הטיעון הזה היה רלוונטי בשנות ה-90שער הפאונד היום או כמה זה עולה בחו"ל
לא רלוונטי. אנחנו בארץ לא בחו"ל.
הטיעון הזה היה רלוונטי בשנות ה-90שער הפאונד היום או כמה זה עולה בחו"ל
לא רלוונטי. אנחנו בארץ לא בחו"ל.
בהצלחה.לקנות רמקולים של 35 ב-15 זו מציאה או לכול הפחות מעבר למחיר סביר.
עם המציאות של מסחר יד 2 בתחום האודיו בארץ, עדיף שתשאיר אותם מאשר למכור.
אופציה שניה לבצע טריד, פחות כאב ראש.
מיקי, זה לא עניין של סחורה טובה או לא.רספונס 2.5 מכרתי ב 19 ,על ה 3.8 לא מזמן הצעה ל 21/22 וסרבתי, השאלה גם אם מה משמעים אותם ,אתמול התקשר אדם שמבקש לשמור קשר עד סוף השנה בכדי לקנות אותם ,היום הם בדירה השניה על ניים נייט ואני חוגג איתם ,סחורה טובה נמכרת, אני מחפש בנרות ביד שניה מגבר ניים 500 חדיש או קומפאקט 555, כסף מזומן ממתין.
יש הרבה מקרים של אנשים שאו קנו בליינד או שמחוסר ניסיון הם גילו שזה לא זה, חלפו שבועיים או חודש, המכשיר חדש לחלוטין ובכל זאת הם מקבלים הצעות שהם מעין "ענישה" וניסיון לתפוס אדם בצערו, זה פשוט לא יפה, ראיתם הזדמנות פז לקנות משהו שרציתם אבל לא התחשק לכם לשלם את מחירו הקימעונאי היו הוגנים לפחות כלפי המוכר.
זאת נצלנות וחמדנות מצד הקונה שרוצה מוצר איכותי בחינם ובמיוחד כשמדובר בציוד חדש בן 3 שנים ומטה.אבל, טבע האדם הוא כזה, בבואו למכור הוא מתמרמר על 50% מהריטייל ובבואו לקנות הוא סבור ש35% מהריטייל זו שחיתות לשמה.
תנסה למכור פעם רכב במחיר המחירון. בהצלחה.לדעתי צריך לעשות סדר בנדון ולהמציא מחירון למוצרי יד 2 בתחום האודיו כמו בעולם הרכב.
אתה יכול, אבל השוק מאלץ אותך להתפשר בגלל כל מיני סיבות:תנסה למכור פעם רכב במחיר המחירון. בהצלחה.
למה אתה מתאמץ להסביר לי? זו היתה האנלוגיה שלך, לא שלי.אתה יכול, אבל השוק מאלץ אותך להתפשר בגלל כל מיני סיבות:
- מימון/ הלוואות הבנקים עבור רכב חדש.
- רכב ליסינג.
- כמויות האדירות של רכבים שנכנסים מדי שנה לארץ.
- רכב עממי שעולה היום ב 50 אלף ש"ח +- קשה למכור מאשר רכב יוקה שמחירו היום מחצית ממחירו כחדש. לזה יש כל מיני סיבות (אם תרצה אפרט לך).
בעבר כשלא היה מימון דרך הבנק, כמות הרכבים בארץ הייתה מאד קטנה ולא כל אחד היה יכול מבחינה כלכלית לקנות רכב חדש מהחברה.
יש הרבה פרמטרים נכנסים בתחום הרכב....
בהחלט יש מצבאז כנראה אתה לא הבנת האנלוגיה.