- הודעות
- 20,100
- מעורבות
- 4,266
- נקודות
- 113
לא חושב שזה רלבנטי. גם אני לא סובל מגברי שפופרות "חמים", "עגולים" ומרוחים. מגבר השפופרות שלי די דומה בחתימת הצליל לשלו ולכן, כפי שכבר כתבתי קודם - הטופולוגיה לא חשובה!! רק איך המגבר נשמע, ושולט ברמקולים.
מעולה. זה מתכתב היטב עם אחת מהטענות שלי לגבי התאמת מנורות. רובם המוחלט של הרמקולים המודרנים הטובים אינם יכולים לחיות עם מנורות. הסיבה היא בכך שהיחידות (דרייברים) של היום בנויים ברמת היענות לתדר כזו שניתן לחתוך אותם ב-24 ויותר דציבל לאוקטבה מה שמסדר לנו קרוס שמוריד את הנצילות של הרמקול. מה עוד, שגם היחידות עצמן פחות נצילות מבעבר. נכון, ישנם רמקולים שמסתדרים יותר טוב עם מגברים מעוטי וואטים מאשר מפלצות עתירות זרם אבל זה לא קשור לטופולוגיה. למשל במקום se מנורתי אפשר לשים ויטוס קלאס a 30 וואט (דוגמא אחת מיני רבות).
המגברים של אוונגרד למשל, הרשמיים כן? אלה איתם הם מגבירים ואותם הם מייעדים לרמקולים, הם מגברים טרנזיסטורים.
גם מגברים אחרים הנחשבים לטובים ביותר שיש היום (ch פרסיז׳אן, דרטזיל, קונסטליישן, fm אקוסטיק, סולושן, טנור, דואגוסטינו, moon, mbl) הם טרנזיסטורים ברובם המוחלט.
מה הבעיה שלי עם הטענה הזו. זה כמו שאומרים שאנלוג זה קסם שאין בדיגיטל. במקרה הזה אני לא מוצא קסם באנלוג. אני מוצא צליל אורגני, במה הולגרפית ותתפלא - הרבה יותר דינמיקה ורזולוציה מאשר זו שאני מוצא בדיגיטל. בטרנזיסטור של פעם זה לא היה ואז נכון, המנורות עשו את זה טוב יותר. בטרנזיסטורים של היום המצב שונה לחלוטין. הצליחו להגיע לשילוב של וויסינג מעולה, טונאליות ואורגניות בצליל שלהישאר אדיש לנוכחות האנושית זה משהו שהוא לא אפשרי.
רבותי. הציוד היום, הטרנזיסטורי ואפילו הדיגיטלי, נמצא במקום אחר. כל העניין הזה של מנורות זה חי וטרנזיסטור הוא מכני כבר לא קיים בשיח רציני. הוא קיים בסטיגמות, אבל אתם יודעים, בסטיגמות גם רכב גרמני הוא רכב אמין. ואני, שהחליף כבר 3 bmw ואישתי נוסעת על פולקסווגן, יכול להגיד לכם שזו סטיגמה. המכוניות האלה מתקלקלות יותר מכל סוברו ומזדה שנוסעת בכביש.
בשורה התחתונה.
היום זה כבר לא ממש משנה. אם אתה בעל רמקול נציל, יש לך מבחר בין מנורות וטרנזיסטור - תמצא את הטוב ביותר עבורך.
אם אתה בעל רמקול שאינו נציל, ודורש כוח, יש לך מבחר טרנזיסטורי מדהים ותמיד תוכל להתפשר על מגבר מנורות (להוציא את היוצא מהכלל). ככל שאני סוקר יותר ציוד, אני מבין כמה הטרנזיסטור התקדם וכמה הוא מדהים.