גיא.
היכולת של בני אנוש לבחון תוצאה בהפרש של שנים לא קיימת. גם לא בהפרשים של דקות.
במידה והם רשמו הערות ונתנו דירוג בשני הביקורים אזי אין בעיה, מכיוון שאינך נסמך על זיכרון.
השנה הקשבת במיקומים שונים, לקטעים שונים, בחדרים שונים, בווליומים שונים, עם מספר שונה של אנשים, עם רעש רקע שונה ועם וייב שונה.
רוב המציגים בבניין ה Atrium משתמשים באותם החללים שנה אחרי שנה, יוצאים מן הכלל השנה הם טידל שנעדרו בשנה שעברה ו MBL שהשנה חזרו לחלל הקבוע שלהם בתערוכה.
תוסיף לזה שרוב השותפויות אינן משתנות, קווארו/קייזר עם אפסילון, מרטן עם עם אנגסטון ו MSB ווילסון בחדרים עם נאגרה ודאגוסטינו, YG עם בורמייסטר, ועוד אחרים רבים.
נכון שאין לי שליטה על הווליום באופן ישיר אבל אין לרוב אין בעיה לבקש קטעים ספציפיים ואף להגביר או להנמיך את הווליום.
השוני הגדול ברוב החדרים השנה היה שימוש באמצעים אקוסטיים, הגדילו לעשות מ״ג׳יקו כשבנו חיקוי של חלל האזנה אצלם במפעל.
לבוא ולהגיד שתערוכה X, הייתה טובה מתערוכה Y, זו סתם הבעת דיעה, עוד דיעה.
ֿמילא אם הייתי היחיד שטוען כך, אבל אני לא.
ֿמילא אם לא היו כלים פשוטים למדי להשוות בין התערוכות - חדרים זהים, ציוד זהה, מחברת ועט
הזיכרון שלנו מחזיק מעמד שניות ספורות, כך שאולי התרשמת באופן שונה השנה, אבל זו קביעה שהיא דיעה פרטית ותו לא.
אני דווקא קיבלתי דיווחים הפוכים, ולא שניים וגם לא שלושה, לפיהם השנה זו אולי השנה הכי גרועה בשנים האחרונות מבחינת סאונד.
ושוב, גם במקרה זה, מדובר בעוד דיעות סוביקטיביות.
ֿאין לי מושג מי האנשים, מה באמת אמרו ללא מסננת ובאילו זמנים ביקרו בחדרים, לכן אין לי מה להוסיף בנושא.
גם הקביעה שלך לחוסר יכולת להוציא סאונד בתערוכה היא שגויה ברמה העובדתית.
היכולת הזו מוגבלת, גם עם RC לוקח זמן להגיע לתוצאה האופטימלית ביותר וזה מבלי לקחת בחשבון את רעש הקהל בחדר שפוגם, כמו גם מגבלות אחרות אלה אם אתה מוכן לסחוב ציוד אקוסטיקה במשקל ומחיר סטטוספרים.
.
לו ייצא לך לבקר בתערוכות אודיו מקצועיות, ולא בתערוכות כמו מינכן, שהמטרה של המציג זה לסגור עסקאות עם דילרים, אתה תבין שאפשר לקבל סאונד מטורף.
תטריח את עצמך (ככל וזה מעניין אותך) ותטוס לחוות את CEDIA , או את ISE ותעדכן אותי איך הסאונד שם בהשוואה למינכן.
בעברי כשעבדתי במייקרוסופט נכחתי הייתי בתערוכות בארה"ב.
לא Axpona ולא CES מציגות את העושר שבמינכן מבחינת מוצרי היי אנד.
הסתכלתי אילו חברות מופיעות בתערוכת cedia האלה ומה הציוד שהן מביאות.
חסרו לי חברות כמו אוונטגארד, רוקפורט, מג׳יקו, צזארו, טריאנגל, מטרונום, לורנזו , למפיזטור, אודאון, אריאס סרט, פיליום, אסטלון, זלטון, וון שוויקרט ועוד רבים.
ֿכמו כן, לא מצאתי יצרני אנלוג, שאותי לפחות מאוד מעניינים.
היכן שכן מצאתי יצרן היי אנד דוגמת MBL שהציג ב cedia אזי אותו יצרן הביא לתערוכה את ציוד האלקטרוניקה שלו ברמת כניסה ולא טרח להביא את רמקולי הדגל x101.
ֿֿלא כל תערוכה בה מוצג אודיו היא תערוכת high end, שאם לא כן, גם תערוכת הרכב של מינכן תיחשב לתערוכת אודיו ולו משום שיצרני רכב מסויימים חברו לחברות כמו הרמן, בורמייסטר או B&W ואחרים.
ֿמאוד!
לגבי התעסקות של פורומים.
אני לא מתייחס לפורומים ברמת היי פיי, או מיד פיי, כי זה לא קשור לאודיו ולתוצאה סופית, או לידע כמובן.
ֿלקרוא לפורום כמו watsbestforum או hifishark שחלק לא קטן מחבריו מחזיקים מערכות במיליוני דולרים בדיוק כפי שיש בתערוכות כמו מינכן פורומי midfi קצת מצחיק.
אני מתעסק בפורומים מבחינת העיסוק שלהם בתחום הרחב הזה שנקרא אודיו ולכותבים באותו פורום ויש לך המוןן פורומים, מרכזיים מאוד, שהעיסוק המרכזי שלהם הוא לב ליבו של תחום האודיו וזו האקוסטיקה, בין פאסיבית ובין אקטיבית.
אשמח שתרשום את שמות הפורומים שאתה מבקר בהם ונחשבים בעינך, אני תמיד שמח ללמוד.
גיא