תערוכת HIGH END 2023, שמתקיימת במרכז האירועים MOC במינכן, גרמניה, בין ה-18 ל-21 במאי.


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
היית בתערכה האחרונה במינכן שהסתיימה לפני כמה ימים?

"חשיפה של מוצרים בעיקר לדילרים למטרת סגירת עסקאות".

לא נכון! יותר מחצי מבאי התערוכה הם אודיופילים.

"אין שם שום רצון ומטרה להגיע לסאונד".
לא נכון בעליל.

תזכיר לי, כמה זמן אתה אודיופיל (4-5 שנים)?
חשבתי שסיימת כי אין לך כח ועכשיו אני מבין שנפגעת אישית, כי בכך שאומרים שאין סאונד במינכן...אז מורידים מהרלוונטיות של הביקורות המצחיקות שלך על התערוכה.

אין לי מושג כמה זמן אני אודיופיל, כנראה מתקופת הצבא, יותר מטריד שאתה לכאורה אודיופיל , אבל לא ממש התקדמת במהלך השנים, חוץ ממחיאת כפיים והזזת ספות ב 12 ס"מ...אתה לא ממש מבין מה אתה שומע.

מצחיק.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
אודיו לא ממש עניין אותך באמת לפני 5-4 שנים (שהתחלת להיות אודיופיל) ולא מעניין אותך גם היום. אתה לא באמת חיי אודיו... הדברים שאתה כותב מסבירים הכל! אתה ניזון מעיתונות אודיו כתובה וזה מספיק לך.
תומר.

ההתנגחות בנינו היא מיותרת.
אתה לא חושב שאני אודיפיל, או מבין גדול ונראה לי שהבנת מה אני חושב עליך ועל הידע והיכולות שלך.
לא נשכנע אחד את השני...:)

נחכה לקרוא בשקיקה את הביקורות המלמדות שלך על החדרים המופלאים של מינכן.

מקווה שלא הזזת שם ספות למציגים.

רן
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
79
נקודות
28
אודיו לא ממש עניין אותך באמת לפני 5-4 שנים

לא הבנתי… זמן הוא מדד למשהו?
כי אם כן, לא התרשמתי ״מהביקורות״ שנרשמו פה לגבי התערוכה.
הן מאד שטוחות. עם תובנות בשקל.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אכן, ההתנגחות מיותרת!
לא נפגעתי ממך בכלל, גם הלגלוג המרומז שלך בי לא משפיע עליי בכלל :).
אתה אודיופיל צעיר בן 4-5 שנים (אולי וידאופיל מתקופת הצבא!). אתה מבין ברום קורקשין (קראת באנגלית את ספר הוראות ההפעלה של המוצר), עבורך זה פתרון מבורך ורצוי ואני נאלץ להסכים איתך, בגלל שאתה לא שם במרחב סלון בכלל תמונות (ככה היה לפני 4 שנים בערך כאשר הייתי אצלך).
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
לא הבנתי… זמן הוא מדד למשהו?
כי אם כן, לא התרשמתי ״מהביקורות״ שנרשמו פה לגבי התערוכה.
הן מאד שטוחות. עם תובנות בשקל.
הוא לוקח את זה אישית כי זה מוריד מהרלוונטיות שלו ומהאמינות שלו ככתב. כותב הררי שטויות בשביל לכתוב.

זו עובדה ידועה שאין במינכן סאונד. זו לא חדשה מרעישה.

אבל "אודיופילים", כדוגמת תומר צין שהם מושא לדאחקות, על חוסר הידע הבסיסי שלהם באודיו....לא התקדמו לשום מקום ולא מבינים בכלל מה הם שומעים ואיך בכלל צריך לשמוע..

"אודיופילים" שרוצים לשפר סאונד באמצעות מחיאות כפיים והזזת ספות... לוקחים את זה מאוד קשה...

לא נורא, הוא ישכח עד מינכן הבא.

רן
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
רן, אתה כבר משתמש בחומר ישן, "במינכן אין צליל", תחדש לנו קצת... מעדיף להפסיק בלב זה והולך לנוח.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
תומר יקירי, מצד אחד שום דבר לא מזיז לך ובירכת את כולם ב-"שבת שלום", לפני 2 עמודים והנה, באופן ממש מפתיע, חחח, אתה ממשיך לכתוב...

לא כדאי להשקיע את הזמן בכתבה על מינכן שכולנו נחכים ונלמד ממנה?

תבדוק, תעשה הגהה, אולי שכחת שם איזה תיאור אודיופילי...

צר לי תומר, אל תעלב, אבל בכנות, הכתיבה שלך מעידה שחסר לך המון בסיס בתחום והתקדמת בצעדי נמלה כל השנים הללו.

וזה קצת מצער.

רן
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
לא הבנתי… זמן הוא מדד למשהו?
כי אם כן, לא התרשמתי ״מהביקורות״ שנרשמו פה לגבי התערוכה.
הן מאד שטוחות. עם תובנות בשקל.
אם אגיד לך ראיתי פיל רץ דיזינגוף, לא תשאל אותי מתי? זמן הוא מיימד כמו האחרים, הזמן לא קיים לגבי גוף נע במהירות האור.
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
79
נקודות
28
וואו! איזה הגיג שנון. ממש חד. מרשים.
יש לך עוד כאלה?
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
האם לתצוגת תכלית לקצה היכולת אין מקום לרום קורקשין, או הפוך, האם לרום קורקשין אין מקום למכשירי על ? האם בכלל יש קשר בין מיצוב המכשיר מבחינת עלות ל כיול אקטיבי ? האם מכשירי על לא צריכים רום קורקשין שהריי דווקא פה ההגיון אומר שכן חייבים בשביל למצות את מלא הפוטנציאל מהמכשור ומהחדר בטח ובטח בתערוכה, לדוגמא היה פה תמונה של גיא עם 30 מגברים בחדר עם שופרים עצומים, חדר כזה לא דורש כיול סופר דה סופר זה חודש לכייל כזה סטאפ יום יום לשבת שעות בתפריטים לא מובן כל העניין הזה .... לי יש ההרגשה הרוב זה נראות, 10 אחוז צליל, שוב פעם העין קובעת ולא האוזן הכל מנוגן בקבצי גאז בלוז שהכל נשמע טוב תמיד. נו מה חדש.
דווקא במערכת הספציפית ניגנו סימפוניה בזמן שישבתי להאזין, וואלה הדבר הזה יכול לכסות איצטדיון פוטבול אמריקאי בלי מאמץ, מצד שני הרמקולים האלה ידעו להעביר את מלא הרגש מאופרה סינית ~ לג׳ק מה, הבעלים של אליבאבא יש מערכת כזו.

למתעניינים, בגימור קרבון (ממנו השופרים מיוצרים) המחיר נחתך ל 1.8 מיליון יורו בלבד, חמישים אחוז ממחיר המערכת שהוצגה.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,938
מעורבות
477
נקודות
83
וואו! איזה הגיג שנון. ממש חד. מרשים.
יש לך עוד כאלה?
אתה נשמע כמו ערס, וגם כל תגובות שלך.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
חחח קצת מצחיק לקרוא את זה.

ברגים, מברגות, שמיעה אבסולוטית, כתוצאה מעבר רחוק שכולל ציד בג'ונגלים, ברייק אין של 19 שנה, רמקולים שמדלגים על חוקי הפיזיקה, חתיכות עץ שמשנות דרמטית את הצליל...

הם אלו שמקבלים חשיפה חסרת תקדים בישראל, או נכון יותר בדיטאון, חשיפה שלא קיימת בשום מקום אחר בעולם.

רום קורקשן הוא המרכז ברוב פורומי האודיו בעולם והוא המרכז בלא מעט תערוכות נחשבות בעולם.

העובדה שהחדרים במינכן נעים בין בינוני לזוועה, נובע מהעובדה שאין שם טיפול אקוסטי.

מאמרים על מינכן, ביקורות על חדרים "נבחרים" זה הבל הבלים, כי הכל נשמע שם זוועה.

לעומת זאת, אם היית מבקר בתערוכות רציניות ומקצועיות, כדוגמת ISE בברצלונה, או CEDIA בארה"ב, היית נתקל בחדרים שהיו גורמים לך לא לישון בלילה מרוב תדהמה.

והכל בגלל שהם מעניקים דגש לאקוסטיקה ולא בגלל שום דבר אחר

רן
רן,

העיסוק ב RCבפורומים המתמחים ב Hifi כמו Audio Shark , whatsbestforum הוא שולי.

בשונה משנה שעברה, השנה רוב החדרים במינכן הציגו טיפול אקוסטי, נכון שלא תמיד הדבר עזר, אבל בחלק מהחדרים התקבלו תוצאות מרשימות. בכל מקרה רמת הסאונד ברוב החדרים השנה היתה טובה משנה שעברה.

בכלל, קצת קשה לשפוט סאונד בתערוכה, זמן הכנה קצר, חדרים לא אידאלים, שת״פ עיסקי לא מתאים, קהל רב ורעשני ועוד.
בסוף היום תערוכה אינה סלון ובטח לא מעבדה סטריליֶת.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
רן,

העיסוק ב RCבפורומים המתמחים ב Hifi כמו Audio Shark , whatsbestforum הוא שולי.

בשונה משנה שעברה, השנה רוב החדרים במינכן הציגו טיפול אקוסטי, נכון שלא תמיד הדבר עזר, אבל בחלק מהחדרים התקבלו תוצאות מרשימות. בכל מקרה רמת הסאונד ברוב החדרים השנה היתה טובה משנה שעברה.

בכלל, קצת קשה לשפוט סאונד בתערוכה, זמן הכנה קצר, חדרים לא אידאלים, שת״פ עיסקי לא מתאים, קהל רב ורעשני ועוד.
בסוף היום תערוכה אינה סלון ובטח לא מעבדה סטריליֶת.
גיא.

היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.

השנה הקשבת במיקומים שונים, לקטעים שונים, בחדרים שונים, בווליומים שונים, עם מספר שונה של אנשים, עם רעש רקע שונה ועם וייב שונה.

לבוא ולהגיד שתערוכה X, הייתה טובה מתערוכה Y, זו סתם הבעת דיעה, עוד דיעה.

הזיכרון שלנו מחזיק מעמד שניות ספורות, כך שאולי התרשמת באופן שונה השנה, אבל זו קביעה שהיא דיעה פרטית ותו לא.

אני דווקא קיבלתי דיווחים הפוכים, ולא שניים וגם לא שלושה, לפיהם השנה זו אולי השנה הכי גרועה בשנים האחרונות מבחינת סאונד.
ושוב, גם במקרה זה, מדובר בעוד דיעות סוביקטיביות.

גם הקביעה שלך לחוסר יכולת להוציא סאונד בתערוכה היא שגויה ברמה העובדתית.
.
לו ייצא לך לבקר בתערוכות אודיו מקצועיות, ולא בתערוכות כמו מינכן, שהמטרה של המציג זה לסגור עסקאות עם דילרים, אתה תבין שאפשר לקבל סאונד מטורף.

תטריח את עצמך (ככל וזה מעניין אותך) ותטוס לחוות את CEDIA , או את ISE ותעדכן אותי איך הסאונד שם בהשוואה למינכן.

העיקר שנהנית.

לגבי התעסקות של פורומים.

אני לא מתייחס לפורומים ברמת היי פיי, או מיד פיי, כי זה לא קשור לאודיו ולתוצאה סופית, או לידע כמובן.

אני מתעסק בפורומים מבחינת העיסוק שלהם בתחום הרחב הזה שנקרא אודיו ולכותבים באותו פורום ויש לך המוןן פורומים, מרכזיים מאוד, שהעיסוק המרכזי שלהם הוא לב ליבו של תחום האודיו וזו האקוסטיקה, בין פאסיבית ובין אקטיבית.


רן
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
130
נקודות
43
גיא.

היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.

השנה הקשבת במיקומים שונים, לקטעים שונים, בחדרים שונים, בווליומים שונים, עם מספר שונה של אנשים, עם רעש רקע שונה ועם וייב שונה.

לבוא ולהגיד שתערוכה X, הייתה טובה מתערוכה Y, זו סתם הבעת דיעה, עוד דיעה.

הזיכרון שלנו מחזיק מעמד שניות ספורות, כך שאולי התרשמת באופן שונה השנה, אבל זו קביעה שהיא דיעה פרטית ותו לא.

אני דווקא קיבלתי דיווחים הפוכים, ולא שניים וגם לא שלושה, לפיהם השנה זו אולי השנה הכי גרועה בשנים האחרונות מבחינת סאונד.
ושוב, גם במקרה זה, מדובר בעוד דיעות סוביקטיביות.

גם הקביעה שלך לחוסר יכולת להוציא סאונד בתערוכה היא שגויה ברמה העובדתית.
.
לו ייצא לך לבקר בתערוכות אודיו מקצועיות, ולא בתערוכות כמו מינכן, שהמטרה של המציג זה לסגור עסקאות עם דילרים, אתה תבין שאפשר לקבל סאונד מטורף.

תטריח את עצמך (ככל וזה מעניין אותך) ותטוס לחוות את CEDIA , או את ISE ותעדכן אותי איך הסאונד שם בהשוואה למינכן.

העיקר שנהנית.

לגבי התעסקות של פורומים.

אני לא מתייחס לפורומים ברמת היי פיי, או מיד פיי, כי זה לא קשור לאודיו ולתוצאה סופית, או לידע כמובן.

אני מתעסק בפורומים מבחינת העיסוק שלהם בתחום הרחב הזה שנקרא אודיו ולכותבים באותו פורום ויש לך המוןן פורומים, מרכזיים מאוד, שהעיסוק המרכזי שלהם הוא לב ליבו של תחום האודיו וזו האקוסטיקה, בין פאסיבית ובין אקטיבית.


רן
מצד אחד אתה זוכר לרעה את התערוכה של שנה שעברה ומצד שני אתה טוען ״היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.״. יצאתי מבולבל או שאתה מבולבל. מה שזוכרים בסאונד זה בעיקר את החוויה שהיא מכלול הדברים, כולל המצב הפנימי של המאזין., וכמובן המערכת האקוסטיקה וכדומה.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,200
מעורבות
1,146
נקודות
113
מצד אחד אתה זוכר לרעה את התערוכה של שנה שעברה ומצד שני אתה טוען ״היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.״. יצאתי מבולבל או שאתה מבולבל. מה שזוכרים בסאונד זה בעיקר את החוויה שהיא מכלול הדברים, כולל המצב הפנימי של המאזין., וכמובן המערכת האקוסטיקה וכדומה.
לא נראה לי שיש כאן בלבול, אלא קצת סלט מהדברים שכתבתי.

זוכרים חוויה, זה נכון.

ולכן, השוואה בין מינכן א' למינכן ב,' בהפרש של שנה, היא השוואה בין חוויות ולא השוואה עובדתית של איכות הסאונד. וזה מה שניסיתי להסביר.

אני התיחסתי להתרשמות שלי בתערוכה משנה שעברה ולא השוויתי בין תערוכות.

אתה עובר בין החדרים ומתרשם.

לרוב אתה נתקל בחדרים לא מאוזנים, טונאליות לא מוצלחת, הידהודים, אין באס וכיוצ"ב.

נסעתי בזמנו עם עוד מספר אנשים, אודיופילים, כולם כותבים כאן וכולנו הסכמנו שלא היו חדרים שהיה בהם סאונד שריגש, או הרשים אותנו במיוחד.

בעיקר בעיות.

רן
 

ilam

אוהב את התחום
הודעות
325
מעורבות
130
נקודות
43
לא נראה לי שיש כאן בלבול, אלא קצת סלט מהדברים שכתבתי.

זוכרים חוויה, זה נכון.

ולכן, השוואה בין מינכן א' למינכן ב,' בהפרש של שנה, היא השוואה בין חוויות ולא השוואה עובדתית של איכות הסאונד. וזה מה שניסיתי להסביר.

אני התיחסתי להתרשמות שלי בתערוכה משנה שעברה ולא השוויתי בין תערוכות.

אתה עובר בין החדרים ומתרשם.

לרוב אתה נתקל בחדרים לא מאוזנים, טונאליות לא מוצלחת, הידהודים, אין באס וכיוצ"ב.

נסעתי בזמנו עם עוד מספר אנשים, אודיופילים, כולם כותבים כאן וכולנו הסכמנו שלא היו חדרים שהיה בהם סאונד שריגש, או הרשים אותנו במיוחד.

בעיקר בעיות.

רן
העיקר זה החוויה. אני שמח שאנו מסכימים על זה.
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,668
מעורבות
1,164
נקודות
113
גם אני לא התרשמתי כלל ממינכן של שנה שעברה .
מערכות בכל כך הרבה כסף וסאונד כל כך נוראי צריך המון כשרון לזה .

היו כמה חדרים שכן נהנתי אבל אילו היו דיי נדירים וללא שום קשר לסכום המערכת .
דווקא החדרים הכי ״ כבדים״ לא הרשימו אותי כלל והיו נשמעים כמו טעות אחת גדולה .

מה גם שאני שם לב שהמון פעמים אותו סט נשמע טוב - שנה לאחר מכן נשמע על הפנים .מה זה אומר ?

באחר החדרים גם כשנכנסתי , היתה המון התפעלות מהסאונד . לאחר שכולם יצאו אמרתי למדגים שהוא גם הבעלים שאחד הרמקולים בפאזה הפוכה וכדאי שיבדוק .
הוא אמר שלא יכול להיות ושהם בדקו את החיבורים .
אז הלכתי ( לא שהייתי צריך ) וראיתי - ואמרתי לו שיסתכל בעצמו.הכל היה בנחמדות לגמרי ובקטע חברי .

הייתה שם דווקא חברה אחת שלא מביאים לארץ שמשלבת ברמקול שלה RC - היא דווקא הייתה נשמעת דומה וטוב בכל 3 החדרים שלה ( אם אני זוכר נכון היו 3) .

אז מה למדתי מזה :
מחיר לא אומר כלום
הסאונד בעיקר תלוי במזל - רולטה .

מפה שכל אחר יבין מה שהוא רוצה .
אילו העובדות היבשות .
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,105
מעורבות
3,114
נקודות
113
גיא.

היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.
במידה והם רשמו הערות ונתנו דירוג בשני הביקורים אזי אין בעיה, מכיוון שאינך נסמך על זיכרון.
השנה הקשבת במיקומים שונים, לקטעים שונים, בחדרים שונים, בווליומים שונים, עם מספר שונה של אנשים, עם רעש רקע שונה ועם וייב שונה.
רוב המציגים בבניין ה Atrium משתמשים באותם החללים שנה אחרי שנה, יוצאים מן הכלל השנה הם טידל שנעדרו בשנה שעברה ו MBL שהשנה חזרו לחלל הקבוע שלהם בתערוכה.
תוסיף לזה שרוב השותפויות אינן משתנות, קווארו/קייזר עם אפסילון, מרטן עם עם אנגסטון ו MSB ווילסון בחדרים עם נאגרה ודאגוסטינו, YG עם בורמייסטר, ועוד אחרים רבים.

נכון שאין לי שליטה על הווליום באופן ישיר אבל אין לרוב אין בעיה לבקש קטעים ספציפיים ואף להגביר או להנמיך את הווליום.

השוני הגדול ברוב החדרים השנה היה שימוש באמצעים אקוסטיים, הגדילו לעשות מ״ג׳יקו כשבנו חיקוי של חלל האזנה אצלם במפעל.
לבוא ולהגיד שתערוכה X, הייתה טובה מתערוכה Y, זו סתם הבעת דיעה, עוד דיעה.
ֿמילא אם הייתי היחיד שטוען כך, אבל אני לא.
ֿמילא אם לא היו כלים פשוטים למדי להשוות בין התערוכות - חדרים זהים, ציוד זהה, מחברת ועט
הזיכרון שלנו מחזיק מעמד שניות ספורות, כך שאולי התרשמת באופן שונה השנה, אבל זו קביעה שהיא דיעה פרטית ותו לא.

אני דווקא קיבלתי דיווחים הפוכים, ולא שניים וגם לא שלושה, לפיהם השנה זו אולי השנה הכי גרועה בשנים האחרונות מבחינת סאונד.
ושוב, גם במקרה זה, מדובר בעוד דיעות סוביקטיביות.
ֿאין לי מושג מי האנשים, מה באמת אמרו ללא מסננת ובאילו זמנים ביקרו בחדרים, לכן אין לי מה להוסיף בנושא.
גם הקביעה שלך לחוסר יכולת להוציא סאונד בתערוכה היא שגויה ברמה העובדתית.
היכולת הזו מוגבלת, גם עם RC לוקח זמן להגיע לתוצאה האופטימלית ביותר וזה מבלי לקחת בחשבון את רעש הקהל בחדר שפוגם, כמו גם מגבלות אחרות אלה אם אתה מוכן לסחוב ציוד אקוסטיקה במשקל ומחיר סטטוספרים.
.
לו ייצא לך לבקר בתערוכות אודיו מקצועיות, ולא בתערוכות כמו מינכן, שהמטרה של המציג זה לסגור עסקאות עם דילרים, אתה תבין שאפשר לקבל סאונד מטורף.

תטריח את עצמך (ככל וזה מעניין אותך) ותטוס לחוות את CEDIA , או את ISE ותעדכן אותי איך הסאונד שם בהשוואה למינכן.
בעברי כשעבדתי במייקרוסופט נכחתי הייתי בתערוכות בארה"ב.
לא Axpona ולא CES מציגות את העושר שבמינכן מבחינת מוצרי היי אנד.

הסתכלתי אילו חברות מופיעות בתערוכת cedia האלה ומה הציוד שהן מביאות.

חסרו לי חברות כמו אוונטגארד, רוקפורט, מג׳יקו, צזארו, טריאנגל, מטרונום, לורנזו , למפיזטור, אודאון, אריאס סרט, פיליום, אסטלון, זלטון, וון שוויקרט ועוד רבים.
ֿכמו כן, לא מצאתי יצרני אנלוג, שאותי לפחות מאוד מעניינים.

היכן שכן מצאתי יצרן היי אנד דוגמת MBL שהציג ב cedia אזי אותו יצרן הביא לתערוכה את ציוד האלקטרוניקה שלו ברמת כניסה ולא טרח להביא את רמקולי הדגל x101.

ֿֿלא כל תערוכה בה מוצג אודיו היא תערוכת high end, שאם לא כן, גם תערוכת הרכב של מינכן תיחשב לתערוכת אודיו ולו משום שיצרני רכב מסויימים חברו לחברות כמו הרמן, בורמייסטר או B&W ואחרים.
העיקר שנהנית.
ֿמאוד!
לגבי התעסקות של פורומים.

אני לא מתייחס לפורומים ברמת היי פיי, או מיד פיי, כי זה לא קשור לאודיו ולתוצאה סופית, או לידע כמובן.
ֿלקרוא לפורום כמו watsbestforum או hifishark שחלק לא קטן מחבריו מחזיקים מערכות במיליוני דולרים בדיוק כפי שיש בתערוכות כמו מינכן פורומי midfi קצת מצחיק.
אני מתעסק בפורומים מבחינת העיסוק שלהם בתחום הרחב הזה שנקרא אודיו ולכותבים באותו פורום ויש לך המוןן פורומים, מרכזיים מאוד, שהעיסוק המרכזי שלהם הוא לב ליבו של תחום האודיו וזו האקוסטיקה, בין פאסיבית ובין אקטיבית.

אשמח שתרשום את שמות הפורומים שאתה מבקר בהם ונחשבים בעינך, אני תמיד שמח ללמוד.

גיא
 
נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
מצד אחד אתה זוכר לרעה את התערוכה של שנה שעברה ומצד שני אתה טוען ״היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.״. יצאתי מבולבל או שאתה מבולבל. מה שזוכרים בסאונד זה בעיקר את החוויה שהיא מכלול הדברים, כולל המצב הפנימי של המאזין., וכמובן המערכת האקוסטיקה וכדומה.
אדיר!!!
התלבשו פה כמה אנשים על משפט אחד מתוך מאמרים והוציאו אותו מהקונטקסט ובאיבחת מקלדת רוצים לקבע אקסיומה שגויה של זיכרון שמיעתי.
אם כך כל פעם שאני קם לקחת שלוק מהקולה במקרר וחוזר להאזין אני מקבל מערכת חדשה, איזה כיף!
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור