פוסט מדהים!לא מבין על מה הטרפיק ,כמו שלא מבין מה תומר לוקח משפט מטופש של גיא בשרשור אחר והופך אותו לפוסט חלול , ממתי יש אולטרה היי אנד ?
מה עם החדר ,התאמה בין הרכיבים , התאמה של גודל הציוד לגודל החדר , היי אנד מתקבל כשייש אהבה להכל ובעבודה קשה גם עם ציוד לא יקר ,
בנוסף תרשו לי להוסיף שציוד קונים רק כשיש כסף חופשי ולא בהלוואות מטורפות כפי שאני יודע כאן על חלק מהחברה ,
בקיצור ,פגשתי לרוב ציוד סופר יקר , היי אנד אין שם ,ואין מושג כזה "אולטרה " אלא אצל כתבי האתר שיוצאים מגדרם להשתמש בבטויים מיוחדים , הרי חדר טוב הופך בקלות ציוד טוב שישמע פגז ,אז מה אתם מגיבים כאן בשקיקה על משהו לא רלונטי (תמיד נגד הכלב הזה שניצל )
@tomertsin התייחסתי לרשימה הזאת...הייתי מסתכן וכותב שפריט אולטרה הי-אנד, מתחיל בסביבות מחיר של 90,000 - 100,000 ₪ בישראל (מחיר חו"ל) .
לקחתי 3 חברות רמקולים כדוגמאות, האחת פוקאל, השנייה B&W והשלישית סונוס פאבר והמחיר בארה"ב:
1). פוקאל - רמקולים סופרה 3 עולים 20,000 דולר לזוג והם לדעתי לא אולטרה. רמקולים סקאלה אוטופיה איבו עולים 52,000 דולר לזוג והם כן אולטרה.
2). רמקולים B&W 802 D4 עולים 26,000 דולר לזוג והם לדעתי לא אולטרה. רמקולים B&W 801 D4 עולים 35,000 דולר לזוג והם כן.
3). רמקולים סונוס פאבר אמטי טרדישן עולים 32,500 דולר לזוג והם לא אולטרה. רמקולים סונוס פאבר IL Cremonese עולים 55,000 דולר לזוג והם כן.
לא לקפוץ עלי...
אין ספק שמחיר זה חלק מהאולטרא. כי זה בדרך כלל הסימפטום ( מופע) של זמינות מצומצמת, משווקים ייעודיים ומקצועיים, תהליך עבודה ארוך מוקפד וידני לרוב, שגם הם מאפייני אולטרא נוספים. ואולי לב המושג. נראה לי שהאולטרא מתייחס לחברות בוטיק אמיתיות שיוצרות ומוכרות מוצרים ברמת הקפדה שלא מאפשרת ייצור סידרתי המוני. כלומר הצד השני והמנוגד להמוני זה האולטרא היי אנד.חברים,
אני לא רואה אף אחד בפורום שנכנס להערכת מחיר, או מאיזה מחיר נקבע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?
כתבה נחמדה של ג'ונתן ואלין מ-Hi-Fi ועד Ultra-High End, סוקרת את ההסטוריה של תעשיית הרמקולים.
From Hi-Fi to Ultra-High End - The Absolute Sound
From Hi-Fi to Ultra-High End -www.theabsolutesound.com
מישהו מוסיף תיאורים שצריכים לפאר את המרצדס שהוא קנה?!
זאת חברת אולטרא מכורח המוניטין ואני מניח שגם האיכות. יש עוד חברות שמיטיבי הלכת מכירים שהיו כאן עוד לפני האוליגרכים...אהה.. ומה אתה רכשת?
אני רכשתי Goldmund.
אי אפשר להתעלם מחברות שיש באמתחתן וותק, ניסיון מוכח ונחשקות. אתה צודק שבסוף האוזן צריכה לקבוע . השאלה היא גם ראייה תרבותית / קדומה מצידנו ונכונות לשבור מוסכמות תפיסתיות. .אפרופו למה שנמר כתב וגם שוקרן
אני נוטה לראות אנשים שהולכים "עיוור" על מותגים רק בגלל איזה ארסנל וותק של שנים שסוחבים אחריהם, שברוב המקרים מרשים רק את מי שרוצה להרשים, ולא משנה אך נשמעים בפועל, אפרופו חרשות או עיוורון או אולי חוסר ניסיון או הבנה, מעדיפים וותק שבפועל אולי נשמע בינוני מאשר ציוד איכותי ככל הנראה הרבה יותר, כן כבר ראיתי ונוכחתי לא פעם, לא פעמים ולא כמה פעמים, רק מה אין עשרות של שנים מאחור, חחח...מגוחך כבר אמרנו.
כן. יוקרה, פרמיום.
אז למה מרצדס היא פרמיום וקיה חדשה, עם מושבי עור חשמליים, מסאז׳ בכסא, מימדי ענק וכל התוספות האפשריות לא נחשבת לפרמיום?
ומדוע רנו, טיוטא, הונדה ועוד כל מיני מותגים חדשים של חברות ״מכוניות לעם״ מנסות להיכנס לקטגוריית הפרמיום?
ומהי מכונית מנהלים? מה מנהלתי בה? אם אתה רק לא מנהלים ירכשו אותה אז ישנו לה את הקטגוריה?
מה שאני אומר בעצם הוא שבשביל להיות היי אנד צריך סטנדרטים. האולטרה היי אנד ניכנס בשנים האחרונות עקב כמה מוצרים פסיכופטים במחירים בלתי שפויים. האם הם יותר טובים ממוצר שניכנס לקטגוריית היי אנד? לא בטוח. האם הם יקרים יותר? ברור. אחרת מה אולטרה בהם.
להיי אנד יש סטנדרט בשוק. זה מונח ישן שקיים בכל תחום. מבגדים ועד למזגנים.
אפרופו, האם המונח אולטרא הוא תחליף למונח statment? כאילו, האם לחברה יכול להיות מוצר אולטרא וגם אחד שהוא יותר עממי? אני נוטה לחשוב שחברות אולטרא ומוצרי אולטרא לא יכולים לייצר מוצרים עממיים יותר, כלומר ה גנטיקה של החברה צריכה להיות אולטרא ברמח איבריה ושסה גידיה...חברים,
אני לא רואה אף אחד בפורום שנכנס להערכת מחיר, או מאיזה מחיר נקבע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?
שמות התואר ממש לא מגוכחות, הם יותר גאוניות למען האמת, לומדים את זה בשיווק ומנהל עסקים איך מתנהל העסק הנ"ל.נראה לי ששנינו מדברים על דברים שונים בתכלית השינוי....
אני דיברתי בכלל על הצורך של אנשים להוסיף שמות תואר לכל מיני מותגים, בניגוד למותגים שאינם דורשים את שמות התואר הללו , בגלל ההיסטוריה, הפרסטיז, הניסיון וההצלחה המוכחת שלהם.
השימוש בשמות התואר המגוחכים הללו, נועדו יותר לשרת את חוסר ביטחונו של הרוכש במוצר שהוא רכש, או לשרת את מחלקת השיווק.
יש לך חוסר ביטחון ב BMW שלך? למנהל המותג יש חוסר ביטחון?
אתה מפאר את המותג בכל מיני שמות תואר או פשוט אומר....יש לי BMW.
אין לך צורך, המותג מציג יוקרה. משדר יוקרה. מוכיח יוקרה
כל מיני מותגי Wannabe חייבים לפאר את עצמם ולעטוף את עצמם בכל מיני שמות תואר מפוצצים, כל זאת על מנת לתת ביטחון לרוכשים שלהם שנופלים בפח שוב ושוב....
רן
הלוואי ששוק ההייאנד בסטריאו היה נראה כמו שוק ההייאנד ברכבים.כן. יוקרה, פרמיום.
אז למה מרצדס היא פרמיום וקיה חדשה, עם מושבי עור חשמליים, מסאז׳ בכסא, מימדי ענק וכל התוספות האפשריות לא נחשבת לפרמיום?
ומדוע רנו, טיוטא, הונדה ועוד כל מיני מותגים חדשים של חברות ״מכוניות לעם״ מנסות להיכנס לקטגוריית הפרמיום?
ומהי מכונית מנהלים? מה מנהלתי בה? אם אתה רק לא מנהלים ירכשו אותה אז ישנו לה את הקטגוריה?
מה שאני אומר בעצם הוא שבשביל להיות היי אנד צריך סטנדרטים. האולטרה היי אנד ניכנס בשנים האחרונות עקב כמה מוצרים פסיכופטים במחירים בלתי שפויים. האם הם יותר טובים ממוצר שניכנס לקטגוריית היי אנד? לא בטוח. האם הם יקרים יותר? ברור. אחרת מה אולטרה בהם.
להיי אנד יש סטנדרט בשוק. זה מונח ישן שקיים בכל תחום. מבגדים ועד למזגנים.
פתחתי מילון בהגדרה להיי אנדכן. יוקרה, פרמיום.
להיי אנד יש סטנדרט בשוק. זה מונח ישן שקיים בכל תחום. מבגדים ועד למזגנים.