לא נכון.
יש תקליטים בני 18 שנה (שמורים) שנותנים בראש לכל הרי אישויים החדשים.
אני ועמיר קסנר עושים מפעם לפעם השוואות בין אותה הקלטה בהדפסות והוצאות שונות והתוצאות ממש ממש לא חד משמעיות.
לא צריך לזלזל, הם ידעו מה הם עושים אז בימים הגדולים של האנלוג.
מרוב שטיפות מוח "אנאלוגיות" החלטתי לפני זמן מה לגשת לחנות שנקראת b- side בחיפה
אמרתי לעצמי שאם אתחבר שוב למערכת האנאלוגית אותה נטשתי לפני שלושה עשורים
אשקיע הכל מחדש וכמובן ארכוש לעצמי פטיפון ראוי.
התקליטים בחנות מתומחרים לפי מצבם, ועל כל תקליט יש מדבקה באנגלית שבמילה אחת
מתארת מצבו (good' very good' excellent)
התחלתי בטובים והרעש היה בלתי נסבל, עברתי לטובים מאוד ושם התימחור הממוצע היה סביבות 60 שח
עדיין היו שריטות רבות ורחשי שפשוף שלי באופן אישי לא איפשרו להתעלם מהם ולהנות מההקלטה
ואז רציתי לעבור לאלו שתומחרו במצב מצויין- אבל המחיר היה 80 שח וצפונה (למשומשים !!).... אז וויתרתי.
חזרתי להאזין לעוד כמה תקליטים מבקטגורית "טוב מאוד", וכולם היו זהים פחות או יותר ברמת המטרד עבורי.
זנחתי את החלום האנאלוגי שלי, כל הכבוד לכל מי שמוכן לשלם בין 100- 120 שח לתקליט חדש
שלא לדבר על ההקלטות הטובות שמחירן מאמיר עד לכדי 140 שקל ליחידה
נכון שעל הנאות צריך לשלם, אבל קצת הגיון לעיניין
עלות תקליט בעבר היתה זהה לדיסק, וכיום היא כפולה או משולשת
גם בארץ וגם בחו"ל.
אני מניח שתקליטיהם של מר גיל ושל מר קסנר (אתה חסר)
אם היו מגיעים לחנויות מחירם היה באיזור 90-100 שח
זה הרבה מאוד עבור מי שרוצה לבנות את החלום האנאלוגי שלו מההתחלה ואיננו שרוט בראשו או בתקליטיו