לא רחוק מהמציאות).
אח שלי , תרשה לי לחלוק עליך , זה רחוק מאד מהמציאות , כי לדעתי היחס הוא הרבה יותר נמוך .
שנית , הסיבה לכך נעוצה ביבוא הסדיר של מגברי מנורות לארץ , כאשר ליבואנים השונים קל ויותר מסחרי
למכור מגברים טרנזיסטורים לפי האימרה ״חפיף ונדיף״ , כי , מה הם צריכים להכניס בן אדם לסרט של מגבר הזקוק למיקום מאוורר חיצונית, החלפת מנורות, פשרה בעיצוב, עבודה של כמה שעות האזנה במקום 24/7 , ממיר משולב במגבר ואולי סטרימר וביי פאס לקולנוע וכל החיבורים שאין במגבר מנורות שהוא לא מגיע עם כל התוספות הללו , וכו ?
ולכן , מסחרית , ומהיר יותר למכור מגבר טרנזיסטורי שהוא למעשה קיצור דרך, וניגמר הסיפור.
ולכן אין הרבה יבואנים שמביאים מגברי מנורות , ואלה שכן לא מתים להתעסק עם מכירתם , ולא בטוח שיש להם בתצוגה.
אתה נותן לי דוגמא של יחס של טרנזיסטורי מול מנורות - אז הנה
אותו היחס בדיוק קיים באנלוג....
ואל תלך רחוק, קיצורי דרך כאלה כמו במגברי מנורות קיימים בדיוק ביחס של 1:40 בפטיפון !!!
לאלה שקונים ממיר עם או בלי סטרימר שמתחבר לטידאל לעומת רוכשי פטיפונים הי אנד , לא ?
לדעתי, ותקן אותי אם אני טועה, על כל 40 שקונים ממירים או מגבר משולב ממיר וכניסה לטידל בכבל רשת בתקציב של 7-15 אלף שח , יש אולי אחד שהשקיע 30-60 אלף שח על פטיפון , פונו, כבל פונו , וראש הי אנד , וקונה תקליט אחד ב 180 שח.
שלא לדבר על אלה שקנו פטיפונים מטורפים ב 200k ומעלה , כמוך , שהיחס בניהם לאלה שקנו ממיר סביר הוא 1:4,000,000 מליון .......
לא עושים עליי רושם כל הכתבים המהוללים שקיבלו במתנה ובקומבינה את הציוד שלהם על מנת לפרסם את היצרן.
עם כל הכבוד להם ולביקורות שלהם שיש בהם ממש , יש בהם בנוסף גם פאן מסחרי פרסומי גרידא.
וזו הסיבה שלמרות הביקורות שכמו שאמרתי יש בהם ממש בחלקן הגדול , ורובם אמיתיות צריך לשמוע באוזן ,
כי מה שאוהב מייקל פרמר במגבר שלו שמחובר לכבלים ולציוד שלו באקוסטיקה שלו וברמת איכות השמיעה שלו
והטעם שלו , לא בהכרח יעבוד על אוזן,מיקום,סט אפ, ואקוסטיקה של אחר.
ואגב, זו הסיבה ש 90% מאלה שרכשו על סמך המלצה של מגזין על עיוור , מצאו את עצמם בלוחות .
אמיר ארמה