exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,100
- מעורבות
- 3,104
- נקודות
- 113
נכון, יש לי אותו, הקלטה מעולה.now you are talking...
נסה המתן דייויס של סאם, אחלה תקליט
יש לו גם צד ריק, מעולה לכוון אנטי סקייטינג
נכון, יש לי אותו, הקלטה מעולה.now you are talking...
נסה המתן דייויס של סאם, אחלה תקליט
יש לו גם צד ריק, מעולה לכוון אנטי סקייטינג
כל המרכיבים שהזכרו חשובים ביותר, לטעמי המקור הוא המרכיב החשוב בכל השרשרת.
לצערי אני נחשף למערכות מושקעות שהמקור שלהם הוא הסטרימינג.
מעניןהסטרימינג שלי נשמע יותר טוב מדיסק מקביל , והטרנספורט שלי לא כל כך גרוע
מבחינתי אין תחליף לנגן תקליטורים משובח. אך שניצל טוען אחרת.איציק
בגדול מסכים איתך לחלוטין.
וזה נכון.
באופן כללי
פלטפורמת הניגון של Roon או Tidal
מצאתי אותן על 3 סטרימרים מוערכים/יוקרתיים בעיקר בריטייל שלהם בנחיתות מול סרבר איכותי.
כך שזה פחות קשור לאיכות המכשיר והשיטת ניגון
אלא איכות הפלטפורמת ניגון שבבסיסה לא כזו איכותית.
ולכן יש עדיפות ככל הנראה לניגון מדיה פיזית על טרנספורט איכותי או קבצים בסרבר איכותי.
מחכה עוד לסטרימר (ניגון) שיצליח לשכנע אותי
טרם פגשתי באחד...
אם היית שותק לא היינו יודעים שאתה אידיוט, אך מאחר שפתחתואללה, קרבון
אני מעדיף ציוד עשוי מחמצן . זה מה שמבדל אותנו מהירח
כאילו החומר הוא הקובע ולא הטכנולוגיה ורמת התיכנון, הביצוע, מה מודדים, למה מאזינים, ואיך משפרים עד לקבלת תוצאה מעולה.הרפרנס עבורי הוא: כמה סיבי קרבון
נמצאים ברמקול נתון, לדעתי הקרבון הוא יסוד הכי נפוץ בטבע, החיים החלו ממולקולות קרבן, לאן שלא נפנה נתקל ביסוד הזה או בתירכבותיו, תכונותיו המכניות ידועות משקל סגולי נמוך, חוזק גבוה מרוב המתכות ועוד, נכון הוא יקר יותר מחומרים המשמשים לבניית רמקולים, זו הסיבה שחברות נחשבות משלבות חומרים מרוכבים מקרבון עקב יתרונותיו,
זו גם הסיבה שרכשתי רמקולים שתיבת תהודה והדרייברים עשויים בטכנולוגיה איזוטרית מסיבי קרבון,
לפני הקניה שמעתי אותם בחלל לא
מטופל אקוסטית עם מגבר מנורות,
בנוסף למדתי על החברה התפיסה
והגישה, מספר הפטנטים רשומים מחקרים עם גופים אוניברסיטאיים,
לאחר שמיעת הרמקולים החלטה הייתה קלה, היום בחלל מטופל אקוסטית בנוסף לכל המונחים האודיופילים הרמקולים נעלמים ויש
רק מוזיקה בצורה הכי רצויה מבחינתי, כאן נגמרת הסאגה של חיפוש לשפר או לרצות סאונד שונה.
! Carbon is the future
זה בדיוק מאפיין את הפוסטים שלך. כמעט בכל מקרה שאתה פותח את הפה, יוצאים "דברי חוכמה".
עכשיו זה עניין הקרבון:
כאילו החומר הוא הקובע ולא הטכנולוגיה ורמת התיכנון, הביצוע, מה מודדים, למה מאזינים, ואיך משפרים עד לקבלת תוצאה מעולה.
הרי אם המהנדס טיפש, כל הקרבון בעולם לא יעזור, ואם הוא חכם, הוא יכול להסתדר מצויין בלי להתבסס על קרבון דווקא, ולא חסרות דוגמאות.
מה הרלוונטיות של "לדעתי הקרבון הוא יסוד הכי נפוץ בטבע, החיים החלו ממולקולות קרבן, לאן שלא נפנה נתקל ביסוד הזה או בתירכבותיו"?
מי אמר שצריך להשתמש בקרבון ברמקולים בגלל שהחיים התחילו ממולקולות קרבון?? או מזה שהוא נפוץ?? אולי עדיף להשתמש בטיטניום, שהוא נדיר?
אין ספק שאתה מס' 1 בפורום ברמת ה"חוכמה". עדיין לא התגלו מתחרים שמתקרבים לרמה שלך.
בתהליך העיבוד שלו.בריליום הוא יסוד יותר קל מקרבון אבל רעיל מאוד ומסרטן. הוא חומר גמיש' לפוקל יש טויטרים מבוססי בריליום, אני לא היתי מכניס הביתה.
קרבון היא בחירה טובה, ויש עוד יצרנים של רמקולים עם ממברנת carbon fibers לדוגמא castle.
גם אם זו בחירה טובה לכשעצמה, גם אי שימוש בו יכול לתת תוצאה טובה לא פחות, בהרבה מקרים יותר, וגם השימוש בו אינו מבטיח את התוצאה המיטבית.קרבון היא בחירה טובה
דווקא יש: ברמקולים כמו Acapella יש טוויטר יוני (מלשון ion, לא Greek) שמאופנן ע"י הסיגנל. אין לו ממברנה, כך שהמסה אפס ואין אינרציה.מסה אידאלית של ממברנת רמקול היא אפס כך שאין לו אינרציה, אי אפשר לממש במציאות.
מה לעשות...
תודה, לא הכרתי, בהחלט טויטר מעניין שמפיק סאונד על ידי ניצוצות בין אלקטרודות. היכולות שלו הם בתדרים 5000 הרץ ומעלה. לא אפליקטיבי לבס ומיד, אבל בהחלט מקורי. אהבתי.דווקא יש: ברמקולים כמו Acapella יש טוויטר יוני (מלשון ion, לא Greek) שמאופנן ע"י הסיגנל. אין לו ממברנה, כך שהמסה אפס ואין אינרציה.
טויטר פלסמה צריך להחליף יש לו תאריך תפוגה, טויטר יהלום צריךתודה, לא הכרתי, בהחלט טויטר מעניין שמפיק סאונד על ידי ניצוצות בין אלקטרודות. היכולות שלו הם בתדרים 5000 הרץ ומעלה. לא אפליקטיבי לבס ומיד, אבל בהחלט מקורי. אהבתי.
טוויטר פלזמה דורש טיפול תקופתי -- מחליפים 3 חלקים קטנים בפנים כל כ-5 שנים, לא את כל הטוויטר.טויטר פלסמה צריך להחליף יש לו תאריך תפוגה
אין שום קשר בין התכונות הנדרשות מטוויטר לבין כלי נגינה.אם הקרבון טוב לממברנה בדרייבר הוא גם תורם
לאיפיון סוני טבעי ונכון לכלי נגינה.
זה אמנם קונספט רומנטי שהחומר הנפוץ ביותר בטבע גם אמור להשמע הכי טוב אבל אין לו אחיזה במציאות.הרפרנס עבורי הוא: כמה סיבי קרבון
נמצאים ברמקול נתון, לדעתי הקרבון הוא יסוד הכי נפוץ בטבע, החיים החלו ממולקולות קרבן, לאן שלא נפנה נתקל ביסוד הזה או בתירכבותיו, תכונותיו המכניות ידועות משקל סגולי נמוך, חוזק גבוה מרוב המתכות ועוד, נכון הוא יקר יותר מחומרים המשמשים לבניית רמקולים, זו הסיבה שחברות נחשבות משלבות חומרים מרוכבים מקרבון עקב יתרונותיו,
זו גם הסיבה שרכשתי רמקולים שתיבת תהודה והדרייברים עשויים בטכנולוגיה איזוטרית מסיבי קרבון,
לפני הקניה שמעתי אותם בחלל לא
מטופל אקוסטית עם מגבר מנורות,
בנוסף למדתי על החברה התפיסה
והגישה, מספר הפטנטים רשומים מחקרים עם גופים אוניברסיטאיים,
לאחר שמיעת הרמקולים החלטה הייתה קלה, היום בחלל מטופל אקוסטית בנוסף לכל המונחים האודיופילים הרמקולים נעלמים ויש
רק מוזיקה בצורה הכי רצויה מבחינתי, כאן נגמרת הסאגה של חיפוש לשפר או לרצות סאונד שונה.
! Carbon is the future