עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,343
מעורבות
854
נקודות
113
לא. לא הבנת. מדובר על יחידות מידבס ולא על טויטרים. הצילצול הזה מגיע ב-4 קילוהרץ. הוא קיים באקיוטון מפני שהיחידות שלהם מחזיקות מנעד כזה שהן אשכרה מגיעות ל-4 קילוהרץ. ואז יש להם פתרון. רזונטורים (כמו אצל שלמה) ואז, אין על מה לדווח כי אין צילצול. לעומת זאת, יצרנים שלא יודעים לעבוד עם קרמי ומשתמשים ביחידות ללא רזונטורים (כמו שלי) ומאפשרות להן לטפס עד הסוף, וחותכות את הטויטר גבוהה מידי ב-6 או 12 דציבל לאוקטבה, הצלצול הזה יחשף. לכן, צרריך לדעת לעבוד עם קרמי. אם אתה משתמש ביחידות עם רזונטורים, אתה יכול להשתמש בטויטר שלושת רבעי אינטש ואז אין צלצול למרות שאתה חותך גבוה, אם אתה משתמש ביחידות ללא רזונטורים אתה משתמש בטויטר 1.2 אינטש ואז הטויטר מנגן מנמוך והיחידה נחתכת ב-50 דציבל לאוקטבה ומשם גם היא לא מגיעה לצלצול. לכן, על הצילצול הזה החברה דיווחה על מנת שיעבדו נכון עם היחידה.

במצב כזה עלולים גם להפסיד משהו כי התאום בין הדרייברים השונים הופך לקשה יותר אני מניח, לכן דריברים זה לא העניין היחיד אלא גם הנדסת הרמקול.

אז קשה לנתק את הדיון לדרייברים בלבד, בסוף יש רמקול שמהונדס טוב לעומת פחות טוב. אפשר לטעון שחןמר הגלם הבסיסי של מהנדס רמקול קראמי עדיף אולי בגלל תכונות היחידות, מצד שני זה דורש מהמתכנן לקחת שיקולים נוספים
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,100
מעורבות
4,266
נקודות
113
במצב כזה עלולים גם להפסיד משהו כי התאום בין הדרייברים השונים הופך לקשה יותר אני מניח, לכן דריברים זה לא העניין היחיד אלא גם הנדסת הרמקול.

ברור. הרבה יותר קשה לפתח רמקול עם יחידות כאלה.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,096
נקודות
113
לא. לא הבנת. מדובר על יחידות מידבס ולא על טויטרים. הצילצול הזה מגיע ב-4 קילוהרץ. הוא קיים באקיוטון מפני שהיחידות שלהם מחזיקות מנעד כזה שהן אשכרה מגיעות ל-4 קילוהרץ. ואז יש להם פתרון. רזונטורים (כמו אצל שלמה) ואז, אין על מה לדווח כי אין צילצול. לעומת זאת, יצרנים שלא יודעים לעבוד עם קרמי ומשתמשים ביחידות ללא רזונטורים (כמו שלי) ומאפשרות להן לטפס עד הסוף, וחותכות את הטויטר גבוהה מידי ב-6 או 12 דציבל לאוקטבה, הצלצול הזה יחשף. לכן, צרריך לדעת לעבוד עם קרמי. אם אתה משתמש ביחידות עם רזונטורים, אתה יכול להשתמש בטויטר שלושת רבעי אינטש ואז אין צלצול למרות שאתה חותך גבוה, אם אתה משתמש ביחידות ללא רזונטורים אתה משתמש בטויטר 1.2 אינטש ואז הטויטר מנגן מנמוך והיחידה נחתכת ב-50 דציבל לאוקטבה ומשם גם היא לא מגיעה לצלצול. לכן, על הצילצול הזה החברה דיווחה על מנת שיעבדו נכון עם היחידה.

על אף שאתה חושב שאיני מבין דבר הבנתי מצוין מה רשמת כשהתייחסת לתדר של 4 קילוהרץ, ואין זה סותר את הדברים שרשמתי בדבר יתרונם של יחידות אחרות - קרא שוב את הדברים שניסתלהתייחס אליהם.

יקירי, ראה כמה דברים אתה רושם שיש צורך לעשות על מנת שהטכנולוגיה שאתה מתאבד עליה כאילו יש לך מניות של חברת אקטון תעבוד טוב, למרות הכול רבים ואני ביניהם מרגישים צלצול ברוב היחידות הקרמיות, גם כשמדובר ברמקולים יקרים מחברות בעלות שם ומסורת הנדסה - מצטער אבל לא כולם חייבים לאהוב את מה שאתה אוהב ואין הופך אותי או אחרים לחסרי ניסיון או הבנה כפי שרשמת כאן מספר פעמים.

כמו כל טכנולוגיה, קרמיקה רחוקה מלהיות חפה מחסרונות (בשרשור עלו כמה כאלה), רבים מיצרני הרמקולים מכירים בחסרונות אלו, כנראה זו הסיבה שרוב הרמקולים היקרים בעולם (שם מגבלה תקציבית או הנדסית לא ממש קיימת) בוחרים שלא ללכת בדרך זו.

לאחר שסיכמנו שסאונד של רמקול הוא לא רק פיזיקה, לעוף ניתן ללא כנפיים, ניתן לסכם שגם קרמיקה אינה האורים ותומים כפי שאתה טוען ולא חסרות טכנולוגיות מצוינות אחרות.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
על אף שאתה חושב שאיני מבין דבר הבנתי מצוין מה רשמת כשהתייחסת לתדר של 4 קילוהרץ, ואין זה סותר את הדברים שרשמתי בדבר יתרונם של יחידות אחרות - קרא שוב את הדברים שניסתלהתייחס אליהם.

יקירי, ראה כמה דברים אתה רושם שיש צורך לעשות על מנת שהטכנולוגיה שאתה מתאבד עליה כאילו יש לך מניות של חברת אקטון תעבוד טוב, למרות הכול רבים ואני ביניהם מרגישים צלצול ברוב היחידות הקרמיות, גם כשמדובר ברמקולים יקרים מחברות בעלות שם ומסורת הנדסה - מצטער אבל לא כולם חייבים לאהוב את מה שאתה אוהב ואין הופך אותי או אחרים לחסרי ניסיון או הבנה כפי שרשמת כאן מספר פעמים.

כמו כל טכנולוגיה, קרמיקה רחוקה מלהיות חפה מחסרונות (בשרשור עלו כמה כאלה), רבים מיצרני הרמקולים מכירים בחסרונות אלו, כנראה זו הסיבה שרוב הרמקולים היקרים בעולם (שם מגבלה תקציבית או הנדסית לא ממש קיימת) בוחרים שלא ללכת בדרך זו.

לאחר שסיכמנו שסאונד של רמקול הוא לא רק פיזיקה, לעוף ניתן ללא כנפיים, ניתן לסכם שגם קרמיקה אינה האורים ותומים כפי שאתה טוען ולא חסרות טכנולוגיות מצוינות אחרות.
אתה שומע צילצול.....

בגלל, כמו שאמרת שהרמקול של אלדר לא מצלצל כי יחידות הבאס לא מקרמיקה...:מבולבל:
עזוב.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
האמת ללא קשר לרמקול שלי...לא מבין,לא שומע על איזה צלצול מדברים?
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
השרשור נכנס ללופ..
אני חושב שרובנו כאן מסכימים עם סוניק בליס, אני בודאי, אלו בדיוק הדברים שטענתי מתחילת השרשור.
אז יאללה שמישהו יפתח שרשור מעורר ויכוח חדש..
 

soler

אוהב את התחום
הודעות
108
מעורבות
130
נקודות
43
השרשור נכנס ללופ..
אני חושב שרובנו כאן מסכימים עם סוניק בליס, אני בודאי, אלו בדיוק הדברים שטענתי מתחילת השרשור.
אז יאללה שמישהו יפתח שרשור מעורר ויכוח חדש..
מישהו באמת חושב שיש הבדל בין כבלים ב-5$ לעומת כבלים ב- 50,000$ ??
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
האמת ללא קשר לרמקול שלי...לא מבין,לא שומע על איזה צלצול מדברים?
אתה יודע מה המעלה והיכולת הראשונה של ה״אודיופיל״ המצוי (בעיקר ההוא שהתחיל לפני יומיים)?
לשמוע מה לא טוב במערכות לא שלו.
אצלו בבית הכל מושלם, אפילו והמערכת לא מחוברת.
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
מה אומרים? מה הכי טוב מכל אלה שלהלן?


DOME TWEETERS & MIDRANGE

Aluminium. The majority of metal domes use aluminium diaphragms.

Titanium. Titanium is slightly heavier than aluminium for an equivalent sized dome. It is, however, much stronger than aluminium and has slightly better internal damping.

Fabric Treated . Often silk, but other materials are also in common use, hand-treated fabric is used as the material of choice in some of the most respected tweeters in high-end sound.

Beryllium. Used only by TAD-Pioneer in its professional drivers, beryllium is the ultimate metal for use in diaphragms. It stiffness to weight ratio is the highest of any known metal.

Polymide. Polymide is the last of the hard dome materials. It is used in only one recommended driver, at low-cost 3/4" dome tweeter from LPG.

KevlarTM. Although Kevlar is most typically used in woven form for larger coned drivers Focal still makes two Kevlar dome tweeters.

Ceramic. Accuton produces tweeters using thin aluminum oxide ceramic diaphragms. Used correctly, ceramic can be an almost perfect material.

Ceramic composite. RCM Akustik produces tweeters using a composite of ceramic and some otherwise unidentified material.

SPEAKER CONES

Paper cones still perform amazingly well, proving they're not as low-tech as many assume. Light and stiff, using an almost infinite variety of fibers, paper can be engineered to meet almost any requirement.

Paper - is used by Scan-Speak Vifa Peerless Vifa and most speaker manufactures

Carbon fiber paper -as used by Scan-Speak

CSX - Composite sandwich cone - as used by Peerless

HDS series - Composite 5 layer pressed paper - as used by Peerless

Polyglass - Glass microsphere beads coated paper as used by Focal

Slitted paper - used exclusively by Scan-Speak and their clones

Kevlar paper - currently used primarily by ATI/Dulcet/HiVi, and used in the Shiva subwoofer Kevlar paper appears poised to become a significant technology.

Polypropylene
(PP) has become almost as ubiquitous as paper. It's reasonably rigid, has inherently high internal damping, and is totally non-hygroscopic.

Carbon fiber
has become a popular material for cone designers. Depending on the vendor, you'll find it as part of a high-tech composite, woven and formed, or used as a coating over paper.

KevlarTM
is the fiber used to make body armor for military and police use. Many speaker vendors have incorporated Kevlar into their cones, usually woven and formed, either alone and coated, or as part of a sandwich construction.

Aluminum
cones are produced by a number of manufacturers. Metal cones exhibit the least distortion and coloration in the passband of any cone material, combined with excellent group delay characteristics.

Magnesium
cones are a staple of Seas (see Section 3 below) top of the line Excel series. All comments made for aluminum apply to magnesium, only more so.

Sandwich - Composite Cones
Sandwich/composite and/or proprietary materials in common used by Peerless . Many of these are proprietary and apply to only or more manufacturers.

Carbon paper. This technology, used only by Scan-Speak, uses a carbon fiber surface treatment applied to a paper cone.

Carbon fiber reinforced PP. This technology, apparently used only by Versa-Tronics, tries to combine the best characteristics of both materials. The results are mixed.

Ceramic. Accuton produces a line of proprietary drivers using thin aluminum oxide ceramic diaphragms. Similar technology is also used in several high-end systems.

Damped Polymer Composite (DPC). A proprietary Morel technology, DPC is used in their top of the line woofers ad mid/bass drivers.

Fiberglass. Some manufacturers have fabricated cones both from woven fiberglass in a matrix of unspecified polymer, as well as fiberglass filled papers.

Expanded foam. Used only by Cabasse, this is an adaptation of the same material used to produce cases for many consumer products.

HD-Aerogel (HDA)An Audax proprietary material, HDA combines carbon fiber and Kevlar in a matrix of acrylic.​


Hexacone. This Eton-proprietary technology combines two layers of woven Kevlar over an inner layer of honeycomb Nomex.

Neoglass.A Focal proprietary technology, Neoglass consists of a polymer cone (probably PP) with a surface treatment including microscopic glass microspheres


Nomex-carbon fiber honeycomb. A proprietary technology, this material is used for a unique line of flat cone woofers

Polykevlar. Another Focal proprietary technology, Polykevlar consists of two outer layers of woven Kevlar over an inner layer of their glass microsphere technology.

Polyglass.Yet another Focal proprietary technology, Neoglass consists of a paper cone with a surface treatment that includes microscopic glass microspheres.

Slitted paper. An unusual paper technology which appears on Scan-Speak drivers and used extensively the new revelator series of Scan-Speak

TPX. TPX is an unspecified polymer material (a plastic, reportedly polymethylpentene) used by both Audax and Seas.


W sandwich.The "W cone" A honeycomb material is used in most of Focal's top of the line drivers. It's pedigree was as an exclusive material used in Focal/JMlab's high-end Utopia series loudspeakers for several years before being offered to the public.

XPP. XPP is a Seas proprietary clear plastic used in their latest "T" series drivers. Although quite new, initial reports of this material are highly favorable.

HORN COMPRESSION DRIVERS

Horn systems for midrange and tweeter use, separate the driver from the physical horn.

Phenolic is a decidedly low tech (and low cost) material primarily used in bargain drivers for commercial sound (i.e. sound reinforcement) applications.

Aluminum is the most popular material in use today, aluminum diaphragms offer the best balance of light weight, rigidity, and low cost.

Titanium costs somewhat more than aluminum, but is now used in many high end compression drivers.

Beryllium offers the utmost stiffness of all metals. Beryllium is potentially the ideal material for compression drivers.

Carbon fiber has the same advantages (high stiffness at an affordable price) for compression drivers as for direct radiators.

Piezoelectric drivers are available primarily from Motorola. Unlike all other types of drivers (compression or direct radiator), piezoelectric drivers appear to the amp as a capacitor, resulting in a different crossover design strategy.

 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,201
מעורבות
737
נקודות
113
אתה יודע מה המעלה והיכולת הראשונה של ה״אודיופיל״ המצוי (בעיקר ההוא שהתחיל לפני יומיים)?
לשמוע מה לא טוב במערכות לא שלו.
אצלו בבית הכל מושלם, אפילו והמערכת לא מחוברת.
והמעלה של האודיופיל המצוי הוותיק היא הקנאות למערכת שלו, כאילו הייתה יוצאת חלציו.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
חח
בכיוון הזה.. אבל נושא חדש..
הבדל יש בכל דבר באודיו (כשהמערכת והאוזניים מספיק טובים)
האם ההבדל לטובה או לרעה, והאם ההבדל שווה את הכסף, זאת שאלת המיליון דולר.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
והמעלה של האודיופיל המצוי הוותיק היא הקנאות למערכת שלו, כאילו הייתה יוצאת חלציו.
כולם פה כמעט, קנאים למערכת שלהם, ורובם מחליפים בה רכיבים ללא הפסקה.
מעגל של מהתלהבות לדיכדוך עד ההתלהבות הבאה.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,096
נקודות
113
אתה שומע צילצול.....

בגלל, כמו שאמרת שהרמקול של אלדר לא מצלצל כי יחידות הבאס לא מקרמיקה...:מבולבל:
עזוב.

על אף הציניות שבתגובתך אהיה קורקטי.
ספציפית ברמקול של אלדר איני שומע צלצול כזה, גם לא בעראבה של דורון (ברמקולים אחרים של אותו יצרן כן הפריע).
לעומת האמור ברמקולים אחרים בעלי דרייבר קרמי הדבר הפריע לי - כול סוחר שעד היום הציג והשמיע לי רמקול קרמי שמע אותי מתלונן בנושא - ירצו יעידו לא ירצו גם טוב.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
על אף הציניות שבתגובתך אהיה קורקטי.
ספציפית ברמקול של אלדר איני שומע צלצול כזה, גם לא בעראבה של דורון (ברמקולים אחרים של אותו יצרן כן הפריע).
לעומת האמור ברמקולים אחרים בעלי דרייבר קרמי הדבר הפריע לי - כול סוחר שעד היום הציג והשמיע לי רמקול קרמי שמע אותי מתלונן בנושא - ירצו יעידו לא ירצו גם טוב.
לא שמעת שום צילצול.
שמעת את מה שהיה מחובר לרמקולים האילו.
כמו שערן כתב, אם לרמקולים עם יחידות קרמיות מחברים ציוד לא מתאים, כאב הראש מובטח.
ולפני שתקפוץ, גם אם תחבר את הציוד הכי טוב לרמקולים ״מנומסים״ , כאליו עם חומרים רכים, הם בחיים לא יגיעו לתכונות הטובות של רמקולים עם יחידות קשיחות.

מעניין שגאודר יכול להעלים את הצילצול בעארבה אבל המסכן לא יודע לעשות את זה ברמקולים האחרים שלו.
במקומך הייתי מרים טלפון לד״ר גאודר לספר לו את הממצאים שלך ( יכול לעזור עם המספר)
 

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,459
מעורבות
714
נקודות
113
מישהו באמת חושב שיש הבדל בין כבלים ב-5$ לעומת כבלים ב- 50,000$ ??
יש הבדל בין כבלים. ההקצנה בסכומים לא רלבנטית לטעמי, רק מבטאת את מידת ההשקעה והרצון לרווח שהיצרן חושב שמגיעים לו. עדיין אנחנו בעולם חופשי - רוצים קונים, לא רוצים ? משלמים 5$. בריצות ל100 מטר אתלטים משקיעים הון בלשפר במאית שנייה, לא פרופוציונלי לתוצאה מהרבה בחינות, אבל מה לעשות זה מה שרוצים להשיג - הכי מהר, אפילו במאית שנייה. יבוא איש רוח ויאמר לך ,מה ההבדל? מה השגנו? לאן לרוץ? למה לרוץ? וכן הלאה. ככה באודיו, מי שההבדל רלבנטי לגביו יהיה מוכן להשקיע. מי שלא רלבנטי לגביו, הרוויח. ואיזה יופי גם אמרתי את דעתי, גם הוצאתי אותך איש רוח. חג שמח.
נ.ב לא שמעתי קרמי מיימי, אשמח לשמוע לשם הידע הכללי שלי והידיעה לאן והאם אפשר להתפתח באודיו. שמעתי דברים טובים על המערכת של שניצל ושלמה ממי שאני מעריך את דעתו עד מאוד, אגב.
אבל לשם הדיון שמתפתח, אין לשמוע רכיב אלא את כלל המערכת. האלמנטים של הלאותר שלי יכולים להשמע מזעזעים, באמת. אם מישהו רמז שהיחידה הקרמית היא פתרון הקסם לכלל תחלואי המערכת, מסופקני גם בלי לשמוע.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,098
מעורבות
3,096
נקודות
113
לא שמעת שום צילצול.
שמעת את מה שהיה מחובר לרמקולים האילו.
כמו שערן כתב, אם לרמקולים עם יחידות קרמיות מחברים ציוד לא מתאים, כאב הראש מובטח.
ולפני שתקפוץ, גם אם תחבר את הציוד הכי טוב לרמקולים ״מנומסים״ , כאליו עם חומרים רכים, הם בחיים לא יגיעו לתכונות הטובות של רמקולים עם יחידות קשיחות.

מעניין שגאודר יכול להעלים את הצילצול בעארבה אבל המסכן לא יודע לעשות את זה ברמקולים האחרים שלו.
במקומך הייתי מרים טלפון לד״ר גאודר לספר לו את הממצאים שלך ( יכול לעזור עם המספר)

נסכים שלא להסכים מכיוון שאת כול הרמקולים שמעתי עם מספר הגברות שונות ומאוד נחשבות.
ממילא אין לשנינו רצון לנהל שיח, הטוב ביותר שנפסיק כאן.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,350
מעורבות
884
נקודות
113
נסכים שלא להסכים מכיוון שאת כול הרמקולים שמעתי עם מספר הגברות שונות ומאוד נחשבות.
ממילא אין לשנינו רצון לנהל שיח, הטוב ביותר שנפסיק כאן.
נחשב זה דבר חשוב.
ד"א, מערכת זה לא רק מגבר ורמקול.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,926
מעורבות
1,604
נקודות
113
אני חושב שמה שהצית פה את הדיון היצרי הוא יותר מאם קרמי זה טוב או רע אלא החלוקה לבשלות ובוסר שמשתמעת שמי שלא אוהב קרמי הוא בוסרי ומי שמעריך את התכונות של דרייברים כאלה הוא מנוסה ובשל.

קודם כל רמקולים קרמיים רחוקים מלכבוש את השוק העולמי ואת הבתים של רוב האודיופילים הכבדים בעלי מערכות העל, זה פשוט לא נכון. גם אם לוקחים את 30 יצרני הרמקולי על שנמצאים בעולם ומתחלקים בנתח השוק הזה, אולי 3 ע5 הם כאלה שמתבססים על רמקולים קרמיים והם בטח לא מתחרים במכירות עם חברות שנמצאות בנתח הגדול כמו וילסון או מג'יקו, אז פשוט מתמטית הטענה הזאת לא מסתדרת, זה עדיין לא עושה את הרמקולים הקרמיים לא טובים או לא נכונים אבל בטח שלא שולטים בפסגת השוק של רמקולי העל.

דבר שני זה על עניין הבשלות, פגשתי מספר פעמים, בעיקר מחוץ לישראל, אודיופילים רציניים מאד בעלי ניסיון עצום והעיקר כאלה שהלכו הכי רחוק שאפשר עם מערכות מהשורה הראשונה במחיר, הם חיפשו את הדינמיות האן סופית המהירות, השקיפות חסרת הפשרות והוציאו על זה הרבה מאד משאבים מחייהם, ופתאום מצאו את עצמם שזה רעב שלא ניתן להשביע, ישבתי בהולנד אצל אדם כזה שעבר הכל וכבר כמה שנים שומע עם רמקולי עץ דרייברים גדולים מקרטון, מגברי סינגל אנדד, כבלים פשוטים יחסית.
הכל מוקפד הכל נעשה מניסיון, והתוצאה נתנה לי את אחד מהימים הכי מדהימים שהיתה לי בהאזנה למוזיקה, פשוט כי הבחור שעבר כל כך הרבה ידע מה באמת חשוב ומה לחפש ויצר קסם בשילובים הגיוניים ונכונים, זה לא היה הכי מהיר ולא הכי שקוף ששמעתי בחיי אבל זה ניגן מוזיקה בצורה שהלב שלך מגיב אליה ולא רק הראש.

האם החברה האלה שעושים הכל הפוך, בונים מערכות סבירות לחלוטין במחיר, שנמדדות בצורה בינונית, עם מותגים אזוטריים שלא יכולים לאפשר לעצמם מקום בחדרים במינכן ואן להם שוק ביד השנייה, טועים? לא בשלים? אני מסופק.

האם מי שמחפש את הטכנולוגיה הכי חדשנית את הרמקול הכי מהיר, את חיתוך התדרים הכי מדוייק, את השליטה הכי גדולה בתחום התחתון, את השקיפות המושלמת ואת הפירוט הכי קיצוני, מצליח לבסוף לייצר מערכת שבאמת, אבל באמת כיף להקשיב לה שעות על גבי שעות ולהתרגש ממנה, לצערי גם מניסיון אישי וגם מהקשבה אצל אחרים, לרוב זה לא מצליח. ובטח שלהשקיע את כל הטירוף הזה ולהחליף בלי סוף לא אומר להיות בשל. יש קסם הרבה יותר חמקמק מכל זה.

דרייברים קרמיים הם חלק ממכלול שמי שיודע מה לעשות איתם יוכל לבנות רמקולים טובים, ובעל מערכת שירכוש רמקולים כאלה יצטרך לדעת היכן החסרונות והיכן היתרונות של רמקולים כאלה ולאזן אותם עם שאר הציוד בדיוק כאילו קנה רמקול שופרי או רמקול אלקטרוסטטי.

וכן למרות השוני הגדול בן הסאונד של מרטן, אלבדו, טידל וגאודר, לדרייברים יש אופי מסויים ואן צורך להתכחש אליו, המון גורמים משפיעים על התוצאה הסופית אבל האופי של הדרייבר ממשיך להתקיים וזאת לא בעייה. העניין הוא כיצד ממשיכים משם ומחברים את כל זה לתוצאה טובה וברמקולים כאלה פעמים רבות נדרש מאמץ לא פשוט כדי לאזן ולמצות את התכונות הטובות הקיימות באופי של הרמקולים, יש כאלה שמצליחים (כמו שמעידים רבים על המערכת של כותב הפוסט הזה) ויש רבים שלא, ובגלל זה יצא לדרייברים הללו שם טיפה בעייתי.
רק ברשותך 2,3 הע/ארות ( תרתי)
כמה אנשים יכולים להרשות לעצמם (מקרב אדיופילים) לרכוש מג'יקו יקרים או ווילסון יקרים.
אני זוכר טוב מאוד וגם היום יש כאלה שידם אינה מסגת רמקול יקר של מג'יקו יאמרו....שזהו רמקול קר,טכני,מעייף. כמה טרוניות יש על ווילסון במיוחד הפאפי שזה רמקול שאינו נשמע טוב.הטוויטר מתכת שלו חריף כמו פלפל אתיופי....
ואילו סתיגמות שרצות עד היום....
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור